Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Zizou schreef op 05 augustus 2026 om 12:22:

Riverside schreef op 05 augustus 2026 om 08:53:

Ik vind die Patrick Berg van Bodo glimt echt een prima vervanger van Schouten, staat daar geloof ik op de 6, maar ik denk dat hij een linie naar achter prima zou kunnen uitvoeren, Noors international, CL ervaring, scandinavisch, dus passen zich vaak en makkelijk aan, erg behendige speler, met loop vermogen en goed overzicht, inzicht…. Ik weet niet of hij haalbaar is, en of hij past bij psv, gisteravond heeft hij trouwens weer gescoord in voorronde CL namens Bodo

Iemand van 1.65 centraal in de verdediging, serieus?

De 6-positie is verdedigende middenvelder, dus niet centrale verdediger.

Ik heb het gevoel dat met de komst van Sano Veerman binnen nu en een maand een uitgaande transfer gaat maken en dat PSV al heeft voorgesorteerd met Sano en dat dan Berg wellicht een optie is voor de 6-positie.

Met Geertruida als rechter centrale verdediger, dan moet het wel er staan.

+1/-0

Driouech uit en daar doorselecteren zou wel goed nieuws zijn. We hebben echt nog wat creativiteit nodig.

+1/-0

Patrick Berg is vooral een middenvelder. Geen verdediger. Hij is trouwens geen 1.65, maar 1.80. Als je hem al zou halen moet je hem vooral als middenvelder halen. En daar zijn we volgens mij na de komst van Sano prima bezet. Als er nog iemand mocht vertrekken is het wellicht een optie, maar voor nu denk ik niet dat daar de hoogste prioriteit ligt. Geertruida kom er maar in!

+1/-0

James Sonny Crockett schreef op 05 augustus 2026 om 17:14:

Driouech uit en daar doorselecteren zou wel goed nieuws zijn. We hebben echt nog wat creativiteit nodig.

Eens. Het ontbreekt nog aan spelers die met 1 klasseflits een wedstrijd kunnen openbreken zoals Saibari en Tillman dat kunnen.

+1/-0

Ik hoop nog steeds op Cesar Montes. Geen idee op hij beschikbaar is, maar het zou een klasbak achterin zijn en een mooie connectie met onze band met Mexico.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027