Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 185 186 187 188 189

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 14 juli 2023 om 07:59:

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een speler heb meegemaakt die weigert om te trainen omdat hij het niveau van zijn ploeggenoten niet goed genoeg vindt en wil dat er topspelers worden gekocht :D

Ik ben er nog niet uit wat ik nog het meest bizarre vind. Het gedrag van het prinsesje of dat zoveel supporters (als je afgaat op AN) het volkomen terecht vinden dat het prinsesje dit doet. Op moment als De Jong dit bij PSV zou flikken, mag ik toch hopen dat hij per direct de selectie uit zou worden getrapt.



Tadic = king voor vele supporters, al hoor je er ook wel steeds meer die onderhand wel klaar zijn met ‘m.

Ik snap dat Tadic een signaal af wil geven, maar de wijze waarop.. 🤢

Ik blijf Tadic een engnek vinden..

 

+3/-0

Blijft toch bijzonder hoe snel Ajax hun machtspositie in Nederland hebben weten te verkloten.

Zal nog wel wat bij komen maar op dit moment hebben ze toch een erg matige selectie. En als Tadic weggaat hebben ze helemaal een probleem ook al is die op leeftijd(veel goals en assits en leider figuur).

 

+2/-0

mwoehahahahahaha genieten man. Tadic bewijst maar weer een typisch voorbeeld te zijn van een echte ajacied. Wat zou er in zijn contract staan? "Werkgever is gedurende de looptijd van de overeenkomst verplicht voldoende goede spelers in de selectie te hebben, ter beoordeling van de werknemer" ik denk dat ze overmars nog wel eens missen daar. :D :D

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wples1987 schreef op 14 juli 2023 om 08:46:

Blijft toch bijzonder hoe snel Ajax hun machtspositie in Nederland hebben weten te verkloten.

Zal nog wel wat bij komen maar op dit moment hebben ze toch een erg matige selectie. En als Tadic weggaat hebben ze helemaal een probleem ook al is die op leeftijd(veel goals en assits en leider figuur).



Die gaan straks heus nog wel met de geldbuidel zwaaien; ik geloof geen fluit van die verhalen dat ze ineens amper wat te makken hebben. Die halen heus nog wel enkele spelers die flinke gaan kosten.
Verschil is dat zij tijd hebben omdat ze zich niet voor de CL hoeven te kwalificeren, waarbij ik er dan gemakshalve vanuit ga dat ze dat voor de EL met de huidige bezetting ook nog wel lukt.
Overigens zie ik die daadkracht bij PSV ook niet echt. Er zijn inmiddels al 50 namen genoemd maar voorlopig hebben we Lang gehaald en een spits van een degradant.
Aan die onstellend zwakke verdediging is nog niets gedaan.
Ik snap dat je voor een grote uitgaaf eerst Sangare kwijt moet maar betekent dit dan dat wanneer hij niet snel verkocht wordt, we weer met die lekke achterhoede CL-kwalifikatie proberen af te dwingen? Dat zal toch niet..............

 

+1/-0

Dat zal dus overduidelijk wel...

Het is overal een beetje een puinhoop. Feyenoord is zijn beste speler kwijt. Had zich al rijk gerekend met Szymanski, maar die is nu ook gevolgen. En Geertruida heeft aangegeven graag naar Leipzig te gaan. Ondertussen komen de spelers die genoemd worden ook nog niet met de sneltrein naar Rotterdam. Al hebben ze met Van den Belt, Beelen en Zerrouki natuurlijk al wel 3 spelers binnen.

Bij Ajax is het ook onrustig. Tadic die zijn contract wil laten ontbinden, 2 middenvelders binnenboord, maar verder nog geen signalen dat er absolute toppers naar Amsterdam gehaald worden. Terwijl de supporters vinden dat ze een Europese topclub zijn en dus een veel te hoog verwachtingspatroon hebben.

Maar ook bij ons gaat het nog zeker niet van een leien dakje. Het is goed dat we met Pepi en Lang nu vervangers hebben voor Silva en Hazard, zodat onze aanval qua niveau op peil blijft. Maar een vertrek van Simons zou écht een aderlating zijn, en achterin hebben we al een paar jaar kunnen zien dat het niet goed genoeg is. Ik hoor niks van geruchten over interesse in onze spelers. Ik hoor weinig geruchten over spelers die ook daadwerkelijk naar PSV willen komen. Dus ik ben bang dat er inderdaad eerst verkocht zal moeten worden voordat er iets kan gebeuren. En wie gaat al die bras bij ons wegkopen, en dan ook nog eens tegen de enorme salarissen die ze bij ons krijgen?

Nee, het is leuk dat men vanuit de club probeert om er een goed nieuws show van te maken. Maar voor mijn gevoel gaat het op dit moment helemaal niet goed. En dan is het enige voordeel dat onze concurrenten er ook nog lang niet klaar voor lijken te zijn.

 

+2/-0

Die Tadic moeten ze per direct zijn contract ontbinden. Net als United met Ronaldo heeft gedaan.
Je kunt hem nu never nooit meer laten zitten.

 

+1/-0

Dan beloon je een speler wel door hem transfervrij te maken. Het zou terechter zijn als loon ingehouden kan worden en hem gewoon lekker erlangs zetten zolang hij niet traint.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 14 juli 2023 om 14:21:

Dan beloon je een speler wel door hem transfervrij te maken. Het zou terechter zijn als loon ingehouden kan worden en hem gewoon lekker erlangs zetten zolang hij niet traint.



Dit moet je met jonge spelers uiteraard niet doen nee, maar zeker wel met eentje die op zijn retour is. Je kunt voet bij stuk houden en dan kost het je 6.5 miljoen salaris en is vervolgens alsnog weg. Of je kunt misschien 1 miljoen vangen van een clubje dat hem nog wel wilt kopen voor dat geld.

 

+1/-0

Maar echt.. zou hij echt 6,5 mln per jaar krijgen? Ik las dat vandaag ook ergens..
Dan zou ik als Mislin ook blij zijn als ie weg wilde 😂

 

+1/-0

Tadic, een echte Ajaxcied 🤣🤣🤣

 

+1/-0

Zo zie je maar … die met het dikste salaris, de “leiders”, met al hun “clubliefde”, die gooien als eerste de handdoek als het een jaartje wat minder gaat …

In mijn ogen is die Tadic gewoon een loser, iemand zonder mentaliteit, die niet tegen z’n verlies kan (maar dat wisten we al langer hè?!) …
En dan nog wel willen terugkeren als je stopt met voetballen? … zou ik als fan niet echt prettig vinden.

 

+3/-0

Roepen dat je in de top en om de prijzen wil spelen en dan een transfer maken naar Besiktas of Saoedi Arabië. Here we go :D

Laat het maar lekker een zooi blijven daar.

 

+6/-0

https://www.vi.nl/nieuws/fulham-meldt-zich-bij-ajax-voor-basseylink

Ajax kan ook hun mindere spelers en/ of miskleunen prachtig doorverkopen. Een van de grootste verschillen met PSV.

Zie ook bijv een Wöber

Vs Baumgartel transfer vrij de deur uit / Guti 5m etc etc

Dit bericht is gewijzigd op 19 juli 2023, 14:32:19.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 19 juli 2023 om 14:17:

https://www.vi.nl/nieuws/fulham-meldt-zich-bij-ajax-voor-basseylink

Ajax kan ook hun mindere spelers en/ of miskleunen prachtig doorverkopen. Een van de grootste verschillen met PSV.

Zie ook bijv een Wöber

Vs Baumgartel transfer vrij de deur uit / Guti 5m etc etc



Dus dat van Bassey vind jij “prachtig doorverkopen”? Die hebben ze voor 23 miljoen gehaald, en Fulham biedt 17 miljoen …. Lijkt me ook gewoon een dik verlies hoor …

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 19 juli 2023 om 19:22:

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 19 juli 2023 om 14:17:

https://www.vi.nl/nieuws/fulham-meldt-zich-bij-ajax-voor-basseylink

Ajax kan ook hun mindere spelers en/ of miskleunen prachtig doorverkopen. Een van de grootste verschillen met PSV.

Zie ook bijv een Wöber

Vs Baumgartel transfer vrij de deur uit / Guti 5m etc etc



Dus dat van Bassey vind jij “prachtig doorverkopen”? Die hebben ze voor 23 miljoen gehaald, en Fulham biedt 17 miljoen …. Lijkt me ook gewoon een dik verlies hoor …



Bassey is nog niet weg hè..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 19 juli 2023 om 22:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 19 juli 2023 om 19:22:

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 19 juli 2023 om 14:17:

https://www.vi.nl/nieuws/fulham-meldt-zich-bij-ajax-voor-basseylink

Ajax kan ook hun mindere spelers en/ of miskleunen prachtig doorverkopen. Een van de grootste verschillen met PSV.

Zie ook bijv een Wöber

Vs Baumgartel transfer vrij de deur uit / Guti 5m etc etc



Dus dat van Bassey vind jij “prachtig doorverkopen”? Die hebben ze voor 23 miljoen gehaald, en Fulham biedt 17 miljoen …. Lijkt me ook gewoon een dik verlies hoor …



Bassey is nog niet weg hè..



Klopt, en hij wil zelf gewoon blijven ...

 

+1/-0

Maar het is beter dan iemand voor 10 halen en voor 0 laten gaan.

 

+2/-0

21 miljoen voor Bassey. Das eigenlijk gewoon pure winst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 22 juli 2023 om 11:06:

21 miljoen voor Bassey. Das eigenlijk gewoon pure winst.



Ik ben blij dat jij mijn boekhouder niet bent … :B

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax