Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Het is afwachten welke verdedigers op het lijstje van PSV graag willen komen en welke er haalbaar zijn. Je moet niet willen dat alle opties mislukken. Dan moet Bosz het doen met een uiterst matige achterhoede. Daar wordt je geen kampioen mee.

+1/-0

Als het tegenzit met Plea zouden we kunnen proberen om Endrick een jaar te huren.

Voor de verdediging hoop ik dat we Beukema zouden kunnen halen. Een goede betaalbare back weet ik zo even niet te bedenken.

Misschien dat we Sano kunnen halen als we Drommel en Driouech in de transfer betrekken.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernestoow schreef op 31 juli 2026 om 16:02:

Als Dest vertrekt, kunnen we dan niet James Tavernier een jaarcontract aanbieden? Ik las dat hij inmiddels zonder club zit, terwijl hij vorig jaar nog een hoop gespeeld heeft voor de Rangers.

Ik heb altijd een zwak gehad voor die gast; lekker aanvallend en kan goede statistieken overleggen. Weet niet hoe hij verdedigend tegenwoordig nog is, maar in de eredivisie kom je er wel mee weg lijkt me.

In de eredivisie wel ja, maar we mogen ook nog Europa in. Er moet echt op korte termijn een blok beton bij achterin, dan maar wat minder opbouw van achteruit.

+1/-1

Wanneer het Kostic, Beukema en Geertruida zijn, die door de media genoemd worden, dan zie ik het wel goed komen voor zowel Eredivisie en CL.

+1/-0

Ik verwacht dat Geertruida eerder naar Feyenoord gaat dan naar PSV. Die jongen komt daar ook vandaan. Spelen net als PSV Champions League en voor de titel. Als Feyenoord zich nu niet gemeld had, had PSV een goede kans gemaakt.
Ik vrees dat Stewart wellicht te lang wacht en de alternatieven niet meer veel zijn. PSV gaat het dan toch proberen met wat er nu is. Maar de huidige verdedigende organisatie is onvoldoende... Dat zou je op kunnen breken.

+1/-0

Peejay schreef op 01 augustus 2026 om 17:28:

Wanneer het Kostic, Beukema en Geertruida zijn, die door de media genoemd worden, dan zie ik het wel goed komen voor zowel Eredivisie en CL.

Is dit wel zo?

Geertruida was niet goed genoeg voor Leizpig en kwam daarna bij Sunderland ook op de bank. Sam Beukema vond ik bij AZ nooit een overtuigende speler, maar heeft zich in Italié absoluut opmerkelijk goed ontwikkeld. Desondanks spelen ze daar wel ander voetbal. Veel meer gesloten verdedigingen. Dat staat haaks op het Nederlands voetbal en al helemaal op het voetbal van Peter Bosz. Dus of je in het voetbal van Peter Bosz de betere versie van Beukema krijgt die bij Bologna speelde of weer de twijfelaar van AZ, dat is nog maar af te wachten.

In de Eredivisie kun je prima met deze spelers aankomen, maar ik denk niet dat je zonder meer kunt zeggen dat je met deze spelers de Champions League in kan.

Kostic vind ik dan nog een ander verhaal. Die heeft wel een iets ander profiel, waarbij je inderdaad wel kunt stellen dat er voldoende reden is om te geloven dat je met hem de slag wel kunt aangaan.

+1/-0

Goed zo geertruida terug naar feyenoord. 20 miljoen voor geertruida is ook veelste veel.

Nu gaan voor wel goede verdedigers zoals bijv sepp vd berg, Davinson Sánchez, sam beukema.

+1/-0

Moet wel wat gebeuren, zoveel is wel duidelijk.. en liever nog vandaag dan morgen..

+1/-0

Er is helaas niets positiefs te melden na zo'n wedstrijd maar deze spelers horen niet thuis bij psv en moeten verkocht worden sidillia, flamingo, gasiorowski, veerman, plea (omdat hij niet meer goed geneest van zijn zware blessure) obispo, drommel of kovar.

Vervangen = bosz voor arne slot. Bosz ga lekker oranje doen aub. Bedankt voor 3 zeer mooie jaren maar het is klaar en genoeg geweest. Tijd voor verfrissing ondanks de vroege rode kaart.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 augustus 2026, 19:56:28.

+1/-5

Forza psv schreef op 02 augustus 2026 om 19:42:

Er is helaas niets positiefs te melden na zo'n wedstrijd maar deze spelers horen niet thuis bij psv en moeten verkocht worden sidillia, flamingo, gasiorowski, veerman, plea (omdat hij niet meer goed geneest van zijn zware blessure) obispo, drommel of kovar.

Vervangen = bosz voor arne slot. Bosz ga lekker oranje doen aub. Bedankt voor 3 zeer mooie jaren maar het is klaar en genoeg geweest. Tijd voor verfrissing ondanks de vroege rode kaart.

Op basis van wat moet Bosz vervangen worden?
Het probleem is dat PSV het niet voor elkaar krijgt om de achterhoede te versterken. Als je top wil presteren heb je in elke linie klasse nodig. Onze centrale verdedigers zijn allemaal of te jong of niet goed genoeg. Daar moet een leider staan die de deur op slot doet. Als je al lang bezig bent met Geertruida en begin augustus hem nog niet binnen hebt, moet je gewoon door of fors willen investeren. PSV moet ook een keer meer dan 15 miljoen investeren in een verdediger. Waar kan het wel bij aanvallers en middenvelders? Dit is ieder jaar opnieuw hetzelfde verhaal.

We hebben tegen Villarreal en AZ gezien hoe kansloos onze verdediging is! Los het op!

+1/-0

Drommel gaat nu dus voor een half miljoen naar Twente.. Wat is die Stewart er een enorme puinhoop van aan het maken. Je had hem dus in een deal kunnen betrekken met Sano want NEC wilden hem ook. Of desnoods met een beetje geld ruilen voor Van Rooij, want we hebben vandaag allemaal gezien dat die Sildilia er helemaal niks van kan. Het houd niet op, niet vanzelf.

+1/-0

PSV is klein geld op aan het halen met de verkoop van Drommel aan Fc Twente en Bouhoudane aan SC Cambuur.

Heel veel levert het niet op. Kun je dergelijke spelers dan niet beter zelf houden? Bouhoudane was een goede derde spits geweest voor PSV en Drommel een goede tweede keeper. Als je dergelijke spelers moet vervangen dan kost het je meer dan hetgeen je nu krijgt.

Dijkstra van AZ is me overigens al meerdere keren positief opgevallen. Ik verwacht dat er nog veel groei in zit.

Als je de wedstrijd van vandaag ziet dan moet er nog heel veel gebeuren. Sildillia, Flamingo en Gasiorowski speelden alledrie (ver) ondermaats vandaag en Fernandez is een goede voetballer maar absoluut geen vleugelverdediger. Zet dan Mauro Junior maar linksachter.

+1/-0

Ik vind Sano een uitstekende voetballer maar het middenveld is eigenlijk wel de linie waar we juist NIET moeten kijken. Je moet nu al een prima voetballer als Fernandez op linksback zetten. En dan heb je nog iemand als Wanner achter de hand.

+1/-0

Het voetbal was eerste seizoen onder Bosz zeer goed en erna elk jaar wel minder geworden.
We hebben onder Bosz eindelijk weer wedstrijden in de kuip gewonnen en mooie wedstrijden in de cl gezien.
We hadden ook goede spelers ter beschikking.
Ook 2 keer uitgeschakeld in de beker door clubs waar we gewoon van moeten winnen.
Ik weet niet of het slim is geweest om nog met Bosz door te gaan.
Maar hij is onze trainer nu.
Hoop dat Veerman vertrekt iig,die is toe aan nieuwe uitdaging.
Flamengo en Dest heb ik ook mijn twijfels bij of die nog wel echt voor Psv willen spelen.
Het is nu aan het bestuur,komen er 3 a 4 echte goede versterkingen op korte termijn,dan kan het een mooi seizoen worden.
Zoals het er nu voorstaat zie ik Psv niet voor de prijzen spelen dit seizoen.

+2/-0

Ik snap niet helemaal de noodzaak om aan het begin van elk seizoen weer in paniek te raken. Het lijkt alsof we elk jaar in augustus ons weer opnieuw gaan afvragen of Bosz de juiste trainer en al concluderen dat Steward heeft gefaald. De selectie is momenteel bijna ongewijzigd ten opzichte van vorig seizoen en de transferperiode duurt gewoon nog een maand.

Ja, wat ik gisteren zag was slecht, maar van de andere kant speelde we natuurlijke lange tijd met 10 man. AZ had het slim omgezet in de tweede helft en na de goal in de 51e minuut was het definitief over. Aan de bal was PSV slordig, er ontbrak wat passie in de duels en verdedigend was het niet best. Bouhamdi is een jeugdspeler die eigenlijk alleen maar de bal heeft weggegeven, Mijnands speelde niet heel sterk en Sidilia heeft niet het niveau voor de basis. Achterin was het weer net zo slecht als vorig seizoen met Flamingo en Gąsiorowski.

De oplossing? Volgens mij starten Dest, Wanner, Perisic, Van Bommel en misschien Pepi normaal gesproken gewoon in de basis. Verder is er achterin versterking nodig, maar dat was vorig seizoen ook al. Ik hoop niet dat ze met Mauro hebben afgesproken dat hij op het middenveld speelt in ruil voor een langer verblijf, want linksachterin is hij harder nodig op dit moment. Mocht Geertruida komen kan hij als rechterachter of centrale verdediger spelen. Ik zou in ieder nooit met zowel Flamingo als Gąsiorowski centraal achterin willen starten.

Maar goed, er kan nog van alles gebeuren deze maand. Beter wat meer geduld en een lager transferbedragen dan gehaast de volle mep betalen. Clubs lijken te weten dat PSV wat meer geld op de bank heeft na de verkoop van Saibari, dus dan kost het onderhandelen vaak even wat langer.

+2/-0

Mar88bdv,ik vind het wel apart dat iedereen roept verdedigers.
1ste seizoen onder Bosz speelde we met Oliver en Ramalho en teze en van Aanholt volgens mij en we kregen de minste tegendoelpunten tegen.
Heeft Ajax of Feyenoord Az? betere verdedigers??
Of zien alle verdedigers er onder Bosz zijn tactiek slecht uit?
Dat afjagen bij balverlies zoals eerste seizoen zie ik al 2 jaar bijna niet meer.
De verdedigers die Psv nodig heeft onder Bosz zijn tactiek moeten alle facetten beheersen en met 40 meter ruimten in de rug kunnen spelen.
Als je dat allemaal beheerst speel je bij Barcelona of Psg, vind ze maar eens.
Weet zeker dat je met deze spelers veel minder tegendoelpunten kan incasseren als je het anders wegzet.
Maar dat doet onze trainer niet.
Ik ben benieuwd..maar als niet iedereen in het veld elke wedstrijd 90 minuten lang zijn verdedigende taak perfect uitvoert..krijgt elke verdediger het hier lastig.

+1/-0

Feit blijft wel dat de defensie het al jaren zwaar heeft. Het afwachten tot het laatst en gokken gaat ook geregeld verkeerd. Salah-Eddine bleek een goede greep, maar met Malacia, Karsdorp, etc. zitten we er ook vaak naast.
In april zat het seizoen voor PSV er al zowat op door het behalen van het kampioenschap (vooruit, behalve de bekerpotjes nog dan). In principe had PSV tóen al de lijstjes af kunnen/moeten stoffen, kunnen/moeten updaten en de koe bij de hoorns vatten. Ageren ipv reageren en leren van de vorige seizoenen.

+1/-0

Iedereen schiet altijd meteen in de stress. Doe eens rustig joh.

Gisteren speelden we met een basiselftal zonder Dest, Pepi, Perisic, Wanner en Bajraktarevic. Daarnaast raak je Veerman na vijf minuten al kwijt, waardoor je de gehele wedstrijd met tien man speelt.

Met die zes spelers erbij heb je een compleet andere selectie en waarschijnlijk ook een heel andere wedstrijd. Natuurlijk zijn Saibari en Salah-Eddine vertrokken, maar laten we niet vergeten dat we vorig seizoen een voorsprong van ruim 30 punten op Ajax hadden.

Laten we dus niet iedere keer in de paniekstand schieten en doen alsof PSV er ineens niets meer van kan. Dat verhaal hebben we de afgelopen jaren vaker gehoord.

Twee jaar geleden vertrok Xavi en was het volgens velen klaar: “Dit wordt niks dit jaar.” Vorig jaar ging Tillman weg en hoorden we hetzelfde verhaal. En nu vertrekt Saibari en begint hetzelfde riedeltje opnieuw.

Een beetje vertrouwen en geduld kan geen kwaad. Kom op zeg...

+3/-0

James Sonny Crockett schreef op 03 augustus 2026 om 08:36:

Ik vind Sano een uitstekende voetballer maar het middenveld is eigenlijk wel de linie waar we juist NIET moeten kijken. Je moet nu al een prima voetballer als Fernandez op linksback zetten. En dan heb je nog iemand als Wanner achter de hand.

Juist wel, we hebben met Mijnans, Wanner en Veerman drie voetballers op het middenveld, maar naast Mauro moet er een ECHTE sloper bij. Daar ontbreekt het echt al heel lang aan!

+1/-0

Boszballetje schreef op 03 augustus 2026 om 10:32:

Mar88bdv,ik vind het wel apart dat iedereen roept verdedigers.
1ste seizoen onder Bosz speelde we met Oliver en Ramalho en teze en van Aanholt volgens mij en we kregen de minste tegendoelpunten tegen.
Heeft Ajax of Feyenoord Az? betere verdedigers??
Of zien alle verdedigers er onder Bosz zijn tactiek slecht uit?
Dat afjagen bij balverlies zoals eerste seizoen zie ik al 2 jaar bijna niet meer.
De verdedigers die Psv nodig heeft onder Bosz zijn tactiek moeten alle facetten beheersen en met 40 meter ruimten in de rug kunnen spelen.
Als je dat allemaal beheerst speel je bij Barcelona of Psg, vind ze maar eens.
Weet zeker dat je met deze spelers veel minder tegendoelpunten kan incasseren als je het anders wegzet.
Maar dat doet onze trainer niet.

Ik ben benieuwd..maar als niet iedereen in het veld elke wedstrijd 90 minuten lang zijn verdedigende taak perfect uitvoert..krijgt elke verdediger het hier lastig.

Onze Luuk was de grote aanjager als eerste radar in het storen en druk zetten. Hij wordt veel harder gemist dan we met zijn allen toegeven!

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027