Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 188 pagina's: 1 2 3 4 ... 135 136 137 138 139 140 141 142 143 ... 184 185 186 187 188

Voorlopig is Feyenoord titelkandidaat nr. 1.

 

+1/-1

Alsof dat nu ook nog maar iets zegt. De transferwindow is nog geen week open. Laten we eerst eens afwachten wat voor selecties in augustus zijn voordat je kan zeggen wie de favoriet is.

 

+2/-4

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 07 juli 2023 om 12:54:

open/sluit de onderstaande quote:

DGOEHWA schreef op 06 juli 2023 om 12:49:

Ajax zal ook komend seizoen weer voor de eerste plaats strijden, en hopelijk ook deze keer aan het eind van het seizoen weer met lege handen staan. We gaan het zien.



Ik kan er naast zitten maar mijn gevoel zegt me dat Ajax een moeilijk seizoen gaat krijgen en dat PSV weer eens een seizoen oppermachtig zal zijn.



Dat is hoop en ik hoop met je mee! Ik denk ook dat wanneer Feyenoord de boel bij elkaar weet te houden ze de grootste kanshebber zijn.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 07 juli 2023 om 16:46:

Alsof dat nu ook nog maar iets zegt. De transferwindow is nog geen week open. Laten we eerst eens afwachten wat voor selecties in augustus zijn voordat je kan zeggen wie de favoriet is.



En zelfs is het flauwekul om een favoriet aan te wijzen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 07 juli 2023 om 13:28:

Voorlopig is Feyenoord titelkandidaat nr. 1.



Waar baseer je dat op? Vorig seizoen verloren ze de eerste oefen wedstrijd met 0-7 Van Kopenhagen en waarschijnlijk raken ze spelers als Geertruida ook nog wel kwijt. Ik zie ze niet als titelkandidaat dit seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SteemzeN schreef op 07 juli 2023 om 22:03:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 07 juli 2023 om 12:54:

open/sluit de onderstaande quote:

DGOEHWA schreef op 06 juli 2023 om 12:49:

Ajax zal ook komend seizoen weer voor de eerste plaats strijden, en hopelijk ook deze keer aan het eind van het seizoen weer met lege handen staan. We gaan het zien.



Ik kan er naast zitten maar mijn gevoel zegt me dat Ajax een moeilijk seizoen gaat krijgen en dat PSV weer eens een seizoen oppermachtig zal zijn.



Dat is hoop en ik hoop met je mee! Ik denk ook dat wanneer Feyenoord de boel bij elkaar weet te houden ze de grootste kanshebber zijn.



Ik denk dat Geertuida toch nog vertrekt en ze willen ongetwijfeld overwinteren in de CL. Ik denk dat dat ze punten kan kosten en dan nog maar zien of hun team net zo fit en blessure vrij blijft als vorig seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 08 juli 2023 om 15:14:

open/sluit de onderstaande quote:

SteemzeN schreef op 07 juli 2023 om 22:03:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 07 juli 2023 om 12:54:

open/sluit de onderstaande quote:

DGOEHWA schreef op 06 juli 2023 om 12:49:

Ajax zal ook komend seizoen weer voor de eerste plaats strijden, en hopelijk ook deze keer aan het eind van het seizoen weer met lege handen staan. We gaan het zien.



Ik kan er naast zitten maar mijn gevoel zegt me dat Ajax een moeilijk seizoen gaat krijgen en dat PSV weer eens een seizoen oppermachtig zal zijn.



Dat is hoop en ik hoop met je mee! Ik denk ook dat wanneer Feyenoord de boel bij elkaar weet te houden ze de grootste kanshebber zijn.



Ik denk dat Geertuida toch nog vertrekt en ze willen ongetwijfeld overwinteren in de CL. Ik denk dat dat ze punten kan kosten en dan nog maar zien of hun team net zo fit en blessure vrij blijft als vorig seizoen.



Bovendien is hun beste speler en grote aanjager van afgelopen seizoen vertrokken, dus vooralsnog hebben ze kwaliteit ingeleverd.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 08 juli 2023 om 15:18:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 08 juli 2023 om 15:14:

open/sluit de onderstaande quote:

SteemzeN schreef op 07 juli 2023 om 22:03:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 07 juli 2023 om 12:54:

open/sluit de onderstaande quote:

DGOEHWA schreef op 06 juli 2023 om 12:49:

Ajax zal ook komend seizoen weer voor de eerste plaats strijden, en hopelijk ook deze keer aan het eind van het seizoen weer met lege handen staan. We gaan het zien.



Ik kan er naast zitten maar mijn gevoel zegt me dat Ajax een moeilijk seizoen gaat krijgen en dat PSV weer eens een seizoen oppermachtig zal zijn.



Dat is hoop en ik hoop met je mee! Ik denk ook dat wanneer Feyenoord de boel bij elkaar weet te houden ze de grootste kanshebber zijn.



Ik denk dat Geertuida toch nog vertrekt en ze willen ongetwijfeld overwinteren in de CL. Ik denk dat dat ze punten kan kosten en dan nog maar zien of hun team net zo fit en blessure vrij blijft als vorig seizoen.



Bovendien is hun beste speler en grote aanjager van afgelopen seizoen vertrokken, dus vooralsnog hebben ze kwaliteit ingeleverd.



Dat dus, Feyenoord grootste titel kandidaat, ik schoot in de lach toen ik dat las, dat is lucht gebaseerd op lucht :D

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 08 juli 2023 om 15:12:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 07 juli 2023 om 13:28:

Voorlopig is Feyenoord titelkandidaat nr. 1.



Waar baseer je dat op? Vorig seizoen verloren ze de eerste oefen wedstrijd met 0-7 Van Kopenhagen en waarschijnlijk raken ze spelers als Geertruida ook nog wel kwijt. Ik zie ze niet als titelkandidaat dit seizoen.



Dezelfde trainer. Rust in de tent. Onzekerheid bij de concurrentie.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 08 juli 2023 om 21:40:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 08 juli 2023 om 15:12:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 07 juli 2023 om 13:28:

Voorlopig is Feyenoord titelkandidaat nr. 1.



Waar baseer je dat op? Vorig seizoen verloren ze de eerste oefen wedstrijd met 0-7 Van Kopenhagen en waarschijnlijk raken ze spelers als Geertruida ook nog wel kwijt. Ik zie ze niet als titelkandidaat dit seizoen.



Dezelfde trainer. Rust in de tent. Onzekerheid bij de concurrentie.



Onzekerheid bij Ajax misschien maar de spelers die PSV nu haalt hebben echt geen onzekerheid hoor, meer de drang om weer eens kampioen te worden. We gaan het zien maar ik verbaas me nog over je idee dat Feyenoord titel kandidaat nummer 1 is.

 

+1/-1

Als je echt per se op dit moment een titelfavoriet wil aanwijzen is dat natuurlijk gewoon Feyenoord. Die kunnen op dezelfde voet verder en hebben (vooralsnog) weinig mutaties, terwijl er bij PSV en Ajax flinke veranderingen aan zitten te komen.

Maar nogmaals: op dit moment valt er nog helemaal niets te zeggen. De transferwindow is nog 7 1/2 week open. Je hebt geen flauw idee wat voor teams er staan op moment als de window gesloten is. Nu een favoriet gaan aanwijzen slaat dan ook nergens op.

 

+3/-3

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 09 juli 2023 om 12:28:

Als je echt per se op dit moment een titelfavoriet wil aanwijzen is dat natuurlijk gewoon Feyenoord. Die kunnen op dezelfde voet verder en hebben (vooralsnog) weinig mutaties, terwijl er bij PSV en Ajax flinke veranderingen aan zitten te komen.

Maar nogmaals: op dit moment valt er nog helemaal niets te zeggen. De transferwindow is nog 7 1/2 week open. Je hebt geen flauw idee wat voor teams er staan op moment als de window gesloten is. Nu een favoriet gaan aanwijzen slaat dan ook nergens op.



Ben het met je eens maar Feyenoord heeft natuurlijk al wel een belangrijke speler verkocht en er zullen nog wel een paar gaan, zeker Geertruida vermoed ik dus die blijven echt niet intact.

 

+2/-1

Ajax - Feyenoord - PSV zijn natuurlijk onder normale omstandigheden alle 3 ploegen die tot het laatste maandje mee behoren te strijden om de titel. Enkele outsiders, AZ - Twente buiten beschouwing gelaten.
Tot december is het veel te vroeg iemand te tippen of iemand af te schrijven. Puur speculatief en niets zeggend.

 

+3/-0

Sepp van den Berg is nadrukkelijk in beeld bij Ajax, meldt Voetbal International. De 21-jarige verdediger, die in Nederland een verleden heeft bij PEC Zwolle, werd afgelopen seizoen door Liverpool uitgeleend aan Schalke 04. Van den Berg moet in Amsterdam als versterking dienen voor het hart van de defensie, waar de club al enige tijd naar op zoek is.

Reactie iemand?


Bovenstaande is dat inmiddels alweer achterhaald ;)

Bekruipt mij steeds meer het gevoel dat die Mislintat er echt geen klote van kan.. heerlijk gevoel..

Hebben jullie dat gevoel ook?

Dit bericht is gewijzigd op 13 juli 2023, 13:42:38.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 13 juli 2023 om 12:59:

Sepp van den Berg is nadrukkelijk in beeld bij Ajax, meldt Voetbal International. De 21-jarige verdediger, die in Nederland een verleden heeft bij PEC Zwolle, werd afgelopen seizoen door Liverpool uitgeleend aan Schalke 04. Van den Berg moet in Amsterdam als versterking dienen voor het hart van de defensie, waar de club al enige tijd naar op zoek is.

Reactie iemand?


Bovenstaande is dat inmiddels alweer achterhaald ;)

Bekruipt mij steeds meer het gevoel dat die Mislintat er echt geen klote van kan.. heerlijk gevoel..

Hebben jullie dat gevoel ook?



Ik roep niet voor niets al vanaf het begin dat ik totaal geen vertrouwen in die Mislitat heb, hij doet maar wat.. En als grote club zijnde hebben ze hem veel macht gegeven, ik ben bang te veel. Hij kan doen wat hij wil, niemand roept hem ter verantwoording en er is nog steeds geen Algemeen directeur. Zelfs Tadic begint vraagtekens mij het beleid van Mislitat te krijgen en ook supporters die eerst weg waren van zijn komst beginnen nu openlijk te twijfelen. Dus ik zeg, laat hem lekker lang zitten en zijn ding doen ;) :ja

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 09 juli 2023 om 12:28:

Als je echt per se op dit moment een titelfavoriet wil aanwijzen is dat natuurlijk gewoon Feyenoord. Die kunnen op dezelfde voet verder en hebben (vooralsnog) weinig mutaties, terwijl er bij PSV en Ajax flinke veranderingen aan zitten te komen.

Maar nogmaals: op dit moment valt er nog helemaal niets te zeggen. De transferwindow is nog 7 1/2 week open. Je hebt geen flauw idee wat voor teams er staan op moment als de window gesloten is. Nu een favoriet gaan aanwijzen slaat dan ook nergens op.



Met Kokcu en Szymanskiy is er toch wel aardig wat weggevallen. Ook onrust bij onze Amsterdamse vriendon. Houden zo. Doen wij het niet eens zo heel gek.

 

+2/-0

Susan Tadic trainde donderdag wederom niet mee met de selectie van Ajax. In plaats daarvan voerde de aanvoerder van Ajax samen met zijn zaakwaarnemer Milos Malenovic een gesprek van een half uur met directeur voetbalzaken Sven Mislintat.

Dat meldt De Telegraaf. Eerder werd al bekendgemaakt dat Tadic ontevreden zou zijn over de kwaliteit van de huidige selectie. Woensdag ontbrak hij eveneens op de training vanwege privéredenen. Volgens de Serviër moeten er snel topspelers bij. Ajax houdt echter de hand op de knip, aangezien er volgens Mislintat en financieel directeur Susan Lenderink de afgelopen jaren te veel geld is uitgegeven. Eerst moet het gat van 45 miljoen eurod oor het mislopen van de Champions League gedicht worden.

😂😂😂

 

+5/-1

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 13 juli 2023 om 18:35:

Susan Tadic trainde donderdag wederom niet mee met de selectie van Ajax. In plaats daarvan voerde de aanvoerder van Ajax samen met zijn zaakwaarnemer Milos Malenovic een gesprek van een half uur met directeur voetbalzaken Sven Mislintat.

Dat meldt De Telegraaf. Eerder werd al bekendgemaakt dat Tadic ontevreden zou zijn over de kwaliteit van de huidige selectie. Woensdag ontbrak hij eveneens op de training vanwege privéredenen. Volgens de Serviër moeten er snel topspelers bij. Ajax houdt echter de hand op de knip, aangezien er volgens Mislintat en financieel directeur Susan Lenderink de afgelopen jaren te veel geld is uitgegeven. Eerst moet het gat van 45 miljoen eurod oor het mislopen van de Champions League gedicht worden.

😂😂😂



Ik dacht dat ze zoveel poen hadden dat er pas een gat kwam na minstens 2 jaar geen CL maar dan had mijn gevoel dus toch gelijk, heerlijk 😂😂

 

+1/-0

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een speler heb meegemaakt die weigert om te trainen omdat hij het niveau van zijn ploeggenoten niet goed genoeg vindt en wil dat er topspelers worden gekocht :D

Ik ben er nog niet uit wat ik nog het meest bizarre vind. Het gedrag van het prinsesje of dat zoveel supporters (als je afgaat op AN) het volkomen terecht vinden dat het prinsesje dit doet. Op moment als De Jong dit bij PSV zou flikken, mag ik toch hopen dat hij per direct de selectie uit zou worden getrapt.

 

+3/-4

Deze normale topic is open en bestaat uit 188 pagina's: 1 2 3 4 ... 135 136 137 138 139 140 141 142 143 ... 184 185 186 187 188

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax