open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 20 oktober 2022 om 20:41:
Ik had een beter gevoel bij hem aan het begin van het seizoen. Hij zit er elke wedstrijd minstens een keer naast. Vraag me af of hij wel echt van ons niveau is. Ook over kompaan Teze heb ik twijfels, aangezien Obispo de voorkeur geniet.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 20 oktober 2022 om 20:41:
Ik had een beter gevoel bij hem aan het begin van het seizoen. Hij zit er elke wedstrijd minstens een keer naast. Vraag me af of hij wel echt van ons niveau is. Ook over kompaan Teze heb ik twijfels, aangezien Obispo de voorkeur geniet.
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.073
Reg.: 23 september 2002
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Hypo666crisy schreef op 23 oktober 2022 om 15:21:
Elke keer zo'n *** foutje.... is idd geen incident meer.
Compleet ongeschikt voor de top, iedere wedstrijd een cruciale fout maken, met alle gevolgen van dien, het is net alsof hij gewoon niet 90 minuten geconcentreerd kan spelen, Boscagli straks terug… dan kan Armando weer plaats maken en op bankje zitten, doe hem naar Cocu, dat is zijn niveau, komt niet verder!
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 6.041
Reg.: 9 juli 2006
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
Voorwaarts
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Amsterdam
Forumreacties: 5
Reg.: 7 december 2015
Wat laten we hier weer op zo'n amateuristische wijze de kaas van onze brood eten. Je voelt de hele wedstrijd aan dat overtredingen onder een vergrootklas liggen bij Makkelie. Waarom dan zo onnodig doorgaan met camera dicht op je persoon en iedere actie....stom, onhandig, dom. Net zo de bejaardenwijze zoals Teze anticipeerde bij de de voorzet voorafgaand aan de 1-2. Beste Jordan: zoek het woord GRINTA eens op. Verdedig niet op zo'n lakse wijze in een topper...probeer met alles in je lijf de voorzet eruit te halen.
Forumreacties: 333
Reg.: 24 oktober 2005
mar88vdv
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Vak: Noord - U
Forumreacties: 346
Reg.: 31 oktober 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
Blijkbaar worden Obispo bijna bovenmenselijke kwaliteiten toegewezen vandaag. Hij is overduidelijk alleen maar naar de bal aan het kijken en kop hem vervolgens succesvol. Alsof Obispo in staat zou zijn om:
1. in zo'n korte tijd te bedenken om zowel te bal te koppen als zijn tegenstander opzettelijk te blesseren
2. dat idee dan vervolgens ook nog perfect op die manier uit te kunnen voeren.
De bal is lang onderweg, Giménez en Obispo lopen naar de bal toe, waarbij Obispo overduidelijk eerder is, vooruit springt, de bal wegkopt en vervolgens dan moeten landen. Ja, hij springt hoog en steek zijn been uit, vervolgens mij om alleen fatsoenlijk te landen. En als het argument is dat het gevaarlijk is, wat is het verschil met de botsing waarbij Mwene wordt uitgeschakeld en gewisseld moet worden? Link
open/sluit de onderstaande quote:mar88vdv schreef op 05 februari 2023 om 18:47:
Blijkbaar worden Obispo bijna bovenmenselijke kwaliteiten toegewezen vandaag. Hij is overduidelijk alleen maar naar de bal aan het kijken en kop hem vervolgens succesvol. Alsof Obispo in staat zou zijn om:
1. in zo'n korte tijd te bedenken om zowel te bal te koppen als zijn tegenstander opzettelijk te blesseren
De bal is lang onderweg, Giménez en Obispo lopen naar de bal toe, waarbij Obispo overduidelijk eerder is, vooruit springt, de bal wegkopt en vervolgens dan moeten landen. Ja, hij springt hoog en steek zijn been uit, vervolgens mij om alleen fatsoenlijk te landen. En als het argument is dat het gevaarlijk is, wat is het verschil met de botsing waarbij Mwene wordt uitgeschakeld en gewisseld moet worden? Link
mar88vdv
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Vak: Noord - U
Forumreacties: 346
Reg.: 31 oktober 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:SteemzeN schreef op 05 februari 2023 om 18:52:
open/sluit de onderstaande quote:mar88vdv schreef op 05 februari 2023 om 18:47:
Schei toch uit, je ziet toch overduidelijk dat hij hem gewoon trapt? Heeft niks te maken met zijn been vooruit steken.