Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 233 pagina's: 1 2 3 4 ... 227 228 229 230 231 232 233

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 23 november 2025 om 14:13:

, hoe leuk dit ook is voor de korte termijn.

Hmmm ik kan dit nog jaren volhouden zo hoor !

Jammer dat AZ niet won, zie graag de derde plek ook buiten hun bereik vallen.

+5/-0

Resultaat van jaren wanbeleid. Het tij zal vast een keer keren, maar wat heeft die Farioli het vorig jaar goed gedaan met Ajax.

+3/-0

Hendrikus schreef op 23 november 2025 om 14:13:

Pas 35 reacties op AN na een historische nederlaag en bijna geen enkele reactie klinkt nog strijdbaar maar eerder gelaten. Hoewel ik het vrij vermakelijk vind is dit natuurlijk niet goed voor het Nederlandse voetbal. Wij kunnen eigenlijk niet zonder een sterke top en daar hoort Ajax natuurlijk wel gewoon bij, hoe leuk dit ook is voor de korte termijn.

Ajax komt ook echt wel weer terug hoor. Vorig jaar werden ze ook al bijna kampioen. Daarnaast hebben ze altijd een goede doorstroom vanuit de jeugd en worden spelers duur verkocht. Het is nu allemaal crisis maar dat kan in een paar jaar weer helemaal anders zijn.

+1/-0

Ze hebben ook op Weghorst en Pasveer na een behoorlijk jonge basis. Nu hoop ik maar dat de buitenlandse clubs ook eens zien hoe waardeloos die lui zijn en niet bijvoorbeeld 100 miljoen voor Godts betalen. Als ze twee, drie gerichte aankopen doen en een goede trainer ervoor kunnen ze zomaar thuis van Excelsior winnen volgend jaar. Gelukkig is de laatste jaren gebleken dat die niet makkelijk te vinden zijn.

+2/-0

Ajax - Excelsior 1-2
Helmond Sport - Jong Ajax 2-1
PEC Zwolle (V) - Ajax (V) 7-1

Een club in verval.

+2/-0

Albert Trestena schreef op 24 november 2025 om 18:30:

Ze hebben ook op Weghorst en Pasveer na een behoorlijk jonge basis. Nu hoop ik maar dat de buitenlandse clubs ook eens zien hoe waardeloos die lui zijn en niet bijvoorbeeld 100 miljoen voor Godts betalen. Als ze twee, drie gerichte aankopen doen en een goede trainer ervoor kunnen ze zomaar thuis van Excelsior winnen volgend jaar. Gelukkig is de laatste jaren gebleken dat die niet makkelijk te vinden zijn.

Nou, ze zijn met Jordi Cruijf bezig als TD ... dan zal het helemaal goed komen! Die heeft natuurlijk gigantische successen gekend, en een dot aan ervaring als TD! :D :B

+2/-0

shevchenko schreef op 25 november 2025 om 10:37:

Ajax - Excelsior 1-2
Helmond Sport - Jong Ajax 2-1
PEC Zwolle (V) - Ajax (V) 7-1

Een club in verval.

Ajax O19 - Benfica O19 - 0-4, gaat op alle niveau's en vlakken lekker daar

+1/-0

En toch zou het me niet verbazen als ze zo een resultaat halen tegen benfica, die staan ook niet voor niets op 0 punten,

Al twee redelijke acties van Bounida. Is hijj al rijp voor oranje of zullen we voor de zekerheid de derde actie nog even afwachten?

(das cynisch, ik weet dat het Belg is)

Dit bericht is gewijzigd op 25 november 2025, 19:21:40.

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 25 november 2025 om 18:43:

En toch zou het me niet verbazen als ze zo een resultaat halen tegen benfica

Nope :D

+3/-0

En toch zou het me niet verbazen als ze zo een resultaat halen tegen benfica, die staan ook niet voor niets op 0 punten,

Al twee redelijke acties van Bounida. Is hijj al rijp voor oranje of zullen we voor de zekerheid de derde actie nog even afwachten?

Je krijgt bijna gelijk …. omdat die jongen 2 leuke acties maakt, denken ze meteen dat ze progressie maken.
Maar, ik denk dat GAE (met alle respect) wel van dit Benfica had gewonnen …

+1/-0

Ik weet het, coeffiecienten en zo. Maar na de 0-2 zei mijn vrouw tegen mij "wat zit jij stom te grijnzen". 😊

+3/-0

Hendrikus schreef op 25 november 2025 om 21:27:

Ik weet het, coeffiecienten en zo. Maar na de 0-2 zei mijn vrouw tegen mij "wat zit jij stom te grijnzen". 😊

Zolang we gewoon kampioen blijven worden doen die coëfficiënten er niet zoveel toe ;)
Maar van het Benfica van Schmidt is wel weinig over zeg pffff. Waarom hebben wij die niet geloot.

+2/-0

Kleine1 schreef op 25 november 2025 om 20:50:

Je krijgt bijna gelijk …. omdat die jongen 2 leuke acties maakt, denken ze meteen dat ze progressie maken.
Maar, ik denk dat GAE (met alle respect) wel van dit Benfica had gewonnen …

Volgens het verslag waren Bounida en toch ook Godts bij tijd en wijle ongrijpbaar. Kan je nagaan als ze straks een keer winnen (zal toch ook wel eens gaan gebeuren)

+1/-0

Kun je nagaan waar ze (lees ook media) al niet blij mee zijn, en hoe laag de lat ligt. Hij speelde 2x door de benen, en was wellicht hun beste speler. Maar niet veel meer dan dat. Hoogtepunt was die kans van Klaasen, 1x raken riep de commentator. Volgens mij raakte iedereen de bal 2x...

Het is schrijnend, en ook toch wel jammer voor de coëfficiënten dat ze niet winnen van dit Benfica, want wat was Benfica slecht zeg. Dit is wel echt een gemiste kans om 3 punten te pakken.

+2/-0

Ajax is echt onthutsend zwak! Het doet pijn in de ogen om ernaar te kijken. Het spel is nog erger dan de periode voor Farioli. Als je voor Ajax bent, moet het moeilijk zijn op dit moment.

Wij als PSVers kunnen er geen genoeg van krijgen.

+2/-0

Het naturalisatieproces is al in gang gezet heb ik begrepen...

+1/-0

Beetje laat, maar ik volgde Studio voetbal afgelopen zondag een beetje en toen ving ik iets op van die journalist die dat ajaxboek heeft geschreven. Hij had het erover dat Overmars vanaf de wc ofzo naar meerdere vrouwen berichten (foto's) zat te sturen. Meende dat ik het aantal van 10 hoorde. Los van het feit of dit nu echt in dat boek hoort, het zal vast dan wel enigszins kloppen, anders hadden we nu wel rechtzaken gehad.

Maar zo iemand die zo iets gedaan heeft (neem aan dat aantal van die vrouwen er nog werkt) vraag je dan blijkbaar ook nog terug terwijl je al in een enorme crisis zit en behoefte hebt aan rust en stabiliteit ? Wie verzint zoiets? Die man kan toch nooit meer functioneren daar ?

+4/-0

Die Itakura verteld tegen de pers dat hij 1 dag voor de wedstrijd te horen kreeg dat hij op die positie moest spelen … terwijl ze daar nog niet 1 minuut op getraind hadden …
Ik zou als ik fan zou zijn (wat natuurlijk onmogelijk is!), niet echt blij worden van zo’n beslissing van de trainer. Ik dacht dat die Grim misschien wel iets “verstandiger “ zou zijn. 😉

+1/-0

“Ajax slechts presterende Nederlandse club in de champions Leage.”
Als ik die berichten lees dan knijp ik altijd een oog(je) toe, want dat klopt helaas (nog?) niet helemaal.
In de eerste editie van 1992 haalde PSV in een pool met Porto, Ac Milan en Gotenborg maar 1 puntje. Weet zo uit mijn hoofd niet wat Heerenveen en Willem II ooit presteerde, maar volgens mij is die van ons de slechtste ooit in een poulfase

+1/-0

Corinthians schreef op 29 november 2025 om 11:55:

“Ajax slechts presterende Nederlandse club in de champions Leage.”
Als ik die berichten lees dan knijp ik altijd een oog(je) toe, want dat klopt helaas (nog?) niet helemaal.
In de eerste editie van 1992 haalde PSV in een pool met Porto, Ac Milan en Gotenborg maar 1 puntje. Weet zo uit mijn hoofd niet wat Heerenveen en Willem II ooit presteerde, maar volgens mij is die van ons de slechtste ooit in een poulfase

Is ook weer zo'n stemmingmakerij bericht waarvan je er de laatste tijd zoveel voorbij ziet komen.
Wat wordt de volgende headline "Ajax de slechtste ploeg ooit in de eerste drie minuten uit bij Heracles" Of "PSV de beste ploeg ooit tussen de 80e en 90e minuut uit bij Liverpool" Pfff wat moet je met zo'n berichten :\[

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 233 pagina's: 1 2 3 4 ... 227 228 229 230 231 232 233

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax