Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Peter Bosz

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

open/sluit de onderstaande quote:

PSValtijd1 schreef op 03 januari 2026 om 13:12:

Op zich is het niet raar dat Bosz verder kijkt, want wsl wordt hij 3 x op rij kampioen, iets wat alleen Guus Hiddink ooit deed bij ons PSV.
En eerlijk gezegd, denk ik dat het misschien wel goed is als er een nieuwe trainer komt na 3 jaar Bosz. Ook daar geldt de wet van nieuw bloed en verzadiging ligt tevens op de loer. Wat hij heeft neergezet bij PSV is geweldig en hij schaart zich daarmee bij de beste 3 trainers die onze club ooit had, dus daar ben ik hem nu al zeer dankbaar voor!
De volgende trainer komt sowieso in een gespreid bedje met al die kwaliteit in de selectie en in de top van de club...
Dus eigenlijk maak ik me daar niet zoveel zorgen om, en reken maar dat er een aantal trainers staan te trappelen om Peter op te volgen...

Ben het hier wel mee eens. Doorselecteren qua trainer is misschien niet zo erg. Ik denk dat Bosz zich heel graag nog een keer wilde bewijzen toen hij kwam. Zeker in Nederland, waarin er altijd maar werd gezegd dat hij niets won. Die bewijsdrang maakt misschien ook gretig, zoals dat ook bij voetballers gaat. Nu heeft hij weinig meer te bewijzen.

Stoppen op je hoogtepunt, ik zou er wel achter staan. Hij blijft voor altijd misschien wel de meest succesvolle coach (obv het voetbal, records verbroken, etc). Nog één laatste uitdaging; Oranje. Geweldige lichting; die moeten met zijn allen volle vak gaan aanvallen en de tegenstander de wil opleggen met Bosz-bal.

Ik zou persoonlijk dan wel zoeken naar een nieuwe coach met een vergelijkbare visie. Misschien is dit het juiste moment voor Dick Schreuder. Ervaring opgedaan op verschillende niveaus. Gretig. Kleeft hetzelfde stigma aan als aan Bosz toen hij kwam (kamikaze), maar kan hier juist ook gaan finetunen aan die tactiek (restverdediging etc). Kun je weer 3/4 jaar vooruit, afhankelijk van de resultaten. En Stewart en Brands kunnen hem daarin ondersteunen.

+1/-0

Ik zou persoonlijk dan wel zoeken naar een nieuwe coach met een vergelijkbare visie. Misschien is dit het juiste moment voor Dick Schreuder. Ervaring opgedaan op verschillende niveaus. Gretig. Kleeft hetzelfde stigma aan als aan Bosz toen hij kwam (kamikaze), maar kan hier juist ook gaan finetunen aan die tactiek (restverdediging etc). Kun je weer 3/4 jaar vooruit, afhankelijk van de resultaten. En Stewart en Brands kunnen hem daarin ondersteunen.

Dit is wel echt een dingetje en ik vermoed ook wel dat PSV er ook zo in staat gezien de spelopvatting die ook in de jeugdopleiding er in wordt geslepen.
Ik ben ook wel klaar met de tijden waarin het vooral een PSV'er moest zijn.Ik wil leuk voetbal zien en was daarom ook fel voorstander van Bosz. Wie het nu moet worden weet ik nog niet precies. Maar duidelijk is dat 'ie in het verlengde van Bosz moet liggen.

+1/-0

James Sonny Crockett schreef op 06 januari 2026 om 19:12:

Ik wil leuk voetbal zien en was daarom ook fel voorstander van Bosz. Wie het nu moet worden weet ik nog niet precies. Maar duidelijk is dat 'ie in het verlengde van Bosz moet liggen.

Ik wil vooral goed voetbal zien, gekoppeld aan resultaat. Geen saai behoudend spel, daarvoor ga je ook niet naar het stadion en/of zet je de tv niet aan, maar ook geen voetbal waarbij we de deur maar wagenwijd open zetten omdat aanvallen zo leuk is en je elke wedstrijd verliest of punten laat liggen.

Zonder resultaat geen prijzen, zonder prijzen geen grote inkomsten, zonder inkomsten geen investeringen en transfers.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Peter Bosz