Almere vak V
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: -
Forumreacties: 4.576
Reg.: 28 juli 1999
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Almere vak V schreef op 16 augustus 2026 om 14:02:
En Veerman gaan we meer missen dan velen hier denken. Maakte zoals zo vaak gisteren weer het verschil op het middenveld. Ziet de diepte en ziet de ruimtes. Benieuwd wie zijn rol gaat overnemen.
Forza psv
Fan van PSV
Selectie Jong PSV
Forumreacties: 54
Reg.: 14 mei 2025
Als hij door de keuring komt natuurlijk dat is bij psv tegenwoordig niet meer een 100% zekerheid. Joey bedankt en succes in Dortmund.
Ik hoop dat de zaakwaarnemers van Obispo,Flamingo, Gasiorowski, Driouch, Nagalo, Sildillia, Babadi ook nog een club voor hun speler vinden.
Tevens mag van mij Wanner ook wel vertrekken voegt niets toe en een bod op Man of Bajraktarevic moet PSV ook overwegen om te accepteren.
Wel te hopen dat Derst en Perisic blijven.
PSV moet schoon schip maken. Het was gisteren niet best en het wordt een zwaar seizoen als er niet snel vers bloed bij komt in elke linie. Anders is AJAX de nieuwe kampioen van Nederland dit seizoen.
Rickardoko
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Wezep
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 6.086
Reg.: 9 juli 2006
We raken helaas de goede spelers altijd kwijt terwijl we Driouech, Obispo en Nagalo op de valreep toch niet verkochten.
Met de verkoop van Saibari en Veerman komt er ook heel veel geld binnen voor vers bloed. PSV krijgt een andere selectie. Nieuwe spelers moeten opstaan en de spelers die blijven zullen ook opstaan. We hebben met Mijnans, Sano en Kostic 3 nieuwe jongens die een directe versterking zijn. Maar we hebben nog wel een extra goede spits nodig, het liefst 2 nieuwe centrale verdedigers en een vervanger voor Veerman. Die gaan we echt missen.
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.804
Reg.: 11 januari 2002
open/sluit de onderstaande quote:Rickardoko schreef op 16 augustus 2026 om 18:48:
We raken helaas de goede spelers altijd kwijt terwijl we Driouech, Obispo en Nagalo op de valreep toch niet verkochten.
Met de verkoop van Saibari en Veerman komt er ook heel veel geld binnen voor vers bloed. PSV krijgt een andere selectie. Nieuwe spelers moeten opstaan en de spelers die blijven zullen ook opstaan. We hebben met Mijnans, Sano en Kostic 3 nieuwe jongens die een directe versterking zijn. Maar we hebben nog wel een extra goede spits nodig, het liefst 2 nieuwe centrale verdedigers en een vervanger voor Veerman. Die gaan we echt missen.
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.686
Reg.: 18 juli 2017
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ik ben benieuwd of men Veerman gaat vervangen, of dat Sano al is gehaald om te anticiperen op het vertrek van Veerman.
Dat de prioriteit centraal in de verdediging ligt, zal ook voor de directie nu wel duidelijk zijn. Ik ben benieuwd! Ik moet zeggen dat ik nog niet al te veel vertrouwen heb dat we het zo goed op de rit gaan krijgen dat we weer duidelijk de beste gaan zijn. Gelukkig hebben Ajax en Feyenoord gisteren onverwacht gemorst, heeft onze valse start tegen Fortuna niet lang tot een achterstand geleid.
Almere vak V
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 4.576
Reg.: 28 juli 1999
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 17 augustus 2026 om 10:59:
Gelukkig hebben Ajax en Feyenoord gisteren onverwacht gemorst, heeft onze valse start tegen Fortuna niet lang tot een achterstand geleid.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.387
Reg.: 30 november 2007
Uit: Maasbree
Vak: West - JJ
Forumreacties: 281
Reg.: 8 maart 2006
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.135
Reg.: 30 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:Kiezel schreef op 17 augustus 2026 om 13:40:
Wel opvallend dat vorig seizoen ontzettend getrokken werd aan Marvin Young van Sparta, maar deze naam voor versterking CV nergens meer voorbij komt. Nog altijd pas 20 jaar en dit seizoen wederom prima gestart.
Nikiforov 3
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 662
Reg.: 27 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 17 augustus 2026 om 11:38:
Behoudens een korte periode in de tweede helft heb ik ook heel weinig pressing gezien. Ik denk dat je je rot schrikt als je wedstrijden die we onlangs hebben gespeeld naast een wedstrijd legt van een jaar of 2/3 geleden.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.387
Reg.: 30 november 2007
open/sluit de onderstaande quote:Nikiforov 3 schreef op 17 augustus 2026 om 15:42:
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 17 augustus 2026 om 11:38:
Behoudens een korte periode in de tweede helft heb ik ook heel weinig pressing gezien. Ik denk dat je je rot schrikt als je wedstrijden die we onlangs hebben gespeeld naast een wedstrijd legt van een jaar of 2/3 geleden.
Combi van fitheid en realisme. Als je met deze elf pressing gaat spelen wordt het echt open huis. De belangrijkste spelers daarvoor zijn weg. De Jong, Boscagli en Schouten in het moment kiezen en daarbij de dynamiek van Tillman en Saibari. Die invulling zal van Sano en Geertruida worden verwacht. Pepi blijft een probleem. Ik denk oprecht dat Bosz blij is als er een club komt met 30 miljoen om dat op te lossen.
Forumreacties: 28
Reg.: 16 september 2025
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 17 augustus 2026 om 17:53:
open/sluit de onderstaande quote:Nikiforov 3 schreef op 17 augustus 2026 om 15:42:
Combi van fitheid en realisme. Als je met deze elf pressing gaat spelen wordt het echt open huis. De belangrijkste spelers daarvoor zijn weg. De Jong, Boscagli en Schouten in het moment kiezen en daarbij de dynamiek van Tillman en Saibari. Die invulling zal van Sano en Geertruida worden verwacht. Pepi blijft een probleem. Ik denk oprecht dat Bosz blij is als er een club komt met 30 miljoen om dat op te lossen.
Met Til in de spits hebben we prima wedstrijden gespeeld. Dat was uiteraard in tandem met Saibari maar als Pepi niet een spits is voor jouw spelopvatting, waarom stel je hem dan op? En voordat het over de financieele boeg wordt gegooid: Bosz is trainer. Die hoort de beste 11 op te stellen. Ik geloof ook niet dat Bosz spelers alleen op zou stellen om ze vervolgens te verkopen.
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Etten-Leur
Forumreacties: 367
Reg.: 16 juni 2013
Romano meldt: Geertruida naar PSV. Huur met optionele koopoptie (naar verluidt 15 mln)
Dan zouden we Veerman en Saibari inruilen voor Mijnans, Sano, Geertruida en Kostic.
Ik mis eigenlijk alleen nog een dribbelende verschilmaker voorin. Verder prima deals. Als Stewart nu ook nog de net wat mindere goden (Driouech, Sildillia, Flamingo, Bajrakterovic) kan slijten en daar frisse jonge vervangers (behalve voor Driouech - daar mag Bouhamdi zich bewijzen) voor weet terug te halen, dan ben ik dik tevreden.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 18 augustus 2026, 21:38:24.
Rickardoko
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.086
Reg.: 9 juli 2006
Geertruida is voor PSV gewoon een erg goede speler die de achterhoede sowieso flink sterker maakt. Naast hem zou ik nog graag een goede verdediger erbij zien komen. Flamingo zou ik als je hem goed kan verkopen ook weg doen. Het middenveld vind ik afwachten. Ik verwacht een basis met Mijnans, Sano en Til. Voorin zal misschien ook nog wat bijkomen. Wie weet gaat Stewart nog verrassen. Ook Kostic zie ik heel belangrijk worden.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 768
Reg.: 17 augustus 2005
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.804
Reg.: 11 januari 2002
open/sluit de onderstaande quote:Marciano_Vink schreef op 18 augustus 2026 om 21:25:
... Als Stewart nu ook nog de net wat mindere goden (Driouech, Sildillia, Flamingo, Bajrakterovic) kan slijten en daar frisse jonge vervangers (behalve voor Driouech - daar mag Bouhamdi zich bewijzen) voor weet terug te halen, dan ben ik dik tevreden.
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.686
Reg.: 18 juli 2017
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Marciano_Vink schreef op 18 augustus 2026 om 21:25:
Dan zouden we Veerman en Saibari inruilen voor Mijnans, Sano, Geertruida en Kostic.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.916
Reg.: 26 april 2007
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027