Vak: Oost - WW
Forumreacties: 5.323
Reg.: 29 juli 2005
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu PSV-Bayern München
Man van de Wedstrijd PSV-NAC Breda: -
open/sluit de onderstaande quote:PSValtijd1 schreef op 03 januari 2026 om 13:12:
Op zich is het niet raar dat Bosz verder kijkt, want wsl wordt hij 3 x op rij kampioen, iets wat alleen Guus Hiddink ooit deed bij ons PSV.
En eerlijk gezegd, denk ik dat het misschien wel goed is als er een nieuwe trainer komt na 3 jaar Bosz. Ook daar geldt de wet van nieuw bloed en verzadiging ligt tevens op de loer. Wat hij heeft neergezet bij PSV is geweldig en hij schaart zich daarmee bij de beste 3 trainers die onze club ooit had, dus daar ben ik hem nu al zeer dankbaar voor!
De volgende trainer komt sowieso in een gespreid bedje met al die kwaliteit in de selectie en in de top van de club...
Dus eigenlijk maak ik me daar niet zoveel zorgen om, en reken maar dat er een aantal trainers staan te trappelen om Peter op te volgen...
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.318
Reg.: 30 november 2007
open/sluit de onderstaande quote:Ik zou persoonlijk dan wel zoeken naar een nieuwe coach met een vergelijkbare visie. Misschien is dit het juiste moment voor Dick Schreuder. Ervaring opgedaan op verschillende niveaus. Gretig. Kleeft hetzelfde stigma aan als aan Bosz toen hij kwam (kamikaze), maar kan hier juist ook gaan finetunen aan die tactiek (restverdediging etc). Kun je weer 3/4 jaar vooruit, afhankelijk van de resultaten. En Stewart en Brands kunnen hem daarin ondersteunen.
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.178
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 06 januari 2026 om 19:12:
open/sluit de onderstaande quote:Ik zou persoonlijk dan wel zoeken naar een nieuwe coach met een vergelijkbare visie. Misschien is dit het juiste moment voor Dick Schreuder. Ervaring opgedaan op verschillende niveaus. Gretig. Kleeft hetzelfde stigma aan als aan Bosz toen hij kwam (kamikaze), maar kan hier juist ook gaan finetunen aan die tactiek (restverdediging etc). Kun je weer 3/4 jaar vooruit, afhankelijk van de resultaten. En Stewart en Brands kunnen hem daarin ondersteunen.
Ik wil leuk voetbal zien en was daarom ook fel voorstander van Bosz. Wie het nu moet worden weet ik nog niet precies. Maar duidelijk is dat 'ie in het verlengde van Bosz moet liggen.
DieKaleMan
Fan van PSV
Vedette
Uit: Wist ik het maar
Vak: -
Forumreacties: 111
Reg.: 18 augustus 2011
Favoriete opstelling: 4-3-3
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 752
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:DieKaleMan schreef op 22 januari 2026 om 12:38:
Zouden de spelers hebben gehoord dat dit het laatste seizoen is van Peter dat het zo slecht was gisteren?
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:DieKaleMan schreef op 22 januari 2026 om 12:38:
Zouden de spelers hebben gehoord dat dit het laatste seizoen is van Peter dat het zo slecht was gisteren?
Forza psv
Fan van PSV
Speler O17
Forumreacties: 22
Reg.: 14 mei 2025
Reg.: 16 september 2025
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 22 januari 2026 om 12:49:
Het vreemde is dat het voetballend eigenlijk zo slecht nog niet was. Alleen speel je tegen Newcastle en mis je spelers als Saibari, Dest en Pepi.
Newcastle beschikt over een selectie die ongeveer drie keer zoveel waard is dan die van PSV, het is dan ook logisch dat je in zeven à acht van de tien wedstrijden tegen zo’n ploeg verliest. Wil je überhaupt kans maken, dan moet je zelf honderd procent fit zijn en bovendien het nodige geluk hebben.
Als je dan in het eerste half uur al tegen 2 individuele fouten aanloopt, dan heeft Newcastle gewoon veel meer kwaliteit. Ze spelen met zo'n grote intensiteit en fysiek geweld daar heeft PSV in de eredivisie niet mee te maken.
StephanPSV
Legende
Forumreacties: 2.108
Reg.: 6 april 2008
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:StephanPSV schreef op 23 januari 2026 om 11:19:
Ik vind het erg stil rondom Peter Bosz en een contractverlenging. Dat neigt er bijna toe dat hij stopt bij PSV in de zomer. Hoe lang zijn ze nu al niet in gesprek? Misschien dat het pas na Bayern bekend wordt dat hij stopt en de nr. 1 kandidaat bondscoach is na het WK?
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Forza psv
Fan van PSV
Speler O17
Reg.: 14 mei 2025
Passievrucht
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Forza psv schreef op 24 januari 2026 om 21:02:
Peter bosz veroorzaakt deze problemen die psv nu heeft door maar niet te verlengen.
Psv moet arne slot halen die wordt binnenkort toch ontslagen bij liverpool nu ze weer verloren hebben.
Bosz bondscoach en psv arne slot.
Boszballetje
Fan van PSV
Speler O19
Forumreacties: 30
Reg.: 9 februari 2025
TexelPSV
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Den Burg, Texel
Forumreacties: 15
Reg.: 3 juli 2012
open/sluit de onderstaande quote:Boszballetje schreef op 25 januari 2026 om 10:20:
Peter Bosz die stopt na dit seizoen.
Denk dat de reden dat hij wacht tot de transferperiode voorbij is zodat spelers niet ook gaan vertrekken nu.
Reg.: 16 september 2025
open/sluit de onderstaande quote:Boszballetje schreef op 25 januari 2026 om 10:20:
Peter Bosz die stopt na dit seizoen.
Denk dat de reden dat hij wacht tot de transferperiode voorbij is zodat spelers niet ook gaan vertrekken nu.
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.178
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 24 januari 2026 om 23:08:
open/sluit de onderstaande quote:Forza psv schreef op 24 januari 2026 om 21:02:
Peter bosz veroorzaakt deze problemen die psv nu heeft door maar niet te verlengen.
Psv moet arne slot halen die wordt binnenkort toch ontslagen bij liverpool nu ze weer verloren hebben.
Bosz bondscoach en psv arne slot.
Welke problemen? Je verliest van Newcastle. Daar vetlies je 8 van de 10x gewoon van. Kwestie van niveauverschil. En vandaag speel je zonder 8 basisspelers en speel je gewoon collectief slecht. Shit happens.
forza vessem
Fan van PSV
Legende
Uit: vessem
Vak: West - K
Forumreacties: 669
Reg.: 22 juli 2006
Man van de Wedstrijd PSV-NAC Breda: Paul Wanner
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.682
Reg.: 13 april 2006
Ik vermoed juist dat Bosz gaat bijtekenen.
Hij zei een paar weken geleden al dat hij er zelf al heel lang uit is.
Welke goede reden kan hij hebben om dan nog niet te vertellen dat hij gaat vertrekken in de zomer? Wachten tot de transferperiode voorbij is vind ik een vreemd argument.
Wat voor mij veel logischer klinkt: het is algemeen bekend dat hij een hele gehaaide en onvoorspelbare zaakwaarnemer heeft. Bij de aanstelling van Bosz schijnt zijn zaakwaarnemer ook heel lastig te zijn geweest. Dat duurde toen ook heel lang. Zelfde geldt voor het vertrek van Lammers, die dezelfde zaakwaarnemer heeft. Die zaakwaarnemer schijnt vaak op het laatste moment nog met allerlei aanvullende eisen te komen, zelfs als er al een mondeling akkoord is. Intern bij PSV zouden ze er gek van worden. Ik verwacht dus dat ze nog in stevige onderhandelingen zitten. PSV wil natuurlijk graag met Bosz door. En laten we wel wezen: dankzij zijn geweldige prestaties hebben hij en zijn zaakwaarnemer ook wat te eisen... Oftewel; hij is er al lang uit dat hij wil blijven, maar ze moeten er financieel nog uit komen.
Skipper
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.205
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 26 januari 2026 om 11:40:
Ik vermoed juist dat Bosz gaat bijtekenen.
Hij zei een paar weken geleden al dat hij er zelf al heel lang uit is.
Welke goede reden kan hij hebben om dan nog niet te vertellen dat hij gaat vertrekken in de zomer? Wachten tot de transferperiode voorbij is vind ik een vreemd argument.
Wat voor mij veel logischer klinkt: het is algemeen bekend dat hij een hele gehaaide en onvoorspelbare zaakwaarnemer heeft. Bij de aanstelling van Bosz schijnt zijn zaakwaarnemer ook heel lastig te zijn geweest. Dat duurde toen ook heel lang. Zelfde geldt voor het vertrek van Lammers, die dezelfde zaakwaarnemer heeft. Die zaakwaarnemer schijnt vaak op het laatste moment nog met allerlei aanvullende eisen te komen, zelfs als er al een mondeling akkoord is. Intern bij PSV zouden ze er gek van worden. Ik verwacht dus dat ze nog in stevige onderhandelingen zitten. PSV wil natuurlijk graag met Bosz door. En laten we wel wezen: dankzij zijn geweldige prestaties hebben hij en zijn zaakwaarnemer ook wat te eisen... Oftewel; hij is er al lang uit dat hij wil blijven, maar ze moeten er financieel nog uit komen.
PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Peter Bosz