PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 398
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ik begrijp dat ze het bij ajaks vervalsing vinden dat ze geen fans mee mogen nemen naar de beker tegen Feyenoord. Wel wat kort van geheugen. Wij mochten immers ook geen fans meenemen naar hun. ''Volgens de burgemeester''.
Nog even voor de duidelijkheid, ik vind dit ook vervalsing, maar dat was het toen voor ons ook. Een compleet stadion tegen je is toch wel een dingetje. Maar vreemd dat ze het toen bij ons afdeden als niet belangrijk en het nu opeens zo aanvallen.
PSVeghel
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Uit: Veghel
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 29
Reg.: 14 maart 2022
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 02 maart 2023 om 22:44:
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 02 maart 2023 om 20:16:
En dan wordt die Berghuis (waarschijnlijk; volgens hun forum) tot speler v/d maand uitgeroepen?? Hahahaha
Zou Hato deze interlandperiode al uitgenodigd worden of pas de volgende ?
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Vak: -
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
PSVeghel
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Uit: Veghel
Vak: Noord - TT
Forumreacties: 29
Reg.: 14 maart 2022
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 12 maart 2023 om 15:06:
Al weer laat Heerenveen zich als makke schaapjes afslachten. Tegen ons 200%, dan blijft er blijkbaar 0% over voor de wedstrijd tegen amsterdam.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.761
Reg.: 11 januari 2002
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 12 maart 2023 om 22:11:
Ik zie dat soort teksten vaker langs komen. Waarom zouden al die ploegen 100 procent geven tegen PSV en het laten lopen tegen Ajax?
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:Peejay schreef op 13 maart 2023 om 09:18:
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 12 maart 2023 om 22:11:
Ik zie dat soort teksten vaker langs komen. Waarom zouden al die ploegen 100 procent geven tegen PSV en het laten lopen tegen Ajax?
Omdat ze voelen dat ze tegen Ajax al beginnen met een 0-1 achterstand sinds Heitinga aan het roer staat.
Onder Schreuder was het net als tegen PSV : vol erin gaan!
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 02 april 2023 om 15:21:
Voor degenen die willen genieten op deze zondagmiddag raad ik aan op de site of app van ESPN het interview met Heitinga te kijken. Drie minuten aan een stuk genieten hoe ze steeds benadeeld worden door de arbitrage en er nooit een beslissing van de VAR hun kant opvalt
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Het is wel ironisch dat juist de club die vorig jaar de titel min of meer cadeau kreeg door een lange reeks beslissende, twijfelachtige (VAR-)beslissingen, zich nu zo hard uitspreekt over dit moment.
Natuurlijk, op de beelden had het er alle schijn van dat deze goal geldig was. Maar als de beelden geen zekerheid bieden, kan het besluit van de arbiters op het veld niet worden teruggedraaid. Gevalletje dikke pech voor ze. En na de "bolling van de bal" argumenten van vorig jaar, kan ik er alleen maar keihard om lachen dat het ze nu ook een keertje tegenzit.
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
De grens had nooit mogen vlaggen volgens Heitinga, hij moet voor de grap eens een paar wedstrijden bij PSV kijken. Bij ieder twijfel buitenspel dingetje wordt die vlag omhoog gedaan, afgelopen wedstrijd nog twee keer zelfs! Waarom zou het dan bij Ajax andersom moeten werken? Waar is de logica? De beelden zijn juist voor dubbele interpretatie vatbaar en de grens heeft in dat opzicht een betere lijn dan de camerapositie... Maar dit is idd weer het typische scheidsrechtertje bewerken voorafgaande aan een belangrijke periode... Je ziet ieder jaar weer dat scheidsrechters er gevoelig voor zijn, anders zou Simons wel 20 overtredingen mee krijgen per wedstrijd in plaats van dat alles wordt genegeerd... Popi jopi fluiten is het belangrijkste!
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/scheidsrechterszaken-knvb-erkent-twijfel-over-afgekeurde-goals-ajax-en-fc-utrecht~ac8c07a2/link
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/arbiter-makkelie-ik-kan-me-ook-voorstellen-dat-mensen-zeggen-dat-de-bal-uit-was~af8cb728/link
Ik heb nog even gekeken wat de reactie van de KNVB toen was, maar die kan ik niet vinden eigenlijk, was die er uberhaupt? Maar nu wordt er van bovenaf even aangegeven dat er in zo'n situatie niet had moet worden gevlagd, terwijl dit het hele seizoen vrijwel altijd gebeurd bij twijfel!!! Bij PSV dit seizoen al ca. 10 keer voorgekomen! Daarnaast is er bij PSV dit weekend twee keer gevlagd, i.p.v. dat ze het gewoon aan de var overlieten, maar dat blijft dan onbesproken.
open/sluit de onderstaande quote:psver2012 schreef op 03 april 2023 om 15:37:
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/scheidsrechterszaken-knvb-erkent-twijfel-over-afgekeurde-goals-ajax-en-fc-utrecht~ac8c07a2/link
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/arbiter-makkelie-ik-kan-me-ook-voorstellen-dat-mensen-zeggen-dat-de-bal-uit-was~af8cb728/link
Ik heb nog even gekeken wat de reactie van de KNVB toen was, maar die kan ik niet vinden eigenlijk, was die er uberhaupt? Maar nu wordt er van bovenaf even aangegeven dat er in zo'n situatie niet had moet worden gevlagd, terwijl dit het hele seizoen vrijwel altijd gebeurd bij twijfel!!! Bij PSV dit seizoen al ca. 10 keer voorgekomen! Daarnaast is er bij PSV dit weekend twee keer gevlagd, i.p.v. dat ze het gewoon aan de var overlieten, maar dat blijft dan onbesproken.
tezzyunited
Fan van PSV
Sterspeler WK
Forumreacties: 59
Reg.: 28 april 2012
Ik vind het persoonlijk meer neigen naar buitenspel, dan geen buitenspel.
Blijft apart dat er geen betere beelden zijn voor zulke gevallen, maar dat geldt niet alleen bij Go Ahead Eagles. Uitendelijk zijn de regels volgens het boekje gevolgd.
Wat ik dan persoonlijk wel weer typerend vind, is dat alles en iedereen in de media moord en brand schreeuwt. Met als hoogtepunt Marciano Vink, die in de rust begint te pleiten voor het veranderen van de regels
Het zit ze een keer tegen hoor. En dan worden wij calimero's genoemd
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
Waar ik niemand over hoor: wat gebeurde er in de 9e minuut? Corner van Go Ahead, wordt binnengekopt, maar net voordat de bal gekopt wordt, fluit de scheidsrechter af. Als ik dan naar de herhaling kijk zie ik vooral een duidelijke overtreding van Timber. Op basis waarvan fluit die scheidsrechter af?
Zie hier (vanaf 53 seconden): https://www.ajax.nl/artikelen/samenvatting-go-ahead-eagles-ajax-0-0/link
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Volgens mij floot de scheidsrechter daar net voordat de corner genomen was om een paar spelers vanwege wat duw- en trekwerk vermanend toe te spreken. Hij was wat aan de late kant, waardoor die bal werd voorgegeven en ingekopt.
Pleiten voor een verandering van de regels doen we hier op het forum ook al 3 jaar. Eindverantwoordelijkheid bij de VAR leggen, of in ieder geval de scheids op basis van de beschikbare beelden de beste beslissing laten nemen ipv vasthouden aan de real-time waarneming van een individu. Dat dat nu op grotere schaal gebeurt, vind ik op zich niet erg. Het is alleen erg jammer dat het pas gebeurt als Ajax een keer benadeeld wordt.
Het argument 'ze verdienden op basis van het wedstrijdbeeld ook niet meer', zoals ik na diverse wedstrijden bij PSV in de media hoorde om een scheidsrechterlijke dwaling te verbloemen klinkt nu in ieder geval een stuk minder. Het is en blijft een Ajax bolwerk, zowel in Zeist als in Hilversum en dat zal nooit veranderen.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax