11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Favoriete opstelling: geen
Ik zou het ijzer smeden als het heet is en nu vol voor Kim gaan met de wetenschap dat Schmidt hier nog is en dat als een magneet kan werken. Daarnaast een back-up rechtsback die de potentie heeft om Dumfries op te volgen. Het is gewoon doodzonde dat Zeefuik niet gehaald is want die had de rol van Dumfries gewoon 1 op 1 kunnen overnemen en had je 10 miljoen in je zag gestopt.
Guti en van Ginkel komen erbij, Hendrix kan dan verkassen. Obispo komt er op LCV bij dan hebben we daar wel genoeg opties.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
anoniemmuurbloempje
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Jasper_PSV schreef op 19 oktober 2020 om 09:55:
Ik verwacht nog wel enigszins wat vuurwerk in de winterstop, zeker achterin. Gisteren werd duidelijk dat het achterin wel erg mager is, vooral qua bezetting. Onze RCV (die ook back-up RB is) valt uit en er zit nog maar pure verdediger op de bank, dat kan natuurlijk niet.. Daarnaast werd wel weer duidelijk dat Baumgartl hoogstens bankopvulling is.
In het ideale scenario vertrekt Baumgartl, haal je een talentvolle (links)back en vul je de RCV positie in, afhankelijk van Teze's ontwikkeling. Mocht die laatsgenoemde zich in december nog steeds zo goed staande houden als nu, dan is het wat mij betreft zonde om een fiks bedrag neer te tellen voor bijv. een Kim. Dan zou ik eerder gaan voor iemand in de categorie Bruma: betrouwbaar, ervaren en hopelijk niet te beroerd om bij PSV te strijden voor een basisplek.
Uw financieel adviseur
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Helmond
Vak: West - K
Forumreacties: 1.928
Reg.: 19 juni 1999
Götze nodigt Schürrle met knipoog uit om naar PSV te komen
Na zijn eerste goal voor PSV werd Mario Götze op sociale media van alle kanten gefeliciteerd. Onder meer zijn voormalig collega André Schürrle, afgelopen zomer gestopt met voetballen, liet via emoticons op Instagram van zich horen. Götze knipoogde naar hem met de opmerking dat hij naar PSV zou moeten komen.
open/sluit de onderstaande quote:anoniemmuurbloempje schreef op 19 oktober 2020 om 15:44:
open/sluit de onderstaande quote:Jasper_PSV schreef op 19 oktober 2020 om 09:55:
Ik verwacht nog wel enigszins wat vuurwerk in de winterstop, zeker achterin. Gisteren werd duidelijk dat het achterin wel erg mager is, vooral qua bezetting. Onze RCV (die ook back-up RB is) valt uit en er zit nog maar pure verdediger op de bank, dat kan natuurlijk niet.. Daarnaast werd wel weer duidelijk dat Baumgartl hoogstens bankopvulling is.
In het ideale scenario vertrekt Baumgartl, haal je een talentvolle (links)back en vul je de RCV positie in, afhankelijk van Teze's ontwikkeling. Mocht die laatsgenoemde zich in december nog steeds zo goed staande houden als nu, dan is het wat mij betreft zonde om een fiks bedrag neer te tellen voor bijv. een Kim. Dan zou ik eerder gaan voor iemand in de categorie Bruma: betrouwbaar, ervaren en hopelijk niet te beroerd om bij PSV te strijden voor een basisplek.
Ik vind dat je die Sambo en De Haas van jong best als reserve rb/lb kunt gaan gebruiken. De Haas misschien uiteindelijk zelfs als centrumverdediger. Verder ben ik het compleet met je eens, maar denk ik dus dat de buidel zou moeten worden getrokken voor een LCV. Liefst zie ik ze een gevestigde LCV voor de basis en een goedkope jonge RCV voor de bank halen en de rest met de jeugd oplossen. Die Obispo is al door zoveel trainers gewogen en te licht bevonden dat ik geen enkele hoop meer heb dat hij ooit iets bij zal dragen. Viergever eruit, Baumgartl eruit, evt. Mauro eruit en je salarishuis zou het moeten kunnen dragen.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
anoniemmuurbloempje
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Jasper_PSV schreef op 19 oktober 2020 om 17:33:
open/sluit de onderstaande quote:anoniemmuurbloempje schreef op 19 oktober 2020 om 15:44:
Ik vind dat je die Sambo en De Haas van jong best als reserve rb/lb kunt gaan gebruiken. De Haas misschien uiteindelijk zelfs als centrumverdediger. Verder ben ik het compleet met je eens, maar denk ik dus dat de buidel zou moeten worden getrokken voor een LCV. Liefst zie ik ze een gevestigde LCV voor de basis en een goedkope jonge RCV voor de bank halen en de rest met de jeugd oplossen. Die Obispo is al door zoveel trainers gewogen en te licht bevonden dat ik geen enkele hoop meer heb dat hij ooit iets bij zal dragen. Viergever eruit, Baumgartl eruit, evt. Mauro eruit en je salarishuis zou het moeten kunnen dragen.
Mmm met betrekking tot Sambo en De Haas ben ik het niet met je eens. Sambo komt pas net kijken en is nog extreem wisselvallig in de KKD (wat natuurlijk ook niet gek is op die leeftijd). De Haas vind ik inderdaad meer een LCV, maar komt ook zwaar te kort. Denk dat die blij mag zijn als hij zich de komende jaren bij een PEC of Fortuna in de basis weet te knokken. Al met al hebben beiden niks te zoeken bij PSV1, ook niet als back-up.
Wat betreft LCV/RCV verwacht ik niet dat PSV opeens veel gaat investeren in een linkspoot, in ieder geval niet in de winter. Boscagli voldoet in het spelletje van Schmidt, ondanks z'n defensieve tekortkomingen. Viergever is een prima back-up en hoeft wat mij betreft nergens heen (of hij er ook zo over denkt is een ander verhaal). Obispo heb ik vervolgens nog niet opgegeven, z'n blessure nu is wel extreem ongelukkig. Gezien z'n contract volgende zomer afloopt moet die af vertrekken in de winter of verlengen. Op basis van z'n spel bij Vitesse had ik eigenlijk wel verwacht dat hij zou meedingen naar een basisplaats. Ik zie hem een beetje als een mix van Boscagli en Viergever; verdedigend is die sterker van Boscagli, maar niet zo goed als Viergever, terwijl hij voetballend beter/lichtvoetiger lijkt dan Viergever, maar weer niet zo goed als Boscagli.
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 19 oktober 2020 om 17:57:
Zo lang er niets gebeurt aan de uitgaande kant, gaat er ook niets bij komen ingaand.
Dit bericht is gewijzigd op 19 oktober 2020, 18:34:28.
Misschien kan psv vd winter spelers verkopen zoals mo, hendrix,guti,baumgartl, mauro, piroe, obispo, viergever. Vd opbrengst moeten ze dan proberen een goede lcv en reserve rechtsback halen.
Wat baumgartl laat zien is dramatisch en psv onwaardig.
Met deze verdediging mag psv blij zijn als ze met de winterstop 3e staan in de competitie en overwinteren als nr 2 vd poule.
Keijgoed
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: -
Forumreacties: 1
Reg.: 23 oktober 2020
Mbt de linksback positie, we hebben maar 1 linksback en dat is Max. Back-up voor deze positie in de huidige selectie is Mauro aangezien hij ook voldoende snelheid en handelingssnelheid heeft.
We moeten echt stoppen met relatief trage spelers op back posities te zetten. Viergever, De Haas, Teze, en Sadilek zijn geen backs, omdat ze zowel snelheid als handelingssnelheid missen.
KEZZABOMMEL
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Den Bosch
Forumreacties: 607
Reg.: 21 september 2001
Justifier
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 1.107
Reg.: 22 april 2001
open/sluit de onderstaande quote:alexpsv schreef op 23 oktober 2020 om 11:07:
Misschien kan psv vd winter spelers verkopen zoals mo, hendrix,guti,baumgartl, mauro, piroe, obispo, viergever. Vd opbrengst moeten ze dan proberen een goede lcv en reserve rechtsback halen.
Wat baumgartl laat zien is dramatisch en psv onwaardig.
Met deze verdediging mag psv blij zijn als ze met de winterstop 3e staan in de competitie en overwinteren als nr 2 vd poule.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.480
Reg.: 18 juli 2017
Ach ja, na een nederlaag regeert hier vaak de emotie in plaats van het verstand, net als dat een deel van het forum al euforisch wordt van een 0-3 overwinning op Zwolle.
Natuurlijk was het fijn geweest als PSV de middelmaat óf nooit had aangekocht óf inmiddels al meer had doorgeselecteerd. Maar ja, geen enkele club heeft alleen maar voltreffers op de transfermarkt. Daarnaast kan PSV zich ook niet veroorloven om 8 basiswaardige spelers op de bank te zetten.
Je moet hopen dat eens in de zoveel tijd alles goed valt, zoals in het seizoen 2004-2005 of zoals bij Ajax 2 seizoenen geleden. Ervaren routiniers die echt iets toevoegen, jonge talenten die goed genoeg zijn én aankopen die er direct staan.
PSV heeft de afgelopen maand geïnvesteerd in een aantal spelers die de ploeg van meer routine en kwaliteit moeten voorzien. Helaas duurt het nog even voordat Götze volledig fit is, zit Van Ginkel nog langer in de lappenmand en is Zahavi er nu even uit door corona. Dan heb je met Gakpo en Teze nog 2 afwezigen waarvan je kan zeggen dat ze echt iets toevoegen aan het elftal t.o.v. de concurrenten. En ook Rosario is volgens onze laatste trainers beter dan Hendrix, dus ook zijn afwezigheid wordt nadelig geacht voor het elftal.
Als je speelt met het team:
----------------------------Mvogo-------------------------
Dumfries----------Teze----------------Boscagle---------Max
------------Rosario----------------------Sangaré----------
--Götze--------------------------------------------Gakpo--
----------------Zahavi--------------Malen-----------------
dan staat er toch wel even iets anders op het veld als gisteren in de 2e helft. En als je dan Ihattaren, Van Ginkel, Guti, Madueke op de bank hebt zitten, kun je met je wissels ook nog iets forceren zonder dat je elftal direct veel minder wordt.
Dus ja, het zou heel fijn zijn als PSV nog een centrale verdediger van topniveau kan halen. Het zou superfijn zijn als we nog een tweede vleugelspeler met diepgang (en de juiste kwaliteit) zouden hebben naast Gakpo. Maar om op basis van het potje van gisteren te roepen dat we 8 man moeten lozen en 2 verdedigers terug moeten halen, vind ik wel erg opportunistisch.
Het is jammer dat we nu juist in een fase dat we moeten bouwen aan vastigheid te maken krijgen met afwezigen door corona. En het zou me niet verbazen als straks bij de nieuwe testronde blijkt dat er nog een aantal jongens extra zijn besmet. Daarom ben ik bang dat het misschien nog wel even gaat duren voor we met de sterkste opstelling kunnen gaan spelen. En ja, dan moeten we terugvallen op de middelmaat die we gisteren ook voor een deel in actie zagen. Maar iets anders hebben we nu niet, ja...spelers van Jong PSV die afgedroogd worden door FC Volendam. De kans dat we van die jongens er ooit één in PSV 1 gaan zien, lijkt me ook niet al te groot.
El Sombrero
Fan van PSV
Mister PSV
Winnaar Eredivisie klassement PSV Netwerk VoVo 2008/2009
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.029
Reg.: 10 december 2003
open/sluit de onderstaande quote:En ja, dan moeten we terugvallen op de middelmaat die we gisteren ook voor een deel in actie zagen. Maar iets anders hebben we nu niet, ja...spelers van Jong PSV die afgedroogd worden door FC Volendam. De kans dat we van die jongens er ooit één in PSV 1 gaan zien, lijkt me ook niet al te groot.
Justifier
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 1.107
Reg.: 22 april 2001
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 23 oktober 2020 om 17:55:
Ach ja, na een nederlaag regeert hier vaak de emotie in plaats van het verstand, net als dat een deel van het forum al euforisch wordt van een 0-3 overwinning op Zwolle.
Natuurlijk was het fijn geweest als PSV de middelmaat óf nooit had aangekocht óf inmiddels al meer had doorgeselecteerd. Maar ja, geen enkele club heeft alleen maar voltreffers op de transfermarkt. Daarnaast kan PSV zich ook niet veroorloven om 8 basiswaardige spelers op de bank te zetten.
Je moet hopen dat eens in de zoveel tijd alles goed valt, zoals in het seizoen 2004-2005 of zoals bij Ajax 2 seizoenen geleden. Ervaren routiniers die echt iets toevoegen, jonge talenten die goed genoeg zijn én aankopen die er direct staan.
PSV heeft de afgelopen maand geïnvesteerd in een aantal spelers die de ploeg van meer routine en kwaliteit moeten voorzien. Helaas duurt het nog even voordat Götze volledig fit is, zit Van Ginkel nog langer in de lappenmand en is Zahavi er nu even uit door corona. Dan heb je met Gakpo en Teze nog 2 afwezigen waarvan je kan zeggen dat ze echt iets toevoegen aan het elftal t.o.v. de concurrenten. En ook Rosario is volgens onze laatste trainers beter dan Hendrix, dus ook zijn afwezigheid wordt nadelig geacht voor het elftal.
Als je speelt met het team:
----------------------------Mvogo-------------------------
Dumfries----------Teze----------------Boscagli---------Max
------------Rosario----------------------Sangaré----------
--Götze--------------------------------------------Gakpo--
----------------Zahavi--------------Malen-----------------
dan staat er toch wel even iets anders op het veld als gisteren in de 2e helft. En als je dan Ihattaren, Van Ginkel, Guti, Madueke op de bank hebt zitten, kun je met je wissels ook nog iets forceren zonder dat je elftal direct veel minder wordt.
Dus ja, het zou heel fijn zijn als PSV nog een centrale verdediger van topniveau kan halen. Het zou superfijn zijn als we nog een tweede vleugelspeler met diepgang (en de juiste kwaliteit) zouden hebben naast Gakpo. Maar om op basis van het potje van gisteren te roepen dat we 8 man moeten lozen en 2 verdedigers terug moeten halen, vind ik wel erg opportunistisch.
Het is jammer dat we nu juist in een fase dat we moeten bouwen aan vastigheid te maken krijgen met afwezigen door corona. En het zou me niet verbazen als straks bij de nieuwe testronde blijkt dat er nog een aantal jongens extra zijn besmet. Daarom ben ik bang dat het misschien nog wel even gaat duren voor we met de sterkste opstelling kunnen gaan spelen. En ja, dan moeten we terugvallen op de middelmaat die we gisteren ook voor een deel in actie zagen. Maar iets anders hebben we nu niet, ja...spelers van Jong PSV die afgedroogd worden door FC Volendam. De kans dat we van die jongens er ooit één in PSV 1 gaan zien, lijkt me ook niet al te groot.
Scorendemiddenvelderaub
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Waarom kun je Rosario niet opleiden als centrale verdediger.
Met Sangare op het middenveld zie ik er liever een linkspoot langs zoals Hendrix.
Of een wat voetballende speler zoals Fein?Thomas.
Rosario heeft de lengte, duelkracht en kan een bal afpakken.
En heeft het spel dan alleen voor zich want Denk dat dit het is wat Rosario laat zien op het middenveld.
Teze erlangs,want die fransman kan er helemaal niks van.
Dit bericht is gewijzigd op 24 oktober 2020, 10:38:33.
Tot nu toe weet de trainer nog niet echt te overtuigen. Natuurlijk, komt goed over in de media. Maar op het veld? Een enkele helft dat het een beetje leek op hoe hij wil spelen. Maar een hele wedstrijd is blijkbaar niet mogelijk. Rare wissels ook.
Er zijn uiteraard verzachtende zaken, blessures, corona en het feit dat men vooral middenvelders heeft gehaald maar vergeten is om minimaal 1 goede CV te halen. Toch hadden we nu wel wat verder mogen zijn. Ik ben dan ook geen fan van het systeem wat hij wil spelen. Ik ben bang dat het voor veel spelers te ingewikkeld is of hen niet ligt.
De drie beste spelers van vorig jaar, Malen, Dumfries en Ihattaren, spelen allen niet best. Is denk ik geen toeval. Geef mij maar 4-3-3 of een gewone 4-4-2 met een ruit en een aanvallende middenvelder.
Het zou ook wel grappig zijn als die Sangare eigenlijk amper beter is dan Rosario. Als Van Ginkel fit is moet hij spelen. Had je dat geld beter kunnen besteden aan een goede CV.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.480
Reg.: 18 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Daguardo schreef op 24 oktober 2020 om 11:00:
Tot nu toe weet de trainer nog niet echt te overtuigen. Natuurlijk, komt goed over in de media. Maar op het veld? Een enkele helft dat het een beetje leek op hoe hij wil spelen. Maar een hele wedstrijd is blijkbaar niet mogelijk. Rare wissels ook.
Er zijn uiteraard verzachtende zaken, blessures, corona en het feit dat men vooral middenvelders heeft gehaald maar vergeten is om minimaal 1 goede CV te halen. Toch hadden we nu wel wat verder mogen zijn. Ik ben dan ook geen fan van het systeem wat hij wil spelen. Ik ben bang dat het voor veel spelers te ingewikkeld is of hen niet ligt.
De drie beste spelers van vorig jaar, Malen, Dumfries en Ihattaren, spelen allen niet best. Is denk ik geen toeval. Geef mij maar 4-3-3 of een gewone 4-4-2 met een ruit en een aanvallende middenvelder.
Het zou ook wel grappig zijn als die Sangare eigenlijk amper beter is dan Rosario. Als Van Ginkel fit is moet hij spelen. Had je dat geld beter kunnen besteden aan een goede CV.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21