Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 14 augustus 2022 om 19:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 14 augustus 2022 om 18:40:

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 14 augustus 2022 om 18:01:

Als de arm er al bij zat, wat ik niet zien kon, dan was het toch hoogstens binnenkant schouder? Meen dat hands begon voorbij de mouw.



Voorbij de schouder is hands


Onder de onderkant van de oksel is hands.



Je hebt inderdaad gelijk

 

+1/-0

Bij PSV werd altijd gezegd dat Brands de verdediging te weinig aandacht gaf maar daar zat wel altijd een idee achter. Als je zo'n goede voorhoede hebt kan je eigenlijk niets overkomen binnen de Eredivisie. Teams komen met knikkende knieën naar de Arena want ze weten dat als Ajax aan zet dat ze er 5 maken. En dat kan via de zijkant, corners, onterechte strafschoppen, door het midden, in de counter, afvallende bal in de 16 en ga zo maar door. Er zijn te weinig ploegen in de ED die wapens hebben om de zwakkere verdediging aan te pakken.

 

+1/-0

Twee speelrondes gehad en de eerste haarscheurtjes beginnen al. Gorter die weg wil en aan het muiten is omdat hij zijn basisplek kwijt is. Kudus die woedend is dat hij vorige week pas in blessuretijd in mocht vallen en afgelopen weekend weigerde mee te lopen in de ereronde na de wedstrijd.

Laat die zakken popcorn maar komen :cool

 

+4/-0

Zullen niet de laatsten zijn. De volgende zal waarschijnlijk Berghuis worden.

 

+2/-0

Ik hoop dat ze Tadic binnenkort ook een keer banken, lijkt me ook niet de meest geschikte persoonlijkheid daarvoor. 😁

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 15 augustus 2022 om 19:03:

Laat die zakken popcorn maar komen :cool



Is er nog popcorn over?
Als Ajax daadwerkelijk 80mln voor Antonia geweigerd heeft, zal er nog wel weer te genieten zijn de komende maanden..

 

+2/-0

Maupie.... Dat wordt helemaal lachen.

De gewisselde spelers moeten eerder naar huis met de loservlucht.

Hup Teamajaxinsta.nl

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 19 augustus 2022 om 09:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 15 augustus 2022 om 19:03:

Laat die zakken popcorn maar komen :cool



Is er nog popcorn over?
Als Ajax daadwerkelijk 80mln voor Antonia geweigerd heeft, zal er nog wel weer te genieten zijn de komende maanden..



Natuurlijk weigeren ze dat bod. United staat nu 2 wedstrijden met 0 punten en flink wat goals tegen onderaan. Die zijn in pure paniek.

Dan maar een miljoentje of 20 te veel uitgeven. Geld hebben ze zat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 19 augustus 2022 om 09:17:

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 19 augustus 2022 om 09:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 15 augustus 2022 om 19:03:

Laat die zakken popcorn maar komen :cool



Is er nog popcorn over?
Als Ajax daadwerkelijk 80mln voor Antonia geweigerd heeft, zal er nog wel weer te genieten zijn de komende maanden..



Natuurlijk weigeren ze dat bod. United staat nu 2 wedstrijden met 0 punten en flink wat goals tegen onderaan. Die zijn in pure paniek.

Dan maar een miljoentje of 20 te veel uitgeven. Geld hebben ze zat.



Ik snap het wel, weet alleen niet of Antonia er ook zo over denkt 😂

 

+1/-0

https://www.telegraaf.nl/sport/1370980399/antony-slaat-dag-na-miljoenenbod-training-bij-ajax-overlink

Ze willen er niets over bekendmaken. Wellicht is die boos over het geweigerde bod ? Wat ik nog snap ook. Als je voor 80 miljoen al niet weg mag, voor welk bedrag dan wel? De enige club die tot nu toe zoveel geld geboden heeft is ManU. En dat is uit pure paniek.
Denk niet dat andere clubs zo gek zijn om nog meer op tafel te leggen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 19 augustus 2022 om 15:51:

https://www.telegraaf.nl/sport/1370980399/antony-slaat-dag-na-miljoenenbod-training-bij-ajax-overlink

Ze willen er niets over bekendmaken. Wellicht is die boos over het geweigerde bod ? Wat ik nog snap ook. Als je voor 80 miljoen al niet weg mag, voor welk bedrag dan wel? De enige club die tot nu toe zoveel geld geboden heeft is ManU. En dat is uit pure paniek.
Denk niet dat andere clubs zo gek zijn om nog meer op tafel te leggen.



Tuurlijk niet, geen enkele speler uit de eredivisie is deze bedragen waard. Dat kan pas als diegene zich op hoger level heeft bewezen gedurende een langere periode. Maar goed, als zij dit weigeren en Antony loopt een kleine blessure op aan zijn kruisband opzo dan zijn we allemaal tevreden toch ;)

 

+3/-0

Jaa, als Antony nu nog vertrekt dan scheelt dat natuurlijk wel een slok op een borrel op de mogelijkheid om weer eens een Champions League aan de prijzenkast toe te voegen...

Alle gekheid op een stokje, het is natuurlijk van de zotten dat Ajax een bedrag van 80 miljoen op Antony weigert. Het is een leuke speler, en natuurlijk is het voor Ajax beter als hij nog even blijft zodat ze kunnen inschatten of die Conceicao een opvolger kan zijn. En misschien wil Ajax ook het WK wel afwachten.. als hij daar schittert namens de Seleçao, dan verwachten ze misschien nog hogere bedragen. Maar 80 miljoen voor zo'n snotneus, dan moet je je gewoon in je handjes knijpen.

Ik denk dat die transfer wel rondkomt hoor, als Man Utd hem echt wil en hij graag daarheen wil. Ajax wil nu gewoon nog even kijken hoeveel er nog meer uit te halen valt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 19 augustus 2022 om 17:43:

Jaa, als Antony nu nog vertrekt dan scheelt dat natuurlijk wel een slok op een borrel op de mogelijkheid om weer eens een Champions League aan de prijzenkast toe te voegen...

Alle gekheid op een stokje, het is natuurlijk van de zotten dat Ajax een bedrag van 80 miljoen op Antony weigert. Het is een leuke speler, en natuurlijk is het voor Ajax beter als hij nog even blijft zodat ze kunnen inschatten of die Conceicao een opvolger kan zijn. En misschien wil Ajax ook het WK wel afwachten.. als hij daar schittert namens de Seleçao, dan verwachten ze misschien nog hogere bedragen. Maar 80 miljoen voor zo'n snotneus, dan moet je je gewoon in je handjes knijpen.

Ik denk dat die transfer wel rondkomt hoor, als Man Utd hem echt wil en hij graag daarheen wil. Ajax wil nu gewoon nog even kijken hoeveel er nog meer uit te halen valt.



Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar wat zou het leuk zijn als die transfer toch niet doorgaat, en die loser daar straks goed chagrijnig rondloopt ….

 

+1/-0

Kudus weg. Prima om je grootste talent te verkopen. Ik hoop echt dat Antony blijft. Lekker mokken samen met Berghuis. Tadic en Blind op krukken. Alleen voorin posities goed bezet. 'Aanwinsten' als Bassey, Lucca etc. etc. echt geen basismateriaal. En allemaal 3-5 miljoen euro per jaar ontvangen. Gaat langzaam richting afgrond, no worries. Wordt genieten, denk dat ik een popcornkraam ga starten.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Heppie Berrie schreef op 19 augustus 2022 om 21:10:

Kudus weg. Prima om je grootste talent te verkopen. Ik hoop echt dat Antony blijft. Lekker mokken samen met Berghuis. Tadic en Blind op krukken. Alleen voorin posities goed bezet. 'Aanwinsten' als Bassey, Lucca etc. etc. echt geen basismateriaal. En allemaal 3-5 miljoen euro per jaar ontvangen. Gaat langzaam richting afgrond, no worries. Wordt genieten, denk dat ik een popcornkraam ga starten.


Kan ik vast een paar zakjes zoete reserveren!
Gaat straks stormlopen bij je!

 

+1/-0

Dat Casemiro naar united gaat betekent, volgens mij, dat united niet veel meer gaat bieden op Antony maar gaat doorschakelen. Dat is goed nieuws, want er is geen enkele club die zoveel voor die gozert gaat betalen.

Slechte nieuws is dat dat wellicht Gakpo gaat zijn die ze nu willen halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 20 augustus 2022 om 09:41:

Dat Casemiro naar united gaat betekent, volgens mij, dat united niet veel meer gaat bieden op Antony maar gaat doorschakelen. Dat is goed nieuws, want er is geen enkele club die zoveel voor die gozert gaat betalen.

Slechte nieuws is dat dat wellicht Gakpo gaat zijn die ze nu willen halen.



Volgens mij wil Ten Hag iedereen halen, om z’n hachje te redden. Straks klopt er helemaal niets meer van dat team.

Maar ja, dit is het Ajaks topic: die zijn ook goed bezig om straks alleen nog een team over te houden van “bejaarden” , “talenten die zich nog niet bewezen hebben” en ontevreden bankzitters … gaat goed daar!
Als ze dit jaar geen 1e worden en niet direct voor de CL plaatsen, dan gaat die pot met geld echt snel leeg hoor! Dan gaan ze echt dure spelers aankopen!

En daarom moeten wij nu alles op alles zetten om dit jaar een heel goed team te bouwen. We moeten dit jaar 1e worden in de ED!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 20 augustus 2022 om 11:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 20 augustus 2022 om 09:41:

Dat Casemiro naar united gaat betekent, volgens mij, dat united niet veel meer gaat bieden op Antony maar gaat doorschakelen. Dat is goed nieuws, want er is geen enkele club die zoveel voor die gozert gaat betalen.

Slechte nieuws is dat dat wellicht Gakpo gaat zijn die ze nu willen halen.



Volgens mij wil Ten Hag iedereen halen, om z’n hachje te redden. Straks klopt er helemaal niets meer van dat team.

Maar ja, dit is het Ajaks topic: die zijn ook goed bezig om straks alleen nog een team over te houden van “bejaarden” , “talenten die zich nog niet bewezen hebben” en ontevreden bankzitters … gaat goed daar!
Als ze dit jaar geen 1e worden en niet direct voor de CL plaatsen, dan gaat die pot met geld echt snel leeg hoor! Dan gaan ze echt dure spelers aankopen!

En daarom moeten wij nu alles op alles zetten om dit jaar een heel goed team te bouwen. We moeten dit jaar 1e worden in de ED!



Ik denk dat Ajax nu een volledig andere fase in is gegaan. Na jaren van goed aankoop en verkoop beleid en een uitstekend sportbeleid, heeft Ajax zichzelf rijk gemaakt.

Het is grotendeels door Ajax dat Nederland in Europa gestegen is op de ranglijst. Daar mogen we als PSV zijnde dankbaar voor zijn want PSV heeft de laatste seizoenen niet bijster veel laten zien in Europa. Vanaf volgend seizoen hoef je niet per se kampioen te worden om rechtstreeks de Champions League in te kunnen. Dus Ajax zal bij het mislopen van een landstitel niet in de problemen raken.
Zij zijn altijd een zekerheidje voor de titel of minstens de 2e plaats.

Gezien de investeringen is Ajax voor mij de favoriet voor de titel maar gevoelsmatig denk ik dat PSV niet heel veel minder is. Dat is knap want qua budget is het verschil veel groter dan pak en beet 5 jaar geleden. PSV moet nu gewoon zelf maximaal presteren. Ajax laat zien dat dit kan.

Ik verwacht dan ook dat Ajax structureel goed blijft presteren. PSV moet hierin Ajax als voorbeeld zien. Dat geeft Marcel Brands ook wel een beetje aan.

Het is Ajax zijn verdienste dat Ziyech wel zou willen terugkeren als mogelijke vervanger van Anthony. Eerlijk is eerlijk een voorhoede met Bergwijn, Brobbey en Ziyech is een heel hoog niveau.

 

+1/-0

Is die Brobbey echt zo goed? Mislukt bij Leipzig en kon Haller ook niet uit de basis spelen.

 

+1/-0

Heeft toch al mooi één volledige wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax