Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 214 pagina's: 1 2 3 4 ... 210 211 212 213 214

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 17 maart 2025 om 15:40:

Op het Ajax forum zijn ze het met z'n allen eens dat Ajax in beroep moet gaan tegen de rode kaart van Gaaei .. zodat hij tegen ons mee kan spelen.
Hahaha, triest ... vorig jaar kon die gast er helemaal niets van en moest hij verbannen, of zelfs gelyncht worden ... zo erg was het. En nu is het ineens de held ... raar volk daar!
En het blijft nog steeds maar een gewone middelmatige voetballer, die ik er bij ons niet bij zou willen hebben.

Uiteraard.. zouden wij ook doen in zo'n geval.
Hopelijk komt de tuchtcommissie pas bij elkaar na dat duel.. dan hebben ze er niets aan.

+1/-0

Uiteraard.. zouden wij ook doen in zo'n geval.
Hopelijk komt de tuchtcommissie pas bij elkaar na dat duel.. dan hebben ze er niets aan.

Dat hadden wij toch ook een keer dat er een interlandperiode tussen zat? Was dat niet met Bosz vs Makelie.

+1/-0

Kleine1 schreef op 17 maart 2025 om 15:40:

Op het Ajax forum zijn ze het met z'n allen eens dat Ajax in beroep moet gaan tegen de rode kaart van Gaaei .. zodat hij tegen ons mee kan spelen.
Hahaha, triest ... vorig jaar kon die gast er helemaal niets van en moest hij verbannen, of zelfs gelyncht worden ... zo erg was het. En nu is het ineens de held ... raar volk daar!
En het blijft nog steeds maar een gewone middelmatige voetballer, die ik er bij ons niet bij zou willen hebben.

Wedstrijd pas over kleine 2 weken, dus neem aan dat een eventueel beroep voor die tijd al ingediend en afgehandeld is. Maar goed, het blijft ajax er zit vast wel weer wat marge in de knvb regels.

+2/-0

Ze zullen ongetwijfeld net zo lang wachten met in beroep gaan als maar mogelijk is en dan zal, surprise, surprise, ineens wel blijken dat het niet mogelijk is het beroep nog voor de wedstrijd te behandelen, waardoor hij gewoon mee kan doen. Daags na de wedstrijd wordt hij dan alsnog voor twee wedstrijden geschorst.

+1/-0

EHVDGXT schreef op 19 maart 2025 om 07:30:

Ze zullen ongetwijfeld net zo lang wachten met in beroep gaan als maar mogelijk is en dan zal, surprise, surprise, ineens wel blijken dat het niet mogelijk is het beroep nog voor de wedstrijd te behandelen, waardoor hij gewoon mee kan doen. Daags na de wedstrijd wordt hij dan alsnog voor twee wedstrijden geschorst.

Volgens mij moet je binnen vier werkdagen een bezwaar indienen, Dus heel veel tijd hebben ze daar niet meer voor.

+2/-0

Als we ons al zorgen moeten maken over het wel of niet meespelen van Gaaei dan is het einde zoek natuurlijk.

+1/-0

Jordy de Wijs schreef op 19 maart 2025 om 09:36:

Als we ons al zorgen moeten maken over het wel of niet meespelen van Gaaei dan is het einde zoek natuurlijk.

Volgens mij is er niemand hier die zich daar zorgen over maakt .. we praten alleen over hoe de Ajax fans deze schorsing zien ... Er wordt zelfs geschreven dat de schorsing van die Gaaei cruciaal gaat zijn voor de uitslag van komende wedstrijd ... :D :denk :O
Notabene een speler die vorig jaar totaal uitgekotst werd daar ...

+1/-0

Kleine1 schreef op 19 maart 2025 om 12:25:

Jordy de Wijs schreef op 19 maart 2025 om 09:36:

Volgens mij is er niemand hier die zich daar zorgen over maakt .. we praten alleen over hoe de Ajax fans deze schorsing zien ... Er wordt zelfs geschreven dat de schorsing van die Gaaei cruciaal gaat zijn voor de uitslag van komende wedstrijd ... :D :denk :O
Notabene een speler die vorig jaar totaal uitgekotst werd daar ...

Hahaha ja die mensen schamen zich wat dat betreft ook nergens meer voor. Zelfde geld voor die Sutalo. beste cv van de eredivisie zeggen ze zelfs. Je lacht je dood. Hopelijk kunnen we dit de 30e even goed duidelijk maken.

+2/-0

Fantastische voetballer die Hato, geen wonder dat ie in het NL elftal staat. Die gaat voor 80 miljoen naar Barcelona volgend jaar.

+1/-0

PSV-freak schreef op 20 maart 2025 om 20:56:

Fantastische voetballer die Hato, geen wonder dat ie in het NL elftal staat. Die gaat voor 80 miljoen naar Barcelona volgend jaar.

Echt he

+1/-0

Volgend weekend de (voorlopig) wedstrijd van de waarheid van het restant van het seizoen. We moeten winnen als we de titel nog willen pakken, en misschien nog belangrijker, een nieuwe nederlaag zal onze achtervolgers het idee geven dat de 2e plek nog een realistische mogelijkheid voor ze is.

Als je puur kijkt naar het spelerspotentieel en het niveau dat we in sommige wedstrijden gehaald hebben, dan is PSV de favoriet. Echter, Ajax staat organisatorisch over het algemeen prima, en ze hebben voldoende kwaliteit om een keer te profiteren van de missertjes die wij elke wedstrijd meerdere keren maken. Ik ben er dus niet gerust op. Vergelijk het met de wedstrijd tegen Sporting in de CL. We hadden het gevoel dat we veel beter waren, maar uiteindelijk kan ik zo 3 momenten opnoemen waar we ontzettend gezwijnd hebben.

Ik denk dat Higler afgelopen week een dramatische wedstrijd floot. Hij had de boel niet in de hand, zag op belangrijke momenten dingen over het hoofd, en die rode kaart voor AZ was natuurlijk het toppunt. Echter, de 1-2 van AZ had met een beetje goede wil ook afgekeurd kunnen worden, en de blessuretijd was aan de korte kant. Ik vind het vooral jammer dat het na afloop van zo'n wedstrijd enkel over de scheids gaat, want dat gaat het sowieso teveel in Nederland. Blijkbaar hebben we enkel incompetente mannetjes rondlopen.

We gaan de komende periode, door de terugkeer van Dest en de aanstaande terugkeer van Tillman, een heel ander PSV zien. Met Dest, Mauro Jr. en Malacia hebben we 3 capabele backs. We hoeven ons niet meer te storen aan figuren als Ledezma, Karsdorp, Kuhn en voorheen Dams en Oppegard. Je speelt in feite gewoon met 1 man minder. Tillman is onze beste middenvelder, die hebben we keihard gemist de afgelopen periode. En door de Europese uitschakeling is het vanaf nu gewoon 8 finales, zonder dubbel programma. Als PSV tegen Ajax goed speelt en de wedstrijd winnend afsluit, dan zie ik het als serieuze mogelijkheid dat we alle opvolgende wedstrijden ook winnen. Dan moeten we alleen hopen dat Ajax nog minstens 1 keer verliest of 2x gelijk speelt.

+2/-0

Daarnaast is het gewoon een wedstrijd op zich. Vorm van de dag. Resultaten van de laatste tijd maken weinig uit in zo'n wedstrijd, daar komen hele andere elementen bij kijken. In mijn ogen kan je er daarom ook weinig van zeggen.

Dest vind ik wel meteen weer iets toevoegen in de wedstrijden dat hij terug is. Scheelt echt een hoop.

+2/-0

Passievrucht schreef op 21 maart 2025 om 10:32:

Daarnaast is het gewoon een wedstrijd op zich. Vorm van de dag. Resultaten van de laatste tijd maken weinig uit in zo'n wedstrijd, daar komen hele andere elementen bij kijken. In mijn ogen kan je er daarom ook weinig van zeggen.

Helemaal mee eens. Ik heb de afgelopen 10 jaar zo vaak gezien dat de club die de favoriet was en de genadeklap uit kon delen met 0 punten achter bleef. Al zijn die twee nu niet dezelfde. PSV is favoriet (1,63 voor winst PSV, 4,60 voor winst Ajax) maar Ajax kan de genadeklap uitdelen.

Voor mij is het dan ook simpel. Als we niet winnen zet ik het kampioenschap uit mijn hoofd. Als we wel winnen, dan kan en gaat het serieus nog spannend worden.

Dit bericht is gewijzigd op 24 maart 2025, 22:13:47.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 214 pagina's: 1 2 3 4 ... 210 211 212 213 214

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax