legerjas
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Oost - X
Forumreacties: 291
Reg.: 7 juli 2011
Favoriete opstelling: geen
Gakpo lijkt dan toch te vertrekken.
Ik vind het behoorlijk onfatsoenlijk van ons 'kind van de club' om één dag voor het sluiten van de markt nog te vertrekken. Er MOET een enigszins vergelijkbare aankoop komen om niet nu al het zicht op de titel te verliezen.
Ik vind dan ook dat PSV Gakpo niet meer moet laten vertrekken, simpelweg omdat het te laat is om nog te schakelen. Het zou natuurlijk kunnen dat ze de vervanger al klaar hebben staan om te presenteren, maar daar heb ik een hard hoofd in.
Southhampton wordt nu genoemd. Dit zou wel een hele mooie club voor hem zijn, via de Wijnaldum-route. Maar dit kan volgend jaar ook nog.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:SteemzeN schreef op 29 augustus 2022 om 22:18:
Gakpo verkopen is een must geworden, lijkt met zijn hoofd al een poosje niet meer bij PSV.
Uw financieel adviseur
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Helmond
Vak: West - K
Forumreacties: 1.928
Reg.: 19 juni 1999
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:Uw financieel adviseur schreef op 30 augustus 2022 om 09:31:
Zou Tahith Chong geen goede vervanger zijn voor Gakpo. Hij mag weg bij manchester. Is een Nederlander en heeft de laatste wedstrijden na zijn blessure goed gespeeld in de championship.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Als je gaat voor Chong ga je dus ook weer een grote gok nemen met de vervanger van één van je dragende spelers. Afgelopen 2 seizoenen toch maar liefst 2 goals in 50 potjes. Als je naast Gakpo nou nog 6 andere dragende spelers in je elftal had, dan zou je een gokje kunnen wagen. Maar Gakpo is zo belangrijk voor dit elftal dat hij gewoon vervangen moet worden door een 'zekerheidje'.
@legerjas: je zegt dat het onfatsoenlijk van hem is om 1 dag voor de deadline te vertrekken. Je zou ook kunnen redeneren dat het juist heel fatsoenlijk van hem was om zo lang te blijven dat hij de cruciale voorronde CL nog kon meemaken. Het is maar net hoe je naar de situatie kijkt.
Ik vraag me af of Gakpo een club als Southampton interessant genoeg vindt. Als je de afgelopen weken met Arsenal en Man United in je hoofd hebt gezeten, is dit toch wel een andere 'cup of tea'. Bij PSV is hij de grote man, de reserve-aanvoerder en wordt hij op handen gedragen. Ik denk dat de kans aanwezig is dat hij blijft. Mocht hij wel naar Southampton willen gaan, dan is de koek bij PSV voor hem dus gewoon op. Dan was blijkbaar elke ploeg in het Premiership goed geweest. Natuurlijk hebben een aantal spelers, waaronder Wijnaldum, Van Dijk, Aké en Danjuma, de afgelopen jaren aangetoond dat je prima vanuit de middenmoot Premier League stappen omhoog kan maken.
We gaan het zien de komende dagen. PSV zal vast wel lijstjes met vervangers klaar hebben liggen, de vraag is natuurlijk alleen of die pal voor het verstrijken van de deadline nog haalbaar zijn.
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.041
Reg.: 9 juli 2006
Sorry hoor maar je gaat Gakpo toch niet verkopen als je geen vervanger meer kan halen. Hoofdprijs of niet, PSV is een voetbalclub. Maar goed het geld zal wel op zijn en dan moet je blijkbaar wel. Dit weten Engelse clubs ook wel. Gakpo zie ik zijn waarde niet verliezen. Lang contract, over een jaar ook nog steeds jong. Zo wil je toch ook niet PSV verlaten? Als hij 1 september verkocht wordt zonder dat PSV een vervanger gehaald heeft, hebben ze ernstig gefaald!!!
Psver1982
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Vak: -
Forumreacties: 70
Reg.: 22 april 2022
Prachtig nieuws er is een club geïnteresseerd in vinicius. Ben erg benieuwd welke.
Psv vandaag gakpo en vinicius verkopen en morgen hun vervangers presenteren.
Binnen de organisatie zal toch wel al langer bekend zijn dat gakpo weg wil en gaat dus er zal wel een lijst met vervangers zijn.
Misschien is strand larsen wel een goede vervanger voor vinicius.
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Brenetjes schreef op 30 augustus 2022 om 10:43:
Groningen heeft dit weekend nog een bod van 10 miljoen van Celta direct afgewezen. Lekker in het buitenland gaan shoppen dus als ze hier in de Eredivisie van die bizarre bedragen blijven vragen
open/sluit de onderstaande quote:Psver1982 schreef op 30 augustus 2022 om 10:41:
Prachtig nieuws er is een club geïnteresseerd in vinicius. Ben erg benieuwd welke.
Psv vandaag gakpo en vinicius verkopen en morgen hun vervangers presenteren.
Binnen de organisatie zal toch wel al langer bekend zijn dat gakpo weg wil en gaat dus er zal wel een lijst met vervangers zijn.
Misschien is strand larsen wel een goede vervanger voor vinicius.
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Fox schreef op 30 augustus 2022 om 13:16:
Met El Ghazi en Stengs gaan wij in ieder geval nooit aanhaken bij Ajax en kunnen we de scouting net zo goed opdoeken. Wat een drama dit.
Ron Jeremy
Mister PSV
Uit: Deurne
Vak: -
Forumreacties: 4.441
Reg.: 19 januari 2002
Al heel lange tijd niet meer hier geweest, maar dit moet me van 't hart.
Begin me toch wel steeds meer zorgen te maken over ons scouting systeem. Er zijn afgelopen jaren maar enkele spelers gekomen die echt goed gescout zijn.
Andere spelers zijn zo ontiegelijk voorspelbaar, die had mijn vriendin ook kunnen kiezen...
Nou weer Stengs en El Ghazi, dat is toch armoede.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 22/23