Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 102 103 104 105 106 107 108 109 110 ... 179 180 181 182 183

Welk hoogste niveau is dat?

 

+1/-0

Eerste elftal van Ajax of Leipzig. 49 duels op zijn naam, slechts 1x een hele wedstrijd gespeeld. Iets wat Schreuder ook aangeeft, dat hij dat fysiek nog niet aan kan

 

+1/-0

Ajax is mogelijk rijp voor een tikkie op de neus maar dan zullen wij toch echt nog wat aan die verdediging moeten doen.
Ik weet dat 't mijn stokpaardje is, een ook dat Sir Tinus Teze en Obispo super vindt, maar toch..............
Tegen elke tegenstander ballen uit het net mogen halen, dan word je geen kampioen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 20 augustus 2022 om 16:12:

Eerste elftal van Ajax of Leipzig. 49 duels op zijn naam, slechts 1x een hele wedstrijd gespeeld. Iets wat Schreuder ook aangeeft, dat hij dat fysiek nog niet aan kan


Oooh, op die manier. Dat geeft kansen voor Mo!

Buiten dat, ik zie de hele hype niet.

 

+1/-0

Antonia heeft vandaag opnieuw niet getraind.. popcorn tijd 😂

 

+1/-0

Popcorn? Ze gaan zo'n 100 miljoen voor hem vangen, ben ik bang.

 

+1/-0

Als Alvarez nou even Anthony volgt en ook niet komt trainen, kunnen we helemaal lachen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 20 augustus 2022 om 21:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 20 augustus 2022 om 16:12:

Eerste elftal van Ajax of Leipzig. 49 duels op zijn naam, slechts 1x een hele wedstrijd gespeeld. Iets wat Schreuder ook aangeeft, dat hij dat fysiek nog niet aan kan


Oooh, op die manier. Dat geeft kansen voor Mo!

Buiten dat, ik zie de hele hype niet.



Dat is daar wel vaker.

Zie al die fenomenale rechtsbacks die ze opgeleid hebben. De enige die het uiteindelijk nog gered heeft (al zal het nu nog moeten blijken op een niveau hoger) is Mazraoui, die ze aanvankelijk niet eens een contract wilden geven. Al kregen ze dat ook terug nu hij zijn contract niet wilde verlengen omdat hij de waardering miste.

 

+2/-0

Vergeet het achtste wereldwonder Kudus niet. Dat is een fenomenale speler, ook al mag hij nooit meedoen. Volgens zichzelf komt dat door rascisme, ook al staan er toch een aantal donkere spelers bij Ajax vast in de basis :D

 

+2/-0

T was weer heel dunnetjes vandaag. Berghuis onzichtbaar. Brobbey mist megakans en weer gewisseld. Antony boos.

 

+1/-0

Maar ze winnen wel, ook al is het spel slecht. Ik ben benieuwd wat er de komende 1,5 week nog op transfergebied gaat gebeuren. Ik vind 80 miljoen al bizar veel voor Antony, maar 100 miljoen zou helemaal idioot zijn. Anderzijds is ManU wel erg hopeloos en de weg kwijt, dus wie weet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 21 augustus 2022 om 17:28:

Maar ze winnen wel, ook al is het spel slecht. Ik ben benieuwd wat er de komende 1,5 week nog op transfergebied gaat gebeuren. Ik vind 80 miljoen al bizar veel voor Antony, maar 100 miljoen zou helemaal idioot zijn. Anderzijds is ManU wel erg hopeloos en de weg kwijt, dus wie weet.



Maar als PSV slecht speelt en toch wint, krijgt het hier de volle laag. Met dit spel heb je Europees niets te zoeken en doe je ook niet mee om de landstitel. Geldt dat dan ook voor Ajax en Feyenoord?

Ik zou overigens stoppen met reageren op dit forum als ik jou was. Je hebt nu het perfecte aantal posts :D

 

+3/-0

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom er op mijn club z’n site/forum er gediscussieerd/topic is over die nare club uit Amsterdam…. Mensen, zonde van al je energie wat je erin steekt! Laten we het kopje ajakkes snel verbannen en ons richten op onze eigen club👍

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Riverside schreef op 21 augustus 2022 om 19:45:

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom er op mijn club z’n site/forum er gediscussieerd/topic is over die nare club uit Amsterdam…. Mensen, zonde van al je energie wat je erin steekt! Laten we het kopje ajakkes snel verbannen en ons trachten op onze eigen club👍



Omdat leedvermaak en/of moddergooien leuk is?
Omdat het leuk is een rivaal te hebben om lekker op af te kunnen geven?

Hou maar open hoor 👍🏼

 

+2/-0

Hebben ze uberhaupt nog een jeugdopleiding? Ik hoor nog steeds dat die Naci Unuvar een groot talent is maar dat hoor ik al sinds 2017

 

+1/-0

Altijd al gezegd dat die Unuvar een overgewaardeerde speler is.Toen ik na een wedstrijd van jong PSV tegen jong ajaks dat als reactie op het netwerk zette kreeg ik toch wel een aantal minnetjes.Een leuke voetballer voor AZ.

 

+1/-0

Depay gelinkt aan terugkeer naar Man Utd, omdat de transfer naar Juve op losse schroeven staat.
Zou het management van Man Utd Antony te duur vinden, toen bleek dat Depay beschikbaar is en dat het team won van LFC?

Indien dat het geval is, dan zit Ajax opgescheept met een ontevreden speler :D

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Peejay schreef op 24 augustus 2022 om 10:39:

Depay gelinkt aan terugkeer naar Man Utd, omdat de transfer naar Juve op losse schroeven staat.
Zou het management van Man Utd Antony te duur vinden, toen bleek dat Depay beschikbaar is en dat het team won van LFC?

Indien dat het geval is, dan zit Ajax opgescheept met een ontevreden speler :D



Én gaan ze nooit meer het bedrag krijgen wat ze in eerste instantie geweigerd hebben.

 

+1/-0

Ik denk eerder dat Man U hem ziet als spits, want die hebben ze niet echt, óf gebruikt om Ajax wat meer onder druk te zetten.

 

+1/-0

Wat een gedrocht trouwens. Dat 3e shirt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 102 103 104 105 106 107 108 109 110 ... 179 180 181 182 183

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax