Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 188 pagina's: 1 2 3 4 ... 139 140 141 142 143 144 145 146 147 ... 184 185 186 187 188

Kudus krijgt een ultimatum ...
Hij moet binnen 48 uur rond zijn met Brighton, anders mag hij alleen nog weg voor een megabedrag ...
Hahaha, ik denk dat 40 miljoen al een megabedrag is, of niet??

Ik zie hem eerlijk genoeg liever blijven, zo effectief is hij naar mijn mening nu ook weer niet.
Zelfde als een Klaassen ... lekker daar laten!!

 

+5/-0

De naam doet het toch nog goed. 16 miljoen geboden op Daramy. Hoe verzin je het?

 

+1/-0

Ja blijft bizar te zien hoeveel het merk Ajax aan spelerswaarde toevoegt. Zeker als je daarbij neemt hoeveel van die echte dure jongens er nou daadwerkelijk geslaagd zijn.. die kun je op 1 hand tellen..

 

+1/-0

Zelfs Valentijn Driessen schrijft nu dat de prijs voor Alvarez veel te hoog is, en dat West Ham teveel betaald.

 

+1/-0

In de ogen van Valentijn gaat er niets goed.. vind hem tegenwoordig irreëel kritisch. Zuur zelfs.

Ajax is opnieuw de knip aan het trekken voor verdedigers. Het is vooral leuk te zien dat er nog maar zo weinig eigen jeugd door komt. Complete verloochening van hun eigen DNA.
Dan moet je wel prijzen gaan pakken, anders gaat echt de pleuris uitbreken denk ik 😂

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 07 augustus 2023 om 18:13:

Ja blijft bizar te zien hoeveel het merk Ajax aan spelerswaarde toevoegt. Zeker als je daarbij neemt hoeveel van die echte dure jongens er nou daadwerkelijk geslaagd zijn.. die kun je op 1 hand tellen..



Voor Daramy + Bassey haal je bij PSV een Gakpo. Blijft bewonderingswaardig

 

+1/-0

Bergwijn aanvoerder 😂
De eerste die z’n koppie laat hangen, de eerste die bij opstootjes staat.. misschien beter om die band aan z’n moeder te geven.. haha

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 08 augustus 2023 om 11:58:

Bergwijn aanvoerder 😂
De eerste die z’n koppie laat hangen, de eerste die bij opstootjes staat.. misschien beter om die band aan z’n moeder te geven.. haha



Ja hier ook hard gelachen toen ik het las 🤣🤣🤣 Ik krijg steeds meer het idee dat Steijn bepaalde spelers probeert te pleasen en met kerst Ajax coach af is.

 

+1/-0

Het is wel een prestatie op zich om van de elf (beoogde) basisspelers degene te benoemen als aanvoerder die daar het meest ongeschikt voor is

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 08 augustus 2023 om 16:22:

Het is wel een prestatie op zich om van de elf (beoogde) basisspelers degene te benoemen als aanvoerder die daar het meest ongeschikt voor is



Ja dat klopt, wat dat betreft heeft Maurice Steijn zich al aan het niveau aangepast

 

+1/-0

Een nieuwe spits uit het Championship, een rb uit Denemarken en ze zijn nog niet uitgewinkeld. Eigen jeugd was toch heilig?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psv para siempre schreef op 09 augustus 2023 om 21:32:

Een nieuwe spits uit het Championship, een rb uit Denemarken en ze zijn nog niet uitgewinkeld. Eigen jeugd was toch heilig?



Dat was vroeger.. toen wij nog bestempeld werden als “koopclub” 😉

 

+2/-0

Het is wel duidelijk dat die Mislintat gokt op "goedkopere" spelers van mindere clubs of uit de tweede divisies, mar dan toch nog redelijk veel betaald. En het lijkt er ook op dat hij niet echt naar lange-termijn resultaten van spelers kijkt ... die laatste uit de Chanpionship heeft nooit iets bijzonders gepresteerd (zoals ik lees), behalve afgelopen jaar ... dat vind ik toch opmerkelijk dat Ajaks daar interesse in heeft.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 10 augustus 2023 om 12:56:

Het is wel duidelijk dat die Mislintat gokt op "goedkopere" spelers van mindere clubs of uit de tweede divisies, mar dan toch nog redelijk veel betaald. En het lijkt er ook op dat hij niet echt naar lange-termijn resultaten van spelers kijkt ... die laatste uit de Chanpionship heeft nooit iets bijzonders gepresteerd (zoals ik lees), behalve afgelopen jaar ... dat vind ik toch opmerkelijk dat Ajaks daar interesse in heeft.


Maar ja.. als ze die dan (net als mislukte Daramy) weer met een positief resultaat verkopen.. hoe doen ze ‘t…

 

+1/-0

Daramy heeft een geweldig seizoen gehad bij Kopenhagen en was een van de uitblinkers in de ploeg die uiteindelijk kampioen werd. Een uitstekend seizoen op huurbasis spelen doet de marktwaarde ook goed.

 

+1/-0

Ja, ik had ook gelezen dat die Daramy het daar heel goed heeft gedaan, en we weten ook dat tegenwoordig Engelse clubs gewoon abnormale bedragen betalen ... dus dat geluk hebben zij dan weer. ;(

 

+1/-0

Mooi, die Mexicaanse viezerik is gelukkig ook (officieel) weg! Hoeven we ons daar niet meer druk over te maken ... de kwal!

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 10 augustus 2023 om 16:30:

Mooi, die Mexicaanse viezerik is gelukkig ook (officieel) weg! Hoeven we ons daar niet meer druk over te maken ... de kwal!



Da's wel echt een aderlating voor hun, ook al was dit vertrek wel ingecalculeerd. Afgelopen seizoen één van de belangrijkste pionnen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 10 augustus 2023 om 16:07:

Ja, ik had ook gelezen dat die Daramy het daar heel goed heeft gedaan, en we weten ook dat tegenwoordig Engelse clubs gewoon abnormale bedragen betalen ... dus dat geluk hebben zij dan weer. ;(



Maar als ze nog 2 seizoenen geen CL zouden halen dan is dat veel betalen ook wel klaar lijkt mij en dan kunnen ze ook niet te veel meer vragen voor mindere spelers. Ze hebben jaren CL gespeeld en zich laten zien dus konden mee doen met de grote jongens maar als dat over is zijn ze weer gewoon Ajax, nog een grote naam maar ze verdienen echt niet meer zoveel aan spelers dan.

 

+1/-0

De KNVB doet er alles aan om Ajax een handje te helpen tijdens het op orde brengen van de selectie. De eerste 4 speelronden zijn tegen de nummer 13, 14 & 15 van het afgelopen seizoen. Om het moeilijk te maken ook nog een promovendus.

Het lijkt wel een pretpakket.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 188 pagina's: 1 2 3 4 ... 139 140 141 142 143 144 145 146 147 ... 184 185 186 187 188

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax