Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Peter Bosz

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

Bosz gaat zijn magie is voorbij en psv kijkt rond naar een andere trainer.

Als bosz door zou gaan had psv allang een andere spits gehaald en perisic niet verkocht.

Psv speelt dramatisch en dat komt omdat iedereen weet dat bosz stopt. Nederland heeft zijn manier van spelen nu wel door en weet dit te bestrijden en het wordt ook tijd voor een andere trainer (zou zeggen arne slot kom er maar in)

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Forza psv schreef op 26 januari 2026 om 17:34:

Als bosz door zou gaan had psv allang een andere spits gehaald en perisic niet verkocht.

Psv speelt dramatisch en dat komt omdat iedereen weet dat bosz stopt. Nederland heeft zijn manier van spelen nu wel door en weet dit te bestrijden en het wordt ook tijd voor een andere trainer (zou zeggen arne slot kom er maar in)

De persoonlijke fouten achterin in de laatste 2 potjes hebben niks te maken met het mogelijke vertrek van Bosz..

+1/-0

Ja wel want ze weten dat de trainer vertrekt, zie ook fc utrecht hun hebben ook niets meer gewonnen sinds bekend is dat ron jans stopt.

Het is wel toevallig ajax haalt de vriend van Peter bosz en in dezelfde periode zegt bosz ik weet wat ik ga doen. Ajax geeft hem waarschijnlijk wel de optie om bondscoach te kunnen worden in zijn contract.

Het wordt ook tijd voor een nieuwe trainer, die psv niet te aanvallend laat voetballen in cl.

Bosz is een leuke eredivisie trainer maar geen Europese trainer. Met hem haal je geen halve finale in de cl mee, de tijden zijn veranderd de machtige clubs krijgen steeds mee macht. Helaas is Europa League minder waarde vol want dat had psv heus nog wel keertje kunnen winnen met dit elftal.

+1/-0

Forza psv schreef op 26 januari 2026 om 18:17:

Ja wel want ze weten dat de trainer vertrekt, zie ook fc utrecht hun hebben ook niets meer gewonnen sinds bekend is dat ron jans stopt.

Het is wel toevallig ajax haalt de vriend van Peter bosz en in dezelfde periode zegt bosz ik weet wat ik ga doen. Ajax geeft hem waarschijnlijk wel de optie om bondscoach te kunnen worden in zijn contract.

Het wordt ook tijd voor een nieuwe trainer, die psv niet te aanvallend laat voetballen in cl.

Bosz is een leuke eredivisie trainer maar geen Europese trainer. Met hem haal je geen halve finale in de cl mee, de tijden zijn veranderd de machtige clubs krijgen steeds mee macht. Helaas is Europa League minder waarde vol want dat had psv heus nog wel keertje kunnen winnen met dit elftal.

Een hoop speculatie hier wat mij betreft.
Die conclusie na een zeldzaam puntverlies in de ed door 2 persoonlijke fouten is wel erg vergezocht

+1/-0

Ik zie hier zoveel uitspraken waar ik het niet mee eens ben dat ik bijna niet meer weet waar ik moet beginnen met reageren. Vroeg me zelfs af of ik niet met een trol te maken heb.

Ga toch een poging wagen:
- Perisic is niet verkocht
- PSV speelt niet dramatisch
- Nederland heeft zijn manier van spelen niet door, we staan 14 punten voor op de nummer 2
- Arne Slot is trainer van Liverpool, die komt niet naar PSV
- Bosz laat PSV niet te aanvallend voetballen in de Champions League. We hebben de moeilijkste loting van alle ploegen en hebben het op de laatste speeldag in een thuiswedstrijd nog in eigen hand.
- Met Bosz haal je geen halve finale Champions League nee, maar met een andere trainer ook niet.

Veel supporters waren huiverig bij de komst van Bosz, want meneer had nog nooit iets gewonnen. Ondertussen stevent hij af op het derde kampioenschap op rij. Super super knap. Dat had vantevoren niemand gedacht. Laten we wel wezen.

+2/-0

Nee je hebt niet met een troll te maken, maar met een 100% psv fan die veel negatieve ontwikkelingen ziet op dit moment binnen psv.

Ik ben seizoens kaart houder en moet van heel ver reizen om naar psv te komen kijken dan hoop je ook dat ze een goed team hebben en dat ze strijden om zo hoog mogelijk te eindigen in alle competities.

Misschien ben ik te negatief dat kan maar ik ben absoluut geen troll.

+2/-0

shevchenko schreef op 26 januari 2026 om 22:41:

Ik zie hier zoveel uitspraken waar ik het niet mee eens ben dat ik bijna niet meer weet waar ik moet beginnen met reageren. Vroeg me zelfs af of ik niet met een trol te maken heb.

Veel supporters waren huiverig bij de komst van Bosz, want meneer had nog nooit iets gewonnen. Ondertussen stevent hij af op het derde kampioenschap op rij. Super super knap. Dat had vantevoren niemand gedacht. Laten we wel wezen.

Amen!!

+1/-0

Forza psv schreef op 27 januari 2026 om 06:38:

Nee je hebt niet met een troll te maken, maar met een 100% psv fan die veel negatieve ontwikkelingen ziet op dit moment binnen psv.

Ik ben seizoens kaart houder en moet van heel ver reizen om naar psv te komen kijken dan hoop je ook dat ze een goed team hebben en dat ze strijden om zo hoog mogelijk te eindigen in alle competities.

Ja je bent echt veel te negatief. In Newcastle geven we de overwinning weg door 3 persoonlijke fouten.
Tegen NAC idem.
Voetballers zijn mensen, dus die maken nu eenmaal fouten. En als er bij PSV een foutje gemaakt wordt dan is het risico dat het fataal wordt vrij groot.
Maar dat risicovolle voetbal heeft ons dit seizoen ook aan de fraaiste goals geholpen.

Het is allemaal vrij makkelijk te verklaren; het volle programma na de winterstop eist zijn tol. We hebben veel blessures en alles gaat wat stroever. Nog wat belangrijke spelers weggeweest voor de Africa Cup, paar foutjes en alles lijkt ineens weg te zijn. Dat is de angst door vorig seizoen natuurlijk. En op zich is dat best logisch.

Maar het gebeurt overal. Bayern speelt na de winter ook stroef. Won heel moeizaam bij FC Köln en thuis tegen Union. Tegen Augsburg werd er zelfs verloren.
Arsenal hetzelfde; lastig bij Bournemouth, gelijk bij Nottingham, verloren van United.
En zo kun je ze allemaal wel noemen; Inter, Barca, PSG.. Ze laten momenteel allemaal wat stroever spel zien..

Hopen dat we morgen een puntje kunnen pakken. En als we dan van Feyenoord winnen staan de zaken er weer heel anders voor.

En of Bosz blijft.. Dat vind ik ook een lastige. Hij wordt 3x op rij kampioen, maar of het trucje is uitgewerkt dat zal volgend jaar pas blijken. Misschien dat het doorselecteren ook wel weer zorgt voor een net iets andere manier van spelen..

+2/-0

Forza psv schreef op 27 januari 2026 om 06:38:

Negatieveling. Ik volg PSV al 40 jaar en ze hebben het zelden zo goed gedaan als de laatste seizoenen.

Dus als je nu negatieve dingen ziet, dan ben ik benieuwd hoe jij je voelt in seizoenen wanneer we geen kans maken op het kampioenschap en geen CL spelen.

+2/-0

Blij met Bosz. Rust en kikke voetbal. Ik meen dat Hiddink 4x op rij kampioen werd. Laatste jaren allen bij Ajax keer 5 op rij, verder paar maal 3 op rij geweest. Als we dit jaar weer kampioen worden, dan hoop ik dat Bosz doorgaat en we weer eens er 4 van kunnen maken. Feyenoord heeft echt een leuk team maar blijkt elk jaar weer wisselvallige periodes te hebben. Ajax is nog niet terug. AZ tsja. Die 4e is ook goed mogelijk en ik hoop dat Bosz daar zin in heeft.

+1/-0

Skipper schreef op 26 januari 2026 om 16:24:

shevchenko schreef op 26 januari 2026 om 11:40:

Ik vermoed juist dat Bosz gaat bijtekenen.

Hij zei een paar weken geleden al dat hij er zelf al heel lang uit is.
Welke goede reden kan hij hebben om dan nog niet te vertellen dat hij gaat vertrekken in de zomer? Wachten tot de transferperiode voorbij is vind ik een vreemd argument.

Wat voor mij veel logischer klinkt: het is algemeen bekend dat hij een hele gehaaide en onvoorspelbare zaakwaarnemer heeft. Bij de aanstelling van Bosz schijnt zijn zaakwaarnemer ook heel lastig te zijn geweest. Dat duurde toen ook heel lang. Zelfde geldt voor het vertrek van Lammers, die dezelfde zaakwaarnemer heeft. Die zaakwaarnemer schijnt vaak op het laatste moment nog met allerlei aanvullende eisen te komen, zelfs als er al een mondeling akkoord is. Intern bij PSV zouden ze er gek van worden. Ik verwacht dus dat ze nog in stevige onderhandelingen zitten. PSV wil natuurlijk graag met Bosz door. En laten we wel wezen: dankzij zijn geweldige prestaties hebben hij en zijn zaakwaarnemer ook wat te eisen... Oftewel; hij is er al lang uit dat hij wil blijven, maar ze moeten er financieel nog uit komen.

Helemaal eens met dit betoog - als hij er al uit is dat hij wil blijven kan het langer duren door zijn zaakwaarnemer.
Als hij eruit zou zijn dat hij stopt na dit seizoen is er niks dat het proces nog zou vertragen en hadden ze het allang kunnen communiceren.

Op zich mee eens, tenzij ze van de redenering uitgaan dat spelers wellicht net iets minder hard lopen voor een trainer die er volgend seizoen niet meer is. Als je daar als club bang voor bent, kan ik me voorstellen dat je het vertrek van je trainer nog even voor je houdt.

Maar goed, fingers crossed dat hij gewoon bijtekent en de vertraging inderdaad op het conto van een grijpgrage zaakwaarnemer kan worden geschreven.

+1/-0

hell yeah zomaar schreef op 27 januari 2026 om 11:37:

Blij met Bosz. Rust en kikke voetbal. Ik meen dat Hiddink 4x op rij kampioen werd. Laatste jaren allen bij Ajax keer 5 op rij, verder paar maal 3 op rij geweest. Als we dit jaar weer kampioen worden, dan hoop ik dat Bosz doorgaat en we weer eens er 4 van kunnen maken. Feyenoord heeft echt een leuk team maar blijkt elk jaar weer wisselvallige periodes te hebben. Ajax is nog niet terug. AZ tsja. Die 4e is ook goed mogelijk en ik hoop dat Bosz daar zin in heeft.

Er is nog nooit een club vijf keer op rij kampioen geworden. Mooie uitdaging voor Bosz en ons PSV om de eerste te zijn die dat wel lukt!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Peter Bosz