Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 151 152 153 154 155 156 157 158 159 ... 185 186 187 188 189

open/sluit de onderstaande quote:

the alchemist schreef op 24 september 2023 om 16:33:

Er is maar een gepaste straf om dit soort taferelen uit te bannen en dat is een regelementaire 0-5.



Ja hier ben ik denk ik ook voor.
Punten in mindering.

De regel nu gaat niks helpen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 24 september 2023 om 16:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 september 2023 om 16:19:

Eerste mogelijkheid om dit uit te spelen als er definitief wordt gestaakt is de midweek na PSV - Ajax :B



Of morgenmiddag.



Kan niet, ze spelen woensdag alweer

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 24 september 2023 om 16:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 september 2023 om 16:19:

Eerste mogelijkheid om dit uit te spelen als er definitief wordt gestaakt is de midweek na PSV - Ajax :B



Of morgenmiddag.



Zal lastig worden aangezien Ajax woensdag ook al moet spelen tegen FC Volendam.

 

+1/-0

Het gaat los bij de arena zie ik op filmpjes.

 

+1/-0

En dan zijn er nog “supporters” op hun forum die het “wel begrijpen” ….
Van mij mogen ze die club gewoon een jaartje of zo uitsluiten…. die club is toch echt ziek!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 24 september 2023 om 17:02:

Het gaat los bij de arena zie ik op filmpjes.



Tja dat is niet gek he?!
Door mensen op te sluiten maak je het alleen maar erger… maar ja, die Halsema weet het altijd zo goed he?!

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 24 september 2023 om 17:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 24 september 2023 om 17:02:

Het gaat los bij de arena zie ik op filmpjes.



Tja dat is niet gek he?!
Door mensen op te sluiten maak je het alleen maar erger… maar ja, die Halsema weet het altijd zo goed he?!



Worden er mensen opgesloten dan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 24 september 2023 om 16:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 september 2023 om 15:42:

open/sluit de onderstaande quote:

manolev schreef op 24 september 2023 om 15:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 24 september 2023 om 15:17:

Kijk. Je geeft supporters zo ook wel erg veel macht. Loopt het niet, dan gooi je vanalles het veld op en dan is het klaar.

Ben wel benieuwd of Halsema nu ook hard durft op te treden.
Vooralsnog durft ze het vooral naar uitsupporters



Let op, wedstrijd zal vandaag nooit gestaakt worden (mocht dit nodig zijn) omdat ze het ‘gevaarlijk’ vind om 50.000 man tegelijkertijd los te moeten laten in haar stadje. Treurig mens.



Dat is het toch ook?


Hoe gaat dat normaal dan na het eind van een wedstrijd?



Nu zie je het verschil dus

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 24 september 2023 om 17:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 24 september 2023 om 17:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 24 september 2023 om 17:02:

Het gaat los bij de arena zie ik op filmpjes.



Tja dat is niet gek he?!
Door mensen op te sluiten maak je het alleen maar erger… maar ja, die Halsema weet het altijd zo goed he?!



Worden er mensen opgesloten dan?



Zou wel moeten gebeuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 september 2023 om 16:36:

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 24 september 2023 om 16:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 september 2023 om 16:19:

Eerste mogelijkheid om dit uit te spelen als er definitief wordt gestaakt is de midweek na PSV - Ajax :B



Of morgenmiddag.



Kan niet, ze spelen woensdag alweer



Moet 48 uur tussen zitten toch? Kan makkelijk. Niet helemaal eerlijk voor Ajax zelf, maar als er iemand moet lijden onder deze situatie is het natuurlijk alleen Ajax.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 24 september 2023 om 17:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 september 2023 om 16:36:

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 24 september 2023 om 16:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 september 2023 om 16:19:

Eerste mogelijkheid om dit uit te spelen als er definitief wordt gestaakt is de midweek na PSV - Ajax :B



Of morgenmiddag.



Kan niet, ze spelen woensdag
alweer



Moet 48 uur tussen zitten toch? Kan makkelijk. Niet helemaal eerlijk voor Ajax zelf, maar als er iemand moet lijden onder deze situatie is het natuurlijk alleen Ajax.



Nee, twee volle dagen. Ze zouden het alleen op kunnen lossen door de wedstrijd van woensdag nu nog met een dag te verplaatsen. Anders is het ruim een maand wachten tot ze kunnen uitspelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 september 2023 om 17:42:

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 24 september 2023 om 17:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 september 2023 om 16:36:

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 24 september 2023 om 16:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 september 2023 om 16:19:

Eerste mogelijkheid om dit uit te spelen als er definitief wordt gestaakt is de midweek na PSV - Ajax :B



Of morgenmiddag.



Kan niet, ze spelen woensdag
alweer



Moet 48 uur tussen zitten toch? Kan makkelijk. Niet helemaal eerlijk voor Ajax zelf, maar als er iemand moet lijden onder deze situatie is het natuurlijk alleen Ajax.



Nee, twee volle dagen. Ze zouden het alleen op kunnen lossen door de wedstrijd van woensdag nu nog met een dag te verplaatsen. Anders is het ruim een maand wachten tot ze kunnen uitspelen.



En dat zou ik competitievervalsing vinden

 

+1/-0

Dit ajax is aangeschoten wild.
Dit gun ik deze club ook weer niet.
Die Mislintat is de oorzaak samen met de mensen die hem controleren.
Gaan deze week koppen rollen en als Maurice wordt ontslagen zou ik dat onterecht vinden.
Triestig ook... Hoe je als supporter een wedstrijd kan bepalen door wat op het veld te gooien.

 

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 24 september 2023 om 17:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 september 2023 om 17:42:

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 24 september 2023 om 17:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 september 2023 om 16:36:

open/sluit de onderstaande quote:

neva schreef op 24 september 2023 om 16:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 24 september 2023 om 16:19:

Eerste mogelijkheid om dit uit te spelen als er definitief wordt gestaakt is de midweek na PSV - Ajax :B



Of morgenmiddag.



Kan niet, ze spelen woensdag
alweer



Moet 48 uur tussen zitten toch? Kan makkelijk. Niet helemaal eerlijk voor Ajax zelf, maar als er iemand moet lijden onder deze situatie is het natuurlijk alleen Ajax.



Nee, twee volle dagen. Ze zouden het alleen op kunnen lossen door de wedstrijd van woensdag nu nog met een dag te verplaatsen. Anders is het ruim een maand wachten tot ze kunnen uitspelen.



En dat zou ik competitievervalsing vinden



Maar een andere optie is er ook niet.

Als ze morgen willen uitspelen zal het duel van woensdag tegen Volendam verplaatst moeten worden. In mijn vorige reactie zei ik dat ze die wedstrijd dan naar donderdag kunnen zetten, maar dat gaat ook niet. Zaterdag is het al PSV - Volendam.

Het is inderdaad competitievervalsing. Maar dat heeft de KNVB zelf in de hand gewerkt met die regels die ze nu hebben opgesteld en waar nu dus wederom door 'supporters' misbruik van wordt gemaakt.

 

+2/-0

Het zal wel 1 november uitspelen worden. Tot nu toe werden alle wedstrijden uitgespeeld onder deze nieuwe regels.

 

+1/-0

Die 14e plek is wel een mooi eerbetoon naar hun oppergod.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 24 september 2023 om 18:07:

Dit ajax is aangeschoten wild.
Dit gun ik deze club ook weer niet.
Die Mislintat is de oorzaak samen met de mensen die hem controleren.
Gaan deze week koppen rollen en als Maurice wordt ontslagen zou ik dat onterecht vinden.
Triestig ook... Hoe je als supporter een wedstrijd kan bepalen door wat op het veld te gooien.



Oh, ik 'gun' het ze zeker. Je moet genieten van deze tijden, want we weten allemaal dat het over een paar jaar weer andersom kan zijn. Dat is voetbal. Ik vermaak me in ieder geval kostelijk. Ik hoop dat ze zowel Steijn als Mislintat zo lang als mogelijk aanhouden. Elke week extra is pure bonus. Dat het Ajax treft, dat zo graag naar anderen wijst als de tokkies en die zich niet kunnen gedragen, is een taartpunt karma met een kers en slagroom erop.

Maar met gunnen heeft het weinig van doen. Dit is geen natuurramp, die je buiten je eigen schuld om treft. Ze hebben dit helemaal over zichzelf afgeroepen. Je zou met enige overdrijving kunnen stellen dat enkele dickpics desastreuze gevolgen hebben gehad. In blinde paniek hebben ze het Duitse Paard van Troje binnengehaald, een gestoorde gek, hem de pinpas meegegeven als was het een 15-jarige en niets gezegd, omdat papa en mama zelf ook al ruzie hadden. Waarschuwingen van Tadic en Blind werd niet naar geluisterd. Er zijn geen checks en balances meer bij Ajax, omdat er haast geen Ajax meer bij Ajax is! Dat vind ik persoonlijk om te gieren.

Als ik met iemand medelijden heb, een beetje dan, dan is het Steijn: niet het scherpste mes in de la, zullen we maar zeggen, maar weiger het maar eens als die Duitse loverboy op de stoep staat die je vertelt hoe geweldig je bent, hoe je bovengemiddeld scoort, etc etc. Twee maanden later blijkt dat je enkel Mislintats pop aan een touwtje was. Hij is er ingetuind en volstrekt niet opgewassen tegen deze job. Ajax gun ik echter niets dan het allerslechtste. Zeker als ze het, zoals nu, er helemaal zelf naar gemaakt hebben.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 24 september 2023, 20:13:40.

 

+7/-1

Ik vind het echt bizar wat er met Ajax gebeurt. Wie had dit 2 jaar geleden kunnen voorspellen? Ze waren zo rijk, zo sterk en presteerden echt boven alle verwachtingen. Hoe heeft dit zo kunnen lopen. Duidelijk is nu dat Overmars de architect van Ajax zijn successen was. Van der Sar is verantwoordelijk voor vorig seizoen en hij haalde ook Mislintat. Afschuwelijke erfenis heeft van der Sar daar achter gelaten.

Wat ik wel erg vindt is het gedrag van hooligans. Dit is een maatschappelijk hardnekkig probleem. Deze mensen gedragen zich als wilde beesten en komen er veel te vaak te makkelijk mee weg. Ik gun zulke beesten het aller ergste.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Rickardoko schreef op 24 september 2023 om 20:36:

Wat ik wel erg vindt is het gedrag van hooligans. Dit is een maatschappelijk hardnekkig probleem. Deze mensen gedragen zich als wilde beesten en komen er veel te vaak te makkelijk mee weg. Ik gun zulke beesten het aller ergste.



Maatschappelijk probleem.. zag je ook rondom de Corona maatregelen. Er is zoveel latente onrust in NL. Op dit soort momenten vinden mensen iets om die frustratie te kanaliseren. Treurig maar waar..
Zouden beter collectief naar hulpverlening zoeken..

 

+2/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 151 152 153 154 155 156 157 158 159 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax