Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... 179 180 181 182 183

Ach.. linksom of rechtsom, we hebben ze gewoon nodig om de eredivisie nog leuk te houden. Maar ondanks dat is het gewoon leuk om een gezonde spuughekel te hebben aan alles wat met Ajax te maken heeft.
Hoe meer er misgaat daar, hoe liever ik het heb.
Het voelt goed om ze te “haten”.
Maar hey.. in-the-end is het naar een spelletje en zijn er gelukkig nog belangrijkere dingen in het leven.

 

+3/-0

Als je Perr Schuurs voor 13 mln kunt verkopen, doe je toch iets goed.

 

+1/-0

Wie halen ze wrvoor terug en voor hoeveel?

 

+1/-0

Het is gewoon knap dat ze 13 miljoen voor een bankzitten kunnen krijgen.
Hopelijk zetten ze Pierie nu vaker in het eerste na die wonderlijke pingel van dit weekend. 🤪

 

+2/-0

Kaplan voor Ca. 10 miljoen incl. Bonussen.
13 miljoen voor Schuurs is ook incl. 3,5 miljoen bonussen overigens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 14 augustus 2022 om 09:30:

Wie halen ze wrvoor terug en voor hoeveel?


Dat is het een beetje hè?
Afgelopen jaren heeft Ajax veel spelers gekocht die zo in de categorie 6-13 mln zaten.
Ze vissen nu in duurdere vijvers. De kans op financiële misperen is daarmee ook groter uiteraard.
Ben benieuwd.. ik zie Ajax op dit moment als een grote zeepbel. Heel veel mooie kleuren, best indrukwekkend zelfs.. maar wel flinterdun. Kan niet wachten tot ie knapt 🤭

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 14 augustus 2022 om 09:30:

Wie halen ze wrvoor terug en voor hoeveel?



Een of andere Turkse jeugdinternational voor 10 miljoen. Dat zal wel bijna rond zijn aangezien de telegraaf opeens andere clubs begint te noemen die interesse hebben. Standaard trucje bij iedere transfer. Verzinnen ze er een paar grote clubs bij die zogenaamd zijn afgetroefd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 14 augustus 2022 om 10:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 14 augustus 2022 om 09:30:

Wie halen ze wrvoor terug en voor hoeveel?



Ben benieuwd.. ik zie Ajax op dit moment als een grote zeepbel. Heel veel mooie kleuren, best indrukwekkend zelfs.. maar wel flinterdun. Kan niet wachten tot ie knapt 🤭



Ik hoop het van harte, maar... in de Eredivisie? Genoeg individuele klasse om zo al 75 punten te halen, en dan kunnen ze elke week slecht spelen. Met wat zelfvertrouwen en vorm, kunnen het nog wat puntjes meer worden.

Nu geldt bijna hetzelfde voor ons, maar hun voorhoede is wel even wat beter. Ze kunnen daar echt op leunen.

 

+1/-0

Als Ajax straks midweeks zware wedstrijden krijgt gaat het ook niet meer zo makkelijk.

Nu lekker uitgerust tegen Groningen in eigen Arena. Een Groningen dat totaal geen druk zet. En echt alle ruimtes weggeven. Dat is lekker voetballen, al is het bijna 40 graden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

cocufan1 schreef op 14 augustus 2022 om 16:08:

Als Ajax straks midweeks zware wedstrijden krijgt gaat het ook niet meer zo makkelijk.

Nu lekker uitgerust tegen Groningen in eigen Arena. Een Groningen dat totaal geen druk zet. En echt alle ruimtes weggeven. Dat is lekker voetballen, al is het bijna 40 graden.



En dan de goaltjes weer lekker makkelijk “krijgen” ….
Bergwijn controleert de bal met de arm … mag wel
Speler van Groningen krijgt de bal tegen de arm gekopt, waar hij helemaal niets aan kan doen …. Mag niet
Gaat weer lekker met de var

 

+3/-0

Bergwijn nam 'm toch gewoon aan op de borst?

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 14 augustus 2022 om 16:36:

Bergwijn nam 'm toch gewoon aan op de borst?



Dat ligt er maar net aan welke bril je op hebt. Mij leek het eigenlijk ook wel op hands te lijken, maar blijkbaar een erg brede borst.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVeghel schreef op 14 augustus 2022 om 16:48:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 14 augustus 2022 om 16:36:

Bergwijn nam 'm toch gewoon aan op de borst?



Dat ligt er maar net aan welke bril je op hebt. Mij leek het eigenlijk ook wel op hands te lijken, maar blijkbaar een erg brede borst.



Als de arm er al bij zat, wat ik niet zien kon, dan was het toch hoogstens binnenkant schouder? Meen dat hands begon voorbij de mouw.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 14 augustus 2022 om 18:01:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVeghel schreef op 14 augustus 2022 om 16:48:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 14 augustus 2022 om 16:36:

Bergwijn nam 'm toch gewoon aan op de borst?



Dat ligt er maar net aan welke bril je op hebt. Mij leek het eigenlijk ook wel op hands te lijken, maar blijkbaar een erg brede borst.



Als de arm er al bij zat, wat ik niet zien kon, dan was het toch hoogstens binnenkant schouder? Meen dat hands begon voorbij de mouw.



Voorbij de mouw? Dan zou ik als speler (aanvaller) altijd met lange mouwen spelen! 😉🤣

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 14 augustus 2022 om 18:01:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVeghel schreef op 14 augustus 2022 om 16:48:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 14 augustus 2022 om 16:36:

Bergwijn nam 'm toch gewoon aan op de borst?



Dat ligt er maar net aan welke bril je op hebt. Mij leek het eigenlijk ook wel op hands te lijken, maar blijkbaar een erg brede borst.



Als de arm er al bij zat, wat ik niet zien kon, dan was het toch hoogstens binnenkant schouder? Meen dat hands begon voorbij de mouw.



Voorbij de schouder is hands

 

+1/-0

Vorig seizoen kreeg psv 1 penalty mee en ajax 9. Tot nu toe is het na 2 wedstrijden.
ajax 1 penalty en psv 0.

 

+1/-0

Die statistiek zegt verder weinig als er niet bij staat hoeveel van die strafschoppen onterecht waren en hoeveel strafschoppen er onterecht niet gegeven zijn

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 14 augustus 2022 om 18:40:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 14 augustus 2022 om 18:01:

Als de arm er al bij zat, wat ik niet zien kon, dan was het toch hoogstens binnenkant schouder? Meen dat hands begon voorbij de mouw.



Voorbij de schouder is hands


Onder de onderkant van de oksel is hands.

 

+1/-0

Ik vond het bij Bergwijn geen hands, ook omdat het erg moeilijk te zien is. Die pingel aan het eind is dan wel weer erg goedkoop - ja, zijn hand is niet naast zijn lichaam maar de bal komt er van korte afstand tegenaan en gaat niet richting doel ( werd teruggelegd).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 14 augustus 2022 om 18:36:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 14 augustus 2022 om 18:01:

open/sluit de onderstaande quote:

PSVeghel schreef op 14 augustus 2022 om 16:48:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 14 augustus 2022 om 16:36:

Bergwijn nam 'm toch gewoon aan op de borst?



Dat ligt er maar net aan welke bril je op hebt. Mij leek het eigenlijk ook wel op hands te lijken, maar blijkbaar een erg brede borst.



Als de arm er al bij zat, wat ik niet zien kon, dan was het toch hoogstens binnenkant schouder? Meen dat hands begon voorbij de mouw.



Voorbij de mouw? Dan zou ik als speler (aanvaller) altijd met lange mouwen spelen! 😉🤣



Soms kom je er te laat achter dat er een maas in de wet zit, helaas.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax