Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

Driehoek dus niet naar Rangers.

+1/-0

Hoe kan dat allemaal?
Gaat Psv te hoog in de boom zitten constant?
1 keer kan toeval zijn maar geen 3 keer.
Gaat lekker zo.

+1/-0

PSV is gewoon afhankelijk wanneer de transfermarkt echt losbarst. Dat is meestal in de laatste 2 weken van de window. Natuurlijk is er al volop gehandeld, maar het venijn zit zoals altijd in de staart.
Er zijn veel spelers die wachten op betere opties, terwijl ze ook wel bereid zijn naar PSV te komen als dat niet lukt. Daar is het gewoon wachten op. Iets met salaris en een aantrekkelijkere competitie. Laten we het daar maar op houden.
Het is gewoon belachelijk dat die NL competitie zo vroeg in augustus begint. In andere landen begint die gewoon 2 weken later. Ik zie het nut niet van zo vroeg beginnen, ook niet voor je supporters.
En ja, het duurt lang, maar dat heb je nu eenmaal als je op je 1e opties van het lijstje wacht, die eigenlijk hopen op een andere competitie met beter salaris, en PSV als 2e keuze zien. Dat is op zich niet gek. Dat zouden veel mensen doen. Feit is wel dat het daarom lang duurt voordat je selectie rond is.

Veerman, Dest, Pepi, Til, Wanner, Perisic, ze kunnen allemaal nog vertrekken in de laatste 2 weken van de window.

Maar als je Bajraktarevic, Flamingo, Obispo, Nagalo en Sildillia kunt verkopen in de komende 2 weken doe je goede zaken mits er betere spelers voor terugkomen. Dus ja, de lijstjes met vervangers liggen er, de vraag is alleen wanneer de eerste dominostenen gaan vallen. Hopelijk is er dan echt nog genoeg tijd om je gewenste spelers te halen.

Vele mensen zijn nu boos op Stewart, maar zo werkt het helemaal niet joh in de voetballerij en al helemaal niet als topclub in Nederland. Het zou fijn zijn als supporters dat een keer in gaan zien. Dat geeft een stuk meer rust. We maken de rekening op na de transferwindow, en laten we svp niet op dagkoersen beoordelen.
Wat verversing in de selectie is wel nodig, anders krijg je weer van die frustrerende wedstrijden waarbij spelers zich niet volledig kunnen opladen, behalve in de CL of in een topwedstrijd. Daar ligt voor mij het gevaar. Als de selectie grotendeels in tact blijft, is er dan nog steeds die honger? Ik betwijfel dat toch over een periode van 34 wedstrijden.

En als we dan toch aan het vergelijken zijn. Bij Ajax vind ik alleen Brandt een hele goede aankoop en Tolu als stormram bevalt mij ook wel. De rest moet ik nog maar zien. Blind kan voetballen, maar is gewoon te traag voor een CV. Caio Henrique is ook verdedigend kwetsbaar, geen statiegeld, en vrij hoog aangekocht. Ter Stegen is erg blessuregevoelig, maar mits fit een topkeeper natuurlijk. En die Leonardo is nog lang niet fit, voetballend beperkt, en niet snel, voor een fikse transfersom. Wel een neusje voor de goal. Dus ook bij Ajax gewoon best wel wat vraagtekens, maar wel meer ervaring dan eerdere jaren.

Bij Feyenoord is amper wat veranderd. Nog geen grote verkoop gerealiseerd en selectie grotendeels intact. Ik vind Feyenoord een niveautje lager qua selectie. AZ is nooit een serieuze uitdager geweest voor de titel. En de overige clubs hoef ik het niet eens over te hebben.

Het zal gaan tussen PSV en Ajax om de plekken 1 en 2. Het belooft een hopelijk spannend seizoen te worden. Daar kijk je voetbal voor, dat wil je. Echte concurrentie, zodat het niveau omhoog gestuwd wordt en spelers zich goed ontwikkelen.

+4/-0

Ik hoop dat PSV nog een oplossing vind voor nagalo, plea en babadi. Desnoods contract ontbinden want iets opleveren doen ze niet meer.

Flamingo, Sildillia, bajraktarevic, driouch verkopen zou nog ideaal zijn en Veerman misschien ook wel want die is toe aan een buitenlandse avontuur.

Obispo erbij houden als back-up want daar zal ook wel niemand meer voor komen.

Geertruida hoeft van mij niet te komen, liever bijv Sepp vd Berg, Boscagli of Sam Beukema huren met koopoptie mochten die buiten de boot vallen bij hun clubs komende weken.

+1/-0

Waarom niet Babadi aan FC Groningen verhuren, zodat hij met Tygo Land speelt.
Wanneer het er toch uitkomt, dan heb je 2 goed ingespeelde middenvelders.

Dit bericht is gewijzigd op 14 augustus 2026, 18:55:37.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 14 augustus 2026 om 11:21:

PSV is gewoon afhankelijk wanneer de transfermarkt echt losbarst. Dat is meestal in de laatste 2 weken van de window. Natuurlijk is er al volop gehandeld, maar het venijn zit zoals altijd in de staart.
[...]

Toch gek dat de transfermarkt in Amsterdam wel al losgebarsten is. Wij hebben 3 nieuwe spelers aangetrokken (Mijnans, Sano, Kostic) en zij al 6 (Leonardo, Henrique, Brandt, Blind, Arokodare, Ter Stegen) en nummer 7 (Torrents) zit as we speak in het vliegtuig naar Schiphol.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027