DieKaleMan
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Wist ik het maar
Vak: -
Forumreacties: 85
Reg.: 18 augustus 2011
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 22 januari 2022 om 17:26:
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 21 januari 2022 om 11:29:
Ik begijp ook niet waarom supporters boos op Ihattaren zijn...
Frustratie, teleurstelling wellicht?
Omdat een van onze jeugdspelers met het meeste potentie van de afgelopen jaren onze club in een slecht daglicht plaatst?
Ik snap het wel..
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
Schmidt heeft meermaals aangegeven dat hij Ihattaren helemaal niet zo goed vindt. Dat hij alle ophef rondom hem in ons land niet zo goed begrijpt. Wij hebben zelf kunnen constateren dat meneer niet de mentaliteit heeft die nodig is voor een topsporter. Knipper 2x met je ogen en hij is weer 20kg aangekomen.
Ik kan er niet mee zitten dat hij naar Ajax gaat, want hij gaat daar toch niet slagen. Hij gaat hooguit voor onrust zorgen en dat juich ik dan weer wel toe.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Daar ben ik niet zo zeker van. Hij zal absoluut aan zichzelf moeten werken en dan over een langere periode dan dat hij tot nu toe heeft gedaan (remember de omhelzing met Schmidt?).
Ik heb er nog steeds geen enkel geloof in dat deze jongen ooit een topper gaat worden, maar als er één plek is die hem een reset kan geven, dan is het bij Ajax.
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
Z. on de Bok
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 372
Reg.: 19 juli 2017
romario4wethoudervanjuine
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 39.431
Reg.: 24 mei 2001
Eerst fase euforie! Is in de hemel terecht gekomen zegt hij.
Dan het harde optrainen. Ben benieuwd of hij dit seizoen nog bij de selectie komt.
Volgend seizoen een keer een geweldige wedstrijd en denkt dat hij god is. Dan de deceptie als hij ook in Amsterdam geen basisplaats afdwingt omdat hij nou eenmaal geen topsport mentaliteit heeft.
Uiteindelijk een Labyadje.....de speler die ooit een grote belofte leek, maar het nooit waargemaakt heeft.
Maar wel de zakken goed gevuld.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
tilbopsver
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Uit: Tilburg
Forumreacties: 18
Reg.: 15 januari 2022
Uitstekende deal...laat hem daar maar bankzitten en hangen.... https://ajax.supporters.nl/nieuws/artikel/50909/Officieel-Ajax-bevestigt-komst-van-Mohamed-Ihattarenlink
Het klinkt bijna als een vooropgezet plan. Een half jaar geleden wilde psv hem absoluut niet naar Ajax laten gaan. Wellicht dat er slimmer met clausules moet worden gewerkt. Dat Juve tien miljoen bonus betaalt als de speler binnen twee jaar aan Ajax wordt verkocht. Het gaat mij allemaal iets te eenvoudig dit
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
open/sluit de onderstaande quote:Hypo666crisy schreef op 31 januari 2022 om 07:27:
Dat idee heb ik dus ook.... en je zal zien dat ie nu wel zijn best gaat doen en in ene, in alle media, de beste ooit is en PSV aan het eind de schlemiel van de klas.
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:Hypo666crisy schreef op 31 januari 2022 om 07:27:
Dat idee heb ik dus ook.... en je zal zien dat ie nu wel zijn best gaat doen en in ene, in alle media, de beste ooit is en PSV aan het eind de schlemiel van de klas.
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
open/sluit de onderstaande quote:napo schreef op 31 januari 2022 om 08:18:
Wat had PSV hierin anders moeten doen? Een speler die moeite heeft met zich te bewijzen maakt het zichzelf vrij onmogelijk om wel die plek in het elftal te krijgen.
Wellicht had PSV niet voor de trainer Schmidt moeten kiezen omdat de verwachte speelstijl niet optimaal past bij het grootste talent uit de opleiding maar ook dat is een vrij risicovolle keuze.
Guppie
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Noord - PR
Forumreacties: 325
Reg.: 25 oktober 2012
Er zijn natuurlijk wel spelers die als tiener dwars lagen en nadien alsnog schitterden, denk aan Van Persie.
Natuurlijk was die niet tot het absolute dieptepunt gezakt en ongetraind, te zwaar en onvindbaar.
Met wat 'vriendjes" om hem heen en een coach die 'm wel kan raken zie ik het nog wel gebeuren als hij de knop kan omzetten.
En waarom zou hij dat niet kunnen als hij oneens een positieve vibe krijgt.
Ik snap PSV in hun opzet hem elders opnieuw te laten starten als het met Schmidt niet botert maar waarom verkopen?
Natuurlijk 2 miljoen is serieus geld maar als je hem aan de praat krijgt, levert hij er zo een veelvoud op.
Ik denk nog steeds dat Ajax zich over 2 seizoenen suf lacht en dat het een gevalletje Huntelaar wordt.....
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Guppie schreef op 31 januari 2022 om 09:39:
Ik snap PSV in hun opzet hem elders opnieuw te laten starten als het met Schmidt niet botert maar waarom verkopen?
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Wij waren zo blij dat we ervan af waren, bij Sampdoria en Juventus hebben ze hem nooit gezien en vervolgens zit ie zonder club en 3/4 jaar geen wedstrijd gespeeld. Ajax lijkt nu, als ik de NL media mag geloven, een GOUDEN zet gedaan door hem te huren en hem eventueel voor 2 miljoen over te nemen. Als dat zo'n gouden zet was dan hadden ze beter een half jaar eerder het dubbele kunnen betalen want dan hadden ze hem ook gehad.
Ik durf niet te zeggen dat dit een groot drama wordt bij Ajax en ook niet dat ze aan hem gaan vedienen zowel sportief als financieel. Het zou voor mij persoonlijk als pijnlijk voelen als Ajax heel veel meer potentie eruit weet te krijgen dan PSV kreeg. Niet omdat PSV iets niet goed heeft gedaan maar omdat de kaarten gewoon zo zijn gevallen en Ajax nu de gelukkige kan zijn. Als hij voor Feyenoord had gekozen dan had ik daar 20x minder moeite mee gehad en met AZ had ik het hem nog gegund ook.
Vanuit Mo is het simpel. Gewoon een jaar netjes trainen, eten en jezelf ontwikkelen en dan is het vooruitzicht dat je uiteindelijk je voetballeven een laatste kans kan geven.
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
wat dat betreft is de column van Hugo Borst de spijker op de kop:
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/br-column-hugo-borst-laatste-kans-bij-ajax-mo-ihattaren-heeft-bij-psv-1001-kansen-gehad-en-hij-heeft-ze-niet-gepakt-br~af8aaf8a/link
Guppie
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Noord - PR
Forumreacties: 325
Reg.: 25 oktober 2012
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 31 januari 2022 om 10:38:
Het zou voor mij persoonlijk als pijnlijk voelen als Ajax heel veel meer potentie eruit weet te krijgen dan PSV kreeg. Niet omdat PSV iets niet goed heeft gedaan maar omdat de kaarten gewoon zo zijn gevallen en Ajax nu de gelukkige kan zijn.
Vanuit Mo is het simpel. Gewoon een jaar netjes trainen, eten en jezelf ontwikkelen en dan is het vooruitzicht dat je uiteindelijk je voetballeven een laatste kans kan geven.