Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Historie » Steven Bergwijn

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Prima deal. Kan ie daar het logo kussen

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 28 januari 2020 om 10:39:

Oplopen tot 32 miljoen. Het grote geld is binnen. Not.

Sommigen hier zijn wel snel tevreden. Gezien wat Ajax meestal krijgt is het gewoon weinig. Zeker in de winterstop. Die PL clubs zwemmen in het geld.

Depay is geen vergelijking, want de markt is de laatste jaren veel hoger geworden.



Ajax krijgt inderdaad meer, maar die spelen achtereenvolgens ook finale Europa League en halve finale Champions League. Onze spelers kunnen nog niet winnen van FC Ociek.......

Lijkt me dat dat de verklaring is waarom wij minder krijgen dan Ajax.

 

+1/-0

Als ik fan van Tottenham zou zijn, dan zou ik er in ieder geval niet blij mee zijn om op dit moment superveel geld uit te geven voor een aanvaller die zelden scoort. Zijn waarde is puur op hoop gebaseerd, maar afgelopen jaar is er eigenlijk vrijwel geen vooruitgang geweest. Hij moet nu twee stappen tegelijk zetten om überhaupt aan te haken, laat staan van waarde zijn.
Daarentegen heeft hij wel een langlopend contract, maar daar heet TH niets aan.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daguardo schreef op 28 januari 2020 om 10:39:

Oplopen tot 32 miljoen. Het grote geld is binnen. Not.

Sommigen hier zijn wel snel tevreden. Gezien wat Ajax meestal krijgt is het gewoon weinig. Zeker in de winterstop. Die PL clubs zwemmen in het geld.

Depay is geen vergelijking, want de markt is de laatste jaren veel hoger geworden.



Ajax is een sterker merk, dat is al jaren zo.
Dat Depay geen echte vergelijking is ben ik met je eens, die was namelijk 2 klassen beter.
30 miljoen voor een aanvaller met niet al te indrukwekkende cijfers voor de nummer 5 van de eredivisie die Europees eigenlijk niets heeft laten zien en al een jaar geen progressie lijkt te boeken. 30 miljoen om al op tijd te investeren in je selectie voor komend seizoen. Prima deal zo.

 

+1/-0

Het enige wat ik zal missen is zijn afstandschot maar ook dat is al even terug dat hij daarmee scoorde.
Voor de rest al enige tijd geen enkele progressie in zijn spel maar uitsluitend progressie in de mate waarin hij irriteert
door zijn gekwelde blik en onvermogen zijn medespelers op sleeptouw te nemen.
Met zo veel talent had je toch een voortrekkersrol moeten pakken in het elftal en niet een beetje rondsloffen met een gezicht als een oorwurm.
Schone opruiming, zijn houdbaarheidsdatum was simpelweg bereikt.

 

+2/-0

Op twitter en psv.nl zijn de meeste mensen het er wel over eens dat dit een te laag bedrag is.

Wel toepasselijk trouwens, wat Bergwijn heeft geflikt. Het is net het jaar van de Rat geworden.

forumillustratie

 

+2/-0

Meer geld is altijd beter, maar al met al een prima deal voor een speler die PSV nooit bij de hand heeft genomen en dat ook niet kan. Hij is een jongen die heel goed in de schaduw van een ander kan spelen.

32 miljoen binnen, verder moeten Mo en Malen ook nog flink wat op gaan brengen. Wie niet mee wilt, gaat maar weg. Alles draait, net zoals in de tijd van Cocu, om het team en dan ontstaan er vanzelf leiderstypes of spelers die door ontwikkeling uiteindelijk boven de anderen uitstijgen. Ben klaar met dat individualisme. Wil Mo weg? Ga dan maar, wie volgt? Wegwezen.

Een sterke en ervaren as, energieke buitenspelers, pitbulls op de back en zakelijke spitsen. Die allemaal kunnen opereren als een team. Dan kunnen we verder kijken. Maar dit veredelde jeugdelftal mag niet al te lang meer verder bestaan.

 

+1/-0

Er waren veel factoren die hem duurder zouden moeten maken dan zijn marktwaarde en er waren veel factoren die hem goedkoper maakte. Beter gaat PSV snel wel presteren en Europees vlammen zodat Malen en Ihattaren ook niet voor minder dan hun waarde weg gaan.

Bergwijn heeft te weinig gescoord, kan eigenlijk enkel linksbuiten of in een 2 spitsensysteem met een statische spits en zat al aan de lange kant in onze selectie. Hij was klaar voor een volgende stap en ik denk dat Tottenham geen topkeuze is maar je kunt ook geen nee zeggen als ze langskomen.

Bedankt voor alles Stevie, jammer dat je op deze manier weg gaat en hopelijk zien we je niet a la Promes over 2 jaar in een Ajax shirt spelen.

 

+1/-0

Schijnt 32 te zijn, wat vrijwel zeker met bonussen oploopt tot 40. Dan zou het een prima deal zijn.

 

+1/-0

Ik dacht dat ED schreef 30 + 2 miljoen bonus

 

+1/-0

Die 32 zou inclusief bonussen zijn ja. Dat is eigenlijk iets te weinig. Gezien de onderhandelingspositie en het rampjaar dat we doormaken is het echter niet verrassend. Komt nog bij dat ook Bergwijn zelf zich niet aan de malaise kan onttrekken.

 

+2/-0

Schiet die zak 'm er nu wel in.

Aii, geblesseerd. Da's sneu :\(. Was wel een te gek debuut, natuurlijk.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 februari 2020, 19:04:07.

 

+1/-0

Inderdaad - hier kan hij het ineens wel. Geeft aan dat het probleem bij PSV vooral mentaal is.

 

+1/-0

Het is niet anders, na een goed seizoen hier, een sterk EK, en gunstig contract hadden we in de zomer 20 miljoen meer kunnen hebben. Het is zaak om Ihattaren en Malen niet hetzelfde te laten overkomen.

Ik vind eigenlijk Bergwijn niet super geschikt voor de PL maar fijn dat hij een mooie start heeft gemaakt. Ik gun het hem natuurlijk van harte.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 28 januari 2020 om 11:19:

Als ik fan van Tottenham zou zijn, dan zou ik er in ieder geval niet blij mee zijn om op dit moment superveel geld uit te geven voor een aanvaller die zelden scoort. Zijn waarde is puur op hoop gebaseerd, maar afgelopen jaar is er eigenlijk vrijwel geen vooruitgang geweest. Hij moet nu twee stappen tegelijk zetten om überhaupt aan te haken, laat staan van waarde zijn. (...)



De Tottenham thuisshirts met zijn naam erop waren al snel uitverkocht :D

Stevie veel succes in de Premier League. Na bijna 10 jaar PSV, waarvan 5 jaar bij het eerste en 3 landstitels is dit een mooie stap omhoog!

Ik baal wel van het moment en de situatie waarin deze stap is gezet. Na het vertrek van Lozano en De Jong in de zomer, de blessure van Malen en het vertrek van Stevie en Pereiro is PSV in iets meer als een half jaar veel te veel doelpuntenmakers kwijtgeraakt. We zijn nu afhankelijk van jeugdspelers die zich nog moeten bewijzen, een Portugees die al jaren (te) weinig scoort en een Griek die vooral opvalt door zijn baard.

 

+1/-0

Prima begin natuurlijk, maar ik wil nog weleens zien hoe hij het over een wat langere termijn gaat doen bij Spurs. Lozano had ook een droomdebuut bij Napoli maar is daar inmiddels ook ver weggezakt. Ik vind 32 miljoen voor deze speler, die vanaf begin 2019 een jaar lang chagrijnig en ongemotiveerd bij ons heeft rondgelopen, nog steeds een hartstikke mooi bedrag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 03 februari 2020 om 12:20:

Het is niet anders, na een goed seizoen hier, een sterk EK, en gunstig contract hadden we in de zomer 20 miljoen meer kunnen hebben.


Welk goed seizoen hier? Was hij in die laatste 14 competitiewedstrijden en 0 in Europa en beker wel ineens opgestaan en het verschil gemaakt? Geloof je dat nu echt?

 

+1/-0

Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat niemand zich momenteel aan de malaise kan onttrekken. Net zoals middelmaat zich andersom bij goede prestaties op kan trekken aan de bovengemiddeld getalenteerde spelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Klompje schreef op 04 februari 2020 om 07:10:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 03 februari 2020 om 12:20:

Het is niet anders, na een goed seizoen hier, een sterk EK, en gunstig contract hadden we in de zomer 20 miljoen meer kunnen hebben.


Welk goed seizoen hier? Was hij in die laatste 14 competitiewedstrijden en 0 in Europa en beker wel ineens opgestaan en het verschil gemaakt? Geloof je dat nu echt?



Daarnaast, leuk dat hij een schitterende goal maakt maar laten we eerst maar eens afwachten of hij daar gaat slagen. Mourinho is nou niet de makkelijkste trainer voor jonge spelers die uit een kleine competitie komen. Die grijpt al snel terug op ervaren rotten....

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

PSV Forum » Historie » Steven Bergwijn