Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 195 pagina's: 1 2 3 4 ... 191 192 193 194 195

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 29 oktober 2024 om 07:35:

Ja dat dus, het begint wel weer allemaal hun kant op te vallen. Nog even en dan krijgen we die misplaatste arrogantie met WZAWZDB weer😱

Ach ja, wij hebben gelukkig IBNLIBDB nog (Ik ben Noa Lang, ik ben de beste)

Zijn de 9+1 shirtjes al te koop in de fanshop trouwens ?

Hoho, het is: Ik ben Noa Lang, ik ben de baddest! ;-)

Oeps, generatiekloofje

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 29 oktober 2024 om 11:36:

EHVDGXT schreef op 29 oktober 2024 om 07:35:

Ja dat dus, het begint wel weer allemaal hun kant op te vallen. Nog even en dan krijgen we die misplaatste arrogantie met WZAWZDB weer😱

Ach ja, wij hebben gelukkig IBNLIBDB nog (Ik ben Noa Lang, ik ben de beste)

Zijn de 9+1 shirtjes al te koop in de fanshop trouwens ?

Hoho, het is: Ik ben Noa Lang, ik ben de baddest! ;-)

Oeps, generatiekloofje

Ik heb het ook maar per toeval gelezen moet ik eerlijk toegeven hoor! :B

+1/-0

Na alle halleluja in de media de afgelopen 2 dagen, is het toch serieus te hopen dat PSV een goed resultaat weet neer te zetten morgen.
Ben die borstklopperij nu alweer beu... laat ze dan maar weer gewoon 16e staan ;)

+1/-0

vaio schreef op 01 november 2024 om 07:58:
Ben die borstklopperij nu alweer beu... laat ze dan maar weer gewoon 16e staan ;)

Pff zeg dat wel van "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" hebben ze daar nog nooit gehoord. Ik vind het prima als Feyenoord en PSV de komende jaren de top twee vormen.

+1/-0

Ere wie ere toekomt. Ajax mag best de credits krijgen omdat ze zo compact stonden woensdag dat ze Feyenoord 90 minuten lang dusdanig ontregeld hebben dat ze geen seconde in de wedstrijd gezeten hebben. Ze hebben hard gewerkt, weinig fouten gemaakt en zelf geprofiteerd van de momentjes die de tegenstander ze bood in de vorm van de keepersfouten van Wellenreuther.

PSV moet oppassen dat het niet in dezelfde val als Feyenoord gaat lopen. Ajax heeft de kwaliteiten om opeens, vanuit de omschakeling, snel eruit te komen. Als ze er ook tegen ons in slagen de boel zo dicht te gooien, gaat het een lastig verhaal worden als ze onverhoopt op 1-0 komen zaterdag.

Wij staan er niet om bekend 90 minuten lang de deuren achterin gesloten te kunnen houden. Zeker met het offensieve middenveld waar we de afgelopen weken mee (moeten) aantreden, kun je nog wel eens op de counter verrast worden. Aan de andere kant denk ik dat wij meer kwaliteit hebben dan Feyenoord en dat Ajax in eigen huis iets minder defensief voor de dag zal komen. Met de individuele klasse van Lang en Baka, de kopkracht van Luuk, de power van Saibari en het vernuft van Tillman zie ik ons nog steeds 'gewoon' winnen in de Arena. Wel zou ik, gezien de verdedigende instelling van Ajax, met Babadi spelen in plaats van Til, die vooral rendeert als hij kan profiteren van ruimtes die de tegenstander laat.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 195 pagina's: 1 2 3 4 ... 191 192 193 194 195

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax