Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 138 139 140 141 142 143 144 145 146 ... 185 186 187 188 189

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 02 augustus 2023 om 16:43:

Het zal niet gebeuren, maar ik zou het geen verkeerde aankoop vinden voor ons.



Wie Berghuis?? Liever niet..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 03 augustus 2023 om 08:05:

Het is op dit moment inderdaad een zooitje maar ik vrees dat er straks toch gewoon weer een elftal staat waarmee ze gaan spelen voor de titel.
Er komt ook daar een moment dat ze toch met geld gaan gooien en een paar goede spelers halen.
Je leest weliswaar dat er geen geld is, maar dat lees je bij zoveel clubs.
Als dan de nood aan de man is, kan er ineens toch nog van alles.
Ik zou nog even niet dansen op het graf.



Ik kan er natuurlijk flink naast zitten maar ik heb serieus niet het gevoel dat ze ook maar in de buurt van plek 1 en 2 gaan komen komend seizoen, maar zoals gezegd, ik kan er naast zitten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 03 augustus 2023 om 12:28:

Ze halen voor 20 miljoen een speler die zijn debuut in het betaald voetbal nog moet maken
Ze staan op het punt om 20+ miljoen te betalen voor een nieuwe verdediger
Ze betalen 8 miljoen (+ bonussen) voor een derde keeper van Freiburg

En 12 miljoen bieden voor een verdediger waar de vraagprijs 16 zou zijn, noem ik nou ook niet bepaald gigantisch onder de vraagprijs zitten.

Ze zijn aardig met geld aan het gooien geslagen opeens.



Paniek is een slechte raadgever, kijk maar naar enkele paniek aankopen van PSV de laatste jaren.

 

+1/-0

Vorig jaar heeft Ajax een sloot geld uitgegeven, terwijl eigenlijk niet één van de aankopen voldeed. Bassey, Wijndal, Sanchez, Grillitsch, Conceicao, Ocampos en Lucca was over het algemeen drie keer niks. Brobbey heeft Haller zeker niet doen vergeten. En Rulli was een oké keeper, maar geen topper.

Ik ben benieuwd wat er nu daadwerkelijk allemaal gaat gebeuren, en of de aankopen van deze jaargang wel gaan slagen. Vooralsnog is Tahirovic gehaald voor een aanzienlijk bedrag en nu voor die 8 à 10 miljoen voor de reservekeeper van Frankfurt. Dat laatste klinkt voor mij redelijk absurd, vraag me ook af of dit betekent dat Rulli alsnog gaat vertrekken, of dat ze daadwerkelijk een keeper van 8 miljoen op de bank gaan zetten.

Natuurlijk moet je Ajax nooit uitvlakken en is het heel voorbarig om ze al uit te lachen voordat ze daadwerkelijk punten verspeeld hebben. Daarbij hebben ze natuurlijk nog voldoende spelers met kwaliteit over. Maar ze zullen zeker niet met heel veel vertrouwen vooruit kijken naar de lastigere wedstrijden die binnenkort gaan komen.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 03 augustus 2023 om 16:05:

Maar ze zullen zeker niet met heel veel vertrouwen vooruit kijken naar de lastigere wedstrijden die binnenkort gaan komen.



2 of 3 gerichte versterkingen en de mindset kan zomaar weer omslaan.

Met Heracles, Excelsior en Fortuna hebben ze net als wij best een relatief makkelijke seizoenstart voor ze tegen Twente en Feyenoord spelen.
Dat moet net weer genoeg zijn om in een ritme te komen.

Maar... Ajax blijft Ajax..

 

+1/-0

Nou, ik ben dus niet echt onder de indruk van hun laatste aankopen …
Een keeper van 8 miljoen (voor op de bank?) waar ze, volgens de meningen in Duitsland, veel te veel voor betalen …
Een verdediger die voor 2 miljoen mag gaan bij Sankt Pauli …
En een talent van City dat daar nooit in het eerste heeft gespeeld, en naar mijn mening nooit zou worden verkocht door City als het echt zo’n groot talent zou zijn geweest ….

Laat ze maar lekker verder shoppen zo …

 

+2/-0

Vreemd genoeg wel topfavoriet voor de Eredivisie volgens de bookies. Ik zie nou niet echt in waarom het zoveel beter moet gaan dan vorig jaar. Brobbey is zelfs favoriet om topscorer te worden, nog boven Giminez en Douvikas bijvoorbeeld. Is die Van den Boomen echt een superspeler?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 04 augustus 2023 om 12:57:

Vreemd genoeg wel topfavoriet voor de Eredivisie volgens de bookies. Ik zie nou niet echt in waarom het zoveel beter moet gaan dan vorig jaar. Brobbey is zelfs favoriet om topscorer te worden, nog boven Giminez en Douvikas bijvoorbeeld. Is die Van den Boomen echt een superspeler?


Dat zijn ze toch elk jaar? Gewoon weer typisch fangedrag, wij zijn de beste, alleen op grotere schaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 04 augustus 2023 om 12:57:

Vreemd genoeg wel topfavoriet voor de Eredivisie volgens de bookies.... .



Ik zou zeggen slag je slag en zet een paar rooitjes op Feyennord en PSV. :idee

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 04 augustus 2023 om 12:46:

Nou, ik ben dus niet echt onder de indruk van hun laatste aankopen …
Een keeper van 8 miljoen (voor op de bank?) waar ze, volgens de meningen in Duitsland, veel te veel voor betalen …
Een verdediger die voor 2 miljoen mag gaan bij Sankt Pauli …
En een talent van City dat daar nooit in het eerste heeft gespeeld, en naar mijn mening nooit zou worden verkocht door City als het echt zo’n groot talent zou zijn geweest ….

Laat ze maar lekker verder shoppen zo …



Ik had het over gerichte versterkingen 😉
In mijn optiek hebben ze tot dusver alleen (te dure? ) vraagtekens ingekocht.
Met je eens.. lekker doorgaan zo 😂

 

+1/-0

Ja, waarschijnlijk speelt het mee dat Ajax de meeste fans heeft en het bekendst is en daarom toch wel inzetten krijgt. Dan is het veiliger om ze een lage odd te geven. Wat Brobbey betreft vergat ik even dat hij al die penalties mag nemen die Ajax gegarandeerd cadeau krijgt.

open/sluit de onderstaande quote:

Casibari schreef op 04 augustus 2023 om 15:13:
open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 04 augustus 2023 om 12:57:

Vreemd genoeg wel topfavoriet voor de Eredivisie volgens de bookies.... .



Ik zou zeggen slag je slag en zet een paar rooitjes op Feyennord en PSV. :idee


Ja, ik zit te wachten op "winnaar zonder Feyenoord" en "Winnaar zonder PSV" om op de ander in te zetten.

 

+1/-0

Er kan nog heel veel gebeuren, maar ik heb bij Ajax nu steeds meer het gevoel dat het een bij elkaar geraapt zooitje is/wordt.

 

+2/-0

Ik las net dat van de 3 aankopen voor totaal 25 miljoen, er maar 19 wedstrijden op het hoogste niveau zijn/hebben gespeeld. Dat is niet bizar veel ….
Ik zou als fan niet echt blij worden …

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psv-freak schreef op 04 augustus 2023 om 13:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 04 augustus 2023 om 12:57:

Vreemd genoeg wel topfavoriet voor de Eredivisie volgens de bookies. Ik zie nou niet echt in waarom het zoveel beter moet gaan dan vorig jaar. Brobbey is zelfs favoriet om topscorer te worden, nog boven Giminez en Douvikas bijvoorbeeld. Is die Van den Boomen echt een superspeler?


Dat zijn ze toch elk jaar? Gewoon weer typisch fangedrag, wij zijn de beste, alleen op grotere schaal.



Op grote schaal zonder schaal :D :D

 

+5/-0

Je kan zeggen wat je wilt maar ze weten Bassey en Daramy bijv voor vrijwel hetzelfde bedrag te verkopen. En wij hebben moeite om een Sangare überhaupt te verkopen. Toch de naam denk ik.
Als die knipoog Kroaat nog komt hebben ze best een ok elftal. Goed genoeg om van de meeste teams te winnen. Wij winnen 2x van Ajax 1,5x van Feyenoord en 1x van AZ en toch geen kampioen.
Ik onderschat ze dus nooit, net zo min als ik ze niets gun. Jammer van de trainer want Steijn is best sympathiek.

 

+2/-0

Spelen vanavond om 1700 tegen Dortmund?
Iemand een idee of het wordt uitgezonden? Heb wel zin om ff anderhalf uur te lachen 😂

 

+1/-0

Ziggo komt vanmiddag met een twee uur durende comedyshow

 

+4/-3

Ze zijn bezig met alles te verkopen …. Ik zou het knap vinden als Steijn daar straks een goed draaiend team van weet te maken …
Tja, in de ED zullen ze hun wedstrijden wel winnen (buiten de toppers), maar dan houdt het toch wel op, denk ik.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 06 augustus 2023 om 11:53:

Ze zijn bezig met alles te verkopen …. Ik zou het knap vinden als Steijn daar straks een goed draaiend team van weet te maken …
Tja, in de ED zullen ze hun wedstrijden wel winnen (buiten de toppers), maar dan houdt het toch wel op, denk ik.



Zeker met die nieuwe defensieve topper uit de 2e divisie die ze nu gecontracteerd hebben..
Mislintat wilde hem “altijd” al.
Dat zei mijn dochter ook op haar 4e verjaardag toen ze haar cadeautje uitpakte.. ben benieuwd

 

+7/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 138 139 140 141 142 143 144 145 146 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax