Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 144 145 146 147 148 149 150 151 152 ... 185 186 187 188 189

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 02 september 2023 om 09:39:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 02 september 2023 om 09:24:

open/sluit de onderstaande quote:




En de supporters lopen nog steeds achter MislinRAT aan, zien niet hoe hij in 2 maanden tijd kapot maakt wat Overmars heeft opgebouwd die trouwens "gewoon" met onze Mark de CL in gaat :D



Is wat kort door de bocht denk ik. Verval is anderhalf jaar geleden al ingezet. Laten we ook vooral niet vergeten dat het Overmars ook was die met exorbitante salarissen is gaan strooien en voor NL begrippen iets aan het doen was wat niet houdbaar is.
NL clubs gaan sportief en financieel nooit meer met de top landen kunnen concurreren. Dat Mark dat toch heeft proberen realiseren is heel ambitieus, maar financiën wel onverantwoord gebleken. Beetje wat ons 15jr geleden overkwam denk ik..



Dit ben ik volledig met je eens maar als ik zie wat die TD nu allemaal doet.. ik snap ook niet dat Steijn zijn mond niet open trekt. Maar kort door de bocht of door de buiten bocht, ik ben blij dat het daar zo onrustig is en hoop dat dat nog even blijft.

 

+1/-0

:B
Gaat top zo

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 03 september 2023 om 16:34:

:B
Gaat top zo



En dan hebben ze 3 lekkere potjes voor de boeg na de interlandbreak.
Twente Marseille en Feyenoord. Kan nog leuk worden als dat 0 punten oplevert.

 

+2/-0

Laten we het hopen.

 

+1/-0

Ik hoop anders dat ze winnen van Feyenoord.

 

+1/-0

Ajax pakt hier in feite twee punten want iedere andere ploeg had dit samenraapsel met nul punten naar huis gestuurd.
Fortuna mist een penalty en nog een andere bijna 100% kans.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fox schreef op 03 september 2023 om 16:48:

Ik hoop anders dat ze winnen van Feyenoord.



Gelijkspel is voor mij prima

 

+1/-0

Sommigen zeiden dat je ze echt niet uit mocht sluiten voor de titel, dat doe ik nu toch echt wel meer en meer hoor :) De enige voor wie ik het lullig vind is Steijn maar ja hij stapt zelf in die club.

 

+1/-0

Steijn straalt nu al moedeloosheid uit op de bank.
Ik gun het hem persoonlijk niet, maar ik vind de malaise bij Ajax prachtig!

 

+2/-0

Er begint wel iets van kritiek op Mislintat te komen. Voorheen werd elke voetnoot op het aankoopbeleid gemind als een malle. Voordeel is wel dat iedereen gewend is om op het tweede niveau te spelen, dus degradatie vinden ze niet erg.

 

+4/-0

De interview van Steijn vandaag waarin hij Mislintat indirect aanvalt.. Alsof je een slechte film aan het kijken bent, je kunt toch niet je TD of een andere bestuurder binnen je eigen club afvallen in een interview, dat is toch amateurisme ten top. Daarnaast val je je eigen spelers af want je zegt indirect dat je materiaal niet klopt/goed genoeg is.

Het is sneu voor Steijn maar ik denk dat hij eerder het veld ruimt dan Mislintat, hoe dan ook: met 3 loodzware wedstrijden voor de boeg mag Ajax blij zijn dat er een interland break is, want ik zie het nog wel verder escaleren.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fox schreef op 03 september 2023 om 16:48:

Ik hoop anders dat ze winnen van Feyenoord.



Ik niet. Laat ze ook maar punten verspelen tegen Twente. Zeker nu het nog een rommeltje is daar, lekker hopen op veel puntverlies. Kun je ze zo snel mogelijk weg strepen en met Feyenoord volgend seizoen weer de CL in.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bassie123 schreef op 03 september 2023 om 18:49:

De interview van Steijn vandaag waarin hij Mislintat indirect aanvalt.. Alsof je een slechte film aan het kijken bent, je kunt toch niet je TD of een andere bestuurder binnen je eigen club afvallen in een interview, dat is toch amateurisme ten top. Daarnaast val je je eigen spelers af want je zegt indirect dat je materiaal niet klopt/goed genoeg is.

Het is sneu voor Steijn maar ik denk dat hij eerder het veld ruimt dan Mislintat, hoe dan ook: met 3 loodzware wedstrijden voor de boeg mag Ajax blij zijn dat er een interland break is, want ik zie het nog wel verder escaleren.



Inderdaad pijnlijk.
Snap dat Steijn trots was dat ajax bij hem uit kwam, maar hij had hier nooit in moeten stappen.
1: hij is in mijn ogen geen trainer voor een topclub
2. In de slangenkuil van ajax moet je niet willen werken.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bassie123 schreef op 03 september 2023 om 18:49:

De interview van Steijn vandaag waarin hij Mislintat indirect aanvalt.. Alsof je een slechte film aan het kijken bent, je kunt toch niet je TD of een andere bestuurder binnen je eigen club afvallen in een interview, dat is toch amateurisme ten top. Daarnaast val je je eigen spelers af want je zegt indirect dat je materiaal niet klopt/goed genoeg is.

Het is sneu voor Steijn maar ik denk dat hij eerder het veld ruimt dan Mislintat, hoe dan ook: met 3 loodzware wedstrijden voor de boeg mag Ajax blij zijn dat er een interland break is, want ik zie het nog wel verder escaleren.



Dit dus.. eigenlijk jammer van die interland periode 😊

 

+2/-0

Arme Maurice.. zit er nu al verslagen bij.. en dan moet het seizoen eigenlijk nog beginnen…

En zoals bij de verkoop van Klaassen al gezegd “wie moet er dan gaan scoren tegen Fortuna?” 😂😂😂

 

+3/-0

Haha inderdaad. Dacht precies hetzelfde. Mister 1-0 is weg en het wordt meteen 0-0 :D

Erg mooi dat het al weer onrustig wordt daar. Steijn had liever een ander TD had gehad en Mislintat had liever een andere trainer gehad. Ik vrees voor Maurice dat die gekke Duitser aan het langste eind gaat trekken, want aan zijn diamantenogen kan het natuurlijk niet liggen :D

 

+2/-0

Dit is echt ouderwets Amsterdams genieton.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 03 september 2023 om 18:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Fox schreef op 03 september 2023 om 16:48:

Ik hoop anders dat ze winnen van Feyenoord.



Ik niet. Laat ze ook maar punten verspelen tegen Twente. Zeker nu het nog een rommeltje is daar, lekker hopen op veel puntverlies. Kun je ze zo snel mogelijk weg strepen en met Feyenoord volgend seizoen weer de CL in.



Ik wil kampioen worden en zie Ajax niet als concurrent en Feyenoord wel.

 

+1/-0

Laat ze maar alles gelijk spelen onderling. Dan verdwijnen er het meeste punten. Het is nog naar afwachten wie de concurrentie wordt. Feyenoord heeft ook al twee keer punten verloren waaronder thuis tegen Fortuna. Utrecht winnen zegt niet zoveel op dit moment. FC Twente en AZ zijn nog zonder puntverlies en eerstgenoemde speelt geen Europees meer.

Zou de rel van Steijn met Mislintat gerelateerd zijn aan die met Pierre?

 

+1/-0

Ik sluit me volledig bij Fox aan wat dat betreft.

Een club die qua budget superieur is aan de rest kun je in principe nooit afschrijven, helemaal niet na pas drie wedstrijden. Maar wat er vandaag gebeurd is, heb ik niet eens woorden voor. Een net aangestelde trainer die een net aangestelde technisch directeur openlijk afvalt en uitspreekt dat hij twijfelt of de aankopen (op Sutalo na) wel het niveau hebben.

Hij heeft geen schijn van kans om te slagen. Zeker gezien het programma wat ze nu na de interlandbreak hebben is het niet de vraag of het instort maar wanneer. En met zulke uitspraken gaat dat alleen maar in een stroomversnelling. En gelukkig hebben we altijd nog Mike Verweij die hier dankbaar met een kettingzaag verder gaat zagen.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 144 145 146 147 148 149 150 151 152 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax