Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 233 pagina's: 1 2 3 4 ... 228 229 230 231 232 233

open/sluit de onderstaande quote:

Corinthians schreef op 29 november 2025 om 11:55:

“Ajax slechts presterende Nederlandse club in de champions Leage.”
Als ik die berichten lees dan knijp ik altijd een oog(je) toe, want dat klopt helaas (nog?) niet helemaal.
In de eerste editie van 1992 haalde PSV in een pool met Porto, Ac Milan en Gotenborg maar 1 puntje. Weet zo uit mijn hoofd niet wat Heerenveen en Willem II ooit presteerde, maar volgens mij is die van ons de slechtste ooit in een poulfase

Toen zat PSV bij de top 8 (poulefase was toen een "halve finale", winnaar van de poule ging naar de finale) en Ajax nu laatste in top 36.

+1/-0

Klopt wat je zegt,
Maar de eerdere wedstrijden tegen Vilnius en AEK waren kwalificatie wedstrijden.
Pas daarna kreeg het toernooi de naam Champions Leage.
(Wat zou het trouwens prachtig zijn als enkel de kampioenen mee mogen doen, zoals de naam het ook zegt).
Maar hee, het is inderdaad een beetje een zinloze vergelijking, toch hoop ik niet dat Ajax dadelijk in zijn 6e wedstrijd de drie punten pakt.

+1/-0

Terug naar de oude Europa cup1?
Landskampioenen, geen poule, direct knock-out fase, geen beschermende statussen.. van mij mag het! 😉

+1/-0

Benieuwd wat de KNVB hier nu weer mee gaat doen. Schitterend vuurwerk overigens, toch nog genieten en een show bij ajax

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 30 november 2025 om 20:16:

Benieuwd wat de KNVB hier nu weer mee gaat doen. Schitterend vuurwerk overigens, toch nog genieten en een show bij ajax

Wedstrijdje zonder publiek?

+1/-0

Het ziet er wel erg gaaf uit, maar je toont ook aan dat je een enorme debiel bent als groep door dit op deze schaal af te steken in een “gesloten “ stadion..
Vuurpijlen!!?? Hoe dan, er zal er eentje per ongeluk de verkeerde kant op vliegen

+1/-0

Corinthians schreef op 30 november 2025 om 20:28:

Het ziet er wel erg gaaf uit, maar je toont ook aan dat je een enorme debiel bent als groep door dit op deze schaal af te steken in een “gesloten “ stadion..
Vuurpijlen!!?? Hoe dan, er zal er eentje per ongeluk de verkeerde kant op vliegen

Iets met oorzaak en gevolg niet kunnen zien. Elke voetbalclub heeft van die aanhangers die de boel lopen te verzieken.

+1/-0

Staat overal dat het de F side is, maar is het wel de F side ?

+1/-0

Van een groep van 35000 mannen gaan er gemiddeld 20 dood per Eredivisieronde. Een flink aantal mensen vindt deze gast zo belangrijk dat ze het voor zo een hele groep mensen moeten verzieken. Je zou maar uit Groningen zijn afgereisd. En hier en daar zijn er toch een aantal oogjes dichtgeknepen in de hele organisatie. Ik hoop dat de boosdoeners persoonlijk gestraft kunnen worden, maar dat zal wel weer niet.

+1/-0

Van de 35000 gaan er elke week 20 dood??
Lijkt me een beetje voorbarig niet

+1/-0

Albert Trestena schreef op 30 november 2025 om 21:09:

Je zou maar uit Groningen zijn afgereisd.

Ik denk dat ze gezien de ontknoping vorig jaar (iets met een 2-2, Blokzijl, Groningse en Eindhovense volksvreugde enz.) er niet echt rouwig om zijn dat ze die uitsupporters op deze manier een loer draaien.

+1/-0

Corinthians schreef op 30 november 2025 om 21:20:

Dan gaat het wel snel met de wachtlijst voor seizoenkaarthouders.

+1/-0

Waar was de beveiliging? Al hoor je vaak dat het er al weken ligt... hoe dan??

Hoe dit te stoppen? m.i. gewoon een 0-3 nederlaag voor ajax. (of bij welke club het ook gebeurd).
Dat wil je als fanatieke supporter toch niet? TOCH?

+1/-0

Benieuwd of Femke Halsema nu ook ballen heeft en zich laat horen.. nu moet de politiek opstaan en afdwingen dat dat vak eens een wedstrijdje of 5 dicht is. Laat die supporters maar eens boeten voor dit gedrag.

+2/-0

PSVRijnwoude schreef op 30 november 2025 om 21:51:

Corinthians schreef op 30 november 2025 om 21:20:

Dan gaat het wel snel met de wachtlijst voor seizoenkaarthouders.

Dat valt toch wel mee? Dat is iets meer dan een procent per jaar. Vroeg of laat gaat iedereen een keer opzeggen, al dan niet gedwongen.

+1/-0

Hypo666crisy schreef op 01 december 2025 om 06:13:

Waar was de beveiliging? Al hoor je vaak dat het er al weken ligt... hoe dan??

Hoe dit te stoppen? m.i. gewoon een 0-3 nederlaag voor ajax. (of bij welke club het ook gebeurd).
Dat wil je als fanatieke supporter toch niet? TOCH?

Dat is het probleem.. De beveiliging op de F-side wordt geregeld door... De F-side...

Ajax is daar letterlijk geen baas in eigen huis (al zijn ze dat sowieso niet, omdat de ArenA niet hun eigendom is).
Gevolg is dat de F-side zelf bepaalt wat ze daar doen. En dan krijg je dit..

+1/-0

Ajax zit momenteel op alle fronten in de problemen. De clubleiding, de technische staf, de spelersgroep, en nu zelfs de supporters.

Elke week is er wel iets mis. Als het niet om de resultaten gaat, dan is het wel het wangedrag van de fans.

+1/-0

'No one likes us we don't care'

Dat is de reactie van de F-side... 50.000 mensen in het stadion gedupeerd, sponsoren benadeeld, imago schade en ga zo maar door.

Echt.. wat weerhoudt een club ervan (in dit geval Ajax) om dit soort idioten uit de stadions te bannen?

+2/-0

Voor de spelers van Ajax is het wel fijn. Worden ze een keer niet uitgescholden/uitgefloten.
Van mij hadden ze in Groningen mogen laten spelen voor 1200 supporters.

+1/-0

vaio schreef op 01 december 2025 om 10:29:

'No one likes us we don't care'

Dat is de reactie van de F-side... 50.000 mensen in het stadion gedupeerd, sponsoren benadeeld, imago schade en ga zo maar door.

Echt.. wat weerhoudt een club ervan (in dit geval Ajax) om dit soort idioten uit de stadions te bannen?

Dat weet jij ook wel; als ze daar ook maar één dader in de kraag grijpen krijgen ze bezoek aan huis of worden de kinderen op school lastig gevallen. Werkt daar allemaal net een tikkie anders dan bij ons in het gemoedelijke zuiden.

En ja, dat is daar een vrijbrief om te kunnen doen en laten wat ze wilden en willen!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 233 pagina's: 1 2 3 4 ... 228 229 230 231 232 233

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax