Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 185 186 187 188 189

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 20 augustus 2023 om 10:45:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 20 augustus 2023 om 08:11:

Las dat er aardig pyro is geweest? Krijgen zij nu ook een boete en een wedstrijd zonder uit publiek? Of is dat alleen PSV?



Wedstrijd zonder uitpubliek zal het niet worden aangezien zij (nog) geen voorwaardelijke straf hadden staan



Nee natuurlijk niet, het lievelingetje van Zeist zal ook eens ( voorwaardelijk ) gestraft worden..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 20 augustus 2023 om 22:05:

Het zal mij benieuwen wat Steijn hier van weet te maken. Ik heb het al eerder gezegd, maar het lijkt meer en meer op een vreemdelingenlegioen.



MislinRAT maakt er een rotzooi van en maakt compleet kapot wat Overmars en consorten hebben opgebouwd, heerlijk en genieten :B

 

+1/-0

Nu hebben ze niet bepaald hun beste seizoen uit de historie gehad (al wordt het ook wel gruwelijk overdreven verder), maar die hebben dadelijk gewoon opeens acht of negen andere basisspelers in vergelijking met vorige seizoen :D Mede natuurlijk ook door de blessure van Rulli.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 20 augustus 2023 om 22:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 20 augustus 2023 om 10:45:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 20 augustus 2023 om 08:11:

Las dat er aardig pyro is geweest? Krijgen zij nu ook een boete en een wedstrijd zonder uit publiek? Of is dat alleen PSV?



Wedstrijd zonder uitpubliek zal het niet worden aangezien zij (nog) geen voorwaardelijke straf hadden staan



Nee natuurlijk niet, het lievelingetje van Zeist zal ook eens ( voorwaardelijk ) gestraft worden..



Ook zij hebben anders al meerdere geldboetes ontvangen omdat er vuurwerk is afgestoken en dat zal ook nu wel weer gebeuren.

PSV heeft vorig seizoen een voorwaardelijke straf gekregen omdat er vuurwerk het veld op werd gegooid. Bij welke wedstrijd van Ajax vorig seizoen is dat ook gebeurd dan?

 

+1/-0

Op het Ajax forum krijgen de mensen die wel kritisch zijn op hun TD alleen maar minnetjes :D ongelooflijk dat eigen supporters ook geen kritiek meer mogen hebben op het beleid van momenteel.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 22 augustus 2023 om 08:19:

Op het Ajax forum krijgen de mensen die wel kritisch zijn op hun TD alleen maar minnetjes :D ongelooflijk dat eigen supporters ook geen kritiek meer mogen hebben op het beleid van momenteel.



Snap dat ook voor geen meter.
Ze hebben dadelijk een vreemdelingenlegioen. Alle talenten weten ook weer even hoe de vork in de steel zit (je gaat niet zomaar doorbreken). Daarbij spenderen ze ook weer bakken met geld, terwijl de laatste cashcows zo goed als weg zijn.

Kortom, naar mijn mening spelen ze wederom een jaar russisch roulette. Mocht het weer mis gaan (wat zomaar kan met deze nieuwe trainer en een compleet nieuw elftal) dan hebben ze gewoonweg een dik vet probleem.

 

+3/-0

En daarbij opgeteld; ze weten nog niet uit welke Europese competitie de centjes komen.
Scheelt denk ik nogal.. Europa League of Conference League?

 

+2/-0

Verschillen tussen Europa League en Conference League zijn bijna te verwaarlozen. Dan heb je het qua startpremies en winstbonussen over een paar ton verschil. Na de winterstop worden die verschillen wel iets groter, maar het staat niet in verhouding het met enorme verschil tussen Champions League en Europa League.

Stel voor dat PSV de groepsfase haalt van de CL en daarin 1x wint, 1x gelijk speelt en 4x verliest. Qua bonussen ontvangen ze dan meer als Ajax in de groepsfase van de EL uitkomt en daarin alle groepswedstrijden wint.

 

+2/-0

Rondo gezien? 😂
MvB ging helemaal los.. noemde het niveau “FC Amsterdam”..
Haha heerlijk

Snap ook dat hij aangaf geen bestuurlijke/adviserende rol te willen hebben. Hij leeft nu lekker relaxed, beetje niksen, potje golven, tv uitzendinkje hier en daar..
Dan ga je je toch niet in zo’n slangenkuil begeven?
(Vond het ook wel sterk dat hij zelf al aangaf daar niet capabel voor te zijn).

 

+3/-0

Aangezien hier velen er wat meer verstand van hebben dan ik maar heeft een RVC ook iets te zeggen over de dingen die Mislinrat doet? Kunnen ze hem terug fluiten als het te snel fout dreigt te gaan? Ik heb al vaker gelezen dat Overmars begrotingen deed omdat hij uit ging van CL deelname en 1 of 2 verkopen in de zomer. Wat als ze komend seizoen geen kampioen worden en dus direct CL halen en geen 2e worden? Ik neem aan dat clubs dan ook geen grote bedragen meer voor die spelers neer gaan leggen, dan kan het snel gaan toch?

Ik blijf het raar vinden dat ze die man als TD vrij spel geven, waar is dat vertrouwen op gebaseerd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 22 augustus 2023 om 13:37:

Rondo gezien? 😂
MvB ging helemaal los.. noemde het niveau “FC Amsterdam”..
Haha heerlijk

Snap ook dat hij aangaf geen bestuurlijke/adviserende rol te willen hebben. Hij leeft nu lekker relaxed, beetje niksen, potje golven, tv uitzendinkje hier en daar..
Dan ga je je toch niet in zo’n slangenkuil begeven?
(Vond het ook wel sterk dat hij zelf al aangaf daar niet capabel voor te zijn).



Verstandig geworden die San Marco 😂😂 Ik snap volkomen dat hij geen zin heeft in die slangenkuil.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 22 augustus 2023 om 09:35:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 22 augustus 2023 om 08:19:

Op het Ajax forum krijgen de mensen die wel kritisch zijn op hun TD alleen maar minnetjes :D ongelooflijk dat eigen supporters ook geen kritiek meer mogen hebben op het beleid van momenteel.



Snap dat ook voor geen meter.
Ze hebben dadelijk een vreemdelingenlegioen. Alle talenten weten ook weer even hoe de vork in de steel zit (je gaat niet zomaar doorbreken). Daarbij spenderen ze ook weer bakken met geld, terwijl de laatste cashcows zo goed als weg zijn.

Kortom, naar mijn mening spelen ze wederom een jaar russisch roulette. Mocht het weer mis gaan (wat zomaar kan met deze nieuwe trainer en een compleet nieuw elftal) dan hebben ze gewoonweg een dik vet probleem.



Precies dit! Vorig jaar raakten ze 5 dragende spelers kwijt, vulden ze de selectie aan met (peper)dure aankopen, maar was Ajax geen schim meer van de ploeg die de jaren ervoor voor Nederlandse begrippen uitmuntend was.

Dit jaar raakten ze 3 (of 4 als Kudus nog gaat) van de weinige overgebleven dragende spelers kwijt en halen ze een half vreemdelingenlegioen binnen. Het is lang geleden dat ik weinig van de Ajax-spelers kende, maar nu zijn ze er toch in no-time in geslaagd om een elftal op de been te brengen wat heel weinig met het merk Ajax te maken heeft.

Het kan natuurlijk magischerwijs allemaal goed vallen. In dat geval is Mislintat een tovenaar eerste klas die in staat is om overal onbekende spelers weg te kapen en daar een kampioenswaardig team van te brouwen met een coach die de 6e plaats met Sparta als beste prestatie ooit kan overleggen.

Veel groter is de kans dat Ajax dit jaar wederom niet aan de verwachtingen kan voldoen en dat Feyenoord, PSV en AZ boven Ajax gaan eindigen. Maar goed, je moet de Amsterdammers nooit afschrijven. Ze hebben nog steeds aardig wat kwaliteit rondlopen en die Sutalo lijkt mij een uitstekende CV. Aanstaande donderdag eens kijken hoe ze het er vanaf brengen tegen Ludogorets, wat voor Ajax-begrippen natuurlijk nooit een probleem mag zijn, maar wat in Europa toch regelmatig wel iets heeft laten zien de afgelopen 10 jaar.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 22 augustus 2023 om 15:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 22 augustus 2023 om 09:35:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 22 augustus 2023 om 08:19:

Op het Ajax forum krijgen de mensen die wel kritisch zijn op hun TD alleen maar minnetjes :D ongelooflijk dat eigen supporters ook geen kritiek meer mogen hebben op het beleid van momenteel.



Snap dat ook voor geen meter.
Ze hebben dadelijk een vreemdelingenlegioen. Alle talenten weten ook weer even hoe de vork in de steel zit (je gaat niet zomaar doorbreken). Daarbij spenderen ze ook weer bakken met geld, terwijl de laatste cashcows zo goed als weg zijn.

Kortom, naar mijn mening spelen ze wederom een jaar russisch roulette. Mocht het weer mis gaan (wat zomaar kan met deze nieuwe trainer en een compleet nieuw elftal) dan hebben ze gewoonweg een dik vet probleem.



Precies dit! Vorig jaar raakten ze 5 dragende spelers kwijt, vulden ze de selectie aan met (peper)dure aankopen, maar was Ajax geen schim meer van de ploeg die de jaren ervoor voor Nederlandse begrippen uitmuntend was.

Dit jaar raakten ze 3 (of 4 als Kudus nog gaat) van de weinige overgebleven dragende spelers kwijt en halen ze een half vreemdelingenlegioen binnen. Het is lang geleden dat ik weinig van de Ajax-spelers kende, maar nu zijn ze er toch in no-time in geslaagd om een elftal op de been te brengen wat heel weinig met het merk Ajax te maken heeft.

Het kan natuurlijk magischerwijs allemaal goed vallen. In dat geval is Mislintat een tovenaar eerste klas die in staat is om overal onbekende spelers weg te kapen en daar een kampioenswaardig team van te brouwen met een coach die de 6e plaats met Sparta als beste prestatie ooit kan overleggen.

Veel groter is de kans dat Ajax dit jaar wederom niet aan de verwachtingen kan voldoen en dat Feyenoord, PSV en AZ boven Ajax gaan eindigen. Maar goed, je moet de Amsterdammers nooit afschrijven. Ze hebben nog steeds aardig wat kwaliteit rondlopen en die Sutalo lijkt mij een uitstekende CV. Aanstaande donderdag eens kijken hoe ze het er vanaf brengen tegen Ludogorets, wat voor Ajax-begrippen natuurlijk nooit een probleem mag zijn, maar wat in Europa toch regelmatig wel iets heeft laten zien de afgelopen 10 jaar.



Precies dit, uitstekend verwoord. Ik hoor trouwens geen enkele Ajax supporter meer over de befaamde jeugd opleiding etc en de verstandige woorden van Cruijff om oud voetballers aan het roer te hebben etc. Ongelooflijk dat ze allemaal als blinde paarden achter die man gaan staan die er nog nergens iets van gebakken heeft of kan ik beter zeggen, als ( blinde ) vliegen op de koeienstront af komen.. ja natuurlijk kan het goed gaan maar daar geloof ik nog steeds niets van en ik ben bang dat Steijn straks het eerste slachtoffer wordt. Of de pleuris breekt uit in een team met allemaal verschillende culturen die zich allemaal het mannetje voelen.

 

+2/-0

Slot heeft vorig jaar Feyenoord ook laten zien dat het kan.. maar dan moet wel alles precies op de goede plaats vallen. Afschrijven doe ik ze zeker nog niet, het is en blijft Ajax. Maar alvast smullen van wat een bende lijkt te gaan worden doe ik zeker 😂

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 22 augustus 2023 om 16:37:

Slot heeft vorig jaar Feyenoord ook laten zien dat het kan.. maar dan moet wel alles precies op de goede plaats vallen. Afschrijven doe ik ze zeker nog niet, het is en blijft Ajax. Maar alvast smullen van wat een bende lijkt te gaan worden doe ik zeker 😂



Heerlijk dat Sjakie dat nog allemaal mag meemaken…. of is ie ondertussen al omgevallen door die hele ellende?? :B

 

+1/-0

Ik vind het interessant wat er gebeurt bij Ajax. Mislintat haalt echt spelers overal vandaan. Hij laat mensen ook verbazen zoals met Ramaj uit Duitsland en Akpom uit Engeland. Akpom scoorde aan de lopende band maar heeft alle jaren daarvoor niets laten zien.

Ik vind Steijn overigens een prima trainer. Er valt best wel iets te maken van de selectie die hij nu tot zijn beschikking heeft. Wie gaat verrassen en wie gaat flink tegenvallen? Bij Ajax kan het dit seizoen denk ik alle kanten opgaan.

 

+1/-0

Feyenoord deed vorig jaar ook tig aankopen en meer dan de helft blijkt een miskoop te zijn. Die paar homeruns waren wel genoeg om de rest te verbloemen maar als nu ook blijkt dat Gimenez en Wieffer niet meer dezelfde spelers zijn dan mis je vroeg in de competitie al veel punten.

Bij Ajax wordt ook met hagel geschoten en het lijstje aankopen is vrij fors. In tegenstelling tot Feyenoord doen ze én duurdere aankopen én hebben ze geen trainer die het in no-time neer kan zetten. Dit zijn ingredienten van een giftige cocktail op een moment dat het eigenlijk echt niet fout mag gaan in Amsterdam. Ik vind vd Boomen een goede aankoop vanwege zijn transfervrije status en profiel maar idealiter is dit niet een basisspeler bij Ajax. Die Forbs schijnt net als Bergwijn het beste te zijn links en er wordt nog even 40 miljoen gestoken in de verdediging. Als Sutalo een homerun is dan kan hij Hato ook echt weer naar grote hoogten sturen en dan is dat op papier hun beste aankoop. Van de rest ben ik nog niet zo overtuigd dat ze een homerun kunnen worden zoals bij ons wellicht Lang al is en bij Feyenoord Hancko vorig jaar en Ueda dit jaar.

Ajax heeft 1 medicijn en dat is op de korte termijn sportief presteren zodat de rust er komt/blijft en vanuit daar moeten spelers zich stormachtig ontwikkelen. Maar ondanks de makkelijke aanloop volgen nu Fortuna en Twente uit en Feyenoord thuis. Dat is geen lekker begin zich maar. AZ heeft die opstartproblemen niet en je wil niet heel het jaar in gevecht met zowel PSV als Feyenoord én AZ.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 22 augustus 2023 om 18:35:

Feyenoord deed vorig jaar ook tig aankopen en meer dan de helft blijkt een miskoop te zijn. Die paar homeruns waren wel genoeg om de rest te verbloemen maar als nu ook blijkt dat Gimenez en Wieffer niet meer dezelfde spelers zijn dan mis je vroeg in de competitie al veel punten.

Bij Ajax wordt ook met hagel geschoten en het lijstje aankopen is vrij fors. In tegenstelling tot Feyenoord doen ze én duurdere aankopen én hebben ze geen trainer die het in no-time neer kan zetten. Dit zijn ingredienten van een giftige cocktail op een moment dat het eigenlijk echt niet fout mag gaan in Amsterdam. Ik vind vd Boomen een goede aankoop vanwege zijn transfervrije status en profiel maar idealiter is dit niet een basisspeler bij Ajax. Die Forbs schijnt net als Bergwijn het beste te zijn links en er wordt nog even 40 miljoen gestoken in de verdediging. Als Sutalo een homerun is dan kan hij Hato ook echt weer naar grote hoogten sturen en dan is dat op papier hun beste aankoop. Van de rest ben ik nog niet zo overtuigd dat ze een homerun kunnen worden zoals bij ons wellicht Lang al is en bij Feyenoord Hancko vorig jaar en Ueda dit jaar.

Ajax heeft 1 medicijn en dat is op de korte termijn sportief presteren zodat de rust er komt/blijft en vanuit daar moeten spelers zich stormachtig ontwikkelen. Maar ondanks de makkelijke aanloop volgen nu Fortuna en Twente uit en Feyenoord thuis. Dat is geen lekker begin zich maar. AZ heeft die opstartproblemen niet en je wil niet heel het jaar in gevecht met zowel PSV als Feyenoord én AZ.



Ik zie ze Twente en Feyenoord gewoon verliezen hoor en Fortuna gelijk spel.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 22 augustus 2023 om 18:51:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 22 augustus 2023 om 18:35:

Feyenoord deed vorig jaar ook tig aankopen en meer dan de helft blijkt een miskoop te zijn. Die paar homeruns waren wel genoeg om de rest te verbloemen maar als nu ook blijkt dat Gimenez en Wieffer niet meer dezelfde spelers zijn dan mis je vroeg in de competitie al veel punten.

Bij Ajax wordt ook met hagel geschoten en het lijstje aankopen is vrij fors. In tegenstelling tot Feyenoord doen ze én duurdere aankopen én hebben ze geen trainer die het in no-time neer kan zetten. Dit zijn ingredienten van een giftige cocktail op een moment dat het eigenlijk echt niet fout mag gaan in Amsterdam. Ik vind vd Boomen een goede aankoop vanwege zijn transfervrije status en profiel maar idealiter is dit niet een basisspeler bij Ajax. Die Forbs schijnt net als Bergwijn het beste te zijn links en er wordt nog even 40 miljoen gestoken in de verdediging. Als Sutalo een homerun is dan kan hij Hato ook echt weer naar grote hoogten sturen en dan is dat op papier hun beste aankoop. Van de rest ben ik nog niet zo overtuigd dat ze een homerun kunnen worden zoals bij ons wellicht Lang al is en bij Feyenoord Hancko vorig jaar en Ueda dit jaar.

Ajax heeft 1 medicijn en dat is op de korte termijn sportief presteren zodat de rust er komt/blijft en vanuit daar moeten spelers zich stormachtig ontwikkelen. Maar ondanks de makkelijke aanloop volgen nu Fortuna en Twente uit en Feyenoord thuis. Dat is geen lekker begin zich maar. AZ heeft die opstartproblemen niet en je wil niet heel het jaar in gevecht met zowel PSV als Feyenoord én AZ.



Ik zie ze Twente en Feyenoord gewoon verliezen hoor en Fortuna gelijk spel.



Ajax gaat gewoon meedoen om de titel, ze hebben veel bijgehaald en natuurlijk zitten er daar ook een paar bij die niet zullen meevallen maar denk je dat alle aankopen van Feijenoord en PSV wel raak zulen zijn? Ook bij Ajax valt er straks wel e.e.a. op zijn plaats en of dat dan door de trainer komt of door toeval maakt niet uit.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 22 augustus 2023 om 23:08:

open/sluit de onderstaande quote:

XaviSimons schreef op 22 augustus 2023 om 18:51:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 22 augustus 2023 om 18:35:

Feyenoord deed vorig jaar ook tig aankopen en meer dan de helft blijkt een miskoop te zijn. Die paar homeruns waren wel genoeg om de rest te verbloemen maar als nu ook blijkt dat Gimenez en Wieffer niet meer dezelfde spelers zijn dan mis je vroeg in de competitie al veel punten.

Bij Ajax wordt ook met hagel geschoten en het lijstje aankopen is vrij fors. In tegenstelling tot Feyenoord doen ze én duurdere aankopen én hebben ze geen trainer die het in no-time neer kan zetten. Dit zijn ingredienten van een giftige cocktail op een moment dat het eigenlijk echt niet fout mag gaan in Amsterdam. Ik vind vd Boomen een goede aankoop vanwege zijn transfervrije status en profiel maar idealiter is dit niet een basisspeler bij Ajax. Die Forbs schijnt net als Bergwijn het beste te zijn links en er wordt nog even 40 miljoen gestoken in de verdediging. Als Sutalo een homerun is dan kan hij Hato ook echt weer naar grote hoogten sturen en dan is dat op papier hun beste aankoop. Van de rest ben ik nog niet zo overtuigd dat ze een homerun kunnen worden zoals bij ons wellicht Lang al is en bij Feyenoord Hancko vorig jaar en Ueda dit jaar.

Ajax heeft 1 medicijn en dat is op de korte termijn sportief presteren zodat de rust er komt/blijft en vanuit daar moeten spelers zich stormachtig ontwikkelen. Maar ondanks de makkelijke aanloop volgen nu Fortuna en Twente uit en Feyenoord thuis. Dat is geen lekker begin zich maar. AZ heeft die opstartproblemen niet en je wil niet heel het jaar in gevecht met zowel PSV als Feyenoord én AZ.



Ik zie ze Twente en Feyenoord gewoon verliezen hoor en Fortuna gelijk spel.



Ajax gaat gewoon meedoen om de titel, ze hebben veel bijgehaald en natuurlijk zitten er daar ook een paar bij die niet zullen meevallen maar denk je dat alle aankopen van Feijenoord en PSV wel raak zulen zijn? Ook bij Ajax valt er straks wel e.e.a. op zijn plaats en of dat dan door de trainer komt of door toeval maakt niet uit.



Fijn dat jij er van overtuigd bent dat Ajax mee gaat doen, natuurlijk is er een kans maar ik ben zelf totaal niet overtuigd dat ze echt mee gaan doen. We zullen zien.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax