Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 51 52 53 54 55

Vind het weer lang duren allemaal.
Zijn 2 spelers aangetrokken en daar zijn we blij mee,maar hoop niet dat alles beslist wordt op de laatste dag en het net niet lukt.
Waarom Lammers geen grootverdiener maken,1.2 miljoen per jaar en 4 jaar bijtekenen..maakt ie er 20 en je kan hem verkopen voor 15 tot 20 miljoen heb je je investering kwa salaris terug.
Beleid maken is lange termijn visie en kleine risikos nemen om kapitaal op te bouwen.

 

+1/-0

Ik zie persoonlijk in deze vorm Lammers zelf niet iemand die er twintig in gaat schieten. Denk eerder dat hij wat zijn basisplaats kan kwijtraken aan bijvoorbeeld Madueke. Wel jammer, vind het een mooie sierlijke speler waar ik (voor zijn blessure) toch wel veel in zag.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hansot schreef op 16 september 2020 om 19:45:

Ik zie persoonlijk in deze vorm Lammers zelf niet iemand die er twintig in gaat schieten. Denk eerder dat hij wat zijn basisplaats kan kwijtraken aan bijvoorbeeld Madueke. Wel jammer, vind het een mooie sierlijke speler waar ik (voor zijn blessure) toch wel veel in zag.


Denk het wel..bij Heerenveen lukte het ook.
Denk eerder dat ie met zijn hoofd bij een vertrek zat.
Ik vind Lammers een goeie spits die veel meer kan opleveren dan 10 miljoen,mits hij zijn contract verlengt.

 

+1/-0

Zou PSV eerder nu doorpakken om 2 a 3 aankopen te halen voor de belangrijke wedstrijd van volgende week, of zouden ze juist wachten tot ze wel of niet gekwalificeerd zijn voordat ze uberhaupt dat geld kunnen uitgeven?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 17 september 2020 om 09:11:

Zou PSV eerder nu doorpakken om 2 a 3 aankopen te halen voor de belangrijke wedstrijd van volgende week, of zouden ze juist wachten tot ze wel of niet gekwalificeerd zijn voordat ze uberhaupt dat geld kunnen uitgeven?



Tegenwoordig krijg je na aankoop vaak weer dat gelul van "nog niet wedstrijdfit, moet eerst aanpassen aan speelstijl, bla bla bla"; het is - in tegenstelling tot enkele tientallen jaren terug - eerder uitzondering dat een speler gelijk de wei in kan dan regel. Kortom, ik denk dat de huidige groep het zal moeten klaren met hooguit een invalbeurtje van een evt aankoop.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 17 september 2020 om 09:38:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 17 september 2020 om 09:11:

Zou PSV eerder nu doorpakken om 2 a 3 aankopen te halen voor de belangrijke wedstrijd van volgende week, of zouden ze juist wachten tot ze wel of niet gekwalificeerd zijn voordat ze uberhaupt dat geld kunnen uitgeven?



Tegenwoordig krijg je na aankoop vaak weer dat gelul van "nog niet wedstrijdfit, moet eerst aanpassen aan speelstijl, bla bla bla"; het is - in tegenstelling tot enkele tientallen jaren terug - eerder uitzondering dat een speler gelijk de wei in kan dan regel. Kortom, ik denk dat de huidige groep het zal moeten klaren met hooguit een invalbeurtje van een evt aankoop.



Te veel Ajax gekeken?
Max en Mvogo werden direct ingepast. Vorig jaar kwam Mitro uit het vliegtuig het veld opgestapt bij wijze va spreken...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 16 september 2020 om 19:18:

Vind het weer lang duren allemaal.
Zijn 2 spelers aangetrokken en daar zijn we blij mee,maar hoop niet dat alles beslist wordt op de laatste dag en het net niet lukt.
Waarom Lammers geen grootverdiener maken,1.2 miljoen per jaar en 4 jaar bijtekenen..maakt ie er 20 en je kan hem verkopen voor 15 tot 20 miljoen heb je je investering kwa salaris terug.
Beleid maken is lange termijn visie en kleine risikos nemen om kapitaal op te bouwen.



Welja.. Lammers, die nog amper iets heeft laten zien in een PSV shirt 1,2 miljoen salaris geven. Laatst wilde je Zehavi ook al 5 miljoen salaris geven.
En dan heb je het over beleid, kleine risico's en lange termijn visie...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 17 september 2020 om 15:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 16 september 2020 om 19:18:

Vind het weer lang duren allemaal.
Zijn 2 spelers aangetrokken en daar zijn we blij mee,maar hoop niet dat alles beslist wordt op de laatste dag en het net niet lukt.
Waarom Lammers geen grootverdiener maken,1.2 miljoen per jaar en 4 jaar bijtekenen..maakt ie er 20 en je kan hem verkopen voor 15 tot 20 miljoen heb je je investering kwa salaris terug.
Beleid maken is lange termijn visie en kleine risikos nemen om kapitaal op te bouwen.



Welja.. Lammers, die nog amper iets heeft laten zien in een PSV shirt 1,2 miljoen salaris geven. Laatst wilde je Zehavi ook al 5 miljoen salaris geven.
En dan heb je het over beleid, kleine risico's en lange termijn visie...


Ja klopt en kijk naar Ajax,Marc is veel slimmer en beter voor de clubkas .
Je kan als Psv geen spelers transfervrij of voor transfersommen die te laag zijn steeds verkopen.
Hendrix zelfde verhaal,beter salaris en verlengen.
3 miljoen vragen ze ervoor en anders laten ze hem uit zijn contract lopen las ik.
Haal maar weer een nieuwe Hendrix voor 3 miljoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 17 september 2020 om 15:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 17 september 2020 om 15:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 16 september 2020 om 19:18:

Vind het weer lang duren allemaal.
Zijn 2 spelers aangetrokken en daar zijn we blij mee,maar hoop niet dat alles beslist wordt op de laatste dag en het net niet lukt.
Waarom Lammers geen grootverdiener maken,1.2 miljoen per jaar en 4 jaar bijtekenen..maakt ie er 20 en je kan hem verkopen voor 15 tot 20 miljoen heb je je investering kwa salaris terug.
Beleid maken is lange termijn visie en kleine risikos nemen om kapitaal op te bouwen.



Welja.. Lammers, die nog amper iets heeft laten zien in een PSV shirt 1,2 miljoen salaris geven. Laatst wilde je Zehavi ook al 5 miljoen salaris geven.
En dan heb je het over beleid, kleine risico's en lange termijn visie...


Ja klopt en kijk naar Ajax,Marc is veel slimmer en beter voor de clubkas .
Je kan als Psv geen spelers transfervrij of voor transfersommen die te laag zijn steeds verkopen.
Hendrix zelfde verhaal,beter salaris en verlengen.
3 miljoen vragen ze ervoor en anders laten ze hem uit zijn contract lopen las ik.
Haal maar weer een nieuwe Hendrix voor 3 miljoen.



Onze nieuwe Hendrix is er al, Sadilek. Denk niet dat hij (op termijn) veel onder doet voor Hendrix, dus laten we aub geen 'vervangers' voor Hendrix halen. Dan doel je dus eigenlijk op zo'n ideale 12de/13de man, die je perfect paar wedstrijden basis kan zetten, maar ook geruime tijd kan banken. Zo'n jongens moet PSV gewoon zelf opleiden, en dat doen ze nu dus ook al.

Als PSV nu iemand gaat halen mag dat alleen een absolute topversterking zijn. Blijkbaar zou Guti een basisplaats hebben gekregen, als die niet geblesseerd was geweest, dus dan moet zo'n nieuwe aankoop minimaal beter zijn dan Guti. Vervolgens kan Hendrix prima voor een paar miljoen vertrekken en houden we Thomas en Sadi als opties 4 en 5 op het middenveld.

 

+1/-0

In de PSV podcast van VI was wel leuk om te horen dat Gerbrands volgens Marco Timmer een twinkeling in de ogen kreeg bij een mogelijke versterking van Zehavi. Het is maar subjectief natuurlijk, maar ik geloof er wel in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 17 september 2020 om 15:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 17 september 2020 om 15:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 17 september 2020 om 15:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 16 september 2020 om 19:18:

Vind het weer lang duren allemaal.
Zijn 2 spelers aangetrokken en daar zijn we blij mee,maar hoop niet dat alles beslist wordt op de laatste dag en het net niet lukt.
Waarom Lammers geen grootverdiener maken,1.2 miljoen per jaar en 4 jaar bijtekenen..maakt ie er 20 en je kan hem verkopen voor 15 tot 20 miljoen heb je je investering kwa salaris terug.
Beleid maken is lange termijn visie en kleine risikos nemen om kapitaal op te bouwen.



Welja.. Lammers, die nog amper iets heeft laten zien in een PSV shirt 1,2 miljoen salaris geven. Laatst wilde je Zehavi ook al 5 miljoen salaris geven.
En dan heb je het over beleid, kleine risico's en lange termijn visie...


Ja klopt en kijk naar Ajax,Marc is veel slimmer en beter voor de clubkas .
Je kan als Psv geen spelers transfervrij of voor transfersommen die te laag zijn steeds verkopen.
Hendrix zelfde verhaal,beter salaris en verlengen.
3 miljoen vragen ze ervoor en anders laten ze hem uit zijn contract lopen las ik.
Haal maar weer een nieuwe Hendrix voor 3 miljoen.





Als PSV nu iemand gaat halen mag dat alleen een absolute topversterking zijn. Blijkbaar zou Guti een basisplaats hebben gekregen, als die niet geblesseerd was geweest, dus dan moet zo'n nieuwe aankoop minimaal beter zijn dan Guti. Vervolgens kan Hendrix prima voor een paar miljoen vertrekken en houden we Thomas en Sadi als opties 4 en 5 op het middenveld.



Haha, ik ben het niet met je eens dat Sadilek een vervanger van Hendrix kan zijn. Wel qua felheid, lengte, en linksbenigheid. Maar niet qua druk zetten naar voren, passing naar voren, ervaring etc. Ik zou juist graag zien dat Sadilek een jaartje Twente/Fortuna zou doen. Maar van de andere kant, je hebt hem kei hard nodig als je Hendrix laat gaan.

Guti, de man waar iedereen blij van werd toen hij gehaald werd. Geweldig begin maar onder van Bommel er niet aan te pas gekomen. Als Schmidt het in hem ziet zitten, en in de wetenschap dat Boscagli en Rosario ook opgepoetst lijken, zou ik hem ook best wel wat kansen gunnen. Maar Thomas kun je ook altijd prima opstellen.

Het is net wat Jasper zegt; alles wat je haalt moet een onbetwiste betere versie zijn dan dat wel al hebben. We zijn eindelijk aan het doorselecteren om wat middelmaat van de hand te doen dus ga dan geen middelmaat terug halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KIO schreef op 15 september 2020 om 23:12:

Zou een enorme verbetering zijn een Zahavi voor Lammers. Het lijkt serieus te worden. Begin wel te twijfelen waarom er in de scouting wordt geinvesteerd als je toch alleen maar spelers haalt uit de koker van een trainer.



Onze scouting werkt helaas niet naar behoren dat hebben we het afgelopen seizoen wel gezien, het leerproces is geprolongeerd. Ze neemt een afwachtende houding in en dat kan funest zijn.

 

+1/-1

Beste vrienden van PSV,

Nu Sam Lammers verkocht is voor 10 miljoen (opbrengst 9miljoen) lijkt Zahavi te komen (kosten loon 2 jaar + tekengeld, 5miljoen) = netttowinst 4 miljoen.

naar mijn weten lag er nog zo'n 10 miljoen klaar voor versterkingen + de 4 van Lammers maakt, dat PSV 14 miljoen heeft te besteden voor naar mijn optiek 2 posities.

Centraal achterin en op het middenveld.
Ik volg de duitse competitie niet zo goed maar zijn daar spelers (versterking) op te halen voor bovengenoemde bedragen.

Of zit ik er helemaal naast met mijn inschatting qua begroting voor transfers?

 

+1/-0

Volgens mij:
- Is Zahavi niet transfervrij
- Zijn de loonkosten een stuk hoger dan het Netto (of zelfs Bruto) bedrag
- Maak je ook winst door de "verdwenen" loonkost van Sam Lammers.
Kortom: Die nettowinst is veel te makkelijk berekend, het kan kloppen maar het kan er ook een paar miljoen naast zitten. Sowieso werkt het bij PSV volgens mij nooit zo dat alle inkomsten van transfers rechtstreeks terug vloeien in het bestedingsbudget voor inkomende transfers.

Die 10 miljoen is denk ik ook een getal dat vrijwel nergens op is gebaseerd.
Ik verwacht eigenlijk niet dat er voor oktober 2 versterkingen komen na Zahavi. Ik denk dat ze liever voor één echt goede versterking gaan en één huur dan twee gokjes.

open/sluit de onderstaande quote:

Maurice schreef op 17 september 2020 om 16:41:

open/sluit de onderstaande quote:

KIO schreef op 15 september 2020 om 23:12:

Zou een enorme verbetering zijn een Zahavi voor Lammers. Het lijkt serieus te worden. Begin wel te twijfelen waarom er in de scouting wordt geinvesteerd als je toch alleen maar spelers haalt uit de koker van een trainer.



Onze scouting werkt helaas niet naar behoren dat hebben we het afgelopen seizoen wel gezien, het leerproces is geprolongeerd. Ze neemt een afwachtende houding in en dat kan funest zijn.



Ook voor jou de vraag: Hoe zijn Madueke en Malen bij PSV gekomen? Hebben die zichzelf aangemeld of zijn die wel degelijk gescout? En als die gescout zijn, zou de volgende dan niet nu al bij Jong PSV of PSV onder 19 rond lopen?

En welke topclub in Nederland of Belgie heeft dan wel de goede scouts met welke aankopen?

 

+2/-0

Prima wat er bij gaat komen maar PSV zit nogsteefs met veel problemen opgescheept waar een oplossing voor moet komen die nog iets van het kapitaal terug verdiend. Romero, Bruma, Baum, Gutierrez. Lijken allemaal buiten de boot te vallen en daar zit c35-40m in ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:


Volgens mij:
- Is Zahavi niet transfervrij
- Zijn de loonkosten een stuk hoger dan het Netto (of zelfs Bruto) bedrag
- Maak je ook winst door de "verdwenen" loonkost van Sam Lammers.
Kortom: Die nettowinst is veel te makkelijk berekend, het kan kloppen maar het kan er ook een paar miljoen naast zitten. Sowieso werkt het bij PSV volgens mij nooit zo dat alle inkomsten van transfers rechtstreeks terug vloeien in het bestedingsbudget voor inkomende transfers.

Die 10 miljoen is denk ik ook een getal dat vrijwel nergens op is gebaseerd.
Ik verwacht eigenlijk niet dat er voor oktober 2 versterkingen komen na Zahavi. Ik denk dat ze liever voor één echt goede versterking gaan en één huur dan twee gokjes.




Zahavi loopt in december zijn contract uit naar mijn weten. Maar hier hoeft niks voor betaald te worden. De kosten die ik benoem zijn de kosten die gemaakt worden om hem naar eindhoven te halen en te behouden. (tekengeld en loonsom. om en nabij 5 miljoen.

qua bruto en netto bedrag, heb je helemaal gelijk in. Ik zou niet weten hoe dat precies in de voetbalwereld geregeld is.

ik meen ergens gelezen / gehoord te hebben dat PSV rond de 18 miljoen te besteden had voor de transfer van Phillip Max. Max kostte 8 miljoen en om die reden, kom ik op de 10 miljoen uit.

Wat betreft versterking ben ik het met je eens dat psv beter voor 1 goede versterking kan gaan (middenvelder) dan twee gokjes zoals je zelf mooi benoemd.

Laten we stellen dat PSV 15 miljoen beschikbaar heeft, welke middenvelder is dan haalbaar voor PSV?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 18 september 2020 om 09:52:

Prima wat er bij gaat komen maar PSV zit nogsteefs met veel problemen opgescheept waar een oplossing voor moet komen die nog iets van het kapitaal terug verdiend. Romero, Bruma, Baum, Gutierrez. Lijken allemaal buiten de boot te vallen en daar zit c35-40m in ...



Alle spelers die jij benoemd zijn nog niet volledig afgeschreven. Ik ben het wel met je eens dat deze spelers weinig tot niks hebben gebracht. Opzich te verklaren, afgelopen seizoen was het bizar slecht. In een goed draaiend elftal kunnen deze spelers zich ontpoppen, vertrouwen opdoen en beter voetballen dan zij zich tot op heden hebben laten zien.

Wellicht tegen beter weten in, ik hou de hoop dat die 35 a 40 miljoen nog niet volledig is afgeschreven is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

pluis0182 schreef op 18 september 2020 om 10:00:

open/sluit de onderstaande quote:


Volgens mij:
- Is Zahavi niet transfervrij
- Zijn de loonkosten een stuk hoger dan het Netto (of zelfs Bruto) bedrag
- Maak je ook winst door de "verdwenen" loonkost van Sam Lammers.
Kortom: Die nettowinst is veel te makkelijk berekend, het kan kloppen maar het kan er ook een paar miljoen naast zitten. Sowieso werkt het bij PSV volgens mij nooit zo dat alle inkomsten van transfers rechtstreeks terug vloeien in het bestedingsbudget voor inkomende transfers.

Die 10 miljoen is denk ik ook een getal dat vrijwel nergens op is gebaseerd.
Ik verwacht eigenlijk niet dat er voor oktober 2 versterkingen komen na Zahavi. Ik denk dat ze liever voor één echt goede versterking gaan en één huur dan twee gokjes.




Zahavi loopt in december zijn contract uit naar mijn weten. Maar hier hoeft niks voor betaald te worden. De kosten die ik benoem zijn de kosten die gemaakt worden om hem naar eindhoven te halen en te behouden. (tekengeld en loonsom. om en nabij 5 miljoen.

qua bruto en netto bedrag, heb je helemaal gelijk in. Ik zou niet weten hoe dat precies in de voetbalwereld geregeld is.

ik meen ergens gelezen / gehoord te hebben dat PSV rond de 18 miljoen te besteden had voor de transfer van Phillip Max. Max kostte 8 miljoen en om die reden, kom ik op de 10 miljoen uit.

Wat betreft versterking ben ik het met je eens dat psv beter voor 1 goede versterking kan gaan (middenvelder) dan twee gokjes zoals je zelf mooi benoemd.

Laten we stellen dat PSV 15 miljoen beschikbaar heeft, welke middenvelder is dan haalbaar voor PSV?



10% van de opbrengst van Lammers gaat naar Heerenveen.

 

+1/-0

PSV zal snel moeten toeslaan om Zahavi naar Nederland te halen. De aangekondigde lockdown daar, kan anders wel eens roet in het eten gooien.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21