Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Positie] Spits

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lorente is transfervrij, die zouden we voor een jaar kunnen contracteren of in ieder geval proberen. Het zou de perfecte oplossing zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Patdaddy schreef op 19 augustus 2019 om 09:53:

Lorente is transfervrij, die zouden we voor een jaar kunnen contracteren of in ieder geval proberen. Het zou de perfecte oplossing zijn.




Salaris van 3-4 miljoen. Vergeet het maar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

lindsaywilson schreef op 19 augustus 2019 om 10:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Patdaddy schreef op 19 augustus 2019 om 09:53:

Lorente is transfervrij, die zouden we voor een jaar kunnen contracteren of in ieder geval proberen. Het zou de perfecte oplossing zijn.




Salaris van 3-4 miljoen. Vergeet het maar.

Waarom niet, het is maar voor 1 seizoen. Volgend jaar is Lammers of Romero de eerste spits. Hij zou onze aanval zoveel sterker maken en Ik denk dat spelers als Bergwijn, Bruma en Malen veel beter gaan draaien als we zo'n type spits erbij hebben.

 

+1/-0

Lens is dus juist wat we NIET nodig hebben.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 19 augustus 2019 om 16:49:

Lens is dus juist wat we NIET nodig hebben.


Een buitenspeler die nooit scoort. Prima stand-in voor al onze buitenspelers die zelden scoren. Lever je nauwelijk scorend vermogen in. :ja

Ik mag echt hopen dat dit gerucht niet waar is. :\(

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 19 augustus 2019 om 16:49:

Lens is dus juist wat we NIET nodig hebben.



haha precies, huilen zou dat zijn...

 

+1/-0

Man, man, man.......ze zijn de weg echt helemaal kwijt. Wat een grap.

 

+1/-1

Zal wel onzin zijn, paniek is overbodig. Inderdaad wel het laatste type wat we op dit moment nodig hebben. Waarom zou Lens de bank van Besiktas verruilen voor de bank van PSV? Verdient daar gewoon 2.5 miljoen per jaar tot en met 2022.

Ben overigens wel benieuwd welke andere routiniers PSV op 't oog heeft. Zou me niet verbazen als ze met andere oud-Eredivisie spelers op de proppen komen.

 

+1/-0

Lens zou bijna de slechtst mogelijke realistische optie zijn als het waar is. Buiten het feit dat hij ervaring heeft, is het geen leider, geen top professional, geen slimme speler (buitenspel), geen doelpuntenmaker en hij heeft niet iets wat we nog missen.

 

+3/-0

Waarom zou PSV niet gewoon Pavlidis van Willem 2 halen. Dat is tot nog toe de beste speler en de topscorer van de Eredivisie en pas 20 jaar.
Om doelpunten te kopen lijkt me dit de ideale kandidaat.

 

+1/-0

Pavlidis... Dat is wel erg opportunistisch. Heeft dit seizoen pas twee wedstrijden gespeeld en ik kan me niet voorstellen dat jij die allebei hebt bekeken.

Llorente zal daarnaast sowieso voor minimaal 2 seizoenen willen tekenen, dus lijkt me ook geen optie.

Ik denk dat we ons beter kunnen focussen op een scorende middenvelder die op die manier Malen enigzins kan ontlasten.

 

+1/-0

Ik krijg nu al een beetje een Pantalic, Charisteas en Anastassiou gevoel en heb geen vertrouwen in een betere optie dan bv Lammers was.

 

+1/-0

Het schijnt dus Kostras Mitroglou te gaan worden, inderdaad een Griekse naam @11 Sir Tinus...

Ik zou zelf vol voor Fran Sol gaan. Draait mede door blessures nog niet zo lekker bij Kiev, maar we weten wat hij kan in de Eredivisie. Daarnaast zou hij ook geen moeite hebben met een reserveplek als Lammers terug is.

 

+1/-0

Onze pinchhitter. Lijkt me een prima aanvulling, ook op huurbasis.

 

+1/-0

Kijk, dit zijn nu geruchten/berichten waar ik blij van word. Mocht PSV Mitroglu kunnen binnenhengelen dan doen ze uitstekende zaken.

Bewezen goaltjesdief, goede leeftijd en eindelijk eens wat lengte/fysiek in de voorhoede. Speelde van 2015 tot 2017 nog de Portugese competitie overhoop bij Benfica, terwijl hij 't bij Marseille ook niet slecht deed met 16 goals in 50 wedstrijden (waarvan meer dan de helft als invaller).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jasper_PSV schreef op 21 augustus 2019 om 16:26:

Kijk, dit zijn nu geruchten/berichten waar ik blij van word. Mocht PSV Mitroglu kunnen binnenhengelen dan doen ze uitstekende zaken.

Bewezen goaltjesdief, goede leeftijd en eindelijk eens wat lengte/fysiek in de voorhoede. Speelde van 2015 tot 2017 nog de Portugese competitie overhoop bij Benfica, terwijl hij 't bij Marseille ook niet slecht deed met 16 goals in 50 wedstrijden (waarvan meer dan de helft als invaller).




Grote voordeel is ook nog dat hij redelijk snel is voor zijn lengte. Die kan zelfs in de omschakeling nog prima meedoen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




2 minuten aan missers van 3 seizoenen. Dat kan ik van iedere spits maken.

 

+1/-0

Nee dat zijn geen 3 seizoenen. Hij heeft 1,5 seizoen, 33 wedstrijden voor Olympique Marseille gespeeld. En daar zitten wel een paar grote missers bij.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Positie] Spits