Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 ... 185 186 187 188 189

Ajax zal toch echt de Champions League moeten halen. Als dat dit seizoen mislukt hebben ze een fors probleem. Hun geluk is de grote naam, veel geld en dat je met een derde plaats nog voorrondes gaat spelen voor de Champions League. Maar dan moeten ze toch wel minimaal derde worden. Dat moet toch wel haalbaar zijn? De titelstrijd gaat zoals het nu lijkt tussen PSV en Feyenoord.

Ajax zou bij nog een slecht seizoen zijn grote financiële voorsprong ernstig zien verdampen. PSV en Feyenoord worden rijker en rijker. Bizar eigenlijk voor een club die nog scherper op de wind heeft gezeild dan PSV dat begroot op Europa League. Dat is toch veiliger.

Hoe het nu tussen Steijn en Mislintat gaat kan niet goed aflopen. Mislintat heeft alles wat los en vast zit gekocht. Wat moet je met zoveel linksbacks? Er zal heus wel een paar spelers zijn die het waar gaan maken maar ook een aantal niet. Het rommelt flink in Amsterdam. Het gaat een interessant seizoen worden. Ondanks dat is Ajax te groot om af te schrijven.

 

+1/-0

De komende drie wedstrijden na die hinderlijke interlandbreak gaan ze allemaal verliezen! Gun ik ze wel.

 

+2/-0

Ben ik de enige die nu al te doen heeft met Steijn?
Als hij toch in mei (of wanneer hij z'n contract tekende) geweten had dat hij met deze selectie moest werken had hij toch nooit z'n krabbel gezet?

Z'n eerste klus bij een echte "mooie" club.. en dan wordt je carriere vermoord door een TD die denkt dat hij de enige is die het spelletje snapt.. arme arme Steijn..

Verder natuurlijk gewoon smullen hoor.. :)

 

+3/-1

Voordeel voor Ajax is wel dat het verwachtingspatroon inmiddels lager en lager wordt. Elk resultaat dat in de komende 3 wedstrijden geboekt zal worden, zal als enorme overwinning / vertrouwensboost gezien worden.

Laten we hopen dat ze in ieder geval van Twente verliezen, dan mogen ze daarna langzaam weer een beetje opkrabbelen met een (onterechte) winst op Marseille en een puntje tegen Feyenoord.

 

+1/-0

Heerlijk man...
Op maandagochtend je collega die voor Ajax is een screenshot kunnen sturen met de ranglijst top 10.

Dan de vraag eronder:
Is Ajax echt overgestapt naar die europese super league? Ik zie ze niet meer in de ranglijst staan.. haha

Yep, we zijn pas een paar potjes onderweg.. maar dat mag mijn pret in elk geval niet drukken :D

 

+6/-0

Toch bijna onmogelijk knap hoe ze in 2 jaar, 2 transferzomers, alles fout hebben gedaan wat je fout kunt doen op het verkopen van spelers na.

- Twee keer de verkeerde trainer aangesteld
- Twee keer het inkoopbeleid bij de verkeerde TD of hulp TD
- Twintig spelers waarvan vooralsnog 90% niet of nog niet voldoet
- Tussen de 200 en 250 miljoen uitgegeven
- Al het karakter van de ploeg verkocht

Een keer een paar slechte transfer kan best, een keer een verkeerde TD aanstellen kan best, een keer vergissen in een trainer kan best maar wat er nu binnen en buiten de lijnen bij Ajax gebeurt is echt bizar. Het kan gewoon niet dat je na zoveel successen zo snel recht in de afgrond kijkt. En de oplossing van het probleem is niet zo eenvoudig want de TD lijkt nu het grootste probleem en die kan niet weggestuurd worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 04 september 2023 om 10:29:

En de oplossing van het probleem is niet zo eenvoudig want de TD lijkt nu het grootste probleem en die kan niet weggestuurd worden.



Daarom ben ik wel blij met de tijdelijke aanstelling van van Halst: hij heeft de aankopen deze zomer gefiatteerd dus het zou wel bijzonder vreemd zijn als hij nu Mislintat eruit zou bonjouren.

Het is duidelijk dat er weinig chemie is tussen Mislintat en Steijn, maar Mislintat heeft hem zelf aangesteld. Prima beslissing. :B

 

+1/-0

Zijn er toevallig nog meer mensen die opeens heel veel zin hebben om de Telegraaf podcast van vanmiddag te gaan luisteren? :D

 

+1/-0

Kale en Kokki (AT5) is ook vermakelijk 😂

 

+1/-0

Onze favoriete analist Valentijntje in zijn column: Mislintat en Van Halst zijn bezig met de verwoesting van Ajax :D

 

+1/-0

Onder Overmars was dit niet gebeurd.
Als je ziet wat hij nu weer bij Antwerp presteert.
Ondanks zijn zonden die zijn begaan, zou ik Overmars graag nog eens bij onze club werkzaam zien al heb ik alle vertrouwen in Earnest Stewart.

 

+1/-8

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 04 september 2023 om 15:17:

Onder Overmars was dit niet gebeurd.
Als je ziet wat hij nu weer bij Antwerp presteert.
Ondanks zijn zonden die zijn begaan, zou ik Overmars graag nog eens bij onze club werkzaam zien al heb ik alle vertrouwen in Earnest Stewart.



Eh nee.. totaal niet.. met pek en veren de stad uitjagen.
Iemand die zo'n laag moreel besef heeft, hoef ik niet in leiding van onze mooie club te zien, ongeacht zijn eerdere sportieve of bestuurlijke prestaties.

Marc is een vieze man...

 

+10/-0

Wat heeft 'ie gedaan, naast het sturen van dick pics naar vrouwen die daar niet op zaten te wachten?

 

+1/-0

Genieten van deze totale ineenstorting. De data-Duitser heeft wel de "branie" (kuch) maar totaal geen verstand van zaken en veel te veel geld uit te geven (die bedragen voor sommige van die spelers, man man man...) en die stelt als trekpop een patjepeeër als Steijn aan, die nul ervaring heeft op het hoogste NL-niveau en met de helft van z'n team niet eens kan communiceren omdat hij geen Engels kan! Dan AZ dat de poot terecht stijf houdt inzake Kroes waardoor Van Halst tussenpaus moet spelen, maar die stellen ze dan pas aan het einde van de transfermarkt aan zodat hij ook niets meer kon betekenen. Het is om je he-le-maal scheel te lachen.

Het allergrappigste is dat de fans zó graag Bosz hadden gehad en jaloers naar PSV en zelfs 010 kijken. Of nee, het allergrappigste is dat de fans die de moed erin proberen te houden zeggen dat het team op elkaar ingespeeld moet raken: het zal, maar je kunt van deze bende toch wel verwachten dat ze elkaar aan kunnen spelen of een aanval op kunnen zetten? Goede spelers vinden elkaar altijd. Ik heb gewoon moeite te kiezen wat het meest grappige hieraan is. Wellicht dit: dat de fans hun club helemaal naar de kloten zien gaan omdat er een stel dwazen aan het roer staat. What a time to be alive.

 

+2/-0

Voor de wedstrijd tegen Ajax eind oktober hebben wij twee dagen meer vrij dan Ajax, ook niet verkeerd, hoewel we sowieso wel favoriet zijn denk ik🙂

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 04 september 2023 om 18:55:

Wat heeft 'ie gedaan, naast het sturen van dick pics naar vrouwen die daar niet op zaten te wachten?



Laten we eerst vooropstellen dat dit gedrag is wat misschien bij een puber hoort wiens brein nog niet voldoende ontwikkeld is.

Maar als we grensoverschrijdend gedrag al gaan bagataliseren (niet van een puber, maar van een top bestuurder van een beurs genoteerd bedrijf), heb ik niet de behoefte om daar inhoudelijk op in te gaan.

Het gaat om een bestuurder, die heeft gezorgd voor een ziekelijke werkomgeving, waarin mensen zich niet veilig voelde.
Zo iemand wens ik niet in de top van ons mooie PSV.

Google zelf even.. kom je een heel eind.
https://nos.nl/artikel/2428685-onderzoek-naar-overmars-komt-niet-van-de-grond-ajax-werkt-niet-meelink

 

+4/-0

Huh.. ze kopen een back bij Antwerp en verhuren vervolgens degene die ze al hadden aan Antwerp?
Kapitaalvernietiging....?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 04 september 2023 om 08:36:

Ben ik de enige die nu al te doen heeft met Steijn?
Als hij toch in mei (of wanneer hij z'n contract tekende) geweten had dat hij met deze selectie moest werken had hij toch nooit z'n krabbel gezet?

Z'n eerste klus bij een echte "mooie" club.. en dan wordt je carriere vermoord door een TD die denkt dat hij de enige is die het spelletje snapt.. arme arme Steijn..

Verder natuurlijk gewoon smullen hoor.. :)




En het lijkt echt alsof alle Ajax supporters al sinds dag 1 blind de hand boven het hoofd van Mislintat (Of "Sven";) blijven houden. Echt geen woorden voor, maar het is wel genieten. Wat een clown.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

antonh schreef op 04 september 2023 om 20:58:

Voor de wedstrijd tegen Ajax eind oktober hebben wij twee dagen meer vrij dan Ajax, ook niet verkeerd, hoewel we sowieso wel favoriet zijn denk ik🙂


Ja mooi is dat. Eindelijk zijn de rollen eens omgekeerd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fox schreef op 03 september 2023 om 16:48:

Ik hoop anders dat ze winnen van Feyenoord.



Ik hoop toch wel op een gelijkspel

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax