Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 22 januari 2022 om 17:26:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 21 januari 2022 om 11:29:
Ik begijp ook niet waarom supporters boos op Ihattaren zijn...


Frustratie, teleurstelling wellicht?
Omdat een van onze jeugdspelers met het meeste potentie van de afgelopen jaren onze club in een slecht daglicht plaatst?
Ik snap het wel..



Ik snap het ook wel, niemand is groter dan de clup, ook een ventje van net 18 niet die dacht alles te kunnen doen op zijn manier.
Wat dacht hij, ik ben Romario?

 

+1/-0

Schmidt heeft meermaals aangegeven dat hij Ihattaren helemaal niet zo goed vindt. Dat hij alle ophef rondom hem in ons land niet zo goed begrijpt. Wij hebben zelf kunnen constateren dat meneer niet de mentaliteit heeft die nodig is voor een topsporter. Knipper 2x met je ogen en hij is weer 20kg aangekomen.

Ik kan er niet mee zitten dat hij naar Ajax gaat, want hij gaat daar toch niet slagen. Hij gaat hooguit voor onrust zorgen en dat juich ik dan weer wel toe.

 

+3/-0

Daar ben ik niet zo zeker van. Hij zal absoluut aan zichzelf moeten werken en dan over een langere periode dan dat hij tot nu toe heeft gedaan (remember de omhelzing met Schmidt?).

Ik heb er nog steeds geen enkel geloof in dat deze jongen ooit een topper gaat worden, maar als er één plek is die hem een reset kan geven, dan is het bij Ajax.

 

+1/-0

Dan zal hij minimaal de eerste maanden toch moeten accepteren dat er betere spelers op zijn positie staan. En dat snappen wij allemaal, maar of het in meneer zijn hoofd ook zo werkt?

We gaan het zien.

 

+1/-0

Doe deze maar in de prullenbak. Was een oud speler nu gewoon een ajacied.

 

+1/-0

Eerst fase euforie! Is in de hemel terecht gekomen zegt hij.
Dan het harde optrainen. Ben benieuwd of hij dit seizoen nog bij de selectie komt.
Volgend seizoen een keer een geweldige wedstrijd en denkt dat hij god is. Dan de deceptie als hij ook in Amsterdam geen basisplaats afdwingt omdat hij nou eenmaal geen topsport mentaliteit heeft.
Uiteindelijk een Labyadje.....de speler die ooit een grote belofte leek, maar het nooit waargemaakt heeft.
Maar wel de zakken goed gevuld.

 

+4/-0

Ja, Jong Ajax heeft best een aardig team. Daar speel je je niet zomaar in de basis.

 

+1/-0

Ik ga er vanuit dat hij ook daar weer gaat falen. Heeft gewoon niet de juiste mentaliteit en discipline. Hopelijk gaat hij zich daar net zo misdragen als bij ons.

 

+1/-0

Uitstekende deal...laat hem daar maar bankzitten en hangen.... https://ajax.supporters.nl/nieuws/artikel/50909/Officieel-Ajax-bevestigt-komst-van-Mohamed-Ihattarenlink

 

+1/-0

Het klinkt bijna als een vooropgezet plan. Een half jaar geleden wilde psv hem absoluut niet naar Ajax laten gaan. Wellicht dat er slimmer met clausules moet worden gewerkt. Dat Juve tien miljoen bonus betaalt als de speler binnen twee jaar aan Ajax wordt verkocht. Het gaat mij allemaal iets te eenvoudig dit

 

+1/-0

Dat idee heb ik dus ook.... en je zal zien dat ie nu wel zijn best gaat doen en in ene, in alle media, de beste ooit is en PSV aan het eind de schlemiel van de klas.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 31 januari 2022 om 07:27:

Dat idee heb ik dus ook.... en je zal zien dat ie nu wel zijn best gaat doen en in ene, in alle media, de beste ooit is en PSV aan het eind de schlemiel van de klas.



Wat had PSV hierin anders moeten doen? Een speler die moeite heeft met zich te bewijzen maakt het zichzelf vrij onmogelijk om wel die plek in het elftal te krijgen.

Wellicht had PSV niet voor de trainer Schmidt moeten kiezen omdat de verwachte speelstijl niet optimaal past bij het grootste talent uit de opleiding maar ook dat is een vrij risicovolle keuze.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 31 januari 2022 om 07:27:

Dat idee heb ik dus ook.... en je zal zien dat ie nu wel zijn best gaat doen en in ene, in alle media, de beste ooit is en PSV aan het eind de schlemiel van de klas.



Ik ben hier niet zo bang voor: hoeveel talenten met problemen ken jij die na een transfer ineens het wel op de rit hadden qua mentaliteit? Ik kan er echt niet 1 bedenken. Ik ken wel een hele rits die voor problemen bleven zorgen of waar we vervolgens niks meer van hoorden.

Daarom mag hij lekker trainen daar in Amsterdam en na 2 potjes bij Jong Ajax zich daar te goed voor voelen. Of zou hij straks ineens gaan vinden dat het terecht is dat hij lager in de pikorde staat dan pak-m-beet Davy Klaassen?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

napo schreef op 31 januari 2022 om 08:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 31 januari 2022 om 07:27:

Dat idee heb ik dus ook.... en je zal zien dat ie nu wel zijn best gaat doen en in ene, in alle media, de beste ooit is en PSV aan het eind de schlemiel van de klas.



Wat had PSV hierin anders moeten doen? Een speler die moeite heeft met zich te bewijzen maakt het zichzelf vrij onmogelijk om wel die plek in het elftal te krijgen.

Wellicht had PSV niet voor de trainer Schmidt moeten kiezen omdat de verwachte speelstijl niet optimaal past bij het grootste talent uit de opleiding maar ook dat is een vrij risicovolle keuze.



Ik neem PSV ook niks kwalijk, die hebben er idd alles aan gedaan daarom vermoed ik ook opzet van Mo zijn kant.

En zul je zien dat ie in ene wel de discipline heeft en dat de kenners dus weer kunnen roepen dat het toch echt aan PSV danwel Schmidt heeft gelegen.

En ken ik een talent die dat wel gelukt is? Nee, en daarom kan Mo dus wel de uitzondering op die regel zijn.

 

+1/-0

Er zijn natuurlijk wel spelers die als tiener dwars lagen en nadien alsnog schitterden, denk aan Van Persie.
Natuurlijk was die niet tot het absolute dieptepunt gezakt en ongetraind, te zwaar en onvindbaar.
Met wat 'vriendjes" om hem heen en een coach die 'm wel kan raken zie ik het nog wel gebeuren als hij de knop kan omzetten.
En waarom zou hij dat niet kunnen als hij oneens een positieve vibe krijgt.
Ik snap PSV in hun opzet hem elders opnieuw te laten starten als het met Schmidt niet botert maar waarom verkopen?
Natuurlijk 2 miljoen is serieus geld maar als je hem aan de praat krijgt, levert hij er zo een veelvoud op.
Ik denk nog steeds dat Ajax zich over 2 seizoenen suf lacht en dat het een gevalletje Huntelaar wordt.....

 

+1/-0

Wat hadden ze dan moeten doen? Zijn contract liep af en hij wilde niet verlengen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 31 januari 2022 om 09:39:
Ik snap PSV in hun opzet hem elders opnieuw te laten starten als het met Schmidt niet botert maar waarom verkopen?



Als een speler een aflopend contract heeft, het tussen de trainer en speler niet goed loopt en er voor de speler weinig perspectief lijkt te zijn binnen de club (door legio factoren) is de kans klein dat hij zou bijtekenen. Dan kan hij zijn contract uitdienen en dus niets oploeveren.

Dat een andere club dan kan "profiteren" is een feit maar realistisch gezien heb je weinig andere opties. je kan de speler niet forceren te tekenen en dan is de enige manier om er iets aan te verdienen een verkoop.

 

+1/-0

Wij waren zo blij dat we ervan af waren, bij Sampdoria en Juventus hebben ze hem nooit gezien en vervolgens zit ie zonder club en 3/4 jaar geen wedstrijd gespeeld. Ajax lijkt nu, als ik de NL media mag geloven, een GOUDEN zet gedaan door hem te huren en hem eventueel voor 2 miljoen over te nemen. Als dat zo'n gouden zet was dan hadden ze beter een half jaar eerder het dubbele kunnen betalen want dan hadden ze hem ook gehad.

Ik durf niet te zeggen dat dit een groot drama wordt bij Ajax en ook niet dat ze aan hem gaan vedienen zowel sportief als financieel. Het zou voor mij persoonlijk als pijnlijk voelen als Ajax heel veel meer potentie eruit weet te krijgen dan PSV kreeg. Niet omdat PSV iets niet goed heeft gedaan maar omdat de kaarten gewoon zo zijn gevallen en Ajax nu de gelukkige kan zijn. Als hij voor Feyenoord had gekozen dan had ik daar 20x minder moeite mee gehad en met AZ had ik het hem nog gegund ook.

Vanuit Mo is het simpel. Gewoon een jaar netjes trainen, eten en jezelf ontwikkelen en dan is het vooruitzicht dat je uiteindelijk je voetballeven een laatste kans kan geven.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 31 januari 2022 om 10:38:


Het zou voor mij persoonlijk als pijnlijk voelen als Ajax heel veel meer potentie eruit weet te krijgen dan PSV kreeg. Niet omdat PSV iets niet goed heeft gedaan maar omdat de kaarten gewoon zo zijn gevallen en Ajax nu de gelukkige kan zijn.

Vanuit Mo is het simpel. Gewoon een jaar netjes trainen, eten en jezelf ontwikkelen en dan is het vooruitzicht dat je uiteindelijk je voetballeven een laatste kans kan geven.




In het hele gedoe rond hem is de timing voor PSV gewoon uiterst ongelukkig geweest.
Bij Van Bommel nog de groeibriljant, niet fit terug na de zomer en terecht bij RS op de bank maar na de herkansing 'm wel in de armen vliegen.
Kort daarna compleet dwars worden. Mijn conclusie is dat er iets in 'm is geknakt op het moment dat hij wel fit was en lijdzaam moest toezien hoe 2e garnituur als Thomas wél mocht invallen en hij op de bank zat te verpieteren wetend dat hij juist het type speler was die we nodig hadden. Ik denk dat dat het moment is geweest dat hij besloot dat iedereen kon verrekken en dat hij er klaar mee was. Zijn trots speelde hem parten.
Niemand kan beoordelen wat er was gebeurd als hij toen wel weer een rol had kunnen spelen, maar bijtekenen was in dat geval wellicht een optie geweest.
Hem daar laten zakken heeft hij RS/PSV zo zwaar aangerekend dat we nu in de huidige situatie zitten; ik deel je mening dus niet dat PSV daar alles goed heeft gedaan.
Na die betreffende wedstrijd had men RS mogen aanspreken op het niet inbrengen van Mo gewoon omdat het op dat moment mogelijk nog je kapitaal op het veld kon zijn.
Ik breek zeker geen lans voor zijn gedrag wat ik 100% afkeur maar iemand die net 20 is, bestempelen als helemaal afgedaan gaat me ook ver.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 54 pagina's: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54

PSV Forum » Historie » Mohamed Ihattaren