Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 187 pagina's: 1 2 3 4 ... 129 130 131 132 133 134 135 136 137 ... 183 184 185 186 187

nah, dat plaatje gaat al her en der rond.

 

+1/-0

Gaat goed daar …

Hun top scout naait eruit, hoofd jeugdopleiding ziet het ook niet meer zitten, en dan gaan ze nog meer “weggelopen” spelers proberen terug te halen …
Zou me niets verbazen als ze deze zomer een Gravenberch en een Mazraoui ook nog proberen terug te halen (lees: kopen) … en misschien Blind ook nog? ;)

En dan misschien een Brobbey proberen te verkopen omdat hij niet wil trainen … was trouwens een mooie reactie van Van Basten deze week op Rondo …

Maar ze hebben wel een nieuwe (betaalbare) TD!! :huh

Edit: nog vergeten … ze spelen volgend seizoen uit in (maagdelijk) wit! :B :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 14 april 2023 om 19:31:

Gaat goed daar …

Hun top scout naait eruit, hoofd jeugdopleiding ziet het ook niet meer zitten, en dan gaan ze nog meer “weggelopen” spelers proberen terug te halen …
Zou me niets verbazen als ze deze zomer een Gravenberch en een Mazraoui ook nog proberen terug te halen (lees: kopen) … en misschien Blind ook nog? ;)

En dan misschien een Brobbey proberen te verkopen omdat hij niet wil trainen … was trouwens een mooie reactie van Van Basten deze week op Rondo …

Maar ze hebben wel een nieuwe (betaalbare) TD!! :huh

Edit: nog vergeten … ze spelen volgend seizoen uit in (maagdelijk) wit! :B :D



En ze willen wellicht Heitinga ook als coach voor de groep zetten volgend seizoen. Dat zou ik een hele domme keuze vinden van ze. Dus laten we het hopen.

Voor ons wel echt heel belangrijk dat we boven ze gaan eindigen dit seizoen én volgend seizoen. Dan gaan ze een flinke financiële knauw krijgen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 15 april 2023 om 07:52:

open/sluit de onderstaande quote:




En ze willen wellicht Heitinga ook als coach voor de groep zetten volgend seizoen. Dat zou ik een hele domme keuze vinden van ze. Dus laten we het hopen.

Voor ons wel echt heel belangrijk dat we boven ze gaan eindigen dit seizoen én volgend seizoen. Dan gaan ze een flinke financiële knauw krijgen.



Ja, maar dat gaat bij ons ook gebeuren hoor ... wij gaan ook gewoon verder met Ruud.
Ik geloof niet dat onze TD deze trainer nu al gaat vervangen ...

 

+2/-0

Alvarez is in ieder geval geschorst volgende week.

 

+4/-0

Zonde, want bij een objectieve scheids en var pakt ie in een topper rood na een kwartier…
Ik denk dat ze Gozebuyuk gaan aanstellen…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psver2012 schreef op 16 april 2023 om 21:51:

Zonde, want bij een objectieve scheids en var pakt ie in een topper rood na een kwartier…
Ik denk dat ze Gozebuyuk gaan aanstellen…



Eens. Op zich zou Gozebuyuk misschien niet eens zo slecht voor ons zijn. Er staat nog een rekening open na die achterlijke penalty voor Feyenoord eind vorig seizoen en bovendien is hij niet zo gediend van het theater en de praatjes van Tadic.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 16 april 2023 om 21:54:

open/sluit de onderstaande quote:

psver2012 schreef op 16 april 2023 om 21:51:

Zonde, want bij een objectieve scheids en var pakt ie in een topper rood na een kwartier…
Ik denk dat ze Gozebuyuk gaan aanstellen…



Eens. Op zich zou Gozebuyuk misschien niet eens zo slecht voor ons zijn. Er staat nog een rekening open na die achterlijke penalty voor Feyenoord eind vorig seizoen en bovendien is hij niet zo gediend van het theater en de praatjes van Tadic.



Volgens mij heeft hij die fout al goedgemaakt in een andere wedstrijd …

Naar mijn mening maakt het niet uit wie gaat fluiten … objectief is er geen een, en dan heb je ook nog altijd de var, die er uiteindelijk ook z’n eigen draai aan kan geven …

 

+2/-0

Inderdaad Gozubuyuk de scheids.
Niet geheel verrassend is van Boekel de var.
Die vertrouw ik voor geen meter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 17 april 2023 om 18:31:

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 16 april 2023 om 21:54:

open/sluit de onderstaande quote:

psver2012 schreef op 16 april 2023 om 21:51:

Zonde, want bij een objectieve scheids en var pakt ie in een topper rood na een kwartier…
Ik denk dat ze Gozebuyuk gaan aanstellen…



Eens. Op zich zou Gozebuyuk misschien niet eens zo slecht voor ons zijn. Er staat nog een rekening open na die achterlijke penalty voor Feyenoord eind vorig seizoen en bovendien is hij niet zo gediend van het theater en de praatjes van Tadic.



Volgens mij heeft hij die fout al goedgemaakt in een andere wedstrijd …

Naar mijn mening maakt het niet uit wie gaat fluiten … objectief is er geen een, en dan heb je ook nog altijd de var, die er uiteindelijk ook z’n eigen draai aan kan geven …



Klopt, maar nog niet in een topper en nog niet thuis, zal bij twijfel denk ik toch eerder voor als tegen ons beslissen.

 

+2/-0

Is Gozebuyuk echt de scheidsrechter zondag? (Ik maakte maar een grapje) En boekel var? Dus de combinatie die vorig jaar de competitie eigen handig naar de vernieling hielp mag dat nu weer gaan doen? Ze schamen zich nergens voor bij de KNVB… Hier hadden ze weleens een buitenlandse scheidsrechter inc var op mogen zetten.

Iedereen die zegt dat wij dat goedmakertje al gehad hebben vergeet voor het gemak even hoe hij de rest van die wedstrijd tegen rkc floot… En hoe het toch die hele week ging over hoe hij ons had geholpen, dat zal juist bij hem meespelen dit keer. Dat zag je namelijk ook al in de wedstrijd die hij daarna floot bij ons… scheidsrechter met een vlekje geef je dan een heel belangrijke wedstrijd

 

+2/-0

Het maakt toch helemaal geen bal uit wie de scheids is. Doodmoe word ik van die slachtofferrol altijd.

 

+4/-2

Precies dit. Het maakt niet eens uit welke wedstrijd het is, op voorhand zie je hier structureel al reacties voorbij komen dat PSV genaaid gaat worden door de scheids.

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 18 april 2023 om 09:13:

Het maakt toch helemaal geen bal uit wie de scheids is. Doodmoe word ik van die slachtofferrol altijd.


Sluit ik me helemaal bij aan,excuustruusmentaliteit hoort niet in de top.

 

+2/-1

Ze willen nu misschien een Duitse trainer aanstellen. Ben benieuwd hoe de media daarop gaat reageren. Vast niet zo als dat ze bij Schmidt deden..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 25 april 2023 om 12:20:

Ze willen nu misschien een Duitse trainer aanstellen. Ben benieuwd hoe de media daarop gaat reageren. Vast niet zo als dat ze bij Schmidt deden..


Ik denk het wel hoor. Bij die Duitse TD worden ook al nadrukkelijk vraagtekens geplaatst in de media.

Het is wel interessant om te zien hoe Ajax in hun enorme drang naar Europees (en nu ook nationaal) succes hun eigen identiteit laten varen. "De Ajax jeugd heeft de toekomst" prijkt op een groot bord in het stadion. Maar dat is al jaren niet meer. PSV werd er van beticht een koopclub te zijn en Ajax zou hun talenten wel zelf opleiden. Die tijden zijn voorbij. In Amsterdam wordt met geld gesmeten en de zogenaamde Ajax jeugd kan het vergeten.

Met een Duitse TD en trainer verliezen ze nog meer identiteit. Hoe anders was het met Marc Netto en Ten Hag voor de groep.

Alleen maar goede ontwikkelingen.

 

+2/-0

Lees net dat Vanenburg is vertrokken daar, misschien eens een lijntje uitgooien naar hem.
Lijkt me wel een goeie voor erbij te hebben met individuele trainingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DieKaleMan schreef op 25 april 2023 om 14:22:

Lees net dat Vanenburg is vertrokken daar, misschien eens een lijntje uitgooien naar hem.
Lijkt me wel een goeie voor erbij te hebben met individuele trainingen.



Misschien vloeken in de kerk, maar wat denk je van Bogarde als Ooijer weggaat? Iedereen heeft het nogal hoog op van die gast.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 25 april 2023 om 14:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 25 april 2023 om 12:20:

Ze willen nu misschien een Duitse trainer aanstellen. Ben benieuwd hoe de media daarop gaat reageren. Vast niet zo als dat ze bij Schmidt deden..


Ik denk het wel hoor. Bij die Duitse TD worden ook al nadrukkelijk vraagtekens geplaatst in de media.

Het is wel interessant om te zien hoe Ajax in hun enorme drang naar Europees (en nu ook nationaal) succes hun eigen identiteit laten varen. "De Ajax jeugd heeft de toekomst" prijkt op een groot bord in het stadion. Maar dat is al jaren niet meer. PSV werd er van beticht een koopclub te zijn en Ajax zou hun talenten wel zelf opleiden. Die tijden zijn voorbij. In Amsterdam wordt met geld gesmeten en de zogenaamde Ajax jeugd kan het vergeten.

Met een Duitse TD en trainer verliezen ze nog meer identiteit. Hoe anders was het met Marc Netto en Ten Hag voor de groep.

Alleen maar goede ontwikkelingen.


Die hele zogenaamde ajax-identiteit is ook maar een narratief,gebouwd op luchtkastelen.
Het kaartenhuis dondert in elkaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

the alchemist schreef op 25 april 2023 om 19:10:

[...] Het kaartenhuis dondert in elkaar.


En wij kunnen het laatste zetje geven! (door zondag de beker te winnen en te zorgen dat ze maximaal derde worden)

:pul :psv

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 187 pagina's: 1 2 3 4 ... 129 130 131 132 133 134 135 136 137 ... 183 184 185 186 187

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax