Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 140 141 142 143 144 145 146 147 148 ... 185 186 187 188 189

open/sluit de onderstaande quote:

Philips187 schreef op 13 augustus 2023 om 01:47:

De KNVB doet er alles aan om Ajax een handje te helpen tijdens het op orde brengen van de selectie. De eerste 4 speelronden zijn tegen de nummer 13, 14 & 15 van het afgelopen seizoen. Om het moeilijk te maken ook nog een promovendus.

Het lijkt wel een pretpakket.



En toch hadden ze het grotendeels van de wedstrijd moeilijk tegen Heracles. De commentator was ook pro Ajax, ook daar is al aan gewerkt ;) Toch vond ik Ajax onsamenhangend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Philips187 schreef op 13 augustus 2023 om 01:47:

De KNVB doet er alles aan om Ajax een handje te helpen tijdens het op orde brengen van de selectie. De eerste 4 speelronden zijn tegen de nummer 13, 14 & 15 van het afgelopen seizoen. Om het moeilijk te maken ook nog een promovendus.

Het lijkt wel een pretpakket.


Dat is wel jammer, vorig jaar hielp de knvb ons nog. Kijk maar ons programma in augustus 2022.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

antonh schreef op 13 augustus 2023 om 13:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Philips187 schreef op 13 augustus 2023 om 01:47:

De KNVB doet er alles aan om Ajax een handje te helpen tijdens het op orde brengen van de selectie. De eerste 4 speelronden zijn tegen de nummer 13, 14 & 15 van het afgelopen seizoen. Om het moeilijk te maken ook nog een promovendus.

Het lijkt wel een pretpakket.


Dat is wel jammer, vorig jaar hielp de knvb ons nog. Kijk maar ons programma in augustus 2022.



Je hebt gelijk. Had ik niet meer op mijn netvlies. Ook niet wenselijk trouwens. Een mix is fair.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 13 augustus 2023 om 10:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Philips187 schreef op 13 augustus 2023 om 01:47:

De KNVB doet er alles aan om Ajax een handje te helpen tijdens het op orde brengen van de selectie. De eerste 4 speelronden zijn tegen de nummer 13, 14 & 15 van het afgelopen seizoen. Om het moeilijk te maken ook nog een promovendus.

Het lijkt wel een pretpakket.



En toch hadden ze het grotendeels van de wedstrijd moeilijk tegen Heracles. De commentator was ook pro Ajax, ook daar is al aan gewerkt ;) Toch vond ik Ajax onsamenhangend.



Als Brobbey zo'n kansen voor open doel blijft missen gaat het moeilijk worden.

 

+2/-0

Ben je blij dat die idioot Alvarez weg is, leggen ze contact met de andere voor een terugkeer.

 

+2/-0

Haha las het ook net.. pure armoede..

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 14 augustus 2023 om 09:46:

Ben je blij dat die idioot Alvarez weg is, leggen ze contact met de andere voor een terugkeer.



Ik zou gewoon 15 miljoen vragen als ik Lyon was

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 14 augustus 2023 om 11:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 14 augustus 2023 om 09:46:

Ben je blij dat die idioot Alvarez weg is, leggen ze contact met de andere voor een terugkeer.



Ik zou gewoon 15 miljoen vragen als ik Lyon was



Zullen ze nog betalen ook.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 14 augustus 2023 om 12:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 14 augustus 2023 om 11:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 14 augustus 2023 om 09:46:

Ben je blij dat die idioot Alvarez weg is, leggen ze contact met de andere voor een terugkeer.



Ik zou gewoon 15 miljoen vragen als ik Lyon was



Zullen ze nog betalen ook.



En dan ook nog zijn 5 miljoen salaris?
Dat is een dure linksback!

 

+1/-0

Ben benieuwd ook naar hun nieuwe aanwinst.. die Akpom.
Gezien zijn statistieken snap ik wel waarom andere clubs hem niet perse hoeven.

 

+2/-0

Ik snap echt niet waarom bv een West-Ham zoveel wil betalen voor een Kudus. Op het moment is hij misschien een van de betere van Ajaks, maar in mijn ogen toch nog steeds een middelmatige voetballer … Af en toe heeft hij een leuke actie, maar over een hele wedstrijd laat hij toch te weinig zien, en z’n inzet vind ik ook niet echt fantastisch. Eigenlijk een beetje vergelijkbaar met een Brobbey.
Ik hoop eigenlijk dat die Kudus blijft …

 

+3/-0

Na vandaag haken ze misschien wel af 😂
Hup Excelsior! Maak ons trots 😃

Ah jammer, 2-2 ligt al in het netje

Dit bericht is gewijzigd op 19 augustus 2023, 18:12:45.

 

+1/-0

Och och, ze scoren een doelpunt als er een speler van de tegenstander met een blessure op de grond ligt … sportief jongens!! 😟

 

+2/-0

Nou is het vaak zo, dat als PSV mag spelen nadat Ajax of Feyenoord punten hebben laten liggen dat ze het zelf ook doen.

 

+1/-0

Las dat er aardig pyro is geweest? Krijgen zij nu ook een boete en een wedstrijd zonder uit publiek? Of is dat alleen PSV?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 20 augustus 2023 om 08:11:

Las dat er aardig pyro is geweest? Krijgen zij nu ook een boete en een wedstrijd zonder uit publiek? Of is dat alleen PSV?



Aangezien de knvb het ‘meten met twee maten’ heeft uitgevonden, kan het zomaar zijn dat ze dit niet is opgevallen ;)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 20 augustus 2023 om 08:11:

Las dat er aardig pyro is geweest? Krijgen zij nu ook een boete en een wedstrijd zonder uit publiek? Of is dat alleen PSV?


Goeie vraag. Zoek de verschillen.

forumillustratie

forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 20 augustus 2023 om 08:11:

Las dat er aardig pyro is geweest? Krijgen zij nu ook een boete en een wedstrijd zonder uit publiek? Of is dat alleen PSV?



Wedstrijd zonder uitpubliek zal het niet worden aangezien zij (nog) geen voorwaardelijke straf hadden staan

 

+1/-0

En de volgende aankopen zijn alweer gepresenteerd. Hoe hard is het DNA van Ajax afgebrokkeld in een paar jaar tijd. Vanuit de jeugd elftallen doorbreken met herkenbaar voetbal is niets meer over.
Heerlijk.. het is geworden tot wat ze altijd vervloekten; een ordinaire koopclub waarbij eigen jeugd het niveau niet meer heeft, of geen kansen meer krijgt.

 

+2/-0

Het zal mij benieuwen wat Steijn hier van weet te maken. Ik heb het al eerder gezegd, maar het lijkt meer en meer op een vreemdelingenlegioen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 140 141 142 143 144 145 146 147 148 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax