Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 195 pagina's: 1 2 3 4 ... 191 192 193 194 195

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 29 oktober 2024 om 07:35:

Ja dat dus, het begint wel weer allemaal hun kant op te vallen. Nog even en dan krijgen we die misplaatste arrogantie met WZAWZDB weer😱

Ach ja, wij hebben gelukkig IBNLIBDB nog (Ik ben Noa Lang, ik ben de beste)

Zijn de 9+1 shirtjes al te koop in de fanshop trouwens ?

Hoho, het is: Ik ben Noa Lang, ik ben de baddest! ;-)

Oeps, generatiekloofje

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 29 oktober 2024 om 11:36:

EHVDGXT schreef op 29 oktober 2024 om 07:35:

Ja dat dus, het begint wel weer allemaal hun kant op te vallen. Nog even en dan krijgen we die misplaatste arrogantie met WZAWZDB weer😱

Ach ja, wij hebben gelukkig IBNLIBDB nog (Ik ben Noa Lang, ik ben de beste)

Zijn de 9+1 shirtjes al te koop in de fanshop trouwens ?

Hoho, het is: Ik ben Noa Lang, ik ben de baddest! ;-)

Oeps, generatiekloofje

Ik heb het ook maar per toeval gelezen moet ik eerlijk toegeven hoor! :B

+1/-0

Na alle halleluja in de media de afgelopen 2 dagen, is het toch serieus te hopen dat PSV een goed resultaat weet neer te zetten morgen.
Ben die borstklopperij nu alweer beu... laat ze dan maar weer gewoon 16e staan ;)

+1/-0

vaio schreef op 01 november 2024 om 07:58:
Ben die borstklopperij nu alweer beu... laat ze dan maar weer gewoon 16e staan ;)

Pff zeg dat wel van "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" hebben ze daar nog nooit gehoord. Ik vind het prima als Feyenoord en PSV de komende jaren de top twee vormen.

+1/-0

Ere wie ere toekomt. Ajax mag best de credits krijgen omdat ze zo compact stonden woensdag dat ze Feyenoord 90 minuten lang dusdanig ontregeld hebben dat ze geen seconde in de wedstrijd gezeten hebben. Ze hebben hard gewerkt, weinig fouten gemaakt en zelf geprofiteerd van de momentjes die de tegenstander ze bood in de vorm van de keepersfouten van Wellenreuther.

PSV moet oppassen dat het niet in dezelfde val als Feyenoord gaat lopen. Ajax heeft de kwaliteiten om opeens, vanuit de omschakeling, snel eruit te komen. Als ze er ook tegen ons in slagen de boel zo dicht te gooien, gaat het een lastig verhaal worden als ze onverhoopt op 1-0 komen zaterdag.

Wij staan er niet om bekend 90 minuten lang de deuren achterin gesloten te kunnen houden. Zeker met het offensieve middenveld waar we de afgelopen weken mee (moeten) aantreden, kun je nog wel eens op de counter verrast worden. Aan de andere kant denk ik dat wij meer kwaliteit hebben dan Feyenoord en dat Ajax in eigen huis iets minder defensief voor de dag zal komen. Met de individuele klasse van Lang en Baka, de kopkracht van Luuk, de power van Saibari en het vernuft van Tillman zie ik ons nog steeds 'gewoon' winnen in de Arena. Wel zou ik, gezien de verdedigende instelling van Ajax, met Babadi spelen in plaats van Til, die vooral rendeert als hij kan profiteren van ruimtes die de tegenstander laat.

+1/-0

Ajax was gisteren heer en meester, maar psv had wel moeten winnen als je met 1-2 voorstaat en je hebt de kans om 1-3 te maken. Dan mag je dit nooit meer weg geven. Alleen saibari heeft hetzelfde probleem als brobbey, voor de goal is hij altijd zo wild en als hij dan ook nog eens zeer maar dan ook zeer zwak speelt. Dan mag bosz best ingrjjpen. Bij goed spelen en kansen missen, dan hoef je niet meteen gewisseld te worden, maar als je slecht speelt en ook nog eens kansen mist. Dan mag er best ingegrepen worden.

+1/-0

Heer en meester? Meen je dat nou serieus?

+2/-0

Ik denk (en dat geef ik niet graag toe), dat Ajax terecht met de overwinning aan de haal ging. Ze hebben in een week tijd ervoor gezorgd dat zowel Feyenoord als PSV niet goed voor de dag kwamen. Die credits moeten we ze geven.

We hebben het ons te moeilijk gemaakt, het top niveau werd niet gehaald.
Geef je dan achterin de ruime weg (of de bal), dan wordt het lastig..

+1/-0

PSV heeft het 100% aan zichzelf te danken dat ze van Ajax verloren hebben. Niet in de minste plaats natuurlijk omdat er bij alledrie de tegengoals in min of meerdere mate te sprake was van cadeautjes, maar vooral omdat we gedurende het grootste deel van de wedstrijd gewoon heel slecht waren.

Normaliter is het middenveld onze sterkste linie, maar zaterdag zaten Tillman en Saibari absoluut niet goed in de wedstrijd. Daardoor kregen we er gedurende de grootste fases totaal geen druk op. Als de tegenstander dan ook nog eens in alles uitstraalt dat ze meer willen doen voor een goed resultaat, ondanks dat ze 3 dagen daarvoor ook een topwedstrijd gespeeld hebben, dan wordt het gewoon heel lastig. Zonder blessures had Bosz omzettingen kunnen doen in het middenveld om zo de controle terug te nemen, maar doordat Schouten en Veerman er beiden niet zijn, heb je weinig kwalitatieve opties. Babadi en Land worden vooralsnog te licht bevonden om in dit soort wedstrijden een rol te spelen.

Het grote probleem is dat wij als PSV met deze instelling / intensiteit 24 van de 34 potjes in de eredivisie probleemloos zouden winnen. De weerstand die Ajax bood, krijgen we slechts incidenteel. Blijkbaar wordt het daardoor lastig om echt tot het gaatje te kunnen gaan als je, zonder fans, in het hol van de leeuw moet spelen. Ik vind het een hele vervelende conclusie, maar PSV leek niet klaar om te kunnen brengen wat nodig was tegen Ajax. Dat biedt me weinig comfort voor de wedstrijd van morgen tegen Girona.

+3/-0

BasArnhem schreef op 04 november 2024 om 09:02:

Het grote probleem is dat wij als PSV met deze instelling / intensiteit 24 van de 34 potjes in de eredivisie probleemloos zouden winnen. De weerstand die Ajax bood, krijgen we slechts incidenteel. Blijkbaar wordt het daardoor lastig om echt tot het gaatje te kunnen gaan als je, zonder fans, in het hol van de leeuw moet spelen. Ik vind het een hele vervelende conclusie, maar PSV leek niet klaar om te kunnen brengen wat nodig was tegen Ajax. Dat biedt me weinig comfort voor de wedstrijd van morgen tegen Girona.

Spijker op z'n kop...

+1/-0

De kwaliteit van Jerdy Schouten is tevens een struikelblok wanneer ie er niet bij is. Die ziekenhuis ballen van Benitez verwerkt Schouten vaak alsof het niets is. Tillman ging volledig de mist in en je loopt zo tegen een 3-2 aan. Dit geld voor heel wat gevalletjes afgelopen zaterdag. Hopelijk leert PSV hier van en gaat er in de winter nog wat bij komen. Elk jaar hetzelfde liedje dat we aanvallend genoeg op de bank hebben, maar zodra de sterkhouders achterin of op het middenveld geblesseerd raken is het huilen met de pet op.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 195 pagina's: 1 2 3 4 ... 191 192 193 194 195

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax