Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 51 52 53 54 55

De geluiden omtrent Guus Til worden toch heviger en ik begrijp het eigenlijk niet;

- Wat is onze scouting in godsnaam aan het doen? Keeper van Red Bull familie, good old Van Ginkel en Van Aanholt, geen linksback etc etc. Til is echt weer een voorbeeld van een Nederlander over de grens die nog niet uit de verf komt.

- Guus Til gaf aan dat hij niet goed gebruikt werd in Rusland, hij wil meer aanvallender spelen en minder controlerend. Je gaat mij niet vertellen dat we niet genoeg aanvallende middenvelders hebben, en controlerend lijkt hij me niet de perfect fit. Prima speler hoor, maar niet voor op dit moment zou ik zeggen.

- Van alle dingen die een middenvelder moet hebben kan ik er bij Til eigenlijk maar weinig terug zien. Scorend vermogen en beweging zonder bal kan ik nog wel bedenken, maar geen ervaren leider met pure kwaliteit. Geen geweldige passer of fysiek sterke speler die de motor van je team kan zijn.

 

+2/-0

Zou weer een typische John de Jong aankoop zijn. Wat moeten we met een Til terwijl we al Gutiérrez, Rosario, Hendrix, Rigo, Thomas en Mo op die positie hebben rondlopen. Een huur transfer zou al helemaal idioot zijn, tenzij hij op linksback kan spelen🥴

 

+2/-1

Huur is dan wel logisch natuurlijk als je bedenkt dat Til Spartak 18 miljoen heeft gekost. Dan zit kopen er gewoonweg niet in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 23 augustus 2020 om 23:56:

De geluiden omtrent Guus Til worden toch heviger en ik begrijp het eigenlijk niet;

- Wat is onze scouting in godsnaam aan het doen? Keeper van Red Bull familie, good old Van Ginkel en Van Aanholt, geen linksback etc etc. Til is echt weer een voorbeeld van een Nederlander over de grens die nog niet uit de verf komt.

- Guus Til gaf aan dat hij niet goed gebruikt werd in Rusland, hij wil meer aanvallender spelen en minder controlerend. Je gaat mij niet vertellen dat we niet genoeg aanvallende middenvelders hebben, en controlerend lijkt hij me niet de perfect fit. Prima speler hoor, maar niet voor op dit moment zou ik zeggen.

- Van alle dingen die een middenvelder moet hebben kan ik er bij Til eigenlijk maar weinig terug zien. Scorend vermogen en beweging zonder bal kan ik nog wel bedenken, maar geen ervaren leider met pure kwaliteit. Geen geweldige passer of fysiek sterke speler die de motor van je team kan zijn.



Precies, totaal overbodig op dit moment. Maar ik hou me maar vast aan de uitspraken van Schmidt : ze zijn bezig met een speler die er meteen staat. Wat willen ze bereiken met huur ? Daar heb je toch niks aan.

 

+1/-0

Het is denk ik nog niet zo slecht. Beter een echte ervaren topspeler natuurlijk, maar die zijn lastig te halen. Zoals Van Ginkel maar die is waarschijnlijk nog niet fit.

Het is wel weer inspiratieloos, een naam die we allemaal kunnen bedenken. Aan de andere kant, hij kent Nederland, de kans dat het een echte miskoop wordt zoals Bruma is ook weer kleiner.

Aangezien Til rechts is, en je het best met een middenvelder die links is ernaast speelt, wordt het dan Hendrix of Gutierez ernaast. Thomas is denk ik te aanvallend.

Het voordeel van huur is dat er dan weer geld overblijft voor de andere spelers, een CV en linksback.

 

+1/-0

Als je de berichten uit de media moet geloven zijn zw in ieder geval voor de juiste posities aan het zoeken. Dat vind ik onder JdJ al heel positief. :B

Guus Til is een jongere, minder blessuregevoelige versie van Van Ginkel. Dus wat dat betreft vind ik dit nog niet zo'n gekke optie. Tenminste iemand die scorend vermogen en diepgang heeft op het middenveld. Zo'n speler hebben we nog niet.

Nu nog een goede linksback en centrale verdediger en we kunnen het seizoen in. En of die nu gehuurd worden of gekocht boeit me niet zo, als ze maar kwaliteit en ervaring meenemen. Met Malen, Gakpo, Mootje, Dumfries en Madueke hebben we al genoeg talent rondlopen die ons geld gaan opleveren...

 

+2/-0

Schrijver slaat de spijker op de kop als het gaat om onze scouting/transfers: inspiratieloos!

 

+1/-0

Nou, keeper is binnen. Kan die geruchtenstroom ook stop worden gezet. Volgende aanwinst zal wel een middenvelder worden.

 

+1/-0

Fijn, transfer 1 van 4 is binnen. Hopelijk met optie tot koop. Snap de aankoop wel, zowel Unnerstal als zoet zijn een 'mwah'. Zoet zal neem ik aan wel vertrekken naar een middenmotor/laagvlieger in de topcompetities.

Nu snel de volgende aankoop.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Jerra schreef op 24 augustus 2020 om 15:26:

Fijn, transfer 1 van 4 is binnen. Hopelijk met optie tot koop. Snap de aankoop wel, zowel Unnerstal als zoet zijn een 'mwah'. Zoet zal neem ik aan wel vertrekken naar een middenmotor/laagvlieger in de topcompetities.

Nu snel de volgende aankoop.


Geen enkele keeper beheerst alle facetten dus onze nieuwe huurkeeper ook niet anders zou ie niet op de bank zitten bij Leipzig.
Deze keeper is nl slecht met hoge ballen in strafschopgebied iets wat Lars wel beheerst met zijn 196cm komt daar wel wat uit het doel.
Onze verdedigers die nu beschikbaar zijn blinken ook niet echt uit kwa kopkracht en lengte in de 16 dus lijkt me wel een probleem.
Ik vind dat als club je een lange termijnvisie moet bewaken en niet je oren moet laten hangen aan een passant als trainer.
Het kwartje kan dit seizoen de goede kant opvallen maar ook de verkeerde kant en dat zit je met een duitse staf..gehuurde keepers en kapitaalvernietiging van keepers die je recent aantrok.
En wie weet wat er nog gaat komen op verzoek van onze trainer.

 

+1/-1

Twee jaar huren is wel raar. Wat nou als het een grabbelaar blijkt te zijn, zit je er 2 jaar aan vast.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 24 augustus 2020 om 15:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Jerra schreef op 24 augustus 2020 om 15:26:

Fijn, transfer 1 van 4 is binnen. Hopelijk met optie tot koop. Snap de aankoop wel, zowel Unnerstal als zoet zijn een 'mwah'. Zoet zal neem ik aan wel vertrekken naar een middenmotor/laagvlieger in de topcompetities.

Nu snel de volgende aankoop.


Geen enkele keeper beheerst alle facetten dus onze nieuwe huurkeeper ook niet anders zou ie niet op de bank zitten bij Leipzig.
Deze keeper is nl slecht met hoge ballen in strafschopgebied iets wat Lars wel beheerst met zijn 196cm komt daar wel wat uit het doel.
Onze verdedigers die nu beschikbaar zijn blinken ook niet echt uit kwa kopkracht en lengte in de 16 dus lijkt me wel een probleem.
Ik vind dat als club je een lange termijnvisie moet bewaken en niet je oren moet laten hangen aan een passant als trainer.
Het kwartje kan dit seizoen de goede kant opvallen maar ook de verkeerde kant en dat zit je met een duitse staf..gehuurde keepers en kapitaalvernietiging van keepers die je recent aantrok.
En wie weet wat er nog gaat komen op verzoek van onze trainer.



Precies dit, Unnerstall afrekenen op wat ie niet kan is makkelijk, maar er is de afgelopen 10 jaar geen keeper geweest die zoveel punten voor ons kan pakken. Als we straks 3x nat gaan met een hoge bal of het feit dat onze verdedigers ook niet mee kunnen voetballen en we dus alsnog de bal verspelen, zul je zien dat we het allemaal anders zouden willen hebben.

Maar ik snap PSV wel en ik ben niet ontevreden met een tweejarige deal. Optie 1 is dat hij inderdaad substantieel beter is dan wat we hebben onder aan de streep en optie 2 is dat hij niet beter is dan we hebben. Bij optie 1 is het prima dat je 2 jaar hem kunt gebruiken zonder dat het je geld kost en bij optie 2 zet je Unnerstall op goal en heb je een leuke bankzitter. Er hoeft geen geld naar de keeperspositie en we gaan er niet op verdienen, maar ook niet op verliezen. Nu kan het gezeur over zijn en stelt ie hem maar mooi op en laat ons zien waarom hij perse moest komen.

Qua scouting is dit toch weer de zoveelste tik op de kin zou ik zeggen. Ik heb nog geen 1 naam gezien waarvan ik denk dat zij hem aandragen zonder dat ik hem zelf ken of 10x heb gezien. Dit is toch wel een structureel probleem want vorig jaar hadden we met Lato en Boscagli 2 spelers die onbekend waren en achteraf ook is gebleken waarom.

Ik maak me zorgen... maar gelukkig nog meer aandacht voor de linksback CV en CM. Maar als we straks die Koreaan ook nog huren wordt het wel tijd om de scouting op te doeken.

 

+1/-0

Om maar een beetje positiveit op het forum te brengen. Hierbij enkele comments van RB Leipzig fans:

open/sluit de onderstaande quote:

Super Leistung von Yvon. In meinen Augen, im Gegensatz zu PG, super Strafraumbeherrschung. Strahlt Ruhe aus und sehr gute Ballbehandlung. Für mich wirkt er sicherer als PG...

Echt Luxus, dass wir uns 2 solch klasse Torhüter leisten ... (können). Find ich jetzt aber nicht wirklich schlimm.

Ich fand die Straufraumbeherrschung auch extrem stark, wie ruhig er die Bälle weggefangen hat, war schon sehr stark mit der wenigen Spielpraxis der vergangenen Jahre. Echt schade für seine Karriere, dass er bei uns fast nur auf der Bank sitzt.

Aber was ich dann toll fand, dass er sich trotzdem bei den Toren extrem gefreut hat....wenn er eingeblendet wurde bei Sky. :)



Berichten van zomer 2019 tm november 2019. De algemene tendens (ook voor die desbetreffende periode) is dat hij vrij weinig onderdoet voor Peter Gulasci (PG) en dat het eigenlijk zonde is dat zo'n goede en ook sympathieke/energieke (die twee omschrijvingen komen echt extreem veel voor op hun forum) keeper tweede keus is.

Dit is overigens ook geen verkeerde statistiek:

open/sluit de onderstaande quote:

OptaJohan
@OptaJohan
·
5h
83% - Of all keepers with more than one appearance over the last three Bundesliga seasons, only Manuel Neuer has a higher passing accuracy (85%) than Yvon Mvogo (83%, 5 games played). Build-up.



Kijk, al met al snap ik het ook niet helemaal, maar dit is blijkbaar een concessie die PSV doet in richting van Schmidt en co. Roger wilt een meevoetballende keeper, kopen lijkt niet mogelijk, dus wordt Mvogo twee jaar gehuurd. Uiteraard zonde voor Unnerstall en Zoet, maar om nu te zeggen 'kapitaalvernietiging' gaat me iets te ver.. Beiden vertegenwoordigen nauwelijks waarde, kan me zelfs voorstellen dat Zoet dadelijk voor een vriendenprijsje vertrekt: 'Als jongen van de club heeft hij zoveel betekent voor ons dat we hem deze transfer kunnen'. Je kan de uitspraken nu al dromen, beetje a la PSV.

Wie weet verrast PSV wel, laten ze Zoet of Unnerstall vertrekken en pikken ze tegelijkertijd nog een groot keeperstalent op. Vergeet ook niet dat Delanghe een paar jaar geleden het grootste keeperstalent van Belgie werd geacht, samen met Svilar. Wie weet hoe die ervoor staat na twee jaar Jong PSV.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KIO schreef op 24 augustus 2020 om 05:37:

Zou weer een typische John de Jong aankoop zijn. Wat moeten we met een Til terwijl we al Gutiérrez, Rosario, Hendrix, Rigo, Thomas en Mo op die positie hebben rondlopen. Een huur transfer zou al helemaal idioot zijn, tenzij hij op linksback kan spelen🥴




Dit vind ik zulke vreemde reacties. Die spelers die jij noemt zijn totaal niet vergelijkbaar met Til dus hoe jij erbij komt dat ze voor dezelfde positie in aanmerking komen is mij een raadsel

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

lindsaywilson schreef op 25 augustus 2020 om 07:45:

open/sluit de onderstaande quote:

KIO schreef op 24 augustus 2020 om 05:37:

Zou weer een typische John de Jong aankoop zijn. Wat moeten we met een Til terwijl we al Gutiérrez, Rosario, Hendrix, Rigo, Thomas en Mo op die positie hebben rondlopen. Een huur transfer zou al helemaal idioot zijn, tenzij hij op linksback kan spelen🥴




Dit vind ik zulke vreemde reacties. Die spelers die jij noemt zijn totaal niet vergelijkbaar met Til dus hoe jij erbij komt dat ze voor dezelfde positie in aanmerking komen is mij een raadsel




Voor welke positie zou Til komen jouw ogen? PSV speelt onder Schmidt niet met een 10, dus blijven de plekken centraal op het middenveld over waar Til kan spelen. Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?

 

+1/-1

Nee hoor, je ziet het helemaal goed. Op de flanken wil je geen Til en als PSV hem al zou willen op links of rechts aanvallend op het middenveld dan vind ik dat een nog veel vreemder. De spelers die je noemt zijn niet vergelijkbaar maar ze komen allemaal in aanmerking voor dezelfde positie.

Wat je wilt is geen nieuwe vraagtekens halen, en dit lijkt me een typisch voorbeeld van een vraagteken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 25 augustus 2020 om 08:19:

Nee hoor, je ziet het helemaal goed. Op de flanken wil je geen Til en als PSV hem al zou willen op links of rechts aanvallend op het middenveld dan vind ik dat een nog veel vreemder. De spelers die je noemt zijn niet vergelijkbaar maar ze komen allemaal in aanmerking voor dezelfde positie.

Wat je wilt is geen nieuwe vraagtekens halen, en dit lijkt me een typisch voorbeeld van een vraagteken.



Laat ik het dan zo stellen, iedereen is een voorstander van Van Ginkel. Waar zou die dan moeten spelen volgens jullie ? Is namelijk precies dezelfde speler als Til.

Til kan natuurlijk op diverse posities op het middenveld spelen, geen enkel probleem. PSV heeft scorend vermogen en diepgang nodig vanaf het middenveld. Nu is het allemaal veels te statisch en is het hele middenveld samen goed voor 4 goals per seizoen. Dan ga je natuurlijk nooit kampioen worden....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 24 augustus 2020 om 16:30:

Twee jaar huren is wel raar. Wat nou als het een grabbelaar blijkt te zijn, zit je er 2 jaar aan vast.


Als het een topper blijkt te zijn ben je maar wat blij dat hij voor 2 jaar gehuurd is. Het is maar net hoe je het bekijkt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

lindsaywilson schreef op 25 augustus 2020 om 08:40:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 25 augustus 2020 om 08:19:

Nee hoor, je ziet het helemaal goed. Op de flanken wil je geen Til en als PSV hem al zou willen op links of rechts aanvallend op het middenveld dan vind ik dat een nog veel vreemder. De spelers die je noemt zijn niet vergelijkbaar maar ze komen allemaal in aanmerking voor dezelfde positie.

Wat je wilt is geen nieuwe vraagtekens halen, en dit lijkt me een typisch voorbeeld van een vraagteken.



Laat ik het dan zo stellen, iedereen is een voorstander van Van Ginkel. Waar zou die dan moeten spelen volgens jullie ? Is namelijk precies dezelfde speler als Til.

Til kan natuurlijk op diverse posities op het middenveld spelen, geen enkel probleem. PSV heeft scorend vermogen en diepgang nodig vanaf het middenveld. Nu is het allemaal veels te statisch en is het hele middenveld samen goed voor 4 goals per seizoen. Dan ga je natuurlijk nooit kampioen worden....



Ik snap wat je bedoelt. Van Ginkel en Til lijken qua spelers wel op elkaar. Maar van Ginkel is met zijn persoonlijkheid en ervaring een echte leider en een buitenkansje wat psv nodig heeft, Til is nog lang niet zover. Plus Thomas zou in príncipe ook in die rol kunnen spelen dus dan zou je geen middelmaat hoeven te huren.

 

+1/-0

Van Ginkel is veel meer een bewezen 6 of 8 terwijl Til voor mijn gevoel meer een 8 of 10 is. Van Ginkel was bij Vitesse ook grandioos in die rol als 6 of 8. Maar ik zou de van Ginkel van 3 jaar geleden nog wel zien zitten op die positie, maar er is niets wat erop duidt dat hij nu hetzelfde kan brengen als toen. Dus weer meer vraagtekens.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21