Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 51 52 53 54 55

Ok. Dus Sangare wordt afgebrand op basis van één YouTube filmpje nog voordat hij één bal geraakt heeft voor PSV. Way to go...

 

+2/-0

Ik kraak niemand af,zeg wat ik heb gezien op youtube en zeg erbij..hopelijk heb ik het mis.
Sommige leden hier vinden hem al beter als Rosario zonder die beste man gespeeld zien hebben dus.

 

+1/-0

Ik vertrouw op de scoutingscapaciteiten van John de Jong.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 10 oktober 2020 om 18:21:

Ik vertrouw op de scoutingscapaciteiten van John de Jong.


Mis ik een smiley?

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 17:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 10 oktober 2020 om 16:41:

Ik weet ook niet zo goed wat PSV dan had moeten doen? We constateren allemaal dat het middenveld van vorig seizoen niet voldeed, dan haalt PSV spelers die (in potentie) beter zijn en dan is het ineens kapitaalvernietiging. Ik kan dat niet helemaal volgen: waren de oude spelers dan wel goed genoeg? Want ze kunnen niet onvoldoende zijn voor PSV, maar tegelijkertijd een godsvermogen waard zijn?
Het is het 1 of het ander: ik ben in elk geval blij met de aanwinsten en PSV moet een topclub zijn, waarbij ook de wetten van een topclub gelden: je moet knokken voor je plekje. Daarnaast spelen ze -mist de wedstrijden niet afgelast worden ivm Corona- ongeveer tot de kerst elke 3 dagen een pot, dus denk ik dat er meer dan genoeg spelers speelminuten gaan maken. Het is aan de spelers zelf om dat af te dwingen.


Ik heb straks toevallig een compilatie op youtube gezien van eerst Rosario en meteen erna Sangare..dus the best moments..ik zie weinig verschil.
Dan komt erbij dat in deze onzekere tijd ,want kan zomaar zijn dat de competitie plat ligt over een week,je als bestuur dat beetje beter had moeten inschatten.
Als ik Toon moet geloven in zijn interview kampt psv volgend jaar met een verlies van 40 a 50 miljoen euro als er geen toeschouwers meer mogen.
En zal het afhankelijk zijn van uitgaande transfers.
Wat gaat er financieel gebeuren met Psv als de hele competitie platligt en seizoenkaarthouders vergoed moeten worden en misschien wel geen geld vanuit Europa.
Je kan dit negatief noemen maar ik sluit mijn ogen niet wat er aan het gebeuren is.
Had ook liever een vol stadion met alle aanwinsten en dat Psv kampioen wordt.
Ik hoop dat ik helemaal mis zit..Sangare een Rosario 3.0 is en Fein de nieuwe duitse frenkie en dat we weer prijzen gaan winnen



Als ik je stuk lees kom ik de conclusie dat je een vraag stelt beste Scorendemiddenvelderaub . wat ALS ? Ik stel me ook een vraag. Wat ALS de Nederlandse bevolking zo laconiek omgaat met het Corona virus , zal ik dan nog ooit een wedstrijd kunnen bezoeken in het stadion ?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

lang geleden schreef op 10 oktober 2020 om 18:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 10 oktober 2020 om 18:21:

Ik vertrouw op de scoutingscapaciteiten van John de Jong.


Mis ik een smiley?


Nee.
Ik denk dat PSV heus wel weet wie ze binnen halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 10 oktober 2020 om 18:38:

open/sluit de onderstaande quote:

lang geleden schreef op 10 oktober 2020 om 18:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 10 oktober 2020 om 18:21:

Ik vertrouw op de scoutingscapaciteiten van John de Jong.


Mis ik een smiley?


Nee.
Ik denk dat PSV heus wel weet wie ze binnen halen.


Dat wisten ze met Baumgartl ,guti,Boscagli etc óók

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 17:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 10 oktober 2020 om 16:41:

Ik weet ook niet zo goed wat PSV dan had moeten doen? We constateren allemaal dat het middenveld van vorig seizoen niet voldeed, dan haalt PSV spelers die (in potentie) beter zijn en dan is het ineens kapitaalvernietiging. Ik kan dat niet helemaal volgen: waren de oude spelers dan wel goed genoeg? Want ze kunnen niet onvoldoende zijn voor PSV, maar tegelijkertijd een godsvermogen waard zijn?
Het is het 1 of het ander: ik ben in elk geval blij met de aanwinsten en PSV moet een topclub zijn, waarbij ook de wetten van een topclub gelden: je moet knokken voor je plekje. Daarnaast spelen ze -mist de wedstrijden niet afgelast worden ivm Corona- ongeveer tot de kerst elke 3 dagen een pot, dus denk ik dat er meer dan genoeg spelers speelminuten gaan maken. Het is aan de spelers zelf om dat af te dwingen.


Ik heb straks toevallig een compilatie op youtube gezien van eerst Rosario en meteen erna Sangare..dus the best moments..ik zie weinig verschil.
Dan komt erbij dat in deze onzekere tijd ,want kan zomaar zijn dat de competitie plat ligt over een week,je als bestuur dat beetje beter had moeten inschatten.
Als ik Toon moet geloven in zijn interview kampt psv volgend jaar met een verlies van 40 a 50 miljoen euro als er geen toeschouwers meer mogen.
En zal het afhankelijk zijn van uitgaande transfers.
Wat gaat er financieel gebeuren met Psv als de hele competitie platligt en seizoenkaarthouders vergoed moeten worden en misschien wel geen geld vanuit Europa.
Je kan dit negatief noemen maar ik sluit mijn ogen niet wat er aan het gebeuren is.
Had ook liever een vol stadion met alle aanwinsten en dat Psv kampioen wordt.
Ik hoop dat ik helemaal mis zit..Sangare een Rosario 3.0 is en Fein de nieuwe duitse frenkie en dat we weer prijzen gaan winnen




Ik heb ook een Youtube filmpje gezien waarin Bruma eruit zag als een wereldtopper. Maw- dat zegt echt he-le-maal niks. Dus er is ook geen reden om hierdoor meteen in de paniekstand te gaan.

Over dat financiële probleem, stel dat dit enorme doemscenario uit zou komen, is PSV niet de club met de grootste problemen, dan is zo'n beetje iedereen failliet, inclusief de KNVB en is alleen Ajax nog over. PSV zou het dan redden door personeel te ontslaan, eigen vermogen op te souperen en spelers te verkopen. Nu ben ik altijd wel te porren voor een potje tegen Ajax, maar 34 keer per jaar lijkt me dan ook wel wat overdreven. ;)

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 10 oktober 2020 om 20:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 17:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 10 oktober 2020 om 16:41:

Ik weet ook niet zo goed wat PSV dan had moeten doen? We constateren allemaal dat het middenveld van vorig seizoen niet voldeed, dan haalt PSV spelers die (in potentie) beter zijn en dan is het ineens kapitaalvernietiging. Ik kan dat niet helemaal volgen: waren de oude spelers dan wel goed genoeg? Want ze kunnen niet onvoldoende zijn voor PSV, maar tegelijkertijd een godsvermogen waard zijn?
Het is het 1 of het ander: ik ben in elk geval blij met de aanwinsten en PSV moet een topclub zijn, waarbij ook de wetten van een topclub gelden: je moet knokken voor je plekje. Daarnaast spelen ze -mist de wedstrijden niet afgelast worden ivm Corona- ongeveer tot de kerst elke 3 dagen een pot, dus denk ik dat er meer dan genoeg spelers speelminuten gaan maken. Het is aan de spelers zelf om dat af te dwingen.


Ik heb straks toevallig een compilatie op youtube gezien van eerst Rosario en meteen erna Sangare..dus the best moments..ik zie weinig verschil.
Dan komt erbij dat in deze onzekere tijd ,want kan zomaar zijn dat de competitie plat ligt over een week,je als bestuur dat beetje beter had moeten inschatten.
Als ik Toon moet geloven in zijn interview kampt psv volgend jaar met een verlies van 40 a 50 miljoen euro als er geen toeschouwers meer mogen.
En zal het afhankelijk zijn van uitgaande transfers.
Wat gaat er financieel gebeuren met Psv als de hele competitie platligt en seizoenkaarthouders vergoed moeten worden en misschien wel geen geld vanuit Europa.
Je kan dit negatief noemen maar ik sluit mijn ogen niet wat er aan het gebeuren is.
Had ook liever een vol stadion met alle aanwinsten en dat Psv kampioen wordt.
Ik hoop dat ik helemaal mis zit..Sangare een Rosario 3.0 is en Fein de nieuwe duitse frenkie en dat we weer prijzen gaan winnen




Ik heb ook een Youtube filmpje gezien waarin Bruma eruit zag als een wereldtopper. Maw- dat zegt echt he-le-maal niks. Dus er is ook geen reden om hierdoor meteen in de paniekstand te gaan.

Over dat financiële probleem, stel dat dit enorme doemscenario uit zou komen, is PSV niet de club met de grootste problemen, dan is zo'n beetje iedereen failliet, inclusief de KNVB en is alleen Ajax nog over. PSV zou het dan redden door personeel te ontslaan, eigen vermogen op te souperen en spelers te verkopen. Nu ben ik altijd wel te porren voor een potje tegen Ajax, maar 34 keer per jaar lijkt me dan ook wel wat overdreven. ;)


Je had als Psv wat beter kunnen investeren.
Goede cv en een goede linksback achter Max.
Scorende middenvelder die zich waarmaakt.
Had je Sangare, Fein(die het samen niet gaan worden) uitgespaard.
Gotze is zelfde soort speler als Ihatarren.
Dus het lijkt allemaal heel wat nu...maar nee

 

+1/-1

Die CV geef ik je, eens!
Maar je maakt wel een cruciale denkfout als je Ihattaren en Gotze op een hoop veegt.
Dit elftal had een chronisch tekort aan ervaren spelers in de mix.Kijk eens wat de waarde van Cocu was in het Hiddink elftal, alleen al om die reden! Als je al niet daarom het enorme belang van het aantrekken van Gotze ziet, dan zie je het gewoon niet.
Snaptewel?! :denk

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 20:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 10 oktober 2020 om 20:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 17:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 10 oktober 2020 om 16:41:

Ik weet ook niet zo goed wat PSV dan had moeten doen? We constateren allemaal dat het middenveld van vorig seizoen niet voldeed, dan haalt PSV spelers die (in potentie) beter zijn en dan is het ineens kapitaalvernietiging. Ik kan dat niet helemaal volgen: waren de oude spelers dan wel goed genoeg? Want ze kunnen niet onvoldoende zijn voor PSV, maar tegelijkertijd een godsvermogen waard zijn?
Het is het 1 of het ander: ik ben in elk geval blij met de aanwinsten en PSV moet een topclub zijn, waarbij ook de wetten van een topclub gelden: je moet knokken voor je plekje. Daarnaast spelen ze -mist de wedstrijden niet afgelast worden ivm Corona- ongeveer tot de kerst elke 3 dagen een pot, dus denk ik dat er meer dan genoeg spelers speelminuten gaan maken. Het is aan de spelers zelf om dat af te dwingen.


Ik heb straks toevallig een compilatie op youtube gezien van eerst Rosario en meteen erna Sangare..dus the best moments..ik zie weinig verschil.
Dan komt erbij dat in deze onzekere tijd ,want kan zomaar zijn dat de competitie plat ligt over een week,je als bestuur dat beetje beter had moeten inschatten.
Als ik Toon moet geloven in zijn interview kampt psv volgend jaar met een verlies van 40 a 50 miljoen euro als er geen toeschouwers meer mogen.
En zal het afhankelijk zijn van uitgaande transfers.
Wat gaat er financieel gebeuren met Psv als de hele competitie platligt en seizoenkaarthouders vergoed moeten worden en misschien wel geen geld vanuit Europa.
Je kan dit negatief noemen maar ik sluit mijn ogen niet wat er aan het gebeuren is.
Had ook liever een vol stadion met alle aanwinsten en dat Psv kampioen wordt.
Ik hoop dat ik helemaal mis zit..Sangare een Rosario 3.0 is en Fein de nieuwe duitse frenkie en dat we weer prijzen gaan winnen




Ik heb ook een Youtube filmpje gezien waarin Bruma eruit zag als een wereldtopper. Maw- dat zegt echt he-le-maal niks. Dus er is ook geen reden om hierdoor meteen in de paniekstand te gaan.

Over dat financiële probleem, stel dat dit enorme doemscenario uit zou komen, is PSV niet de club met de grootste problemen, dan is zo'n beetje iedereen failliet, inclusief de KNVB en is alleen Ajax nog over. PSV zou het dan redden door personeel te ontslaan, eigen vermogen op te souperen en spelers te verkopen. Nu ben ik altijd wel te porren voor een potje tegen Ajax, maar 34 keer per jaar lijkt me dan ook wel wat overdreven. ;)


Je had als Psv wat beter kunnen investeren.
Goede cv en een goede linksback achter Max.
Scorende middenvelder die zich waarmaakt.
Had je Sangare, Fein(die het samen niet gaan worden) uitgespaard.
Gotze is zelfde soort speler als Ihatarren.
Dus het lijkt allemaal heel wat nu...maar nee



Knap dat je al weet hoe het eruit komt te zien en wie en waar gaat spelen en dat Mario dezelfde speler is als Mo.
We hebben nu drie (vier) nieuwe spelers die we nog geen bal hebben zien trappen. Roger wil veel gaan wisselen ivm een druk programma , drie wedstrijden per week. Je weet niet eens wie en wanneer hij iemand opstelt . Het staat alleen vast dat Marco voorlopig nog niet gaat spelen. En degene die nu al roepen dat Mo niet meer in het plaatje voorkomt zijn onruststokers niet meer dan dat.

 

+3/-0

Ok

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 20:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 10 oktober 2020 om 18:38:

open/sluit de onderstaande quote:

lang geleden schreef op 10 oktober 2020 om 18:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 10 oktober 2020 om 18:21:

Ik vertrouw op de scoutingscapaciteiten van John de Jong.


Mis ik een smiley?


Nee.
Ik denk dat PSV heus wel weet wie ze binnen halen.


Dat wisten ze met Baumgartl ,guti,Boscagli etc óók




Er zijn nu een maal geen garanties.
Marcelo werd een stabiele verdediger die halve finale CL haalde.
Dembele kostte 80 miljoen en mislukte.
Boscagli staat gewoon in de basis en kostte bijna niets.
Baumgartl heeft gewoon heel verdienstelijk gespeeld in het begin.
Er zijn trouwens ook spelers die bij PSV top waren en later nooit meer zo goed. Kezman bijvoorbeeld. Wat zegt dat dan over de scouting van Chelsea bijvoorbeeld?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 17:51:

Ik kraak niemand af,zeg wat ik heb gezien op youtube en zeg erbij..hopelijk heb ik het mis.
Sommige leden hier vinden hem al beter als Rosario zonder die beste man gespeeld zien hebben dus.



Heel misschien zijn Youtube-compilates geen goede bron van informatie. Je zou (voor de gein hoor) ook eens naar de analyses van Sangare kunnen kijken. Op Google en Youtube (inderdaad, er staan niet alleen compilaties op) vind je uitgebreide rapporten en zie je wat zijn sterke en zwakkere punten zijn. Vergelijk die eens met die van Rosario. Daarnaast heeft Rosario niet de interesse gewekt van clubs als Everton en Arsenal.

Nog een reden is het feit dat Sangare al jaren in een zwaardere competitie speelt en bij het gedegradeerde Toulouse als lichtpuntje werd beschouwd.

Dan geeft het nog geen garantie, maar het gaat allemaal wel wat verder dan die simpele redenatie van jou obv youtube-comps.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Revolinho schreef op 11 oktober 2020 om 13:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Scorendemiddenvelderaub schreef op 10 oktober 2020 om 17:51:

Ik kraak niemand af,zeg wat ik heb gezien op youtube en zeg erbij..hopelijk heb ik het mis.
Sommige leden hier vinden hem al beter als Rosario zonder die beste man gespeeld zien hebben dus.



Heel misschien zijn Youtube-compilates geen goede bron van informatie. Je zou (voor de gein hoor) ook eens naar de analyses van Sangare kunnen kijken. Op Google en Youtube (inderdaad, er staan niet alleen compilaties op) vind je uitgebreide rapporten en zie je wat zijn sterke en zwakkere punten zijn. Vergelijk die eens met die van Rosario. Daarnaast heeft Rosario niet de interesse gewekt van clubs als Everton en Arsenal.

Nog een reden is het feit dat Sangare al jaren in een zwaardere competitie speelt en bij het gedegradeerde Toulouse als lichtpuntje werd beschouwd.

Dan geeft het nog geen garantie, maar het gaat allemaal wel wat verder dan die simpele redenatie van jou obv youtube-comps.



Niet alleen Arsenal en Everton, maar ook Barcelona. En Rosario, wie wil die nou hebben. Sampdoria was in zijn begin periode van Rosario in PSV 1, toen hij goed speelde, even in de markt voor hem. Samen met Hendrix wilden ze er maar liefst € 22 M voor neertellen. Jammer dat die transfers toen niet zijn doorgegaan.

 

+1/-0

Dit zou ook nog kunnen: Mvogo - Dumfries - Teze - Fein - Max - Madueke - Gotze - Sangare - Gakpo - Zahavi - Malen. Van Ginkel zie ik niet meer terug komen op niveau, en mocht hij terug komen dan is ie ook zeer waarschijnlijk snel weer lange tijd uit de running. Wel doodzonde dat het moeilijk is om Ihattaren ergens in de opstelling kwijt te kunnen, luxeprobleem op zijn positie. Rosario zie ik ook niet structureel op hoog niveau voetballen, zakt te vaak door de mand ondanks dat hij sterk begon. Boscagli blijft verdedigend te kwetsbaar, en dat valt natuurlijk minder op tegen de zwakke tegenstanders waar PSV tegen heeft gespeeld. Schaduwelftal: Unnerstall - Hendrix - Baumgartl - Boscagli - Viergever - Ihattaren - Rosario - Thomas - Mauro - Van Ginkel - Piroe. Over: Muller, Delanghe, Obispo, Gutierrez, Romero. Elftal blijft wat uit balans, waardoor sommige posities extreem goed bezet zijn afgewisseld met matig bezette posities. Dan krijg je al snel spelers die niet op hun beste plek terecht komen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 oktober 2020, 14:35:49.

 

+1/-0

Fein is middenvelder, heeft nauwelijks als CV gespeeld. Gotze komt loopvermogen tekort voor CVM, die is echt gehaald als aanvallende middenvelder of evt. in de spits.
De meest logische opstelling lijkt me op dit moment:

Mvogo
Dumfries
Teze
Boscagli
Max
Gotze
Sangare
Fein
Gakpo
Zahavi
Malen

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 oktober 2020, 15:15:00.

 

+1/-0

Fein omschrijft zichzelf als 'übergangsspieler', dus type Frenkie de Jong. Van wat ik ervan gezien heb is het een jongen met een goede crosspass en een goed inzicht.
Sangaré, een sterke, grote fysieke jongen die ballen kan afpakken, maar vervolgens ook weet wat hij ermee aan moet als hij die bal heeft verovert en nog over redelijk wat techniek beschikt. Ben erg enthusiast over deze aankoop en verwacht heel veel van hem.

Dan heb je daarvoor Ihattaren sowieso op 10 en ik vermoed Götze die tussen de linies probeert te profiteren van balverlies van de tegenstander. In het nieuwe paradigma van de 5 wissels zal de voetbalsport vermoedelijk in mijn optiek echter steeds meer een coachingsport sporten en zal de basis-elf in beperktere mate bepalen wie er minuten maken. Je kunt het bovenstaande systeem namelijk compleet omgooien door een flitser als Gakpo te brengen en/of een "vallen-en-opstaan"-voetballer als Madueke, mocht het blijken dat je initiële strategie niet werkt.

Op het middenveld kun je een hoop configuraties bedenken waardoor de manier van voetballen wezenlijk verandert. Ik denk dan ook dat voetbalwedstrijden steeds meer zullen worden beslist door beslissingen tijdens de wedstrijd. Met 5 wissels is het mogelijk om de muur van een tegenstander op drie compleet verschillende manieren te proberen te bestrijden.

Ik ben het dan ook compleet oneens met het idee van een luxeprobleem. Met covid, 5 wissels, een druk programma en blessures vind ik het niet meer dan logisch dat PSV heeft geprobeerd te zorgen de posities dubbel bezet te houden en in die dubbele bezetting ook enige onderlinge concurrentie te laten plaatsvinden.

Het zorgenkindje is en blijft het centrum. Teze doet het uitstekend, Boscagli komt in mijn optiek tekort. Mvogo krijgt voor nu het voordeel van de twijfel, maar als Teze en Mvogo zich ontwikkelen en er wordt een typetje Moreno binnen gehengeld voor de LCV positie, heb ik goede hoop voor de toekomst van dit team. Ik hoop dat de directie hierin doorpakt en Schmidt tenminste 2 jaar vertrouwen en nog één of twee gerichte versterkingen geeft.

 

+1/-0

Ik verwacht nog wel enigszins wat vuurwerk in de winterstop, zeker achterin. Gisteren werd duidelijk dat het achterin wel erg mager is, vooral qua bezetting. Onze RCV (die ook back-up RB is) valt uit en er zit nog maar pure verdediger op de bank, dat kan natuurlijk niet.. Daarnaast werd wel weer duidelijk dat Baumgartl hoogstens bankopvulling is.

In het ideale scenario vertrekt Baumgartl, haal je een talentvolle (links)back en vul je de RCV positie in, afhankelijk van Teze's ontwikkeling. Mocht die laatsgenoemde zich in december nog steeds zo goed staande houden als nu, dan is het wat mij betreft zonde om een fiks bedrag neer te tellen voor bijv. een Kim. Dan zou ik eerder gaan voor iemand in de categorie Bruma: betrouwbaar, ervaren en hopelijk niet te beroerd om bij PSV te strijden voor een basisplek.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 51 52 53 54 55

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21