Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 137 138 139 140 141 142 143 144 145 ... 185 186 187 188 189

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 23 juli 2023 om 10:14:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 22 juli 2023 om 11:06:

21 miljoen voor Bassey. Das eigenlijk gewoon pure winst.



Ik ben blij dat jij mijn boekhouder niet bent … :B



Haha volgens mij was Bassey door iedereen wel ingeschat op een restwaarde van €14,65
Dan is de 21 mln pure winst.

Wij verkopen blunderende spelers (zelfs excellerende spelers) voor een stukkie minder..
dat is het enige aan Ajax waar ik jaloers op ben..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 23 juli 2023 om 14:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 23 juli 2023 om 10:14:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 22 juli 2023 om 11:06:

21 miljoen voor Bassey. Das eigenlijk gewoon pure winst.



Ik ben blij dat jij mijn boekhouder niet bent … :B



Haha volgens mij was Bassey door iedereen wel ingeschat op een restwaarde van €14,65
Dan is de 21 mln pure winst.

Wij verkopen blunderende spelers (zelfs excellerende spelers) voor een stukkie minder..
dat is het enige aan Ajax waar ik jaloers op ben..



Nou, ik denk dat hij bij Ajaks wel voor iets meer in de boeken staat ... die schrijven geen 10 miljoen af in 1 jaar. Dat gaat de belastingdienst ook niet goed vinden ...

 

+1/-0

Klaassen wil inmiddels ook z’n contract laten ontbinden om naar Turkije te gaan. Van de Beek zou in gesprek zijn terug te keren, ManU wil 20 mln.. flink pak geld als je het mij vraagt..

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Een gewaarschuwd club telt voor twee..zou je zeggen.

 

+1/-0

Ajax moet volgens VI een tekort van 100 miljoen wegwerken voor dit seizoen. Mislintat heeft nu 60 miljoen binnen geharkt.