Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Groep B Champions League

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Tegenstanders

Sevilla
Arsenal
Lens

Mooie poule, fijne afstanden en met kansen!

 

+3/-0

Beginnen uit bij Sevilla zou fijn zijn, gezien hun (en onze) huidige vorm.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 01 september 2023 om 20:03:

Beginnen uit bij Sevilla zou fijn zijn, gezien hun (en onze) huidige vorm.



En eindigen met Arsenal thuis zou ook fijn zijn. Dan zijn zij waarschijnlijk toch al door en sparen wat met die loodzware premier league

 

+4/-0

Dat gaat sowieso niet. Je speelt op de eerste en zesde speeldag tegen dezelfde club

 

+1/-0

Ik zie zeker kansen, kleine kansen, maar een kans blijft een kans :) Zin aan :)

 

+1/-0

Speelschema is prima. Halverwege de dubbele ontmoeting met Lens.

 

+2/-0

Het is echt een zware poule hoor. Ik snap dat mensen kansen zien, maar Arsenal is voor mij de absolute topfavoriet. Sevilla presteert al jaren top de laatste jaren in Europa. Dat ze het nu slecht doen zegt nog niet alles.
Lens is een outsider, maar die 2 wedstrijden moet je gewoon winnen. Minimaal 3e worden in deze groep is haalbaar, 2e zou geweldig zijn. 1e durf ik niet eens te dromen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 02 september 2023 om 11:13:

Het is echt een zware poule hoor. Ik snap dat mensen kansen zien, maar Arsenal is voor mij de absolute topfavoriet. Sevilla presteert al jaren top de laatste jaren in Europa. Dat ze het nu slecht doen zegt nog niet alles.
Lens is een outsider, maar die 2 wedstrijden moet je gewoon winnen. Minimaal 3e worden in deze groep is haalbaar, 2e zou geweldig zijn. 1e durf ik niet eens te dromen.



Ik denk ook dat Arsenal 1e wordt, maar ik heb echt het gevoel ( en de hoop ) dat we 2e kunnen worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 02 september 2023 om 11:13:

Het is echt een zware poule hoor. Ik snap dat mensen kansen zien, maar Arsenal is voor mij de absolute topfavoriet. Sevilla presteert al jaren top de laatste jaren in Europa. Dat ze het nu slecht doen zegt nog niet alles.
Lens is een outsider, maar die 2 wedstrijden moet je gewoon winnen. Minimaal 3e worden in deze groep is haalbaar, 2e zou geweldig zijn. 1e durf ik niet eens te dromen.



Lens was vorig jaar #2 van Frankrijk met maar een punt achterstand op PSG - I.e gewoon erg zwaar en een van de, zoniet de slechtste #4 die je kon bedenken.

Arsenal is alleen maar sterker geworden deze zomer met o.a Rice en Sevilla - een redelijke nummer 1 - is al jaren een team dat zich met de top van Europa kan meten.

Word gewoon loodzwaar.

Wat dat betreft had ik liever een sterkere 1 gehad maar een zeer haalbare 4 - dan is EL overwintering iig makkelijker.

Maar goed, worden interessante wedstrijden en elke CL loting is zwaar

 

+2/-0

Als dooddoener, PSV heeft tegen iedereen kansen en Champions League is altijd zwaar. Lens heeft met Openda een groot deel van de goals verloren en Lens en Sevilla zijn beiden ronduit slecht begonnen aan het seizoen. Lens had vorig jaar ook het voordeel geen Europees te spelen.

Tegen Arsenal moet je hopen dat ze niet top zijn en je wat geluk hebt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 02 september 2023 om 16:00:

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 02 september 2023 om 11:13:

Het is echt een zware poule hoor. Ik snap dat mensen kansen zien, maar Arsenal is voor mij de absolute topfavoriet. Sevilla presteert al jaren top de laatste jaren in Europa. Dat ze het nu slecht doen zegt nog niet alles.
Lens is een outsider, maar die 2 wedstrijden moet je gewoon winnen. Minimaal 3e worden in deze groep is haalbaar, 2e zou geweldig zijn. 1e durf ik niet eens te dromen.



Lens was vorig jaar #2 van Frankrijk met maar een punt achterstand op PSG - I.e gewoon erg zwaar en een van de, zoniet de slechtste #4 die je kon bedenken.

Arsenal is alleen maar sterker geworden deze zomer met o.a Rice en Sevilla - een redelijke nummer 1 - is al jaren een team dat zich met de top van Europa kan meten.

Word gewoon loodzwaar.

Wat dat betreft had ik liever een sterkere 1 gehad maar een zeer haalbare 4 - dan is EL overwintering iig makkelijker.

Maar goed, worden interessante wedstrijden en elke CL loting is zwaar



Groot verschil bij Lens is wel dat ze met Openda en Fofana hun twee sterkhouders van afgelopen seizoen kwijt zijn en hun vervangers tot nu toe heel erg tegenvallen.

Ik heb vanavond tegelijk met PSV hun pot tegen Monaco zitten kijken. Nu is Monaco zelf ook een heel goede ploeg, maar Lens lijkt helemaal nergens op. Over anderhalve maand zal het ongetwijfeld beter draaien als wij tegen ze moeten, maar in deze vorm eindigen ze stijf onderaan in de poule.

 

+1/-0

Sergio Ramos komt dus op bezoek in het Philips Stadion.

 

+1/-0

Ja ik zag het.
Dat is geen fijne voor Luuk. Dan moet alles kloppen wil die Ramos tegenhouden en er zelf 1 inprikken…

 

+1/-0

Wel iemand die geregeld een kaartje pakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 04 september 2023 om 17:47:

Sergio Ramos komt dus op bezoek in het Philips Stadion.


Vervelend voor hem dat we net Lozano hebben binnengehaald. Ramos is snel (ook op zijn ouwe dag), maar Lozano, Lang en Vertessen zijn sneller.

 

+2/-0

Ramos is niet bepaald populair bij de harde kern van Sevilla.
https://www.vi.nl/nieuws/excuses-van-sergio-ramos-komen-te-laat-voor-harde-kern-van-sevillalink

 

+1/-0

zo, bij rust al 3-0 achter. Geen schijn van kans, Arsenal 3 maten te groot.
Was te verwachten, 2e helft maar schade zien te beperken.

 

+1/-0

Giga naïef voetbal…dan krijg je dus binnen 45 minuten 3 keer een klap

 

+3/-0

Tja, in zo'n wedstrijd was een Guti erg bruikbaar geweest. Met een hoog blok spelen, met 5 man druk zetten, bijna 4 spitsen, Veerman tegen Odegaard...Kansloos natuurlijk. Heeft PSV behalve een stuk of 6 nummer 10s wel een extra controlerende middenvelder in de selectie zitten?

 

+3/-0

Het is niet alleen naief. Het was ook slappe hap. Als je die 2-0 en 4-0 bekijkt. Ze kunnen tussen 4 PSV-ers in vrij uithalen... Niemand maakt niet eens aanstalten om iets te ondernemen richting die Arsenal speler.

En dan die reacties van de trainer en spelers achter af "ja die is Europese top, blablabla" dat is dezelfde slappe hap instelling.

 

+4/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

PSV Forum » Wedstrijden van PSV » Groep B Champions League