Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Nieuwe trainer

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 24 25 26 27 28

Aan welke trainers denk jij dan want die vraag ontloop je handig..... ;)
Bovendien vraag ik me af wat de toegevoegde waarde is van een derde plek op 5 punten van AZ en Ajax? Denk je dat VB geen derde zou zijn geworden met een aankoop in de winter? Dan had je hem ook kunnen laten zitten als je daar tevreden mee bent en hem zeggen dat hij miv volgend seizoen niet meer voor de groep staat.

Ik snap je bedenkingen bij het beoordelen van Slot op een half jaar, maar misschien moet je net als bij spelers met een potentieel talent een gokje wagen. Wacht je tot een trainer "het" bewezen heeft dan ben je te laat. Het is natuurlijk niet meer zo dat PSV straks zonder CL-voetbal voor elke trainer het Eldorado is.
Je zou kunnen zeggen dat VB ook zo'n gokje was maar daar denk ik anders over als je zelf de kans hebt gehad om hem op te leiden. Dan heb je daar steken laten vallen en ben je mede schuldig.
Wat voor Slot zou kunnen spreken is zijn aanvallende voetbal en beschaafde optreden in de media. Wel helpt het natuurlijk dat hij een handvol talenten in zijn ploeg heeft.
De opmerking dat de AZ-spelers bij hun nieuwe club minder zullen gaan presteren is redelijk makkelijk. Dat hebben m.u.v. Frenkie de Jong zo goed als alle Nederlandse spelers gedaan in hun eerste jaar bij een grotere club.

 

+1/-0

Als PSV Fraser zou kunnen strikken voor het nieuwe seizoen ben ik best tevreden. Bosz als hij ontslagen wordt zou ook kunnen maar die kans is niet zo groot en voor de rest zou ik het niet weten.

Het punt is dat Slot geen tegenslag heeft gekend in zijn resultaten, let wel met het stadion gebeuren wel maar dat heeft ze uiteindelijk geen windeieren gelegd, en dus is nu nog niet mogelijk om hem te beoordelen. Als je een gokje wil nemen kun je ook aan van Nistelrooij denken maar die heeft de ervaring niet (net als Slot) dus doe je het niet.

Aanvallend voetbal is naar mijn mening overrated, ik wil resultaten, spelers die beter worden en dan wordt het voetbal vanzelf beter.

 

+1/-0

Na twee keer een jonge, onervaren trainer moet er nu weer eens een ervaren iemand komen. Namen weet ik ook even niet, maar het mag ook best eens een buitenlander zijn. Als hij zich maar al bewezen heeft op een goed nivo.

 

+2/-0

Ik ben geen voorstander van een buitenlandse trainer, aangezien die waarschijnlijk de club niet kent, de spelers niet kent en geen nederlands spreekt. Maar er zijn ook weinig goede nederlandse trainers die ik graag zou zien komen.
Indien Nederland een heel slecht EK speelt is Koeman misschien een optie.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 17 december 2019 om 21:01:

Ik ben geen voorstander van een buitenlandse trainer, aangezien die waarschijnlijk de club niet kent, de spelers niet kent en geen nederlands spreekt. Maar er zijn ook weinig goede nederlandse trainers die ik graag zou zien komen.
Indien Nederland een heel slecht EK speelt is Koeman misschien een optie.




:D :D :D Vriend , hoeveel spelers in ons PSV denk je dat alleen Nederlands spreekt :D :D :D

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

UsWilly schreef op 17 december 2019 om 23:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 17 december 2019 om 21:01:

Ik ben geen voorstander van een buitenlandse trainer, aangezien die waarschijnlijk de club niet kent, de spelers niet kent en geen nederlands spreekt. Maar er zijn ook weinig goede nederlandse trainers die ik graag zou zien komen.
Indien Nederland een heel slecht EK speelt is Koeman misschien een optie.




:D :D :D Vriend , hoeveel spelers in ons PSV denk je dat alleen Nederlands spreekt :D :D :D



Het gaat niet alleen om communicatie met de spelers, maar ook met de rest van de staf en organisatie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 17 december 2019 om 23:30:

open/sluit de onderstaande quote:

UsWilly schreef op 17 december 2019 om 23:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 17 december 2019 om 21:01:

Ik ben geen voorstander van een buitenlandse trainer, aangezien die waarschijnlijk de club niet kent, de spelers niet kent en geen nederlands spreekt. Maar er zijn ook weinig goede nederlandse trainers die ik graag zou zien komen.
Indien Nederland een heel slecht EK speelt is Koeman misschien een optie.




:D :D :D Vriend , hoeveel spelers in ons PSV denk je dat alleen Nederlands spreekt :D :D :D



Het gaat niet alleen om communicatie met de spelers, maar ook met de rest van de staf en organisatie.



Dit is 2019 .

 

+1/-0

Taal en de kennis van de eredivisie vind ik niet te onderschatten.

 

+1/-0

Dit is niet meer te redden voor geen 1 trainer. Tegen amateurs niet kunnen winnen na 90 minuten. JdJ bedankt voor de selectie.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 18 december 2019 om 23:47:

Dit is niet meer te redden voor geen 1 trainer. Tegen amateurs niet kunnen winnen na 90 minuten. JdJ bedankt voor de selectie.



Niet na 2 dagen nee. Of had je serieus verwacht dat het vandaag opeens allemaal veel beter zou zijn?

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 18 december 2019 om 23:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 18 december 2019 om 23:47:

Dit is niet meer te redden voor geen 1 trainer. Tegen amateurs niet kunnen winnen na 90 minuten. JdJ bedankt voor de selectie.



Niet na 2 dagen nee. Of had je serieus verwacht dat het vandaag opeens allemaal veel beter zou zijn?



In iedergeval beleving. Zelfs dat miste ik.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 20 december 2019 om 21:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Z. on de Bok schreef op 18 december 2019 om 23:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 18 december 2019 om 23:47:

Dit is niet meer te redden voor geen 1 trainer. Tegen amateurs niet kunnen winnen na 90 minuten. JdJ bedankt voor de selectie.



Niet na 2 dagen nee. Of had je serieus verwacht dat het vandaag opeens allemaal veel beter zou zijn?



In iedergeval beleving. Zelfs dat miste ik.



Want dat is in 2 dagen te repareren? Alle negativiteit uit het hele team in 2 dagen?
Ik ben erg benieuwd hoe jij denkt dat een trainer dat kan/moet doen.

 

+1/-1

Lastige opgave, kan me niet voorstellen dat dit ook een eitje voor Gerbrands en de Jong is. Er is van uit gegaan dat van Bommel zou gaan slagen, ook gezien hoe lang het duurde voordat hij werd ontslagen. Heel tricky, want de ervaring leert dat wanneer je echt denkt dat het helemaal geweldig gaat worden, dat meestal niet het geval is. En wanneer je vanuit pure nuchterheid en realisme handelt, dat vaak tot betere resultaten leidt. Iedereen was in de tijd van Cocu lyrisch over de gedachte dat van Bommel en van Marwijk het zouden overnemen, terwijl ik dit echt al aan voelde komen.

Ik hoop dat PSV voor een intelligente en nuchtere trainer gaat, niet per se een blikvanger. Iemand die al moeilijke periodes heeft doorgemaakt, nu liever geen jonge trainer. Slot valt voor mij af, daar gaat alles me te goed af op dit moment. Buitenlands maakt me echt niet uit, als iemand maar ook oog heeft voor de opleiding en het aandurft om jonge talenten te brengen. Echter niet erin doorslaat zoals Bommel.

Prestaties, resultaten en consistentie daarin, dat is belangrijk. Ik vond echt alles aan van Bommel goed, behalve zijn kijk op de prestaties. Je kunt niet telkens complimenteus zijn als je zo vaak geen punten pakt. Je MOET winnen, het is geen vrijblijvend iets.

 

+2/-0

Denk dat ze uiteindelijk niemand kunnen vinden en dan met Faber doorgaan.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Zizou schreef op 20 december 2019 om 23:09:

Denk dat ze uiteindelijk niemand kunnen vinden en dan met Faber doorgaan.




Dat denk ik ook, ik zou de trainer van Willem 2 graag terug zien

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gladbach/Psvfan schreef op 21 december 2019 om 08:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Zizou schreef op 20 december 2019 om 23:09:

Denk dat ze uiteindelijk niemand kunnen vinden en dan met Faber doorgaan.




Dat denk ik ook, ik zou de trainer van Willem 2 graag terug zien



Zou die een stapje terug willen doen ? Het zal moeilijk zat worden om iemand te vinden. Trainer gladbach is ook een goeie :D maar die zal ook niet willen.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 21 december 2019 om 14:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Gladbach/Psvfan schreef op 21 december 2019 om 08:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Zizou schreef op 20 december 2019 om 23:09:

Denk dat ze uiteindelijk niemand kunnen vinden en dan met Faber doorgaan.




Dat denk ik ook, ik zou de trainer van Willem 2 graag terug zien



Zou die een stapje terug willen doen ? Het zal moeilijk zat worden om iemand te vinden. Trainer gladbach is ook een goeie :D maar die zal ook niet willen.




Nee met alle respect maar BMG is in alles een grotere club dan PSV, ik was er vd week nog GEWELDIG !! Hoorde bosz of Schreuder maar die gaan echt niet komen vanuit de Bundesliga.
Die van Willem 2 is een goede, die van az zal wel naar Ajax gaan

 

+1/-0

Ik denk dat het ook niet zo makkelijk is om een goede nieuwe trainer te vinden.
Jarenlang was er het standaard lijstje met nederlandse trainers die in aanmerking zouden kunnen komen. Advocaat, Hiddink, Van Gaal, Adriaanse, Van Marwijk, Stevens, Ten Cate enz. Inmiddels is dat vergane glorie en is bijna iedereen met pensioen.
Het nieuwe lijstje is (nog) niet van dezelfde (zekere) kwaliteit en stukken minder lang. Koeman, Bosz, Cocu, Ten Hag, Fraser(?), Koster(?).

Het zal hoe dan ook, voor sommige mensen, wel weer de schuld van De Jong/Gerbrands zijn als het niet wil lukken om een nieuwe coach te halen, die ook nog eens succesvol is, terwijl het wederom allemaal niet zo makkelijk is als dat het lijkt.

 

+1/-0

Misschien Wim Jonk,anders koster of fraser lijkt me ook een goeie!

 

+1/-0

Pochettino zoekt een nieuwe baan..
Of Cocu, die haalt de kerst in Engeland niet..

Dit bericht is gewijzigd op 21 december 2019, 22:37:49.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 24 25 26 27 28

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Nieuwe trainer