Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 155 156 157 158 159 160 161 162 163 ... 185 186 187 188 189

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 04 oktober 2023 om 12:54:

Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat Maurice Steijn plaats mag maken voor een terugkeer van Erik ten Hag. Die lijkt snel op weg naar de uitgang in Manchester.



Eens, zodra Ten Hag bij Manchester mag vertrekken, wat een kwestie van tijd lijkt, zou ik me als ik Steijn was ernstige zorgen over mijn plek op de bank in Amsterdam beginnen te maken.

 

+2/-0

Ik zou het niet erg vinden als Ajax vanavond wint in Athene (enkel voor de coëfficiëntpunten en zodat Steijn nog een week langer mag aanrommelen) om vervolgens zondag weer in eigen huis op de broek te krijgen van AZ.

Het is een gek Eredivisie seizoen, want ik zit ieder weekend te hopen dat onze concurrenten (Feyenoord, AZ en Twente) winnen, zodat het gat met Ajax groter wordt en ze hopelijk niet in de top 3 eindigen, liefst niet in de top 4. Als Ajax volgend jaar weer geen Champions League speelt dan wordt ook het financiële gat met hun voor een flink deel gedicht. En dat is belangrijk voor ons, omdat ze de afgelopen jaren echt de kans hadden om een enorm (en definitief?) gat te slaan met de rest van de Eredivisie, maar dat hebben ze gelukkig nagelaten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 04 oktober 2023 om 15:43:

Natuurlijk zal Ajax een straf krijgen voor het wangedrag van een deel van het publiek tijdens de klassieker. De vraag is inderdaad wanneer alle opgevraagde informatie binnen is, want dat zal het moment zijn dat de tuchtcommissie zich in de zaak kan verdiepen. Het schijnt bij de strafmaat nogal uit te maken hoe vaak het al is voorgekomen, en of de club zijn best heeft gedaan om de daders op te sporen.

Ik vind overigens ook alle aandacht voor "de terugkeer van Louis" bij Ajax een beetje overdreven. Hij wordt nota bene adviseur van de Raad van Commissarissen. Dat is een raad die elke voetbalclub heeft, maar waarvan 95% van de supporters niet eens weet wie erin zitten of wat ze überhaupt doen. En dan gaat Louis niet zelf in die raad zitten, nee.. hij wordt extern adviseur. Als je de reacties van sommige supporters ziet, dan lijkt het alsof hij 3x per week de training van Steijn gaat overnemen.



Ik denk ook dat Louis dit vooral voor Louis doet en niet voor Ajax. Gaat het niet goed zegt hij dat hij er niet direct bij betrokken is geweest en slechts extern adviseur was. Gaat het wel goed lag het allemaal aan Louis zijn adviezen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 05 oktober 2023 om 10:49:

Ik zou het niet erg vinden als Ajax vanavond wint in Athene (enkel voor de coëfficiëntpunten en zodat Steijn nog een week langer mag aanrommelen) om vervolgens zondag weer in eigen huis op de broek te krijgen van AZ.

Het is een gek Eredivisie seizoen, want ik zit ieder weekend te hopen dat onze concurrenten (Feyenoord, AZ en Twente) winnen, zodat het gat met Ajax groter wordt en ze hopelijk niet in de top 3 eindigen, liefst niet in de top 4. Als Ajax volgend jaar weer geen Champions League speelt dan wordt ook het financiële gat met hun voor een flink deel gedicht. En dat is belangrijk voor ons, omdat ze de afgelopen jaren echt de kans hadden om een enorm (en definitief?) gat te slaan met de rest van de Eredivisie, maar dat hebben ze gelukkig nagelaten.



Ik zit ieder weekend vooral te hopen dat onze concurrenten punten laten liggen zodat je zelf uitloopt en hopelijk wel in de top 1 eindigt

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 05 oktober 2023 om 10:49:

Ik zou het niet erg vinden als Ajax vanavond wint in Athene (enkel voor de coëfficiëntpunten en zodat Steijn nog een week langer mag aanrommelen) om vervolgens zondag weer in eigen huis op de broek te krijgen van AZ.

Het is een gek Eredivisie seizoen, want ik zit ieder weekend te hopen dat onze concurrenten (Feyenoord, AZ en Twente) winnen, zodat het gat met Ajax groter wordt en ze hopelijk niet in de top 3 eindigen, liefst niet in de top 4. Als Ajax volgend jaar weer geen Champions League speelt dan wordt ook het financiële gat met hun voor een flink deel gedicht. En dat is belangrijk voor ons, omdat ze de afgelopen jaren echt de kans hadden om een enorm (en definitief?) gat te slaan met de rest van de Eredivisie, maar dat hebben ze gelukkig nagelaten.



Onze directe concurrenten mogen allemaal een punt pakken, ajax nul.
Wij uiteraard drie.
Dan komt het vanzelf goed ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 05 oktober 2023 om 16:21:

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 05 oktober 2023 om 10:49:

Ik zou het niet erg vinden als Ajax vanavond wint in Athene (enkel voor de coëfficiëntpunten en zodat Steijn nog een week langer mag aanrommelen) om vervolgens zondag weer in eigen huis op de broek te krijgen van AZ.

Het is een gek Eredivisie seizoen, want ik zit ieder weekend te hopen dat onze concurrenten (Feyenoord, AZ en Twente) winnen, zodat het gat met Ajax groter wordt en ze hopelijk niet in de top 3 eindigen, liefst niet in de top 4. Als Ajax volgend jaar weer geen Champions League speelt dan wordt ook het financiële gat met hun voor een flink deel gedicht. En dat is belangrijk voor ons, omdat ze de afgelopen jaren echt de kans hadden om een enorm (en definitief?) gat te slaan met de rest van de Eredivisie, maar dat hebben ze gelukkig nagelaten.



Onze directe concurrenten mogen allemaal een punt pakken, ajax nul.
Wij uiteraard drie.
Dan komt het vanzelf goed ;)


Dat wordt komend weekend knap lastig :D

 

+1/-0

Laat Ajax maar een puntje inlopen op Sparta. Eerst PSV, dan anti-Ajax.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ShinyAzurill schreef op 05 oktober 2023 om 12:26:

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 05 oktober 2023 om 10:49:

Ik zou het niet erg vinden als Ajax vanavond wint in Athene (enkel voor de coëfficiëntpunten en zodat Steijn nog een week langer mag aanrommelen) om vervolgens zondag weer in eigen huis op de broek te krijgen van AZ.

Het is een gek Eredivisie seizoen, want ik zit ieder weekend te hopen dat onze concurrenten (Feyenoord, AZ en Twente) winnen, zodat het gat met Ajax groter wordt en ze hopelijk niet in de top 3 eindigen, liefst niet in de top 4. Als Ajax volgend jaar weer geen Champions League speelt dan wordt ook het financiële gat met hun voor een flink deel gedicht. En dat is belangrijk voor ons, omdat ze de afgelopen jaren echt de kans hadden om een enorm (en definitief?) gat te slaan met de rest van de Eredivisie, maar dat hebben ze gelukkig nagelaten.



Ik zit ieder weekend vooral te hopen dat onze concurrenten punten laten liggen zodat je zelf uitloopt en hopelijk wel in de top 1 eindigt



Als we vanaf nu alles winnen worden we kampioen :B :B

 

+1/-0

Onder de nacompetitiestreep op teletekst 819 na de overwinning van Almere :D.

 

+2/-0

Alle ingrediënten aanwezig, opdat ze eind oktober 18e staan.

 

+1/-0

En ondertussen nog steeds geen sancties vanuit Zeist over het staken van de wedstrijd.
Blijft angstvallig stil.
Benieuwd wat er gaat gebeuren als ze vanmiddag weer gaan staken (wat niet ondenkbaar is)

 

+1/-0

Nou, waarschijnlijk einde carrière van Steijn bij Ajaks ….
Maar ik snap nog steeds niet hoe ze dit hem kwalijk kunnen nemen … hun ster-spelers laten het allemaal afweten, en de rest is gewoon niet van de kwaliteit van een top club.
Ben benieuwd wie ze dan voor de leeuwen willen gooien … dat kan toch niemand oplossen?? Als er al iemand te vinden is die het wil gaan doen …

 

+2/-0

Denk dat ze Maurice nog even laten zitten tot na PSV. Daarna heeft zijn opvolger een makkelijk programma en zijn ze daar zo wanhopig van zelfs een overwinning van 1-0 op Almere als een goede prestatie gezien gaat worden. Probeerden ze vorig jaar ook met Heitinga. Beginnen met een makkelijke reeks zodat de nieuwe er meteen goed opstaat. En wat er dan nog fout gaat is alsnog de schuld van M & M (Mislintat en Maurice).

 

+3/-0

Van Gaal schuift als adviseur Danny Blind naar voren als geschikte (tussen) trainer, let maar op en dan blijft het daar natuurlijk ruk ;)

 

+2/-0

En nu hebben ze Van ‘t Schip kunnen strikken, die waarschijnlijk geen nee durft te zeggen (zoals V/d Vaart), terwijl hij thuis met een doodzieke vrouw zit ….
Dus die gaat z’n priveleven weggooien omwille van z’n naam/verleden bij een voetbalclub?! Verschrikkelijk!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 09 oktober 2023 om 07:02:

En nu hebben ze Van ‘t Schip kunnen strikken, die waarschijnlijk geen nee durft te zeggen (zoals V/d Vaart), terwijl hij thuis met een doodzieke vrouw zit ….
Dus die gaat z’n priveleven weggooien omwille van z’n naam/verleden bij een voetbalclub?! Verschrikkelijk!



pfoe... dat is nogal een conclusie die je daar trekt..
Hier wordt toch echt iets anders gesteld;

"Privéomstandigheden hebben voorrang", aldus Van 't Schip."


https://nos.nl/collectie/13955/artikel/2493413-technische-functie-van-t-schip-bij-ajax-club-zal-er-binnenkort-over-uitweidenlink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 09 oktober 2023 om 07:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 09 oktober 2023 om 07:02:

En nu hebben ze Van ‘t Schip kunnen strikken, die waarschijnlijk geen nee durft te zeggen (zoals V/d Vaart), terwijl hij thuis met een doodzieke vrouw zit ….
Dus die gaat z’n priveleven weggooien omwille van z’n naam/verleden bij een voetbalclub?! Verschrikkelijk!



pfoe... dat is nogal een conclusie die je daar trekt..
Hier wordt toch echt iets anders gesteld;

"Privéomstandigheden hebben voorrang", aldus Van 't Schip."


https://nos.nl/collectie/13955/artikel/2493413-technische-functie-van-t-schip-bij-ajax-club-zal-er-binnenkort-over-uitweidenlink



Ja, dat is inderdaad mijn conclusie …
Als je aangeeft dat prive omstandigheden voorrang hebben, dan zeg je toch gewoon “nee”?!
Het lijkt mij dat tijd doorbrengen en zorgen voor zijn vrouw in deze fase het allerbelangrijkste is … waarom dan toch die rol aanvaarden? Dat kan ik gewoon niet begrijpen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 09 oktober 2023 om 12:15:

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 09 oktober 2023 om 07:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 09 oktober 2023 om 07:02:

En nu hebben ze Van ‘t Schip kunnen strikken, die waarschijnlijk geen nee durft te zeggen (zoals V/d Vaart), terwijl hij thuis met een doodzieke vrouw zit ….
Dus die gaat z’n priveleven weggooien omwille van z’n naam/verleden bij een voetbalclub?! Verschrikkelijk!



pfoe... dat is nogal een conclusie die je daar trekt..
Hier wordt toch echt iets anders gesteld;

"Privéomstandigheden hebben voorrang", aldus Van 't Schip."


https://nos.nl/collectie/13955/artikel/2493413-technische-functie-van-t-schip-bij-ajax-club-zal-er-binnenkort-over-uitweidenlink



Ja, dat is inderdaad mijn conclusie …
Als je aangeeft dat prive omstandigheden voorrang hebben, dan zeg je toch gewoon “nee”?!
Het lijkt mij dat tijd doorbrengen en zorgen voor zijn vrouw in deze fase het allerbelangrijkste is … waarom dan toch die rol aanvaarden? Dat kan ik gewoon niet begrijpen.



Ik ben onvoldoende op de hoogte om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Misschien heeft zijn vrouw geen 24/7 zorg nodig? Of heeft hij misschien zelfs wel met zijn vrouw afgesproken iets buitenshuis nodig te hebben als afleiding? Zo kan ik nog wel een paar vragen bedenken :)


Helemaal wat anders.. Ultee is ook weer beschikbaar gekomen..
Misschien kunnen ze eens een andere degradatie coach proberen?

 

+1/-0

Anyway… 16e 😂

https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=819link

Maakt niet uit hoe vaak ik het zie.. ‘t blijft leuk 😂

 

+1/-0

Stel nou dat de volgende speelronde FC Volendam wint van RKC.
en FC Utrecht wint thuis van Ajax.
Dan staan ze laatste, ja met nog 1 wedstrijd uit te spelen, en 1 wedstrijd in te halen maar toch.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 189 pagina's: 1 2 3 4 ... 155 156 157 158 159 160 161 162 163 ... 185 186 187 188 189

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax