Vak: Oost - WW
Forumreacties: 5.322
Reg.: 29 juli 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:PSValtijd1 schreef op 03 januari 2026 om 13:12:
Op zich is het niet raar dat Bosz verder kijkt, want wsl wordt hij 3 x op rij kampioen, iets wat alleen Guus Hiddink ooit deed bij ons PSV.
En eerlijk gezegd, denk ik dat het misschien wel goed is als er een nieuwe trainer komt na 3 jaar Bosz. Ook daar geldt de wet van nieuw bloed en verzadiging ligt tevens op de loer. Wat hij heeft neergezet bij PSV is geweldig en hij schaart zich daarmee bij de beste 3 trainers die onze club ooit had, dus daar ben ik hem nu al zeer dankbaar voor!
De volgende trainer komt sowieso in een gespreid bedje met al die kwaliteit in de selectie en in de top van de club...
Dus eigenlijk maak ik me daar niet zoveel zorgen om, en reken maar dat er een aantal trainers staan te trappelen om Peter op te volgen...
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.311
Reg.: 30 november 2007
open/sluit de onderstaande quote:Ik zou persoonlijk dan wel zoeken naar een nieuwe coach met een vergelijkbare visie. Misschien is dit het juiste moment voor Dick Schreuder. Ervaring opgedaan op verschillende niveaus. Gretig. Kleeft hetzelfde stigma aan als aan Bosz toen hij kwam (kamikaze), maar kan hier juist ook gaan finetunen aan die tactiek (restverdediging etc). Kun je weer 3/4 jaar vooruit, afhankelijk van de resultaten. En Stewart en Brands kunnen hem daarin ondersteunen.
Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.171
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 06 januari 2026 om 19:12:
open/sluit de onderstaande quote:Ik zou persoonlijk dan wel zoeken naar een nieuwe coach met een vergelijkbare visie. Misschien is dit het juiste moment voor Dick Schreuder. Ervaring opgedaan op verschillende niveaus. Gretig. Kleeft hetzelfde stigma aan als aan Bosz toen hij kwam (kamikaze), maar kan hier juist ook gaan finetunen aan die tactiek (restverdediging etc). Kun je weer 3/4 jaar vooruit, afhankelijk van de resultaten. En Stewart en Brands kunnen hem daarin ondersteunen.
Ik wil leuk voetbal zien en was daarom ook fel voorstander van Bosz. Wie het nu moet worden weet ik nog niet precies. Maar duidelijk is dat 'ie in het verlengde van Bosz moet liggen.
PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Peter Bosz