lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Someren
Vak: -
Forumreacties: 18.662
Reg.: 7 maart 2002
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Patdaddy schreef op 19 augustus 2019 om 09:53:
Lorente is transfervrij, die zouden we voor een jaar kunnen contracteren of in ieder geval proberen. Het zou de perfecte oplossing zijn.
Waarom niet, het is maar voor 1 seizoen. Volgend jaar is Lammers of Romero de eerste spits. Hij zou onze aanval zoveel sterker maken en Ik denk dat spelers als Bergwijn, Bruma en Malen veel beter gaan draaien als we zo'n type spits erbij hebben.open/sluit de onderstaande quote:lindsaywilson schreef op 19 augustus 2019 om 10:31:
open/sluit de onderstaande quote:Patdaddy schreef op 19 augustus 2019 om 09:53:
Lorente is transfervrij, die zouden we voor een jaar kunnen contracteren of in ieder geval proberen. Het zou de perfecte oplossing zijn.
Salaris van 3-4 miljoen. Vergeet het maar.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.073
Reg.: 23 september 2002
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 19 augustus 2019 om 16:49:
Lens is dus juist wat we NIET nodig hebben.
wples1987
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 148
Reg.: 6 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 19 augustus 2019 om 16:49:
Lens is dus juist wat we NIET nodig hebben.
Big Paul Castellano
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Zal wel onzin zijn, paniek is overbodig. Inderdaad wel het laatste type wat we op dit moment nodig hebben. Waarom zou Lens de bank van Besiktas verruilen voor de bank van PSV? Verdient daar gewoon 2.5 miljoen per jaar tot en met 2022.
Ben overigens wel benieuwd welke andere routiniers PSV op 't oog heeft. Zou me niet verbazen als ze met andere oud-Eredivisie spelers op de proppen komen.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
kv1992
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 21
Reg.: 15 mei 2011
Pavlidis... Dat is wel erg opportunistisch. Heeft dit seizoen pas twee wedstrijden gespeeld en ik kan me niet voorstellen dat jij die allebei hebt bekeken.
Llorente zal daarnaast sowieso voor minimaal 2 seizoenen willen tekenen, dus lijkt me ook geen optie.
Ik denk dat we ons beter kunnen focussen op een scorende middenvelder die op die manier Malen enigzins kan ontlasten.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Godfather
Legende
Uit: Amsterdam
Forumreacties: 11.544
Reg.: 20 augustus 2006
Het schijnt dus Kostras Mitroglou te gaan worden, inderdaad een Griekse naam @11 Sir Tinus...
Ik zou zelf vol voor Fran Sol gaan. Draait mede door blessures nog niet zo lekker bij Kiev, maar we weten wat hij kan in de Eredivisie. Daarnaast zou hij ook geen moeite hebben met een reserveplek als Lammers terug is.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Kijk, dit zijn nu geruchten/berichten waar ik blij van word. Mocht PSV Mitroglu kunnen binnenhengelen dan doen ze uitstekende zaken.
Bewezen goaltjesdief, goede leeftijd en eindelijk eens wat lengte/fysiek in de voorhoede. Speelde van 2015 tot 2017 nog de Portugese competitie overhoop bij Benfica, terwijl hij 't bij Marseille ook niet slecht deed met 16 goals in 50 wedstrijden (waarvan meer dan de helft als invaller).
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Jasper_PSV schreef op 21 augustus 2019 om 16:26:
Kijk, dit zijn nu geruchten/berichten waar ik blij van word. Mocht PSV Mitroglu kunnen binnenhengelen dan doen ze uitstekende zaken.
Bewezen goaltjesdief, goede leeftijd en eindelijk eens wat lengte/fysiek in de voorhoede. Speelde van 2015 tot 2017 nog de Portugese competitie overhoop bij Benfica, terwijl hij 't bij Marseille ook niet slecht deed met 16 goals in 50 wedstrijden (waarvan meer dan de helft als invaller).
Maar wat is dit dan? https://www.youtube.com/watch?v=_Y7jvehGZEU&feature=youtu.be&app=desktoplink
lindsaywilson
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:robvdw schreef op 21 augustus 2019 om 21:09:
Maar wat is dit dan? https://www.youtube.com/watch?v=_Y7jvehGZEU&feature=youtu.be&app=desktoplink
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Positie] Spits