Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Zizou schreef op 05 augustus 2026 om 12:22:

Riverside schreef op 05 augustus 2026 om 08:53:

Ik vind die Patrick Berg van Bodo glimt echt een prima vervanger van Schouten, staat daar geloof ik op de 6, maar ik denk dat hij een linie naar achter prima zou kunnen uitvoeren, Noors international, CL ervaring, scandinavisch, dus passen zich vaak en makkelijk aan, erg behendige speler, met loop vermogen en goed overzicht, inzicht…. Ik weet niet of hij haalbaar is, en of hij past bij psv, gisteravond heeft hij trouwens weer gescoord in voorronde CL namens Bodo

Iemand van 1.65 centraal in de verdediging, serieus?

De 6-positie is verdedigende middenvelder, dus niet centrale verdediger.

Ik heb het gevoel dat met de komst van Sano Veerman binnen nu en een maand een uitgaande transfer gaat maken en dat PSV al heeft voorgesorteerd met Sano en dat dan Berg wellicht een optie is voor de 6-positie.

Met Geertruida als rechter centrale verdediger, dan moet het wel er staan.

+1/-0

Driouech uit en daar doorselecteren zou wel goed nieuws zijn. We hebben echt nog wat creativiteit nodig.

+1/-0

Patrick Berg is vooral een middenvelder. Geen verdediger. Hij is trouwens geen 1.65, maar 1.80. Als je hem al zou halen moet je hem vooral als middenvelder halen. En daar zijn we volgens mij na de komst van Sano prima bezet. Als er nog iemand mocht vertrekken is het wellicht een optie, maar voor nu denk ik niet dat daar de hoogste prioriteit ligt. Geertruida kom er maar in!

+1/-0

James Sonny Crockett schreef op 05 augustus 2026 om 17:14:

Driouech uit en daar doorselecteren zou wel goed nieuws zijn. We hebben echt nog wat creativiteit nodig.

Eens. Het ontbreekt nog aan spelers die met 1 klasseflits een wedstrijd kunnen openbreken zoals Saibari en Tillman dat kunnen.

+1/-0

Ik hoop nog steeds op Cesar Montes. Geen idee op hij beschikbaar is, maar het zou een klasbak achterin zijn en een mooie connectie met onze band met Mexico.

+1/-0

Zizou schreef op 05 augustus 2026 om 12:22:

Riverside schreef op 05 augustus 2026 om 08:53:

Ik vind die Patrick Berg van Bodo glimt echt een prima vervanger van Schouten, staat daar geloof ik op de 6, maar ik denk dat hij een linie naar achter prima zou kunnen uitvoeren, Noors international, CL ervaring, scandinavisch, dus passen zich vaak en makkelijk aan, erg behendige speler, met loop vermogen en goed overzicht, inzicht…. Ik weet niet of hij haalbaar is, en of hij past bij psv, gisteravond heeft hij trouwens weer gescoord in voorronde CL namens Bodo

Iemand van 1.65 centraal in de verdediging, serieus?

Als iemand positioneel zich goed neerzet denk ik dat je daar veel meer aan hebt dan 1 of andere lange dweil waarvan je maar moet hopen dat ie vroeg of laat die bal een keer op zn kokosnoot krijgt. Heb Schouten nog nooit een kopduel zien winnen.
Al een paar keer de suggestie gehoord om Mauro centraal te zetten. Zou ik best een keer willen zien. Staat positioneel altijd goed. Dwingt de tegenstander altijd naar buiten. En je hebt meteen iemand die een bal kan geven of het middenveld kan indrubbelen.

+2/-0

Mocht Veerman alsnog gaan, ik heb het op dit forum in een andere rubriek aangegeven…. Goretzka is transfer vrij…. Ideale vervanger, veel ervaring, heeft alles gewonnen en Bayern heeft niet met hem verlengd…. 31 en kan bij ons zeker wat toevoegen, weet niet of dit haalbaar is, maar zou eens een poging wagen….

+1/-0

Nikiforov 3 schreef op 05 augustus 2026 om 21:23:

James Sonny Crockett schreef op 05 augustus 2026 om 17:14:

Eens. Het ontbreekt nog aan spelers die met 1 klasseflits een wedstrijd kunnen openbreken zoals Saibari en Tillman dat kunnen.

Ieder jaar denk ik dit, en dan staat er toch een nieuwe speler op. Xavi vertrok en Tillman volgde op. Tillman vertrok en Saibari volgde dat op. Nu verwacht ik ook dat er iemand zal opstaan die dat "gat" zal opvullen. Wellicht een Wanner, Mijnans of Sano.

+1/-0

Alles op Tillman zetten toch? 22 mio bieden

+1/-0

Tillman zal onhaalbaar zijn, Leverkusen zal een speler die in principe gewoon voldoet echt niet met 15 miljoen verlies gaan verkopen. Daarmee zal PSV als een stap terug voelen en het verschil in salaris zal ook niet meehelpen om Tillman terug te halen. Voor nu lijkt me dat nog geen optie.

Het "probleem" van PSV is, dat je een speler met de kwaliteit van de vertrekkende Tillman of nu Saibari niet kunt kopen. Die jongens zijn zo goed dat ze naar de Europese (sub)top kunnen. Daar kunnen wij niet mee concurreren. Wij zullen spelers moeten aantrekken die de potentie hebben om ook zo beslissend te gaan worden, die we dan na een succesvolle missie weer voor veel geld kunnen verkopen en weer opnieuw moeten vervangen.

Tillman was voor mij een absolute verrassing. Die jongen kwam bij ons na een seizoen Rangers en was eigenlijk vrij snel in staat om een onmisbare schakel te worden. Van Saibari was het natuurlijk geen verrassing dat hij vorig seizoen 'explodeerde', die had de 2 seizoenen daarvoor ook al laten zien een zeer goede voetballer te zijn.

Als ik nu naar het elftal kijk, dan zie ik niet direct iemand met dezelfde individuele klasse. Zou Noah Fernandez het kunnen? Misschien, als je die goal van hem in de 1e wedstrijd van de voorbereiding zag. Maar die is nog wel heel erg jong. Sven Mijnans is een ander type speler, die het niet moet hebben van het uitspelen van een mannetje. Paul Wanner? Die zie ik dat ook nog niet direct kunnen. En ook Sano is een middenvelder die het (tot nu toe) niet van zijn goals en assists moet hebben.

Het zou dus wel eens lastig kunnen worden om iets te creëren op het moment dat een tegenstander de organisatie goed heeft staan en wij niemand meer hebben die met een briljante (loop)actie een beslissing kan forceren. Maar goed: zoals al gezegd, waar leiders vertrekken staan nieuwe leiders weer op. Laten we dus maar gewoon eens gaan kijken hoe de ploeg zich dit seizoen ontwikkeld. Ieder jaar heeft Bosz dingen gedaan die je in augustus niet had verwacht en steeds opnieuw stond daar een ploeg die heel lastig te verslaan was en die nu 3 jaar op rij 100+ goals heeft weten te scoren.

+2/-0

Komt Geertruida nog? Overal lees je andere verhalen.

Persoonlijk zie ik liever graag sepp vd berg of Davinson Sánchez als verdedigers komen.

Hopelijk komt goretzka als vervanger van veerman.

Veerman zie ik nog wel vertrekken. Is ook toe aan een volgende stap.

+1/-0

Driouech lijkt te vertrekken. Als er nu al een bod van 7,5 op tafel ligt, dan moeten we vast tussen de 8 en 9 mln uit kunnen komen met hopelijk een doorverkooppercentage.

Wat mij betreft halen we geen vervanger. We hebben Bommel, Perizic en Bouhamdi wil je perspectief kunnen bieden (wel even voor 5 jaar bijtekenen). Ook Kostic kan goed uit de voeten op linksbuiten, steek dat geld maar in de verdediging….

+4/-0

Marciano_Vink schreef op 06 augustus 2026 om 19:17:

Driouech lijkt te vertrekken. Als er nu al een bod van 7,5 op tafel ligt, dan moeten we vast tussen de 8 en 9 mln uit kunnen komen met hopelijk een doorverkooppercentage.

Wat mij betreft halen we geen vervanger. We hebben Bommel, Perizic en Bouhamdi wil je perspectief kunnen bieden (wel even voor 5 jaar bijtekenen). Ook Kostic kan goed uit de voeten op linksbuiten, steek dat geld maar in de verdediging….

Eens, we hebben op die positie meerdere alternatieven achter de hand. Geld kan beter anders besteed worde aan bijv. een ervaren CV en zou toch ook nog wel graag een breekijzer / super sub voor voorin zien komen. Wellicht iets voor een allerlaatste jaartje Luuk?

+1/-0

Forza psv schreef op 06 augustus 2026 om 17:34:

Persoonlijk zie ik liever graag sepp vd berg of Davinson Sánchez als verdedigers komen.

Ik denk dat Sepp van den Berg onhaalbaar is. Een basisspeler Premier League met een marktwaarde van 40 miljoen. Daarnaast hebben we ons al een zomer op hem blindgestaard. Evenals op Davinson Sanchez.

Ik moet bekennen dat ik ook niet direct bijster enthousiast wordt van Geertruida. Naast dat het een Feyenoorder is, waar ik prima overheen kan stappen overigens als hij presteert, bespeur ik bij hem een bepaalde nonchalante houding die ik niet kan waarderen. Kan best zijn dat hij, terug in Nederland, opeens weer de "oude Geertruida" wordt, en dan hebben we er een hele goeie aan. Maar voor hetzelfde geld gooien we 20 miljoen over de balk die we nooit meer gaan terugzien.

Veerman...tja...zijn koffers staan al 2 jaar ingepakt klaar, maar er is gewoon geen (fatsoenlijke) club die echt interesse heeft. Deze zomer blijft het weer stil. Das natuurlijk geen garantie dat er in de komende 4 weken niks meer gebeurt, maar ik zou er niet vanuit gaan dat hij vertrekt. En een speler met de kwaliteiten en allure van Leon Goretzka gaat natuurlijk never nooit niet in de eredivisie spelen.

Overigens ben ik van mening dat PSV met Sano, Wanner, Mijnans, Til,Fernandez, Van den Berg en evt. ook nog Mauro Jr. al meer dan voldoende middenvelders heeft als Veerman vertrekt.

+1/-0

BasArnhem schreef op 07 augustus 2026 om 10:33:

Forza psv schreef op 06 augustus 2026 om 17:34:

Ik denk dat Sepp van den Berg onhaalbaar is. Een basisspeler Premier League met een marktwaarde van 40 miljoen. Daarnaast hebben we ons al een zomer op hem blindgestaard. Evenals op Davinson Sanchez.

Ik moet bekennen dat ik ook niet direct bijster enthousiast wordt van Geertruida. Naast dat het een Feyenoorder is, waar ik prima overheen kan stappen overigens als hij presteert, bespeur ik bij hem een bepaalde nonchalante houding die ik niet kan waarderen. Kan best zijn dat hij, terug in Nederland, opeens weer de "oude Geertruida" wordt, en dan hebben we er een hele goeie aan. Maar voor hetzelfde geld gooien we 20 miljoen over de balk die we nooit meer gaan terugzien.

Veerman...tja...zijn koffers staan al 2 jaar ingepakt klaar, maar er is gewoon geen (fatsoenlijke) club die echt interesse heeft. Deze zomer blijft het weer stil. Das natuurlijk geen garantie dat er in de komende 4 weken niks meer gebeurt, maar ik zou er niet vanuit gaan dat hij vertrekt. En een speler met de kwaliteiten en allure van Leon Goretzka gaat natuurlijk never nooit niet in de eredivisie spelen.

Overigens ben ik van mening dat PSV met Sano, Wanner, Mijnans, Til,Fernandez, Van den Berg en evt. ook nog Mauro Jr. al meer dan voldoende middenvelders heeft als Veerman vertrekt.

Nee heb je en ja kun je heel misschien krijgen. Het lijkt me dat je spelers als Tillman en Goretzka op zijn minst kunt benaderen. Vervolgens zal snel genoeg blijken of ze al dan niet haalbaar zijn.

Götze, Perisic, Brandt en Ter Stegen verwacht je ook niet direct in de eredivisie.

+1/-0

Het binnenhalen van Götze werd dan ook als een regelrechte stunt gezien, zoals ook Brandt nu wordt gepresenteerd in de media. Perisic kwam naar PSV na 1,5 jaar Hajduk Split en een lange blessure. En Ter Stegen is blij dat hij weer ergens mag keepen en is direct te linken aan de trainer daar.

Goretzka is een fitte speler die 8 jaar basismateriaal bij Bayern is geweest en die het afgelopen jaar 51 wedstrijden speelde. Die kan naar een veel grotere competitie dan de eredivisie. En Tillman is een uitstekende voetballer die echt op dit moment nog niet terugkomt.

Natuurlijk kun je het proberen, en wie weet is dat ook (informeel) wel gebeurd, maar als een van deze twee jongens in de eredivisie komt spelen dit seizoen dan eet ik mijn spreekwoordelijke schoen op.

+1/-0

Benieuwd wat er achter de opmerking van Bosz schuil gaat dat hij niet over Sano spreekt zolang hij geen speler van PSV is.

+1/-0

Almere vak V schreef op 07 augustus 2026 om 14:27:

Benieuwd wat er achter de opmerking van Bosz schuil gaat dat hij niet over Sano spreekt zolang hij geen speler van PSV is.

Niet meer dan dat, lijkt me. Nog niet alles is 100% rond dus Bosz zegt er nog niks over. Niet meer dan realistisch.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027