PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 428
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Zoals ik in januari al zei. Je doet heel veel moeite om Luuk te halen. Hij kost je de hoofdprijs qua salaris. Maar als je dat dan doet moet je toch ook je spel aanpassen aan Luuk. Iedereen zal toch toegeven dat als Luuk 6 goede (hoge) ballen van de flanken krijgt er 2 inliggen ?
Nu zie ik Luuk zwoegen en proberen Xavi bij te houden als die weer gaat rennen. Dat kan hij niet (meer). Dat hij daar dan over klaagt snap ik nog wel. Luuk wil ook presteren, topscoorder worden en de CL in. Hij ziet zelf ook wel in dat hij zo niet meer uit de verf komt, hij kent zijn eigen beperkingen en lijkt me vrij realistisch. Daarom is hij ook zelf gestopt bij Oranje. Dat hij geklaagd heeft geloof ik meteen, (ik denk alleen met goede bedoelingen), dat hij gelekt heeft, dat geloof ik dan weer niet. En wat zou hij daar nu nog mee opschieten.
Vergane glorie
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 16
Reg.: 15 augustus 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:hen-3 schreef op 27 mei 2023 om 16:27:
Luuk is zo traag als Stoffel op zijn 300e verjaardag. Fout van Ruud dat hij hem niet op de bank heeft gezet om als wissel ingezet te kunnen worden als alles naar voren moet worden gepompt.
Heintze1963
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Zuid - F
Forumreacties: 57
Reg.: 11 februari 2020
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.822
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Heintze1963
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Zuid - F
Forumreacties: 57
Reg.: 11 februari 2020
come on psv
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Forumreacties: 63
Reg.: 23 maart 2016
come on psv
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Forumreacties: 63
Reg.: 23 maart 2016
Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.979
Reg.: 8 oktober 2005
Vandaag weer meermaals in de rug gesprongen met een elleboog tegen het achterhoofd of in de nek. Vraag me af wanneer daar eens een keer wat steviger tegen opgetreden gaat worden. Vieze overtredingen waar je je niet tegen kunt wapenen omdat je ze niet aan ziet komen..
Wel weer (tot nu toe) 2 goede goals. Eerste knappe loop actie, goed in beweging op de schoen gepakt. Penalty lekker beheerst, gewacht op de beweging van de keeper.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Forumreacties: 2.512
Reg.: 23 juni 2013
androkisor
Fan van PSV
Ballenjongen
Forumreacties: 1
Reg.: 5 oktober 2024
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 10 augustus 2022 om 01:32:
De rol van Luuk bij de 1-0 moet ook zeker niet onderschat worden. Door zelf naar de eerste paal te trekken en de verdedigers mee te krijgen, zorgt hij voor een groot gat voor Veerman en kon hij daardoor volledig vrijstaand voor de 1-0 zorgen.
Los van dat hij nu in vier duels naast zijn treffer nu ook 'gewoon' al op vier assists staat is hij ook op dat punt zeer belangrijk. Kijk de twee kopballen van Til tegen Ajax ook maar terug. De Jong trekt de verdediging met zich mee, waardoor Til twee (eigenlijk drie, maar een keer wordt hij wel gestopt) keer volledig vrij kan binnen koppen. Die acties zie je in de statistieken uiteindelijk niet terug, maar zijn minstens net zo belangrijk.