PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 638
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
Goldensands
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: -
Forumreacties: 591
Reg.: 27 april 2000
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 23 november 2025 om 14:13:
Pas 35 reacties op AN na een historische nederlaag en bijna geen enkele reactie klinkt nog strijdbaar maar eerder gelaten. Hoewel ik het vrij vermakelijk vind is dit natuurlijk niet goed voor het Nederlandse voetbal. Wij kunnen eigenlijk niet zonder een sterke top en daar hoort Ajax natuurlijk wel gewoon bij, hoe leuk dit ook is voor de korte termijn.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.871
Reg.: 26 april 2007
Ze hebben ook op Weghorst en Pasveer na een behoorlijk jonge basis. Nu hoop ik maar dat de buitenlandse clubs ook eens zien hoe waardeloos die lui zijn en niet bijvoorbeeld 100 miljoen voor Godts betalen. Als ze twee, drie gerichte aankopen doen en een goede trainer ervoor kunnen ze zomaar thuis van Excelsior winnen volgend jaar. Gelukkig is de laatste jaren gebleken dat die niet makkelijk te vinden zijn.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.674
Reg.: 13 april 2006
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Tilburg
Forumreacties: 530
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 24 november 2025 om 18:30:
Ze hebben ook op Weghorst en Pasveer na een behoorlijk jonge basis. Nu hoop ik maar dat de buitenlandse clubs ook eens zien hoe waardeloos die lui zijn en niet bijvoorbeeld 100 miljoen voor Godts betalen. Als ze twee, drie gerichte aankopen doen en een goede trainer ervoor kunnen ze zomaar thuis van Excelsior winnen volgend jaar. Gelukkig is de laatste jaren gebleken dat die niet makkelijk te vinden zijn.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 735
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 25 november 2025 om 10:37:
Ajax - Excelsior 1-2
Helmond Sport - Jong Ajax 2-1
PEC Zwolle (V) - Ajax (V) 7-1
Een club in verval.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
En toch zou het me niet verbazen als ze zo een resultaat halen tegen benfica, die staan ook niet voor niets op 0 punten,
Al twee redelijke acties van Bounida. Is hijj al rijp voor oranje of zullen we voor de zekerheid de derde actie nog even afwachten?
(das cynisch, ik weet dat het Belg is)
Dit bericht is gewijzigd op 25 november 2025, 19:21:40.
PSV-freak
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Deurne
Vak: Noord - NN
Forumreacties: 21
Reg.: 5 februari 2012
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 25 november 2025 om 18:43:
En toch zou het me niet verbazen als ze zo een resultaat halen tegen benfica
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
open/sluit de onderstaande quote:PSVRijnwoude schreef op 25 november 2025 om 18:43:
En toch zou het me niet verbazen als ze zo een resultaat halen tegen benfica, die staan ook niet voor niets op 0 punten,
Al twee redelijke acties van Bounida. Is hijj al rijp voor oranje of zullen we voor de zekerheid de derde actie nog even afwachten?
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Hendrikus schreef op 25 november 2025 om 21:27:
Ik weet het, coeffiecienten en zo. Maar na de 0-2 zei mijn vrouw tegen mij "wat zit jij stom te grijnzen". 😊
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 25 november 2025 om 20:50:
Je krijgt bijna gelijk …. omdat die jongen 2 leuke acties maakt, denken ze meteen dat ze progressie maken.
Maar, ik denk dat GAE (met alle respect) wel van dit Benfica had gewonnen …
MATEJA
Mister PSV
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.603
Reg.: 24 maart 2000
Kun je nagaan waar ze (lees ook media) al niet blij mee zijn, en hoe laag de lat ligt. Hij speelde 2x door de benen, en was wellicht hun beste speler. Maar niet veel meer dan dat. Hoogtepunt was die kans van Klaasen, 1x raken riep de commentator. Volgens mij raakte iedereen de bal 2x...
Het is schrijnend, en ook toch wel jammer voor de coëfficiënten dat ze niet winnen van dit Benfica, want wat was Benfica slecht zeg. Dit is wel echt een gemiste kans om 3 punten te pakken.
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 735
Reg.: 17 augustus 2005
Almere vak V
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 4.535
Reg.: 28 juli 1999
open/sluit de onderstaande quote:
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Debutant Oranje
Beetje laat, maar ik volgde Studio voetbal afgelopen zondag een beetje en toen ving ik iets op van die journalist die dat ajaxboek heeft geschreven. Hij had het erover dat Overmars vanaf de wc ofzo naar meerdere vrouwen berichten (foto's) zat te sturen. Meende dat ik het aantal van 10 hoorde. Los van het feit of dit nu echt in dat boek hoort, het zal vast dan wel enigszins kloppen, anders hadden we nu wel rechtzaken gehad.
Maar zo iemand die zo iets gedaan heeft (neem aan dat aantal van die vrouwen er nog werkt) vraag je dan blijkbaar ook nog terug terwijl je al in een enorme crisis zit en behoefte hebt aan rust en stabiliteit ? Wie verzint zoiets? Die man kan toch nooit meer functioneren daar ?
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Die Itakura verteld tegen de pers dat hij 1 dag voor de wedstrijd te horen kreeg dat hij op die positie moest spelen … terwijl ze daar nog niet 1 minuut op getraind hadden …
Ik zou als ik fan zou zijn (wat natuurlijk onmogelijk is!), niet echt blij worden van zo’n beslissing van de trainer. Ik dacht dat die Grim misschien wel iets “verstandiger “ zou zijn. 😉
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 41
Reg.: 2 november 2018
“Ajax slechts presterende Nederlandse club in de champions Leage.”
Als ik die berichten lees dan knijp ik altijd een oog(je) toe, want dat klopt helaas (nog?) niet helemaal.
In de eerste editie van 1992 haalde PSV in een pool met Porto, Ac Milan en Gotenborg maar 1 puntje. Weet zo uit mijn hoofd niet wat Heerenveen en Willem II ooit presteerde, maar volgens mij is die van ons de slechtste ooit in een poulfase
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Forumreacties: 367
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Corinthians schreef op 29 november 2025 om 11:55:
“Ajax slechts presterende Nederlandse club in de champions Leage.”
Als ik die berichten lees dan knijp ik altijd een oog(je) toe, want dat klopt helaas (nog?) niet helemaal.
In de eerste editie van 1992 haalde PSV in een pool met Porto, Ac Milan en Gotenborg maar 1 puntje. Weet zo uit mijn hoofd niet wat Heerenveen en Willem II ooit presteerde, maar volgens mij is die van ons de slechtste ooit in een poulfase
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax