Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 51 52 53 54 55

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 25 augustus 2020 om 10:42:

Maar ik zou de van Ginkel van 3 jaar geleden nog wel zien zitten op die positie, maar er is niets wat erop duidt dat hij nu hetzelfde kan brengen als toen. Dus weer meer vraagtekens.



Ja, de Marco van Ginkel van enkele jaren terug- die net zo bepalend was als Luuk de Jong in 2018- mag van mij vandaag nog terugkomen.

Net als de Willy van der Kuylen uit de jaren 70. (Bekijk zijn doelpunten tegen Ruch Chorzow en Bastia b.v. nog maar eens) :)

Maar nu is bij elke speler die we nog halen vooral van belang of die de kar kan trekken dan wel anderen op sleeptouw neemt.
Of Til dat al kan betwijfel ik.

 

+2/-0

Volgens JdJ mogen we de komende weken het nodige verwachten. Ik ben erg benieuwd.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KIO schreef op 24 augustus 2020 om 05:37:

Zou weer een typische John de Jong aankoop zijn. Wat moeten we met een Til terwijl we al Gutiérrez, Rosario, Hendrix, Rigo, Thomas en Mo op die positie hebben rondlopen. Een huur transfer zou al helemaal idioot zijn, tenzij hij op linksback kan spelen🥴



Dynamiek toevoegen op het middenveld. Iemand die de ruimtes bespeelt en diepgang heeft zonder bal. Dat mist ons huidige middenveld echt..

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 25 augustus 2020 om 18:39:

Volgens JdJ mogen we de komende weken het nodige verwachten. Ik ben erg benieuwd.



Uiteraard. Maar de markt is nog bijna 1,5 maand open. Iedereen verwacht dat de ploeg er in Groningen staat, maar dat gaat niet zo zijn. Is volgens mij ook nog nooit gebeurd dat de selectie compleet was bij de competitiestart. Er komt echt nog een CV en een LB bij en waarschijnlijk ook nog een dynamische middenvelder.
Verbaast me niks als Unnerstall en Zoet weggaan, waardoor er ook nog een 3e keeper komt.
Daarnaast zal er voorin nog wel iemand vertrekken en als er een nieuwe middenvelder komt, zal daar ook nog wel iemand gaan.
De basis in oktober zal misschien wel voor de helft anders zijn als tijdens de afgelopen wedstrijden

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

forza vessem schreef op 26 augustus 2020 om 10:43:

Maar de markt is nog bijna 1,5 maand open. Iedereen verwacht dat de ploeg er in Groningen staat, maar dat gaat niet zo zijn. Is volgens mij ook nog nooit gebeurd dat de selectie compleet was bij de competitiestart.



Dat laatste is niet juist. `Vroeger `was de ploeg wel degelijk klaar bij het begin van de competitie. Heel belangrijk ook, omdat een seizoen vaak staat of valt met de openingsresultaten.

Dat de markt nog zo´n zes weken open is slaat nergens op. Nu met corona is het helemaal een zootje, maar ook in `normale` tijden hoort de transfermarkt gesloten te zijn zodra de competities hier en daar beginnen. En niet pas als Spanje en Italie van start gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

forza vessem schreef op 26 augustus 2020 om 10:43:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 25 augustus 2020 om 18:39:

Volgens JdJ mogen we de komende weken het nodige verwachten. Ik ben erg benieuwd.



Uiteraard. Maar de markt is nog bijna 1,5 maand open. Iedereen verwacht dat de ploeg er in Groningen staat, maar dat gaat niet zo zijn. Is volgens mij ook nog nooit gebeurd dat de selectie compleet was bij de competitiestart. Er komt echt nog een CV en een LB bij en waarschijnlijk ook nog een dynamische middenvelder.
Verbaast me niks als Unnerstall en Zoet weggaan, waardoor er ook nog een 3e keeper komt.
Daarnaast zal er voorin nog wel iemand vertrekken en als er een nieuwe middenvelder komt, zal daar ook nog wel iemand gaan.
De basis in oktober zal misschien wel voor de helft anders zijn als tijdens de afgelopen wedstrijden



Afgaande op JdJ's interview van vandaag vertrekken Jurjus en Zoet op zeker. Ik hoop dat Unnerstall blijft om de concurrentie aan te gaan. Vervolgens hebben we eigenlijk nog een derde doelman nodig, want vier doelmannen voor PSV 1 en Jong (Mvogo, Unnerstall, van Dorp, Delanghe) is een beetje mager, zeker gezien van Dorp (hoogstwaarschijnlijk) PSV 1 niet gaat halen. Vertrekt Unnerstall ook nog dan hebben we gewoon twee nieuwe keepers nodig.

Ik zie graag nog een keeperstalent komen, leeftijdscategorie 20-22, die de concurrentie met Delanghe aan kan gaan en hopelijk in twee jaar klaar is om Mvogo op te volgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 26 augustus 2020 om 11:29:

open/sluit de onderstaande quote:

forza vessem schreef op 26 augustus 2020 om 10:43:

Maar de markt is nog bijna 1,5 maand open. Iedereen verwacht dat de ploeg er in Groningen staat, maar dat gaat niet zo zijn. Is volgens mij ook nog nooit gebeurd dat de selectie compleet was bij de competitiestart.



Dat laatste is niet juist. `Vroeger `was de ploeg wel degelijk klaar bij het begin van de competitie. Heel belangrijk ook, omdat een seizoen vaak staat of valt met de openingsresultaten.

Dat de markt nog zo´n zes weken open is slaat nergens op. Nu met corona is het helemaal een zootje, maar ook in `normale` tijden hoort de transfermarkt gesloten te zijn zodra de competities hier en daar beginnen. En niet pas als Spanje en Italie van start gaan.



In principe eens, maar vorig jaar heeft (ik meen) de FifPro (vakbond voor profvoetballers) uitgelegd dat de markt niet ingekort kan/mag worden vanwege regelgeving van de EU. Moet een bepaalde periode open blijven. Als je die naar voren trekt, is het vorige seizoen nog bezig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 26 augustus 2020 om 11:38:

open/sluit de onderstaande quote:

forza vessem schreef op 26 augustus 2020 om 10:43:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 25 augustus 2020 om 18:39:

Volgens JdJ mogen we de komende weken het nodige verwachten. Ik ben erg benieuwd.



Uiteraard. Maar de markt is nog bijna 1,5 maand open. Iedereen verwacht dat de ploeg er in Groningen staat, maar dat gaat niet zo zijn. Is volgens mij ook nog nooit gebeurd dat de selectie compleet was bij de competitiestart. Er komt echt nog een CV en een LB bij en waarschijnlijk ook nog een dynamische middenvelder.
Verbaast me niks als Unnerstall en Zoet weggaan, waardoor er ook nog een 3e keeper komt.
Daarnaast zal er voorin nog wel iemand vertrekken en als er een nieuwe middenvelder komt, zal daar ook nog wel iemand gaan.
De basis in oktober zal misschien wel voor de helft anders zijn als tijdens de afgelopen wedstrijden



Afgaande op JdJ's interview van vandaag vertrekken Jurjus en Zoet op zeker. Ik hoop dat Unnerstall blijft om de concurrentie aan te gaan. Vervolgens hebben we eigenlijk nog een derde doelman nodig, want vier doelmannen voor PSV 1 en Jong (Mvogo, Unnerstall, van Dorp, Delanghe) is een beetje mager, zeker gezien van Dorp (hoogstwaarschijnlijk) PSV 1 niet gaat halen. Vertrekt Unnerstall ook nog dan hebben we gewoon twee nieuwe keepers nodig.

Ik zie graag nog een keeperstalent komen, leeftijdscategorie 20-22, die de concurrentie met Delanghe aan kan gaan en hopelijk in twee jaar klaar is om Mvogo op te volgen.



Ik niet, want ik geloof er niet in dat PSV een keeper kan opleiden die beter is dan dat wat we kunnen kopen. De prijzen voor keepers van ons niveau ligt ook niet zo hoog want een Ruiter had bv prima een jaartje hier kunnen keepen en die was transfervrij. Unnerstall was 1,5 miljoen ofzo en Waterman keepte Zoet er nog uit. Met andere woorden, liever een keeper voor een paar miljoen kopen waarmee je 3 jaar vooruit kunt dan een leger aan jonge keepers aantrekken die stuk voor stuk afvallen voor ze een wedstrijd in het 1e spelen.

Unnerstall zal wel blijven, en dat is ook wel te hopen want als die Mvogo een grabbelaar blijkt die beter tot zijn recht komt als linksback dan keeper dan hebben we in ieder geval iemand die punten voor ons pakt.

Dat we geen diepgaande loper hebben voor op het middenveld is een fabeltje want Thomas is wel die passer en loper en dat hebben we na de winterstop gezien. Het punt is dat je met een loper (met scorend vermogen) een ander type speler ernaast nodig hebt die we ook niet hebben, of in ieder geval qua kwaliteit niet hebben. Op papier is Thomas-Hendrix volgens mij wel goed genoeg maar blijkbaar is het geen optie omdat Rosario moet spelen.

Het doorselecteren waar we allemaal zo gigantisch de behoefte aan hebben is niet mogelijk zolang er geen interesse is voor onze spelers. Zoals het er nu uit ziet kunnen we Zoet Boscagli Guti Rosario Hendrix Thomas en Guti niet slijten en zolang die spelers hier zijn heb je geen geld voor aankopen en geen ruimte in je selectie qua salaris.

Er is nog heel veel werk aan de winkel en het lijkt alsof we niet in control zijn maar afhankelijk zijn van andere partijen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 26 augustus 2020 om 12:06:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 26 augustus 2020 om 11:29:

open/sluit de onderstaande quote:

forza vessem schreef op 26 augustus 2020 om 10:43:

Maar de markt is nog bijna 1,5 maand open. Iedereen verwacht dat de ploeg er in Groningen staat, maar dat gaat niet zo zijn. Is volgens mij ook nog nooit gebeurd dat de selectie compleet was bij de competitiestart.



Dat laatste is niet juist. `Vroeger `was de ploeg wel degelijk klaar bij het begin van de competitie. Heel belangrijk ook, omdat een seizoen vaak staat of valt met de openingsresultaten.

Dat de markt nog zo´n zes weken open is slaat nergens op. Nu met corona is het helemaal een zootje, maar ook in `normale` tijden hoort de transfermarkt gesloten te zijn zodra de competities hier en daar beginnen. En niet pas als Spanje en Italie van start gaan.



In principe eens, maar vorig jaar heeft (ik meen) de FifPro (vakbond voor profvoetballers) uitgelegd dat de markt niet ingekort kan/mag worden vanwege regelgeving van de EU. Moet een bepaalde periode open blijven. Als je die naar voren trekt, is het vorige seizoen nog bezig.



Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Maar dan is dit toch, en dat niet voor de eerste keer, een bewijs dat EU regelgeving kan leiden tot ongewenste gevolgen hier en daar.

Die regels mogen wat mij betreft aangepast worden, want ze leiden nu tot onrechtvaardige toestanden in verschillende landen.

Hoe dan ook, hopelijk kan John de Jong snel zaken doen hier en daar want vanaf 13 september kunnen er anders al meteen in competitie en EL fatale klappen voor ons PSV volgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 26 augustus 2020 om 12:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 26 augustus 2020 om 11:38:

open/sluit de onderstaande quote:

forza vessem schreef op 26 augustus 2020 om 10:43:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 25 augustus 2020 om 18:39:

Volgens JdJ mogen we de komende weken het nodige verwachten. Ik ben erg benieuwd.



Uiteraard. Maar de markt is nog bijna 1,5 maand open. Iedereen verwacht dat de ploeg er in Groningen staat, maar dat gaat niet zo zijn. Is volgens mij ook nog nooit gebeurd dat de selectie compleet was bij de competitiestart. Er komt echt nog een CV en een LB bij en waarschijnlijk ook nog een dynamische middenvelder.
Verbaast me niks als Unnerstall en Zoet weggaan, waardoor er ook nog een 3e keeper komt.
Daarnaast zal er voorin nog wel iemand vertrekken en als er een nieuwe middenvelder komt, zal daar ook nog wel iemand gaan.
De basis in oktober zal misschien wel voor de helft anders zijn als tijdens de afgelopen wedstrijden



Afgaande op JdJ's interview van vandaag vertrekken Jurjus en Zoet op zeker. Ik hoop dat Unnerstall blijft om de concurrentie aan te gaan. Vervolgens hebben we eigenlijk nog een derde doelman nodig, want vier doelmannen voor PSV 1 en Jong (Mvogo, Unnerstall, van Dorp, Delanghe) is een beetje mager, zeker gezien van Dorp (hoogstwaarschijnlijk) PSV 1 niet gaat halen. Vertrekt Unnerstall ook nog dan hebben we gewoon twee nieuwe keepers nodig.

Ik zie graag nog een keeperstalent komen, leeftijdscategorie 20-22, die de concurrentie met Delanghe aan kan gaan en hopelijk in twee jaar klaar is om Mvogo op te volgen.



Ik niet, want ik geloof er niet in dat PSV een keeper kan opleiden die beter is dan dat wat we kunnen kopen. De prijzen voor keepers van ons niveau ligt ook niet zo hoog want een Ruiter had bv prima een jaartje hier kunnen keepen en die was transfervrij. Unnerstall was 1,5 miljoen ofzo en Waterman keepte Zoet er nog uit. Met andere woorden, liever een keeper voor een paar miljoen kopen waarmee je 3 jaar vooruit kunt dan een leger aan jonge keepers aantrekken die stuk voor stuk afvallen voor ze een wedstrijd in het 1e spelen.

Unnerstall zal wel blijven, en dat is ook wel te hopen want als die Mvogo een grabbelaar blijkt die beter tot zijn recht komt als linksback dan keeper dan hebben we in ieder geval iemand die punten voor ons pakt.

Dat we geen diepgaande loper hebben voor op het middenveld is een fabeltje want Thomas is wel die passer en loper en dat hebben we na de winterstop gezien. Het punt is dat je met een loper (met scorend vermogen) een ander type speler ernaast nodig hebt die we ook niet hebben, of in ieder geval qua kwaliteit niet hebben. Op papier is Thomas-Hendrix volgens mij wel goed genoeg maar blijkbaar is het geen optie omdat Rosario moet spelen.

Het doorselecteren waar we allemaal zo gigantisch de behoefte aan hebben is niet mogelijk zolang er geen interesse is voor onze spelers. Zoals het er nu uit ziet kunnen we Zoet Boscagli Guti Rosario Hendrix Thomas en Guti niet slijten en zolang die spelers hier zijn heb je geen geld voor aankopen en geen ruimte in je selectie qua salaris.

Er is nog heel veel werk aan de winkel en het lijkt alsof we niet in control zijn maar afhankelijk zijn van andere partijen.


Als er nog de gewenste LB, RCV EN CM komen dan is het exit Zoet, Baumgartl en Guti denk ik. Basis wordt dan: Mvogo-Dumfries-aankoop-Viergever-aankoop-Rosario-aankoop-Ihattaren-Gakpo-Malen-Lammers. Teze, Mauro jr en Madueke daar kort achter. Bruma en Romero gaan nog wel hun kansen krijgen, Hendrix als verdedigende wissel of back up voor Rosario erbij. Rigo, Sadilek en Piroe kunnen verhuurd worden. Boscagli en Obispo knokken met Viergever.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 26 augustus 2020 om 12:27:
Het doorselecteren waar we allemaal zo gigantisch de behoefte aan hebben is niet mogelijk zolang er geen interesse is voor onze spelers. Zoals het er nu uit ziet kunnen we Zoet Boscagli Guti Rosario Hendrix Thomas en Guti niet slijten en zolang die spelers hier zijn heb je geen geld voor aankopen en geen ruimte in je selectie qua salaris.



De spelers die je noemt zijn inderdaad geen topspelers, en mogen bij een goed bod weg. Echter zijn die nog wel bruikbaar, al is het maar als backup.

De spelers die echt weg moeten zijn de miskopen van vorig jaar. Ook nu komen ze niet in aanmerking voor een basisplaats. Maar hebben wel vele miljoenen gekost. Met name Bruma en Romero, en in mindere mate Doan moeten we zien te slijten.

 

+1/-0

PSV heeft blijkbaar nog steeds interesse in Lyanco en Kim als RCV, dus dan zien ze het echt niet zitten in Baumgartl zou je zeggen. Teze erbij houden als 2e optie RB kan sowieso geen kwaad want dan hoef je daar nog even niets nieuws te halen.

Kim zou gehuurd moeten worden, wellicht via Leipzig, maar Lyanco zou gekocht kunnen worden. La Gazzetta spreekt wel van clubs als Leeds en Bologna als kandidaten en dan begin je jezelf toch af te vragen of hij niet gewoon een goed tournooi heeft gespeeld dan een echt talentvolle jongen is. Daarnaast is 22 jaar weer jong en onervaren en de vraag of je er een leider bij krijgt waar we zoveel behoefte aan hebben.

De Braziliaanse verdediger Lyanco is nog altijd in beeld bij PSV. Dat claimt de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport. De verdediger van Torino werd een jaar geleden ook al nadrukkelijk gelinkt aan een overstap naar Eindhoven, maar bleek toen niet haalbaar. Naast PSV zouden ook Bologna en Leeds United belangstelling hebben voor de 22-jarige Lyanco, terwijl een bod van Sporting Lissabon zou zijn afgewezen.

Lyanco heeft bij Torino nog een contract voor vier jaar. De Telegraaf claimde eerder al dat de Braziliaan al zo goed als getekend had in Eindhoven, maar hij eerst nog toestemming kreeg om deel te nemen aan het prestigieuze jeugdtoernoo in Toulon voordat alles afgerond zou worden. Omdat Lyanco op dat toernooi wist uit te blinken zou hij toen niet meer haalbaar zijn geweest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 27 augustus 2020 om 08:13:

PSV heeft blijkbaar nog steeds interesse in Lyanco en Kim als RCV, dus dan zien ze het echt niet zitten in Baumgartl zou je zeggen. Teze erbij houden als 2e optie RB kan sowieso geen kwaad want dan hoef je daar nog even niets nieuws te halen.

Kim zou gehuurd moeten worden, wellicht via Leipzig, maar Lyanco zou gekocht kunnen worden. La Gazzetta spreekt wel van clubs als Leeds en Bologna als kandidaten en dan begin je jezelf toch af te vragen of hij niet gewoon een goed tournooi heeft gespeeld dan een echt talentvolle jongen is. Daarnaast is 22 jaar weer jong en onervaren en de vraag of je er een leider bij krijgt waar we zoveel behoefte aan hebben.

De Braziliaanse verdediger Lyanco is nog altijd in beeld bij PSV. Dat claimt de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport. De verdediger van Torino werd een jaar geleden ook al nadrukkelijk gelinkt aan een overstap naar Eindhoven, maar bleek toen niet haalbaar. Naast PSV zouden ook Bologna en Leeds United belangstelling hebben voor de 22-jarige Lyanco, terwijl een bod van Sporting Lissabon zou zijn afgewezen.

Lyanco heeft bij Torino nog een contract voor vier jaar. De Telegraaf claimde eerder al dat de Braziliaan al zo goed als getekend had in Eindhoven, maar hij eerst nog toestemming kreeg om deel te nemen aan het prestigieuze jeugdtoernoo in Toulon voordat alles afgerond zou worden. Omdat Lyanco op dat toernooi wist uit te blinken zou hij toen niet meer haalbaar zijn geweest.



Twee huurspelers op cruciale posities zie ik toch echt niet zitten. Ik kan leven met alleen Mvogo, maar als we nu ook nog een CV gaan opleiden voor een ander team..

Zoals de artikelen van gisteravond en vanochtend al aangaven, ik kan me goed voorstellen dat Kim wel oren heeft naar PSV, gezien onze geschiedenis met Koreanen en het feit dat Schmidt hier rond loopt.

Betreffende de prijs: hij is 1.5 jaar geleden voor zo'n 5 miljoen overgenomen en heeft nog een contract tot december 2021. Over een jaartje vang je waarschijnlijk nog niet eens de aankoopprijs. Als je vervolgens even kijkt naar uitgaande transfers in de Chinese Super League, dus niet onderling tussen de Chinese clubs, dan zijn er maar drie spelers die voor meer dan 10 miljoen zijn verkocht: Paulinho (40 naar Chelsea), Witsel (20 naar Dortmund) en Roger Martinez (15 naar Villareal). Wel even een andere categorie dan een talentvolle Zuid-Koreaanse voorstopper..

Chinese clubs hebben wel vaker belangrijke spelers moeten verkopen vanwege de buitenlander-regeling in China: zo kwam Burak Yilmaz voor 8 miljoen over, scoorde aan de lopende band, maar vertrok een half jaar later weer voor 4. Kim is nu een van de drie buitenlandse basisspelers in het team (max is 3), terwijl grote aanwinsten als Fernando en Renato Augusto op de bank zitten. Als we 'm voor 7 a 8 miljoen kunnen overnemen verlenen we Sinobo dus eigenlijk een dienst :B

 

+1/-1

Tjah, ik weet niet wat PSV beschikbaar heeft gesteld want ze houden alle centen op zak, maar als deze interesse voor lange tijd rond zingt dan verwacht je dat PSV niet kansloos is. Met de aankoop van Baumgartl van bijna 10 miljoen zou je verwachten dat ze niet nog een RCV halen voor de volle mep. Maar als ik lees dat hij ook links centraal kan spelen zou het een optie kunnen zijn.

 

+1/-0

Geruchten worden sterker dus ga er maar vanuit dat PSV er mee bezig is.
Hoofscout Vennegoor kan zijn lijstje wel in de prullenbak gooien.
Als psv zulke bedragen gaat uitgeven moet het gewoon raak zijn en winst op gemaakt kunnen worden.
Met Bruma en Baumgartl hebben we al 2 spelers van 10 miljoen en meer die niet brengen waarvoor ze gehaald zijn.

 

+1/-0

Ja John de Jong zei in het filmpje over Mvogo dat PSV hem langer volgde dus dat niet het alleen maar door de nieuwe staf komt. Of dat waar is weten we niet natuurlijk omdat we de afgelopen jaren niet echt op zoek waren naar een 1e doelman. Dat Kim bekend is bij de scouting lijkt me wel gezien zijn status, maar dat hij nu haalbaar zou kunnen zijn heeft wel te maken met de nieuwe staf.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 27 augustus 2020 om 10:55:

Ja John de Jong zei in het filmpje over Mvogo dat PSV hem langer volgde dus dat niet het alleen maar door de nieuwe staf komt. Of dat waar is weten we niet natuurlijk omdat we de afgelopen jaren niet echt op zoek waren naar een 1e doelman. Dat Kim bekend is bij de scouting lijkt me wel gezien zijn status, maar dat hij nu haalbaar zou kunnen zijn heeft wel te maken met de nieuwe staf.



Ik vind puur het feit dat posities bezet zijn er niet toe mag/moet leiden dat je je ogen moet sluiten voor eventuele versterkingen op die positie. Ze kun je iemand ook wat langere tijd volgen waardoor je een goed beeld voor het geval je wel de versterking nodig hebt.

 

+1/-1

Ik verbaas me er toch wel over dat er telkens naar die verre oorden gezocht wordt naar spelers. Waar is de tijd gebleven dat ze goede spelers bij suptoppers gewoon uit de Nederlandse competitie halen? Om een heel concreet voorbeeld te geven: bij onze buren in Tilburg loopt ene Holmen (the Rock) rond, verdedigend super degelijk, voetballend prima, en nu ook voor Zweden geselecteerd. Voor Pol Llonch idem dito.. een goede voetballende stofzuiger op het middenveld. Beide zijn winnaarstypes pur sang, precies datgene wat het huidige jonge team kan gebruiken, en ik denk prima passend bij de spelstijl van Schmidt.

Ik zeg niet dat PSV deze spelers moet halen, maar vraag me wel soms af waarom helemaal naar China / Korea of weet ik veel waar, wat tijd kost om in te passen, waarvan je ook niet weet of de spelers een match hebben met de NL competitie, en wat toch meer als een gok klinkt. Ik heb soms het gevoel dat John de Jong de dingen zo ingewikkeld maakt, dat hij blind is voor de dingen die dichtbij voor het oprapen liggen..

Over de linksback-positie, PSV ene Tsimikas kunnen hebben (destijds een tip van Robbemond), die nu naar Liverpool gaat kunnen hebben, ik zou zeggen hou Derrick Kohn maar vast in de gaten..

 

+1/-0

Het hele forum schreeuwt hier moord en brand zodra er een voor iedereen bekende speler gehaald wordt. Men wil exotische aankopen. En nu jouw relaas😂.

We moeten gewoon goede spelers hebben. Of ze nu uit Eindhoven of Timboektoe komen, dat maakt niks uit. Laat JdJ z'n werk doen en hem beoordelen op de resultaten achteraf. Niet of de volgende aankoop een onbekende Zuid-Koreaan is of Guus Til heet. Dat maakt niks uit.

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21