Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 242 pagina's: 1 2 3 4 ... 238 239 240 241 242

Ajax moet niet 1, niet 2, maar 3 ploegen inhalen in de strijd om P2. Met wedstrijden tegen NAC-uit, PSV, Utrecht en Heerenveen-uit in het verschiet hebben ze ook een aanzienlijk lastiger programma dan Feyenoord. Laat ik het zo zeggen: hoezeer ik Ajax de 2e plaats ook misgun, als ze hem nu nog weten te pakken, hebben ze het ook wel verdiend.

Twente heeft overigens het zwaarste programma van de top 5, met nog wedstrijden tegen NEC, PSV en AZ in het verschiet.

Ik ben zeer benieuwd wat er deze zomer in Amsterdam gaat gebeuren. Als ik weer eens een artikel lees dat ze Xavi of Guardiola gaan polsen voor de trainersvacature, dan lach ik me de ballen uit de broek. De kans is groter dat ze na de zomer weer een onbekende Spaanse trainer voor de groep staat en dat jongens als Wijndal, Gaaei, Van de Boomen en Mannsverk nog steeds onder contract staan. Gelukje voor Ajax is wel dat Ipswich Town op punt van promoveren staat en dat zou ertoe leiden dat de optie-tot-koop op Akpom gelicht zou moeten worden.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 14 april 2026 om 15:28:

Ik ben zeer benieuwd wat er deze zomer in Amsterdam gaat gebeuren. Als ik weer eens een artikel lees dat ze Xavi of Guardiola gaan polsen voor de trainersvacature, dan lach ik me de ballen uit de broek. De kans is groter dat ze na de zomer weer een onbekende Spaanse trainer voor de groep staat en dat jongens als Wijndal, Gaaei, Van de Boomen en Mannsverk nog steeds onder contract staan. Gelukje voor Ajax is wel dat Ipswich Town op punt van promoveren staat en dat zou ertoe leiden dat de optie-tot-koop op Akpom gelicht zou moeten worden.

De spelers waar clubs al jaren niet voor in de rij staan zullen ook dit jaar niet al te populair in de markt liggen veronderstel ik. Dat zal ze niet veel opleveren.
Grote aankopen vorig jaar (Itakura, Dolberg, Gloukh) hebben tot dusver denk ik ook niet gebracht waarop gehoopt was.
Mokio, Godts daarentegen zouden op de markt wel eens wat kunnen opleveren.
Jordi zal met een nagenoeg lege buidel op pad moeten, zie daar maar eens een kwalitatieve versterking mee op te halen. Al helemaal lastig als je nog geen idee hebt wie je volgend jaar voor de groep hebt staan.

+1/-0

Sowieso 1tje die Spaans spreekt, dat is het netwerk van junior.
Veel verder gaat het niet.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

forza vessem schreef op 14 april 2026 om 14:00:

Zonde dat NEC - Feyenoord gelijk werd. Brengt Ajax wel weer in de race om plek 2.

Vind het eigenlijk prima zo. Ze moeten nu minimaal 2, 3 en 4 punten inlopen om tweede te worden terwijl ze zelf het zwaarste programma hebben en dus is kans het groot dat ze gewoon vijfde blijven.
Laten we het hopen en dan AZ de beker.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 242 pagina's: 1 2 3 4 ... 238 239 240 241 242

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax