Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 51 52 53 54 55

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 06 oktober 2020 om 13:59:

Hoewel ik denk dat Zirkzee genoeg speeltijd zou krijgen bij PSV denk ik niet dat Bayern hem aan PSV wil verhuren. Zirkzee zullen ze willen verhuren met de garantie op een basisplaats, lijkt mij, anders heeft het weinig zin om hem nu te verhuren. Zirkzee moet wekelijks spelen.



Dat zou dan ook moeten gelden voor Fein, die dicht tegen de hoofdmacht zit bij Bayern. Volgens mij kan een club die verhuurt, géén speeltijd claimen.

 

+1/-0

Ik heb net op een rijtje gezet wat we op dit moment in huis hebben. Kwalitatief is het hier en daar wat magertjes, maar zo extreem als afgelopen zondag (slechts 4 veldspelers op de bank) zal het niet meer worden denk ik. Ook als er niks bij komt.

Doelmannen: hoeven we het niet over te hebben. Goede bezetting.

Verdediging: naast onze basisverdediging hebben we Baumgartl, Viergever en Obispo. Met Viergever en Teze hebben we 2 multifunctionele jongens die ook back kunnen spelen. Kwalitatief missen we achterin de échte rots in de branding en een back-up voor de back-posities zou nog fijn zijn. Echter, als Obispo fit is, dan hebben we met 7 spelers (én in noodgevallen Fein, Hendrix of Mauro) op zich voldoende bezetting.

Middenveld: Hier zijn we meer dan dubbel bezet. Met Sangaré, Thomas, Hendrix, Rosario, Fein en Guti heb je in principe 6 man die zich kunnen richten op de 2 controlerende posities. Voor de linie daarvoor is de spoeling dunner. Daar hebben we Mauro, Ihattaren, straks Van Ginkel en vanuit de aanval Madueke en Gakpo die er kunnen spelen.

Aanval: Voor de spitspositie hebben we Malen en Zahavi. Madueke en Gakpo kunnen hier natuurlijk ook spelen, maar dit zijn ook opties voor je aanvallende middenvelders. Tot slot heb je Piroe als back-up, die mijns inziens het niveau niet heeft. Romero laat ik buiten beschouwing hier.

Conclusie: je mist - zeker in de verdediging en misschien ook op het middenveld - een stukje kwaliteit. Daarnaast is het vooral aanvallend heel dunnetjes in de breedte. Ik heb ook niet de indruk dat we iets kunnen verwachten van Jong PSV, want dat is kwalitatief te mager. Toch hebben we 25 spelers in de eerste selectie, een aantal wat voldoende zou moeten zijn, ook met het drukke programma tot de winterstop.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 06 oktober 2020 om 17:14:

Ik heb net op een rijtje gezet wat we op dit moment in huis hebben. Kwalitatief is het hier en daar wat magertjes, maar zo extreem als afgelopen zondag (slechts 4 veldspelers op de bank) zal het niet meer worden denk ik. Ook als er niks bij komt.

Doelmannen: hoeven we het niet over te hebben. Goede bezetting.

Verdediging: naast onze basisverdediging hebben we Baumgartl, Viergever en Obispo. Met Viergever en Teze hebben we 2 multifunctionele jongens die ook back kunnen spelen. Kwalitatief missen we achterin de échte rots in de branding en een back-up voor de back-posities zou nog fijn zijn. Echter, als Obispo fit is, dan hebben we met 7 spelers (én in noodgevallen Fein, Hendrix of Mauro) op zich voldoende bezetting.

Middenveld: Hier zijn we meer dan dubbel bezet. Met Sangaré, Thomas, Hendrix, Rosario, Fein en Guti heb je in principe 6 man die zich kunnen richten op de 2 controlerende posities. Voor de linie daarvoor is de spoeling dunner. Daar hebben we Mauro, Ihattaren, straks Van Ginkel en vanuit de aanval Madueke en Gakpo die er kunnen spelen.

Aanval: Voor de spitspositie hebben we Malen en Zahavi. Madueke en Gakpo kunnen hier natuurlijk ook spelen, maar dit zijn ook opties voor je aanvallende middenvelders. Tot slot heb je Piroe als back-up, die mijns inziens het niveau niet heeft. Romero laat ik buiten beschouwing hier.

Conclusie: je mist - zeker in de verdediging en misschien ook op het middenveld - een stukje kwaliteit. Daarnaast is het vooral aanvallend heel dunnetjes in de breedte. Ik heb ook niet de indruk dat we iets kunnen verwachten van Jong PSV, want dat is kwalitatief te mager. Toch hebben we 25 spelers in de eerste selectie, een aantal wat voldoende zou moeten zijn, ook met het drukke programma tot de winterstop.



Keepers prima.

CVs niet fenomenaal maar met Teze / Baum en Boscagli / Viergever heb je dubbele bezetting.

Grootste gat blijft wat mij betreft de back posities en vooral LB. Teze kan naar RB als Dumfries niet speelt maar in dit systeem is er een enorm verschil tussen Max en Viergever.

Op het middenveld is het centraal overbezet en zou je neigen naar een meer traditionele 3 met een aanvallend ingestelde middenvelder / 10 erbij/ervoor

In de spits heb je 2 goal jongens met Malen en Zahavi maar Madueke en allicht Gakpo zouden daar ook kunnen spelen al is de stijl natuurlijk anders.

Het middenveld ontbeert wat voetbal maar met Fein en Sangare heb je nu twee fysiek sterke jongens erbij waardoor je - hopelijk - Ihattaren wat meer ruimte kan geven als creatieve jongen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Giancarlo Antognoni schreef op 06 oktober 2020 om 16:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 06 oktober 2020 om 13:59:

Hoewel ik denk dat Zirkzee genoeg speeltijd zou krijgen bij PSV denk ik niet dat Bayern hem aan PSV wil verhuren. Zirkzee zullen ze willen verhuren met de garantie op een basisplaats, lijkt mij, anders heeft het weinig zin om hem nu te verhuren. Zirkzee moet wekelijks spelen.



Dat zou dan ook moeten gelden voor Fein, die dicht tegen de hoofdmacht zit bij Bayern. Volgens mij kan een club die verhuurt, géén speeltijd claimen.



Ik denk toch echt dat Schmidt Fein in de basis wil, net als Malen en Zahavi.

 

+1/-0

Ik denk het niet. Maar dat is meteen de kern van dit beleid. Wij kunnen allemaal wel vinden dat bepaalde spelers op bepaalde posities kunnen maar Schmidt moet ze opstellen. Als hij zegt; John geen probleem, ik heb Mauro als eerste optie achter Max als jij voor mij een aanvallende middenvelder haalt, dan is er geen probleem. Als hij zegt; Doe mij die Fein maar erbij dan kan Teze back-up worden van Dumfries dan is dat ook geregeld. Als hij vind dat Madueke en Gakpo voldoende alternatieven zijn voor 1 van de spitsposities dan denk ik dat we met 4 opties + Piroe genoeg opties hebben voor de 2 posities voorin.

De grote hamvraag is; hoe ziet de trainer het?

 

+1/-0

Ik ga er toch van uit dat Fein voor het middenveld is gehaald, niet voor de verdediging.

 

+1/-0

Ik ook, 100% maar je weet het niet he.

 

+1/-0

Nee, zeker weten doen we het niet. Maar ik heb bij Schmidt nog niet het idee dat hij spelers op rare plekken zet, dat was meer iets voor van Bommel. Daarbij heeft Schmidt wel duidelijk gemaakt hoe hij zijn middenveld wil en hebben we kunnen zien dat, ondanks een aardig begin, Rosario-Thomas nogal wankel is. Van Ginkel past eigenlijk ook niet in dat plaatje. Dat lijkt mij dan ook een speler die Sjon erdoor gedrukt heeft.

Ik zou toch best teleurgesteld zijn als Schmidt niet met Sangare en Fein op het middenveld gaat spelen.

 

+1/-0

Gerucht, Mario Gotze

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fox schreef op 06 oktober 2020 om 19:35:

Gerucht, Mario Gotze


Is clubloos sinds mei dit jaar?

http://www.omroepbrabant.nl%2Fnieuws%2F3270209%2Fmark-spot-vliegtuigen-en-weet-zo-welke-psv-transfers-er-aankomenlink' target='_blank'>https://mobile.twitter.com/markversteden/with_replies?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1300749818055327744%7Ctwgr%5Eshare
_3&ref_url=https%3A%2F%2Fhttp://www.omroepbrabant.nl%2Fnieuws%2F3270209%2Fmark-spot-vliegtuigen-en-weet-zo-welke-psv-transfers-er-aankomenlink
link

Is dat ‘m?

Dit bericht is gewijzigd op 6 oktober 2020, 19:50:41.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fox schreef op 06 oktober 2020 om 19:35:

Gerucht, Mario Gotze



Zeker vanwege dat bericht van Rik, iedereen allemaal nieuwsgierig is het dadelijk gewoon Duitse pers voor de transfer van Fein😂😂

Edit: had de foto nog niet gezien zou wat zijn.

 

+2/-0

Zie net op Twitter:

Het kenteken van die Mercedes is DO-GM-3610.
DO = Dortmund
GM = Gotze Mario
36 = 3 juni (geboortedatum)
10 = rugnummer 10


Hilarisch ;)

 

+1/-0

Gotze is transfervrij toch? Dan duurt het mogelijke nieuws wellicht nog langer omdat het dan niet vandaag afgerond hoeft te zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

luukske95 schreef op 06 oktober 2020 om 19:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Fox schreef op 06 oktober 2020 om 19:35:

Gerucht, Mario Gotze



Zeker vanwege dat bericht van Rik, iedereen allemaal nieuwsgierig is het dadelijk gewoon Duitse pers voor de transfer van Fein😂😂

Edit: had de foto nog niet gezien zou wat zijn.




Haha wilde al zeggen, ik heb de foto's. 😁

 

+1/-0

Had gelijk een handtekening gevraagd ;)
Hadden we dat contract zelf kunnen opstellen
😂😂😂

 

+1/-0

Precies wat ik al dacht. Blijft wel een gokje. Ik hoop maar dat hij er nog een beetje zin in heeft, als hij komt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 06 oktober 2020 om 20:06:

Precies wat ik al dacht. Blijft wel een gokje. Ik hoop maar dat hij er nog een beetje zin in heeft, als hij komt.



Een prima speler natuurlijk maar die is toch niet nodig? Hoeveel centrale middenvelders wil je opstellen en/of niet op hun natuurlijke positie laten spelen?

Fein is een interessante deal - afhankelijk natuurlijk van het bedrag in de optie. Nog een middenvelder lijkt mij teveel van het goede.

Nog een back en selectie moet er gewoon staan

 

+1/-0

Mark Versteden op Twitter:

@markversteden
·
4 m
Ik en @YannickEling krijgen bij @psvpodcast
nu een berichtje binnen dat het wel echt waar is #Gotze. Binnen PSV is er een akkoord over het aantrekken. Van een betrouwbare bron die eerder ook Puma bij ons wist te scoopen. Nog meer hoop dus. #psv

 

+1/-0

Zal wel gehaald worden als backup spits, niet als AM.

 

+1/-0

Hij komt, hij komt ;)
Vanavond keuring

Netjes Fox ;)

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21