lang geleden
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Heesch
Vak: -
Forumreacties: 100
Reg.: 27 november 2014
Favoriete opstelling: geen
Souza Faria 11
Fan van PSV
Vedette
Vak: Oost - W
Forumreacties: 1.651
Reg.: 4 april 2010
open/sluit de onderstaande quote:Pitface schreef op 27 augustus 2020 om 16:58:
Ik verbaas me er toch wel over dat er telkens naar die verre oorden gezocht wordt naar spelers. Waar is de tijd gebleven dat ze goede spelers bij suptoppers gewoon uit de Nederlandse competitie halen? Om een heel concreet voorbeeld te geven: bij onze buren in Tilburg loopt ene Holmen (the Rock) rond, verdedigend super degelijk, voetballend prima, en nu ook voor Zweden geselecteerd. Voor Pol Llonch idem dito.. een goede voetballende stofzuiger op het middenveld. Beide zijn winnaarstypes pur sang, precies datgene wat het huidige jonge team kan gebruiken, en ik denk prima passend bij de spelstijl van Schmidt.
Ik zeg niet dat PSV deze spelers moet halen, maar vraag me wel soms af waarom helemaal naar China / Korea of weet ik veel waar, wat tijd kost om in te passen, waarvan je ook niet weet of de spelers een match hebben met de NL competitie, en wat toch meer als een gok klinkt. Ik heb soms het gevoel dat John de Jong de dingen zo ingewikkeld maakt, dat hij blind is voor de dingen die dichtbij voor het oprapen liggen..
Over de linksback-positie, PSV ene Tsimikas kunnen hebben (destijds een tip van Robbemond), die nu naar Liverpool gaat kunnen hebben, ik zou zeggen hou Derrick Kohn maar vast in de gaten..
Scorendemiddenvelderaub
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Gica_Popescu
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 82
Reg.: 1 september 2007
Nu onze beestachtige Koreaan niet lijkt te komen en Lyanco waarschijnlijk ook niet haalbaar is ben ik benieuwd of de volgende naam, net als vorig jaar, nog op de PSV radar staat: Lucas Halter van het Braziliaanse Athletico Paranaense. Die centrale verdediger kwam vorig jaar nog wel eens voorbij in de geruchtenmolen, ben benieuwd of deze jongen nog een optie is voor het elftal van Schmidt.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
open/sluit de onderstaande quote:PSV_scout schreef op 29 augustus 2020 om 16:02:
BILD schrijft dat PSV interesse heeft in Philipp Max van FC Augsburg. Hij maakte afgelopen seizoen acht doelpunten en gaf zes assists in 31 wedstrijden Bundesliga.
Kan naast linkerverdediger ook als linksbuiten uit de voeten.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Scorendemiddenvelderaub
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Z. on de Bok
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 372
Reg.: 19 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Daguardo schreef op 30 augustus 2020 om 10:53:
Is ook veel. Maar er waren ook geruchten dat PSV 10 miljoen wilde betalen voor de 30-jarige Van Aanholt. Dat is nog veel meer. Deze is een paar jaar jonger, gaat langer mee.
open/sluit de onderstaande quote:Daguardo schreef op 30 augustus 2020 om 20:16:
Ik ben ook niet tegen geld uitgeven voor een goede linksback. Moet het wel een echte aanwinst zijn. Hopelijk beter dan Baumgartl.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:Jasper_PSV schreef op 30 augustus 2020 om 19:04:
open/sluit de onderstaande quote:Daguardo schreef op 30 augustus 2020 om 10:53:
Is ook veel. Maar er waren ook geruchten dat PSV 10 miljoen wilde betalen voor de 30-jarige Van Aanholt. Dat is nog veel meer. Deze is een paar jaar jonger, gaat langer mee.
Gezien onze scouting-database blijkbaar '0' resultaten oplevert als je 'linksback' opzoekt, ben ik bang dat je volgend jaar zomer, uiterlijk die erna, weer met het zelfde probleem zit.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Op basis van de voorbereiding, het feit dat we niet heel veel nieuw bloed hebben, en het feit dat ik op korte termijn geen nieuwe spelers verwacht zou ik gaan voor onderstaande opstelling tegen Groningen;
code:
Mvogo
Dumfries Baumgartl Viergever Max
Rosario Hendrix
Ihattaren Mauro
Malen Gakpo
Het klopt dat we kwantitatief goed voorzien zijn. Maar dat was vaak onder Brands ook. Kwalitatief is een ander verhaal.
Zeker het middenveld is gewoon te licht. Mauro is een leuke speler, net als Thomas. Maar voor in het centrum wordt hij zo omver gelopen. Rosario en Hendrix, mwah, misschien dat het nu in een paar oefenwedstrijden redelijk liep, maar geen garantie dat het veel beter gaat dan vorig jaar. Daar hebben we nog een fysiek sterke loper/sloper nodig. Hetzelfde in de defensie.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21