Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [ERE] Willem II-PSV (zo 10-11-2019, 14.30 uur)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Vreemd, nog geen topic hierover?? Ik begrijp het wel. Hier kijkt niemand van ons naar uit.

2 scenario's:

1. het roer gaat om, we gaan compact spelen en WII tot fouten dwingen om die in de omschakeling af te straffen, of
2. Het roer gaat niet om en we krijgen een kopie van LASK (30 schoten op doel tegen....), met dito resultaat.


In het 1e geval verwacht ik een opstelling als dit (ijzervreter-alert!):

Unnerstall
Dumfries
Baumgartl
Viergever
Boscagli
Sadilek
Doan
Hendrix
Ihattaren
Mitroglou
Gakpo


In het tweede geval een kopie van de basis van LASK, met wellicht Baumgartl voor Schwaab, verder niks.


Ik moet wel zo eerlijk zijn: ik benijd MvB ook weer niet. Liefst zou ik Viergever VM maken, maar hij is onmisbaar achterin. In de jeugd/Jong loopt ook totaal niks rond op het moment, dus daar hoeven we geen redding van te verwachten. Het blijft hopen op een moment van bezinning bij iemand in de organisatie die het voor het zeggen heeft...

Dit bericht is gewijzigd op 8 november 2019, 12:43:18.

 

+1/-0

Ik heb kaarten gekregen van een sponsor voor de eretribune, maar ik twijfel enorm of ik ga. Geen zin in weer een afstraffing. Die onderga ik dan liever op de bank thuis.

 

+1/-0

Geen Malen en Bergwijn
Wel Van Bommel (en daardoor ook Zoet, Rosario en Sadilek op linksback)

Laat maar zitten, wordt weer een enorm kansloos verhaal ...

 

+1/-0

En weer een uitwedstrijd voor de kiezen, dat is geen goede voorbode. Er valt eigenlijk ook niets meer te winnen maar enkel te verliezen dus er zijn weinig ingredienten voor een positieve afloop.

Van Bommel zegt; we moeten hetzelfde blijven doen en Gerbrands zegt; we doen er alles aan om het tij te keren. 1 van beide heren jokt want die twee dingen gaan niet samen. Wie er jokt zien we zondag 13.30 als de opstellingen bekend zijn.

Opstellingen, tactieken, tactische bepalingen, organisatie, tegenstander analyse... het maakt eigenlijk deze week helemaal niet uit. De 11 die zondag beginnen zullen zeer waarschijnlijk niet veel anders zijn dan die van gisteren en daarmee gooit van Bommel zijn hoofd op het hakblok. Stam bleef wisselen en dat veranderde niet, resultaten is het enige wat telt. Als van Bommel niet dit drama blok winnend afsluit is er meer dan een crisis helaas.

 

+1/-0

Van Bommel zal wel moeten veranderen aangezien zijn hoofd toch echt wel op het hakblok komt te liggen bij een nieuwe afstraffing. En op deze manier kan dat zomaar gebeuren.

In mijn optiek moet Bommel kiezen voor routine en degelijkheid. Ik zou de volgende opstelling hanteren:

----------------Unnerstall

Dumfries---Schwaab----Baumgartl-----Viergever

----------------Rosario
-----Thomas------------------Afellay(c)

Bruma----------Ihattaren------------Gakpo

-Unnerstall omdat Zoet simpelweg niet meer kan.
-Viergever op linksback omdat ik meer vertrouwen in Baumgartl centraal heb dan Sadilek op linksback.
-Rosario als pure controleur kort voor de verdediging. Af van dat blok van 2.
-Afellay, we gaan zien hoe lang hij het volhoudt, en Thomas als dynamische middenvelders ervoor. We missen ervaring (Afellay) en dynamiek (Thomas) op het middenveld.
-Voorin Ihattaren als valse spits. Gakpo en Bruma gewoon op de vleugels waar ze horen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psvsupottie.com schreef op 08 november 2019 om 13:29:

Van Bommel zal wel moeten veranderen aangezien zijn hoofd toch echt wel op het hakblok komt te liggen bij een nieuwe afstraffing. En op deze manier kan dat zomaar gebeuren.

In mijn optiek moet Bommel kiezen voor routine en degelijkheid. Ik zou de volgende opstelling hanteren:

----------------Unnerstall

Dumfries---Schwaab----Baumgartl-----Viergever

----------------Rosario
-----Thomas------------------Afellay(c)

Bruma----------Ihattaren------------Gakpo

-Unnerstall omdat Zoet simpelweg niet meer kan.
-Viergever op linksback omdat ik meer vertrouwen in Baumgartl centraal heb dan Sadilek op linksback.
-Rosario als pure controleur kort voor de verdediging. Af van dat blok van 2.
-Afellay, we gaan zien hoe lang hij het volhoudt, en Thomas als dynamische middenvelders ervoor. We missen ervaring (Afellay) en dynamiek (Thomas) op het middenveld.
-Voorin Ihattaren als valse spits. Gakpo en Bruma gewoon op de vleugels waar ze horen.


Thomas zou ik niet opstellen, aangezien hij nog geschorst is.. Verder Afellay? Enig idee hoe fit hij is? Niet heel erg waarschijnlijk, aangezien hij op de tribune zat tegen LASK. Baumgartl als linker CV is tot nu toe ook een drama, heeft daar duidelijk moeite mee als rechtspoot.

 

+1/-0

Het is crisis, hij schijnt fit te zijn, we hebben hem NU nodig. Als hij niet fit is wissel je hem na 45 min en dan weet je tenminste meer. Je hebt hem niet voor niets als aanvoerder gekozen (stukje druk bij Rosario weg), hij heeft 90 min gespeeld in oefeninterland, is naar eigen zeggen fit, er is geen kunstgras en we hebben een twist nodig.


code:

Ruiter

Dumfries Baumgartl Viergever Boscagli

Rosario
Afellay(C) Gutiriez

Ihattaren Gakpo Bruma



- Ik offer Gakpo op omdat ik denk dat hij het beste taakbewust zich kan wegcijferen als spits.
- Mitroglu Doan en Sadilek als mogelijke wissels die iets kunnen veranderen afhankelijk wat wordt gevraagd.
- Ihattaren kan beter tussen de linies (Berghuis rol) spelen dan Doan denk ik. Met Ihattaren kun je man meer creëren op het middenveld (= makkelijker voetballen)
- Dumfries moet de open ruimte bespelen die Ihattaren achter laat.
- Afellay neemt stukje druk van Rosario weg met die aanvoerdersband.
- Boscagli voor het verdedigende stuk.
- Ruiter omdat Zoet niet meer kan, maar uiteraard Unnerstall in mijn ideale wereld.

 

+1/-0

Mark 'meer van hetzelfde' stuurt a.s. zondag gewoon dezelfde 11 als sparringspartner de Tilburgse groene weide in.

Dit bericht is gewijzigd op 8 november 2019, 15:47:19.

 

+2/-0

Afellay is niet fit genoeg en let maar op: hij gaat dat ook nooit meer worden. PSV had daar nooit aan moeten beginnen en hem al zeker geen aanvoerder maken met Rosario als vervanger. Ik hoop dat van Bommel zijn trots eens op zij zet en maatregelen neemt: andere keeper erin en en andere aanvoerder (Dumfries). Bovendien is het middenveld zoals het nu gaat het grootste probleem, dus misschien maar even 4-4-2 spelen?

 

+1/-0

5-0

 

+1/-0

All in op Paul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



wel ff je pool aanpassen dan aub..

 

+1/-0

Willem I to win both halve odd 18.0 :) Als iemand nog ergens 58,80 over heeft heb je 1000 euro winst.

 

+1/-0

Ik heb 500 op Willemll gezet. Krijg al ruim 7200 wanneer ook 020, AZ en Twente zondag winnen. Zou zomaar eens bijna 10.000 Euro kunnen worden :D

 

+2/-0

Ik vrees een kopie van LASK uit en uiteindelijk exit van Bommel.

Bizar dat Mark weigert om veranderingen aan te brengen, terwijl Zoet en Rosario echt niet meer kunnen!

 

+2/-0

Het is voortaan zo erg dat ik na ruim 30 jaar de wedstrijd niet eens meer hoef te zien. De uitkomst weet ik toch al. Verlies.

 

+1/-0

Als onze Mark nog steeds zo eigenwijs is en niet met bijvoorbeeld een versterkt middenveld gaat beginnen, of trainen tegen 11 etalagepoppen ofzo, dan wordt dit gewoon weer een dikke nederlaag.

Er zit totaal geen spirit in, daarom 3-1!

 

+2/-0

"Onverstoorbaar" en "vol vertrouwen", zoals de staf dat noemt, wordt het een "Highway to hell"

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Johnthuis schreef op 09 november 2019 om 16:21:

"Onverstoorbaar" en "vol vertrouwen", zoals de staf dat noemt, wordt het een "Highway to hell"



Maar mochten we winnen wellicht een Stairway to Heaven. ;)

 

+1/-0

Beste VHTLsaw, ik bewonder uw positiviteit.
Zo herinner ik mij nog uw bijdrage, voorafgaand aan PSV-AZ:

'Inderdaad kan deze tegenvallende week heel mooi eindigen als we voor de 11e keer op rij thuis van AZ winnen en het ongeslagen thuisrecord op , dacht ik, 55 wedstrijden zetten.
Hetgeen gewoon moet lukken ondanks blessures en schorsingen. Daniel kopt nu een halve centimeter lager.
Waarna als kers op de taart Feijenoord nog stunt in de Arena zodat het feest morgen niet op kan. :) '

Het moge duidelijk zijn: u bent positiever dan ik, waar het gaat om de prestaties van onze club.

Tegelijkertijd hoop ik dat u mij morgen de oren wast met een glansrijk resultaat ;-)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » [ERE] Willem II-PSV (zo 10-11-2019, 14.30 uur)