Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 133 134 135 136 137 138 139 140 141 ... 185 186 187 188 189

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 07 juni 2023 om 18:25:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 07 juni 2023 om 14:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 07 juni 2023 om 13:09:

Kijk, ze presteren een jaartje minder en de prijzen (voor spelers) gaan onmiddellijk omlaag … ze praten nu over 35 miljoen voor Alvarez … Ligt een beetje in lijn met Sangare, toch?!



Iets met beide voetbal voetjes weer op de grond en terug op aarde, heerlijk want dat verlies gaan ze ook in hun portomonee voelen. Doe daar een jaartje ( of een paar ) mindere resultaten bij en ook zij kunnen niet meer pochen met de poen die ze hebben / hadden :D



En dan nog heb je daar fans die zeggen dat het min. 50 miljoen moet zijn ... dus nog niet iedereen staat met z'n (beide) voetjes op de grond ... ;) :B



Klopt inderdaad, genieten :D Nou jongens, op nieuw succes en proost :pul

 

+1/-0

Er gaat een hardnekkig gerucht rond dat Ajax voor Maurice Steijn gaat als trainer. De pleuris breekt daar op het netwerk uit 😁

 

+2/-0

Zou een verrassende keuze zijn …

 

+1/-0

Misschien dat ajax nu bosz komt ophalen en psv voor Pascal janssen van az kan gaan laat hem dan gelijk reijnders meenemen.

 

+1/-0

Steijn vind ik heel verrassend. Heeft het natuurlijk heel erg goed gedaan met Sparta. Maar met alle respect, Sparta is geen Ajax. Ik vind het wel een gokje hoor. Hij komt eigenlijk al met 3-0 achter binnen als je de aanhang daar hoort. Dan ben je al gedoemd te mislukken.

 

+2/-0

Lijkt me ook niet verstandig (dus ik zou zeggen doen!), die spelers zien hem al aankomen als totale nobody

 

+2/-0

En dan soort sommige het vergelijk te maken met Ten Hag, omdat hij ook nog geen grote club geleid had.. (Psv-Bayern-Utrecht).
Toch wat anders dan alleen degradatie kandidaten.

En dan afgeven op Bosz omdat hij nog nooit een prijs pakte (AGOVV vergeten veel) 😂

 

+2/-0

Heerlijk genieten :D :D :D Van de week zei ik nog dat ik niet zo'n best gevoel over Mislintat had wat inderdaad op onderbuik gevoel gebaseerd is maar ik zit er niet vaak naast. Ze zijn nu al in paniek want weer een seizoen geen CL gaat het gat weer kleiner maken met PSV en Feyenoord, lekker wakker worden dit :D

Dit bericht is gewijzigd op 12 juni 2023, 06:58:18.

 

+1/-0

Vreemde keuze. Laten we het daar maar op houden.

Bosz is binnen. Fijn. Nu is het te hopen dat we met betere namen gaan komen dan die we tot nu toe hebben gelezen.

 

+1/-0

Maurice naar amsterdam, idd verrassend, maar misschien niet eens zo n slecht idee. Begint met een schone lei, heeft nog geen banden met welke stroming dan ook daar. Zal alleen weinig krediet hebben maar kan het bijna niet slechter doen dan dit jaar. Wij Bosz (die ik nog steeds niet echt bij ons vind passen, maar goed). Volgend jaar dus ajax-PSV waarbij PSV continu aanvalt en ajax agressief verdedigd en snel countert. Weer eens wat anders.

 

+2/-0

Vreemde keuze, maar laten wij maar niet te hard lachen.

 

+3/-0

Vreemde keuze inderdaad! Zou Mislintat snappen dat hij bij Ajax werkt en niet Roda? Steijn, echt he? Het paniekvoetbal begint daar wel heel vroeg nadat die gast van Bodø er geen zin in had.

Dit bericht is gewijzigd op 12 juni 2023, 17:13:08.

 

+1/-0

Ze hebben het over een afkoopsom van 4 ton om daarna te melden dat die Noor 2,5 miljoen zou hebben gekost. Het lijkt me dat je als club zijnde dat geld toch wel over hebt voor je hoofdcoach. Blijkbaar wil die gast dan toch echt bij Glimt blijven.

 

+1/-0

Mislintat legt in mijn ogen zijn hoofd heel snel op het hakblok.

We hebben natuurlijk geen idee of Steijn het goed gaat doen of niet, veel zal natuurlijk ook afhangen van de spelers die hij tot zijn beschikking krijgt. Maar als dit niet goed uitpakt, dan is het een enorm slechte en ambitieloze keuze geweest om met Steijn aan de slag te gaan. Die keuze zal dan verwacht ik ook direct gevolgen hebben voor het team dat hem heeft aangesteld.

Laten we hopen dat Steijn niet gaat verrassen en dat hij gaat aantonen dat het trainen van een topclub een andere tak van sport is dan het leiden van een club voor wie de 6e plaats de beste prestatie van de laatste decennia was.

 

+3/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Voetbalprimeur:

Tahirovic speelde het afgelopen seizoen elf Serie A-wedstrijden. "Wat ik merk is dat er bij de leden toch wel wat verbazing is", zegt Verweij in de Kick-Off voetbalpodcast van De Telegraaf. "Op Transfermarkt staat deze jongen met een geschatte waarde van 1,5 miljoen euro. Die wordt nu gekocht voor maximaal 8,5 miljoen euro. Dus iedereen hoopt dat commissaris Jan van Halst zijn werk heel goed heeft gedaan en weet dat deze jongen een meerwaarde is voor Ajax."

Valentijn Driessen hecht niet veel waarde aan de prijs, maar volgens Verweij is het wel degelijk 'riskant'. "De rvc zit net, je hebt geen algemeen directeur...", somt hij op. "Wat je ook van hem vindt: Edwin van der Sar is toch een oud-voetballer. Mislintat kan nu redelijk zelf bepalen. Dat is voor een club als Ajax riskant."
Er zou onder de leden nog een zorg groeien. "Van tevoren werd er gezegd: let op, als Mislintat binnenkomt gaan er heel veel transfers via Vlado Lemic en Ivan Benic. En wat blijkt: de eerste aankoop gaat via Vlado Lemic", aldus Verweij. "Dat is iemand die na het vertrek van Gudelj niet meer welkom was in de Arena, Marc Overmars wilde niets meer met hem te maken hebben."

Heerlijk.. terug d’r in met dat Balkan tuig..
haha het plaatje wordt mooier en mooier daar..

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 19 juni 2023 om 17:49:

Voetbalprimeur:

Tahirovic speelde het afgelopen seizoen elf Serie A-wedstrijden. "Wat ik merk is dat er bij de leden toch wel wat verbazing is", zegt Verweij in de Kick-Off voetbalpodcast van De Telegraaf. "Op Transfermarkt staat deze jongen met een geschatte waarde van 1,5 miljoen euro. Die wordt nu gekocht voor maximaal 8,5 miljoen euro. Dus iedereen hoopt dat commissaris Jan van Halst zijn werk heel goed heeft gedaan en weet dat deze jongen een meerwaarde is voor Ajax."

Valentijn Driessen hecht niet veel waarde aan de prijs, maar volgens Verweij is het wel degelijk 'riskant'. "De rvc zit net, je hebt geen algemeen directeur...", somt hij op. "Wat je ook van hem vindt: Edwin van der Sar is toch een oud-voetballer. Mislintat kan nu redelijk zelf bepalen. Dat is voor een club als Ajax riskant."
Er zou onder de leden nog een zorg groeien. "Van tevoren werd er gezegd: let op, als Mislintat binnenkomt gaan er heel veel transfers via Vlado Lemic en Ivan Benic. En wat blijkt: de eerste aankoop gaat via Vlado Lemic", aldus Verweij. "Dat is iemand die na het vertrek van Gudelj niet meer welkom was in de Arena, Marc Overmars wilde niets meer met hem te maken hebben."

Heerlijk.. terug d’r in met dat Balkan tuig..
haha het plaatje wordt mooier en mooier daar..



En nu krijgt Jan van Halst al de schuld … die zou dan niet goed z’n werk hebben gedaan … lachen! 😝

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 19 juni 2023 om 17:49:

Voetbalprimeur:

Tahirovic speelde het afgelopen seizoen elf Serie A-wedstrijden. "Wat ik merk is dat er bij de leden toch wel wat verbazing is", zegt Verweij in de Kick-Off voetbalpodcast van De Telegraaf. "Op Transfermarkt staat deze jongen met een geschatte waarde van 1,5 miljoen euro. Die wordt nu gekocht voor maximaal 8,5 miljoen euro. Dus iedereen hoopt dat commissaris Jan van Halst zijn werk heel goed heeft gedaan en weet dat deze jongen een meerwaarde is voor Ajax."

Valentijn Driessen hecht niet veel waarde aan de prijs, maar volgens Verweij is het wel degelijk 'riskant'. "De rvc zit net, je hebt geen algemeen directeur...", somt hij op. "Wat je ook van hem vindt: Edwin van der Sar is toch een oud-voetballer. Mislintat kan nu redelijk zelf bepalen. Dat is voor een club als Ajax riskant."
Er zou onder de leden nog een zorg groeien. "Van tevoren werd er gezegd: let op, als Mislintat binnenkomt gaan er heel veel transfers via Vlado Lemic en Ivan Benic. En wat blijkt: de eerste aankoop gaat via Vlado Lemic", aldus Verweij. "Dat is iemand die na het vertrek van Gudelj niet meer welkom was in de Arena, Marc Overmars wilde niets meer met hem te maken hebben."

Heerlijk.. terug d’r in met dat Balkan tuig..
haha het plaatje wordt mooier en mooier daar..



Dit is dus wat ik vanaf het begin al zei, hij gaat die club nog veel pijn en verdriet doen, wat ik al eerder zei, hoe kun je je club zo uit handen geven..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 19 juni 2023 om 18:10:

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 19 juni 2023 om 17:49:

Voetbalprimeur:

Tahirovic speelde het afgelopen seizoen elf Serie A-wedstrijden. "Wat ik merk is dat er bij de leden toch wel wat verbazing is", zegt Verweij in de Kick-Off voetbalpodcast van De Telegraaf. "Op Transfermarkt staat deze jongen met een geschatte waarde van 1,5 miljoen euro. Die wordt nu gekocht voor maximaal 8,5 miljoen euro. Dus iedereen hoopt dat commissaris Jan van Halst zijn werk heel goed heeft gedaan en weet dat deze jongen een meerwaarde is voor Ajax."

Valentijn Driessen hecht niet veel waarde aan de prijs, maar volgens Verweij is het wel degelijk 'riskant'. "De rvc zit net, je hebt geen algemeen directeur...", somt hij op. "Wat je ook van hem vindt: Edwin van der Sar is toch een oud-voetballer. Mislintat kan nu redelijk zelf bepalen. Dat is voor een club als Ajax riskant."
Er zou onder de leden nog een zorg groeien. "Van tevoren werd er gezegd: let op, als Mislintat binnenkomt gaan er heel veel transfers via Vlado Lemic en Ivan Benic. En wat blijkt: de eerste aankoop gaat via Vlado Lemic", aldus Verweij. "Dat is iemand die na het vertrek van Gudelj niet meer welkom was in de Arena, Marc Overmars wilde niets meer met hem te maken hebben."

Heerlijk.. terug d’r in met dat Balkan tuig..
haha het plaatje wordt mooier en mooier daar..



En nu krijgt Jan van Halst al de schuld … die zou dan niet goed z’n werk hebben gedaan … lachen! 😝



Laten wij eerst maar eens zien waar psv mee aankomt zetten: Lang / Pepi word ik ook niet super vrolijk van ..

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 133 134 135 136 137 138 139 140 141 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax